» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
11 / 78
»»

BoLhCa ::

@Čmrlj:D Jst z Mlacom-am še nisem imel problemov, s tem da sm imel recimo 4-5x opravka z njihovim servisom, zmeram se je hitro in u mojo prid rašilo. Je pa res, da po večini baje folk ni zadovoljen z njimi. Tako da... Srečno:D

Čmrlj ::

Kar naj mutijo kaj, če upajo>:D .Znam tud jst po mizi udart, če je treba:D

Tac20 ::

Ma jst nevem, jst sm velik stvari kupoval že v Mlacomu in moji kolegi tud, vse se je urihtal ko so odpustil (vsaj mislm da so ga) tistga tipa ki smo ga mi poimenovalo quatro, s čopom prodajalca k je bil res en retard brez volje do česarkol, mlacom je prov simpatična štacuna, nkol nbenih problemov

planetparty ::

Pa se jaz:


V Comtronu sem si kupil Gigabyte 7600GT, se mi zdji nekje konec septembra 2006 s pasivnim hlajenjem. Do nedavnega je bilo vse vredu, nato so se pa pojavili artefakti v World of Warcraftu. Preveril sem se v NFS, bilo je isto, pri kolegu takisto.

Poklical sem na Comtron, tip je rekel, da je zgorel GPU, zato se pojavljajo artefakti. No comment na taksno izjavo...Vseeno sem se z njim dogovoril, da dostavim graficno, zatrdil je se, da bo servis trajal max 3 dni.

Zdaj je od tega ze 16 dni, pa se kar zavlacujejo. Klical sem jih ze 2x in mi je jasno dal vedeti, da imajo zakonsko pravico do 45 dni. S tem se je kar izdal, zdaj zagotovo vem, da bodo vlekli vse do konca, ni mi jasno kaj je smisel tega. Povedal mi je se, da so poslali naprej k uvozniku.

Zanima me kdo je uvoznik za Gigabyte?

Mislim, da je bil to moj zadnji nakup pri Comtronu.

Na koncu bi se rad povdaril, da graficna ni bila nikoli navita niti za MHz.
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

Zgodovina sprememb…

Čmrlj ::

Kp boš dobil grafiko nazaj, zahtevaj šefa trgovine in ga pošteno napizdi, po domače "mu jebi mat....".Pa še počaki ga po šihtu pa pretep:D ;)


edit:upam da si si zapomnil, da so pri COMTRON nesposobni in nesramni, pa sam čakajo kako nategnit koga.Jaz osebno tud zobotrebca tam nebi kupil.

Pa še to moja 7600gt isto gigabyte je bila tudi defektna,en dvi ni delal,pa so rekli da je moja krivda:\ .To je bil moj prvi in zadnji nakup pri njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Čmrlj ()

Talula ::

robibrk: s takimi izjavami smešiš samega sebe in ne Comtrona. Grafiko boš dobil nazaj, ko jo bo menjal ali uvoznik ali proizvajalec in to najkasneje v roku 45 dni. Če je po 45 dneh ne bo, boš lahko zahteval drugo ali povrnjeno kupnino.Takšne pogoje ima vsaka slovenska trgovina.
Kaj ti tukaj ni jasnega?
Če misliš da je 16 dni veliko za uveljavljanje reklamacije, boš verjetno v življenju še dostikrat presenečen. Sam sem že nakajkrat čakal več kot teh zakonsko določenih 45 dni in se že tudi valjal po sodišču.

Ko sem bral to temo sem se nekajkrat pošteno nasmejal. Ljudje hvalite trgovino, ki vam je poslala napačno blago in vam ga je naknadno zamenjala, po drugi strani pa grajate vsako malenkost ali celo iz nič delate slona, samo če je prodajalec Comtron ali Mlacom. Ne znam si drugače predstavljati vaših izjav tukaj, kot da imajo "pohvaljene" trgovine v tej temi precej svojih "znancev" :D

planetparty ::

Talula:

Zvenis kot da bi bil lastnik Comtrona. Saj sem tipu povedal, da mam artefakte, vstavi v comp pa vidi in to je to, ne vem kak bojo to popravljali, to je blago za zamenjavo.

Kot druga stvar pa je da mi je po telefonu rekel, da mi je crknil procesor na grafi, mislis, da je bila ta izjava strokovna?

Imam obcutek, da bodo cakali do zadnjega dneva in mi nato ruknejo isto grafo nazaj, ces da je vse ok...
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

Turtle ::

ponavadi je problem, da bi zamenjali pa ne morejeo, ker kartice več nimajo....potem čakajo kaj bo njihov uvoznik rekel.....to pa lahko traja brez problema 30dni.....sedaj oni ti morajo za ta čas ali zagotoviti drugo (če to zahtevaš )in seveda za čas servisa podaljšati garancijo.

planetparty ::

Imam mogoce kaksno zakonsko podlago, da zahtevam nadomestno grafo?
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

MEDENA ::

ne, edino če se kje valja kaka....:)

planetparty ::

Torej ne. No ql, bom pocakal ali ce mi podturijo (podturite) isto grafo bom naredil uzbuno to je ziher :)
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

fosil ::

Zakon o varstvu potrošnikov v 20. členu pravi:

(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Me pa zanima ali je kdo že uveljavljal to? Predvsem 3. točko
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Zheegec ::

Sem se že pogovarjal z inšpektorjem, dejansko je skoraj nemogoče dokazati škodo, razen če imaš d.o.o. ki ima samo en računalnik in lahko to dejansko uradno dokažeš, če se seveda želiš vleči po sodiščih.

Drugače pa skoraj vedno traja dlje kot 1 teden za servis, po zakonu prodajalec NE SME zadeve menjati, tudi če je očitno pokvarjena, ker nima strokovne izobrazbe in pooblatil da ti zadevo zamenja. To lahko samo pooblaščeni servis ali pa proizvajalec.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Talula ::

Ne bi bilo slabo, če bi bil lastnik Comtrona :D .
To pišem, ker imam že kar nekaj izkušenj na tem področju, poznam tudi zakonodajo in vem, da tvoj problem sploh ni problem, ampak vsakdanjost.
To da boš 45. dan dobil isto grafo nazaj, je tvoje predvidevanje.
Ne vem kaj ima prodajalec od tega, da bi namerno zadrževal tvojo grafo. Ko jo bo pač dobil iz pooblaščenega servisa, te bo obvestil. Še vesel bo, ko se reši še ene zadeve iz skladišča. Prodajalca ne stane skoraj nič, če pošlje tvojo grafo na pooblaščeni servis.
Kot je že Alien napisal, nadomestno grafo lahko zahtevaš. Ampak na servisu ali pri proizvajalcu, kdor pač rešuje tvojo reklamacijo.
Napizdevanje prodajalcev, kot ti svetujejo nekateri, bo imelo prej negativni učinek, kot pozitivnega.
Sam sem pred leti delal v servisu in smo vedno tečnim strankam računali vse, kar je bilo možno in kar je bilo v naši moči. Še manjkajoče vijake :D. Medtem ko smo prijaznim poštimali marsikaj tudi zastonj. Smo se pa kar nekajkrat opekli, ko smo menjali defekt blago takoj, saj je bilo kar nekaj reklamacij s strani proizvajalca zavrnjenih. Stranke pa seveda po nekaj tednih nočejo niti slišati, da bi vrnili delujoče blago in vzeli nazaj svoje staro.

Vsem pa priporočam, da blago reklamirate direktno na pooblaščenih servisih, saj pridobite tudi po več dni, ker nekatere trgovine pošiljajo defekt blago tudi samo enkrat tedensko oz. jih dobavitelji obiskujejo enkrat tedensko prav s tem namenom.

planetparty ::

Sam pa vendarle ne razumem zakaj zavlacevati taksne drobnarije. Na comtronovi strani sem zasledil, da odpravijo manjse tezave s t.i. hitrim servisom, kar traja 3 dni. Prodajalci pa ne zavlacujejo, da bi meli kaj od tega, ampak zato, ker so lene barabe. Nocem, da me slabo razumete tisti, ki delate kot prodajalec, in ste fer do strank.

Jaz mam v glavnem z vecino trgovin slabe izkusnje na osebni in tudi na tuji ravni...

Comtron MS nasplosno mam obcutek da se jim ne da delat, sem ze prej rekel, da ne bom kupil nic pri njih razen praznih cdjev in kablov, a vendar mudilo se mi je pa sem vzel pri njih...no zdaj placujem davek, comp mi stoji doma brez grafe :(

Pikanet Nikoli nic nimajo na zalogi, ne mislim zdaj tu za neke 100k+ grafe, pac 3x sem kupoval robo nikoli niso meli na zalogi (procesor, ram, grafa srednjega razreda)

O drugih manjsih privatnih trgovinah pa niti ne mislim izgubljati besed, ker podturijo vso skart robo nepoucenim kupcem na vasi :)
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

sniffo ::

Jaz mam v glavnem z vecino trgovin slabe izkusnje na osebni in tudi na tuji ravni...

Si se kdaj vprašal, da ni s tabo kaj narobe?

planetparty ::

Obicajno narocam preko spleta in sem bil zmerom zadovoljen, še posebej z AGT.

Mimogrede v prostem casu rad popravim kaksno malenkost kolegom/znancem in zmerom se pokaze, da so jim podturili nekaj, kaj sploh niso hoteli meti...govorom za manjse racunalniske trgovine.
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

Zgodovina sprememb…

Soon ::

Pozdrav

Ena iz Functeha.

Pred približno 6 mes. so po mojem nasvetu kupili računalnik pri Funtechu.
Računalnik nič posebnega - za pisarniško delo. Smo pa za preizkus zamenjali
našega stalnega dobavitelja in serviserja, ker smo kasneje načrtovali večjo investicijo.

Z računalnikom pa smo imeli probleme - zmrzovanje. Odpeljemo na servis, kje ne najdejo napake in nam svetujejo ponovno inštalacijo win. Da malo skrajšam. težave nismo odstranili niti odkrili. Vmes je bil računalnik še enkrat na servisu - in nič. Poskusimo še tretjič, ko posumimo okvaro diska.
Ker je bil direktor v bližini Futecha se je odločil, da bo sam skočil po računalnik.
Tam so mu hoteli zaračunati cca 40 € za popravilo poškodovanega priključka USB ključa.
To smo zanikali in kmalu se je vnel hud verbalni prepir ( obojestranki ), ki trajal cca 30 minut.
No potem pa so mojstri ugotovili, da se sploh ne pogovarjamo v naši mašini IIII, ampak od druge stranke. Osebje in direktor so se drug drugemu opravičili za verbalni spopad.
Ampak način, kako se je osebje obnašalo ( vzvišenost, zaničevanje itd ) je pod vsakim nivojem.
Tako da ostajamo pri starem dobavitelju.
Pa še to: okvarjena je bila grafična kartica

Lp
Miran

Čmrlj ::

Kako je pa kaj z nakupi.net?Naročil sem ceelshocke pa jih jutri kao dobim.Kakšne imate kaj izkušnje?

delfinus ::

Ze narocil na nakupi.net nekajkrat, izkusnje so pozitivne. Odzivno in hitro je bilo. lp, D.

Turboslav ::

No, da še jaz pristavim piskrček:
Po zakonu vam mora trgovina oz. servis (odvisno kam neseš aparat na servis) v roku OSMIH dneh poslati po pošti (priporočeno) obvestilo o reklamaciji. Če tega ne pošlje, lahko stranka zahteva nov aparat. V trgovini, kjer delam, smo že parkrat imeli probleme s tem. Prvič se je šlo za avtoradio, in ker sodelavec ni poslal obvestila, je stranka prišla z inšpektorjem in zahtevala nov avtoradio. Drugič se je šlo za laptop Acer; spet ista zgodba, nismo poslali obvestila, in stranka je dobila brand new laptop. Tretjič pa je bil na vrsti pralni stroj in spet je šlo vse po istem postopku, pa še šefica so oglobili za 300 SITnih;(
Tako da se lahko, v kolikor vam tega obvestila ne pošljejo, obrnete na inšpektorat in zahtevate nov aparat!!!:D
Sir je dober

49106 ::

Parkrat sem kupoval v mimovrste. Imajo korekten odnos do stranke, razen seveda tiste kure za telefonom(sj za pofu*t je, za kj druzga pa ne:D ) Zrihtajo ti vse kar je možno dobiti v slo, če imate to srečo in ne naletite na kuro:D

sniffo ::

Zakaj pa ne velja dokument, ki ga dobiš kot potrdilo o prevzemu na servis? Meni se zdi to isto.
Kakšno obvestilo sploh? Da so prejeli na servis? Da popravljajo? Da bo popravljeno? Imaš kaki link do zakonske podlage?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sniffo ()

sniffo ::

messiah: ni čudno, da je takšna, če mora pa poslušat takšne kurce, kot si ti - ki bi fukal, če bi koga mel.

Turboslav ::

@ sniffo

Tisto potrdilo, ki ti ga dajo, ko jim aparat prineseš v popravilo je reklamacijski zapisnik, ampak vseeno, v roku osmih dni ti morajo poslati obvestilo o poteku popravila oz. obvestilo o reklamaciji, v njem mora pisati, kaj si dal na servis, kam je dotični aparat šel na servis, naslov servisa in telefonsko številko le-tega.
Če obvestila ne pošljejo, lahko ti, kot potrošnik s pomočjo inšpektorja zahtevaš nov aparat:D . Saj ti pravim, v naši trgovini so se zgodili že trije takšni primeri, in v vseh primerih so stranke dosegle svoje in odšle zadovoljne, mi pa smo ostali dolgih nosov.;(
Sir je dober

Mr_Globus ::

@Turboslav
Lepo se sliši :D S kje pa dobi trgovina hišni naslov? Ker mene niso še nikoli vprašali za njega, ko sem uveljavljal garancijo.

Turboslav ::

Hja, njihov problem. Pri nas vedno vzamemo vse podatke, če jih pa drugi ne, je pa to res njihov problem, tako da lahko to pomanjkljivost izkoristiš sebi v prid:D
Sir je dober

Lime ::

Turboslav: to velja za stvarne napake in ne za uveljavljanje garancije.

nesmrten ::

jaz bi pa rad pohvalil trgovino jae v celju,saj z nimi nikoli nisem imel težav in vedno kadar koli sem klical zaradi česa so mi takoj pomagali!!!!

Celjski jae rula...

Turboslav ::

@ Lime

Mogče, ampak sigurno velja tudi za uveljavljanje garancije, saj pravim, smo že imeli probleme s tem.
Sicer pa, če ne vrejameš meni, pokliči na inšpektorat, pa ti bojo oni povedali:P
Sir je dober

Cingular ::

Turboslav, tu ti dam prav, ker smo v naši trgovini imeli že enak primer.

Turboslav ::

No, končno en, ki se strinja z mano:D
Sir je dober

SepoX ::

Če bi bili pametni, bi se pobrigali in ugotovili ali je stranka uveljavljala garancijo ali stvarno napako. Samo po stvarni napaki ima stranka teh 8 dni. Pa ne da potem stvar dobi novo nazaj, ampak samo vi dobite 300 jurjev kazni, ker se niste zjasnili glede reklamacije. Potem pa vsi raje novo grafo dajo, kot da bi plačevali kazen:D

Če pač ne znate zakona brat, pa to ni strankina stvar:D

planetparty ::

Turboslav:

Moja graficna je ze 20+ dni na servisu, niso mi popolnoma nic javili, kaj sele, da bi me pisno obvestili. Vmes sem jih klical 2x, 1. mi je jasno dal vedeti, da majo 45 dni casa, dugic pa je povedal da pac se niso nic uredili.


Torej kako naj ukrepam?

1. Poklicem trgovino - Je ali ni.
2. Ce ni, poklicem obmocni inspektorat, na kaj se naj sklicujem?
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

Zheegec ::

robibrk: Časa imajo 45 dni, edino če bi uveljavljal stvarno napako te morajo v 8 dneh obvestiti, ampak še vseeno imajo 45 dni časa da uredijo zadevo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

planetparty ::

MAh to je izkoriscevanje zakonodaje kaj delajo! Ravnokar so mi povadali, da to oni skrbno spremljajo itd. in se vedno ni.

Potemtakem se sprasujem: Ali so vsi njihovi prodani izdelki na servisu, da je taksna gneca?


No, vseeno dobra sola za prihodnost, nakupovanje v Comtronu MS odpade za vedno, pa ce bo vse skup 20% ceneje kak drugod.


Saj clovek razume, da traja, ampak v 14 dneh bi se pa ja dalo kaj naredidi, kajne? Bar bi me obvestili, to pa to je situacija.
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

sniffo ::

pa daj no, obnašaš se kot majhen otrok. če ne gre ne gre. mi poveš prosim v čem bi oni pridobili, da bi ti namenoma držali artikel tako dolgo na servisu? verjetno čakajo na zamenjavo. če bi jih lepo prosil bi ti sigurno dali kakšno nadomestno grafiko, da ti računalnik ne stoji ta čas, ampak kot vidim tule po tvojem obnašanju, me sploh ne čudi da je tako.

Turtle ::

Ne gre zato da trgovina kaj pridobi, (čeprav je pridobi na zelo pomembni stvari.....času) gre zato, da nimajo zamenjava in upajao da bo v 45 dneh se kaj našlo , če ne bodo pač vrnili denar/boš doplačl za kej boljšga....Samo za to gre...

MEDENA ::

robibrk malo se umiri....a si 15 letni froc? verjetno si...

kaj pa big bang pred 3 leti, ko so mi elta 8883 3x menjali, vmes pa izgovarjali na servis itd? kaj sem naredil? ohranil sem mirno kri in ko so mi v tretjo menjali sem rekel, da želim keš nazaj....nisem dobil keša ampak njihove bone.....ki sem jih nato prodal po 2/3 ceni.

sniffo ::

turtle, in pridobljen čas je pomemben za?

planetparty ::

Medena:

Naj ugibam, zaposlen si v Comtronu. Zgleda, da nisi zaman prejel persona rudis.

Nima smisla, ne bom jih vec klical do preteka 45 dni, bom pa udaril po mizi, ce bodo hoteli kaj zakomplicirati.
Http://www.directoryelite.com - Elite Directory

BoLhCa ::

Heh... Lejte tko je, če si navadn fizikalec, potem več al mn dobiš robo back v roku 3 tednov, prej redko. robibrk misliš, da so oni sam zarad tebe tam ? Misliš da se ti svet okol lulčka vrti? Tvoj izdelek, ki si ga reklamiral so poslali uvozniku in zdej čakajo da se uvoznik zmiga. Tako da ni ti treba prov nič pizdit, ker vidim da nit sistema ne poznaš, če pa ne boš dobil v 45dni artikla nazaj pa pojdi tja z računom/servisnim nalogom in pač reči, da ne boš čakal in naj ti vrnejo denar. Zdej se pa umir pa počak, da rešjo zadevo, lahko jih pa pokličeš pa malo prašaš kako je s tvojim izdelkom (prijazno seveda), pa jih prosiš (da prosiš), če lahko malo pohitrijo zadevo, če se le da.

Turtle ::

za njih....ker je monost da pride enak/podoben izdelek na zalogo in ti potem "uspešno" rešijo reklamacijo...

zizinho ::

no da se jaz povem... tud mene comtron ne vidi vec.
od servisa en navaden podn.
nesem laptop da pregledajo in osvezijo kontakte zaslona in prilozim napajalnik...ze prvi dan, ko sem prisel na servis na prevzemu/izdaji tipu mirno sestavlja racunalnik... po 20min potrpezljivem cakanju z laptopom v roki in spuscanju dolocenih ljudi preko vrste s strani serviserja (ocitno ima izdaja prednost pred prevzemom) malo znorim, a on men da je gospod pred mano... se gospod je rekel: "kar izvolite, saj lahko", ker se je sam zavedal kaksno kompliciranje se izvaja. z mano je imel tri min opravka - pac samo prevzem in opis napake.
no, po dveh tednih (vmes sem klical...oglasal se ni nihce) dobim obvestilo naj pridem iskat. pridem, zadeva je brez napajalnika - ostal v mariboru al kjerkol ze... cakam na napajalnik oz. mi rece naj kar sam poklicem vsake tolk... grem iskat po parih dneh (ok, res je relativno hitro prislo - svaka cast) in dobim drug napajalnik..sicer ustrezen ampak... nacin poslovanja... never again. jaz moram zaradi njihove neodgovornosti nucat moj bencin in cas zaradi pokvarjenega izdelka v garanciji.
pred mano je, ko sem bil drugic tam, stala stranka, ki je dobila obvestilo o popravljenem izdelku, a ga na prevzemu/izdaji ne najde. Ljudje v vrsti se prav tako sprasujejo cemu na prevzemu/izdaji cakajo 20min in vec.
customer support my ass... zavedam se, da tip na salterju ni (skoraj) nic kriv, ker je v ozadju cista zmesnjava ocitno...v mariboru na servisu ocitno zmecejo stvari na en kup in potem jemljejo z njega kot opice banane...kar prej pride v roke.
nej se grejo ucit h internetnim trgovinam... mimovrste, nakupi.net - popolnoma drugacna izkusnja - thumbs up!
to se je zgodilo v trgovini nasproti baby centra v btc-ju.
lp

Snegec ::

Ufff.. kakšne pripombe čez Comtron.

O whinerjih v tej temi lahko pride prav izrek onega Dr. House iz nanizanke na TV: Everybody lies.

Podjetje kot podjetje, ima vsako svoje dobre in slabe strani. Tudi podjetja v katerem delajo ( da o domačih strukturah sploh ne omenjam besed ) blatilci v tej temi, imajo svoje temne strani in skrivnosti, ki bog ne daj, da kdaj pridejo na dan.

/sarcasm on
Mislm, da bom odprl temo, kjer si bomo prodajalci in serviserji v le-teh podjetjih, ki jih tukajšni posterji blatijo in zmerjajo (pohval je bore malo), malce izmenjali naše izkušnje z tečnimi in neprimernimi strankami. Si povedali zgodbice butastih, skrajno neumnih ter kretenskih strank, njihovih pikrih pripomb in komičnih/kroničnih izpadov. Ter se temu primerno nasmejali, uporabljali cinične in sarkastične izraze za prikazovanje zabitosti folka. Admine tegale foruma, bomo pa poprosili, da tisto temo zaklenejo pred neprijetnimi (beri: zabito ruljo) očmi, da bo private party ;)
/sarcasm off

Očitno se samo davkoplačevalci zavedamo, da vsako neupravičeno klicarjenje pristojne inšpekcije trati davkoplačevalski denar. Da ne govorimo o času, ki ga inšektor zapravi, da ugotovi, da z celotnim postopkov poslovanja ni bilo pravzaprav nič narobe.
Morda bo pa v bližnji prihodnosti cena inšpekcijskega postopka zaračunana naročevalcu, če le-ta ne bo upravičena. To bi bilo pravzaprav najbolj pravilno, bi se vsi mamini sinčki lahko šli malce odpočit nekam.

Lahko pa malce pomislite. Kdo je v očeh prodajalca/serviserja boljša stranka.
a) Nekdo, ki se je pripravljen mirno pomenit o problemu. Z konstruktivno kritiko in trdnimi dokazi.
ali
b) Nekdo, ki ob prvem znaku, da rešitev ne bo popolnoma v njegov prid povzdigne glas, zahteva direktorja, grozi z inšpekcijo, tožbo ter sklicevanjem na zakon o potrošništvu.

@BoLhCa: Thumbs up

Pa lepo valentinovo vsem skupaj ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

igor0203 ::

Ja sam ti bi moral videt sam odnost prodajelcev, serviserjev do potrošnikov v Comtronu.
Jaz sem pol ure čakal, da me je serviser sprejel, pa sem bil čisto sam v vrsti na servisu. Ko sem mu po približno 2 min rekel, a me lahko sprejme, me je napizdil, če ne vidim, da dela. In veš kaj je delal? V Winsih je pasjanso igral.

Jan987 ::

Enaka iskušnja v comtronu, ko sem povprašal za ceno enega tiskalnika v ljubljani v city parku. Obrnil sem se in sem šel ven, drugače pa bi ga sigurno kupil, saj sem rabil en ''trotelziher'' za znance na katerem se printa 5 strani na mesec in se mi ni dalo ubadat kje je nekaj € cenejši ali dražji.

Snegec ::

@Igor: A to v Ljubljani?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snegec ()

zbogi ::

pri AGTju, sem prinesel komponento, ki ne dela več, mi jo je prodajalec/serviser pregledal, da ni kakih fizičnih poškodb in po tem napisal nalog in sem po 5 minutah šel ven z novo, brez problema, brez zajebavanja, še malo smo se pohecali.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

igor0203 ::

Ja v Ljubljani v BTCju(nasproti Müllerja ali Baby centra)
««
11 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14423070 (9694) Ganon

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562133240 (72780) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786116725 (48066) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16531758 (20600) cholt45

Več podobnih tem