Forum » Programiranje » C++ Builder in DirectX 8
C++ Builder in DirectX 8
[Some1Else] ::
]FlasH[ že gre....
DX8 v Cppju se ne da na hit razložit, najboljš je da si nabaviš bukvo in skočišna delo. Kar se tiče osnov:
V dxu vedno rišeš v secondary buffer, sliko ki jo ne vidiš na ekranu, in ko si končal z risanjem opraviš flip.flipe je najbolje opravljati v proceduri ločeni od glavnega programa, v enginu, dočim pozicijo objektov in texture nalagaš in izračunavaš v gl. programu.... zaf****, dolgo boš nucu. je pa fajn!
DX8 v Cppju se ne da na hit razložit, najboljš je da si nabaviš bukvo in skočišna delo. Kar se tiče osnov:
V dxu vedno rišeš v secondary buffer, sliko ki jo ne vidiš na ekranu, in ko si končal z risanjem opraviš flip.flipe je najbolje opravljati v proceduri ločeni od glavnega programa, v enginu, dočim pozicijo objektov in texture nalagaš in izračunavaš v gl. programu.... zaf****, dolgo boš nucu. je pa fajn!
--
Srđan Prodanović, www.some1else.org
Srđan Prodanović, www.some1else.org
Senitel ::
Em, a bi lahko malo manj pisano pisal?
Pa še to v DX 8 nimaš več "Flip"-a ampak maš "Present". Pa če si v DX 7.0 renderidal v okno tud nisi mel "Flip"-a (ker deluje samo v celoekranskem načinu) ampak "Blt" ali "BltFast"... Tko da smo mal pikolovski .
Pa še to v DX 8 nimaš več "Flip"-a ampak maš "Present". Pa če si v DX 7.0 renderidal v okno tud nisi mel "Flip"-a (ker deluje samo v celoekranskem načinu) ampak "Blt" ali "BltFast"... Tko da smo mal pikolovski .
[Some1Else] ::
]FlasH[ se buni...
Ja no če ti ni všeč menjanje pisave ql, ampak, flip je že od dx1 ime metode za zamenjavo bufferjev, poleg tega so preimonvanja v dx8 prispela le zaradi kompatibilnosti z OpenGL-om. Poleg tega DelphiX (nepodprt od microsofta) še vedno uporablja flip. Kar se tiče Bltjanja, jih lahko uorabljaš tudi fullscreen a je za okenski način boljši TCanvas z DoubleBuffered lastnostjo postavljenjo na true (Borland Compiler), s tem Win avtomatično za izris forma uporablja secondary buffer, in še v WinAPI mode. Če smo že pikolovski. A bolje da ne pozabiva zakaj je sploh tale predal v forumu. Ne se kregat več. Za programiranje v DX je izredno poembno predznanje. Lamers out!!!
Sentinel, poglej to: b
Ja no če ti ni všeč menjanje pisave ql, ampak, flip je že od dx1 ime metode za zamenjavo bufferjev, poleg tega so preimonvanja v dx8 prispela le zaradi kompatibilnosti z OpenGL-om. Poleg tega DelphiX (nepodprt od microsofta) še vedno uporablja flip. Kar se tiče Bltjanja, jih lahko uorabljaš tudi fullscreen a je za okenski način boljši TCanvas z DoubleBuffered lastnostjo postavljenjo na true (Borland Compiler), s tem Win avtomatično za izris forma uporablja secondary buffer, in še v WinAPI mode. Če smo že pikolovski. A bolje da ne pozabiva zakaj je sploh tale predal v forumu. Ne se kregat več. Za programiranje v DX je izredno poembno predznanje. Lamers out!!!
Sentinel, poglej to: b
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mac OS X - RTV slo posnetki se ne predvajajoOddelek: Pomoč in nasveti | 6361 (5137) | noraguta |
» | Yamaha16/10/40...zakaj mi takoj požre ves buffer?Oddelek: Strojna oprema | 1475 (1284) | [Some1Else] |
⊘ | Serious Sam (public test2) na Voodoo 3Oddelek: Igre | 1029 (857) | Lith |
» | EPOX BX-6 - VOODOO 4500 - come backOddelek: Strojna oprema | 1597 (1443) | Dalmatinc |
» | Cracki.Oddelek: Programska oprema | 1796 (1524) | [Some1Else] |