» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
15 / 78
»»

Dr_M ::

čmrlj: pejt jokat km drugam, pa ne bodi tok nestrpen. ce ni takoj dons prec k se tebi sprdne, takoj na drevo pa v jok ane? chill out dude...:\
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Azrael ::

@čmrlj:

To kar opisuješ, je izključno zajeb paketne dostave, ne pa trgovine. Malo ali kar malo več si razjasni pojme.
Nekoč je bil Slo-tech.

Čmrlj ::

Čist btw nisem se prišel sem kregat in pluvat po mimovrste, ampak sem vprašal, če je imel kdo podoben primer, ampak kle se zmer najdete eni živčenjaki, ki neznate druzga kot podj... folk.Tko da brezveze.

schurda ::

Zanimivo, jaz sem pri JAE (Mb ali NM, ne vem več) naročil napajalnik, okorg 4 popoldne. Drug dan ob 7 zjutraj je paket že prispel. Skratka manj kot delovni dan.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)

kitzbrado ::

Najprej pohvale:

Pri Enaa sem kupil že marsikaj in vedno je bila roba dostavljena hitro in po dogovoru (z izjemo pralnega stroja, ampak to verjetno ne paše v tole temo). Po potrebi so mi kakšne komponente pripeljali celo v službo. Pri kupovanju monitorja sem celo dobil popust, ko sem jim napisal, da želim kupiti pri njih, samo da ima konkurenca nižje cene. Sem njihova zvesta stranka.

Funtechu bi tudi dal pohvalo, čeprav sem pri njih kupoval samo dvakrat. S prodajalcem sem se pri nakupu napajalnika uspel zmenit, da lahko napajalnik v kakšnem tednu dni prinesem nazaj (zamenjat za boljšega), če bo preglasen.

Za Comtron (v Ljubljani) pa nimam povedati ničesar dobrega (ok, prodajalci niso ne pretirano dobri ne slabi). Žal sem imel veliko izkušenj in interakcij z njihovimi serviserji in niso bile niti malo prijetne. Kar nekajkrat so mi računalnik "popravili", na koncu sem pa ugotovil, da je vse po starem. V računalnik so mi celo vtaknili napačno grafično kartico (na servisu) in me o tem sploh niso obvestili (oziroma so celo zanikali, dokler jim nisem povedal, da sem zadevo stestiral s Sisoft Sandro). Poleg naštetega sem pa od kar nekaj znancev slišal pritožbe o slabi kvaliteti njihovih prenosnikov in težavah s servisom.

kitzbrado ::

>Ne meči Comtron in Comshop v isti koš.

A ni Comshop samo Comtronova spletna trgovina? Kakšna je pa razlika, če se motim? Drugače pa nakupa nisem opravil v spletni trgovini, ampak sem se lepo zapeljal v BTC in osebno opravil nakup. Kolikokrat sem se pa moral zapeljat na njihov servis, sem pa že pozabil - verjetno sem

>Jest sem pa na radiu slišal eno žensko rečt, da je Magnifico peder.

Lepo zate. Poanta mojega posta ni bila v tem, kaj sem slišal, ampak v tem, kaj sem doživel.

mtosev ::

Ma Snegec verjetno dela v Comtronu pa pol ma probleme ko so pritožbe čez Comtron :\
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

igor0203 ::

Sej ti si tud dost že povedal čez Comtron, pa še zmeraj tam kupuješ. :D

Snegec ::

Kolikokrat sem se pa moral zapeljat na njihov servis, sem pa že pozabil - verjetno sem...


Tu si očitno pozabil dokončat stavek. Prav rad bi izvedel kaj si hotel napisat.

@mtosev: Problem imam z whinerji, ki za vsako figo pridejo whinat na forum in blatit dobra imena. Aka čmrlj, ti in ostala rulja, k ste čist brez hrbtenice.

Vas bi lahko primerjal z vicem o ženskah v hiši kjer prodajajo moške, kjer se pripelje v 5to nadstropje kjer piše - tu ni nobenih moških ampak obstaja nadstropje samo kot dokaz, da se vas z ničemer ne da zadovoljit.ž

Edit:

Sej ti si tud dost že povedal čez Comtron, pa še zmeraj tam kupuješ.


@igor2030: Ni ga čez Slovensko hinavščino.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snegec ()

igor0203 ::

Problem imam z whinerji, ki za vsako figo pridejo whinat na forum in blatit dobra imena. Aka čmrlj, ti in ostala rulja, k ste čist brez hrbtenice.


Čudno, da potem ne blatijo vseh trgovin kot so npr. mimovrste, enaa, funtech, agt,... Če bi imeli s Comtronom dobre izkušnje, verjamem, da bi potem napisali pozitivno mnenje o tem podjetju. Tako pa...

kitzbrado ::

>Tu si očitno pozabil dokončat stavek. Prav rad bi izvedel kaj si hotel napisat.

Res je. Vmes sem nekaj skočil naredit, potem sem ga pa pozabil dokončat. Hotel sem napisat, da sem bil takrat precej razkurjen (in moja jeza se je stopnjevala z vsakim naslednjim obiskom, vrhunec je pa dosegla, ko se mi je serviser lagal v fris) in da sem zato raje pozabil, kolikokrat sem moral iti do servisa.

>@mtosev: Problem imam z whinerji, ki za vsako figo pridejo whinat na forum in blatit dobra imena. Aka čmrlj, ti in ostala rulja, k ste čist brez hrbtenice.

Strinjam se s tem, kar je nazadnje napisal igor0203.

Snegec ::

Čudno, da potem ne blatijo vseh trgovin kot so npr. mimovrste, enaa, funtech, agt,...


Ker vsa ta podjetja, ki si jih naštel niso nič v primerjavi z večjimi podjetji. Vsaj kar se prodaje tiče. Lahko je bit internetna trgovina, k ti ni treba met 50++ miljonov robe na skladišču, da lahko sploh posluješ normalno.

Pa še eno zanimivo vprašanje. Ko kupiš stvar v Internetnih trgovinah, in se ti le-ta stvar pokvari, ter ti I-Trgovina... pove, da ima servis Avtera/Comtron/Mlacom/Anni/Trion/PChand/Mujoinhasodoo, na koga se pravzprav jeziš? Tistega, ki ti je to prodal al tistega, ki je to uvozil?

I bet my money on the 2nd one.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

ant ::

@ snegec

sej ponavadi se ljudje pritožujejo nad robo, ki jo izdeluje (prenosniki) oz. sestavlja (pc) comtron. vsakomur je jasno, da če kupiš lcd ekran v enaa in ti crkne za to ni kriva prodajalna. greš na servis in uveljaviš garancijo. no tukaj pa pride pri comtronu do problema.

p.s. pred nekaj leti sem imel tudi sam slabo izkušnjo s comtronom. pri njih sem kupil fotoaparat nižjega cenovnega razreda (Premier) in po približno pol leta sem ugotovil, da je začel fotič delati presvetle slike. odnesel sem ga na servis, poleg pa priložil slike, ki so bile preosvetljene (npr. obrazi pri ljudeh so bili čisto beli pri slikanju z bliskavico ali na soncu). Fotič je bil na servisu kakšen teden, kjer so ugotovili, da deluje povsem normalno (KAO) in mi ga vrnili. napisano je bilo, da je serviser naredil 20 poizkusnih slik ter da po njegovem mnenju vse deluje bp. in kaj sem hotel??? nič >> čez nekaj mesecev sem kupil canon a70, ki je še sedaj odličen fotič za moje potrebe in dela super slike ;):P

LP

igor0203 ::

@Snegec: Ni važno kako velika je firma. Misliš da jaz kupujem npr. v Enaa ker je majhna trgovina? 8-O Ne, kupujem zato, ker z njimi nisem nikoli imel nobenih težav in vedno so bili prijazni. Enako v Funtechu ali kateri drugi trgovini.
In če se mi kaj pokvari, ne krivim niti trgovine niti uvoznika. Vse je le elektronika, za katero je znano, da se rada pokvari. Bom v prihodnje krivil tranzostorje, upore, čipe,... :\
In če se mi že kaj pokvari, ne nesem takoj na servis, ampak komponento najprej stestiram v drugem računalniku in če vidim, da ne dela, jo nesem na servis. Seveda, pa potem krivim servis, če z uveljavljanjem garancije komplicira in dobim nazaj "popravljeno" komponento, ki še zmeraj ne dela.

Čmrlj ::

Snegec, pa kaj teb kle ni jasno? Kolikokrat ti moram povedat, da nisem prišel blatit mimovrste, ampak sem imel zgolj vprašanje, na katerega mi je odgovoril le Azrael, ti in Mr.B pa tkoj začenjata z enim glupim otročarijam. Naj ponovim kaj sem napisal:

Zanima me, če se je komu naredilo, ko je kupoval mimovrste, da mu je v naročilu pisalo datum dostave xxx in paketa na ta dan ni bilo? Ker bom popiz.... ker ni paketa dons a napisali so datum dostave 27.3.


Kje ti kle vidiš blatenje????

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Čmrlj ()

Snegec ::

@čmrlj: Kaj si imel namen vprašat je irelevantno, ker je izgledalo kot, da si otročič, ki so mu liziko vzeli.

Točen datum tvojega originalnega posta: 15:24:47 - lizika vzeta, v jok, na drevo, pa vse igrače sabo in nikol več dol (pred tem, jasno še whine post na Slo-tech kako je Mimovrste največji negativec ker ti sredi dneva dne 27.3.2007 še vedno niso dostavili paketa (čeprav pošta dostavlja tudi pozneje))
Točen datum tvojega edita originalnega posta: 15:42:29 - lizika vrnjena, nehal cmerat

@Igor2030
In če se mi že kaj pokvari, ne nesem takoj na servis, ampak komponento najprej stestiram v drugem računalniku


Car si. Resno. Pravzaprav, bi lahko ti stvar kam sam popravil in izstavil račun servisu za porabljen čas in material.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

igor0203 ::

Snegec, kaj ti pa sedaj ni jasno? :\ Vsako komponento, za katero sumim, da je z njo nekaj narobe, stestiram v drugem računalniku, da se prepričam, če je z njo res nekaj narobe.
In btw. moj nick ni igor2030, temveč igor0203, lahko pa mi rečeš tudi kar Igor. ;)

kuglvinkl ::

Chill. ;(

mtosev ::

Sej ti si tud dost že povedal čez Comtron, pa še zmeraj tam kupuješ.

Jaz zelo zelo redko kupujem pri njih razen notesnika katerega sn kupil v jan
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

OmegaBlue ::

Fantje.. Vsi takoj nazaj na temo drugače bo šiba pela..

Užaljeni prodajalci prosim pojdite jokat v svoj kot in nehajte s smetenjem po temi.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

perci ::

Mislm, a gambit (enaa) je mala firma? Comshop pa velika? Jao, keri bedni izgovori.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

DrSergioDJ ::

ja, mala je, ker tm kjer dvignes kupljeno robo, ne gre vec kot 25-30 ljud notri...v comshop jih gre pa vec :D
...

opeter ::

V kateri ComShop? V Murski Soboti ziher ne...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

cryptozaver ::

A je kdo že kupoval v spletni štacuni solo? So OK?

dustphoenix ::

Lepo da moderatorji tu mirijo rajo.
Ampak, po eni strani, pa določeni osebki v tej temi pljuvajo po trgovinah in osebju, brez razloga.

Konkretno (ja sem prodajalec), sem bil poleg pri enem dogodku, za katerega je stranka dala post sem. Valda nas je popljuvala, vendar je v celem postu cca. 5% resnice in 95% napihnjenosti.

Tak da prosim, če že pljuvate po trgovinah, vsaj povejte po resnici, kaj se je zgodilo in kako!
Lp

OmegaBlue ::

Z0K1, nažalost se najdejo tudi takšni osebki, ki samo iščejo pozornost. "Pritožbe" čez trgovine, ki so pretirane, žaljive skratka neprimeren jezik so seveda brisane, v kolikor pa je zgodba lepo in vsaj delno racionalno razložena, njene pristnosti ne moremo nikakor preverjati. Če stvar ni že stara kot zemlja lahko brez problema uporabnika na lep način popraviš/poveš svojo polovico zgodbe.

Trgovine, ki so prišle na slab glas zaradi njihove nesposobnosti ali neprijaznosti zagotovo niso prilezle do tega samo na podlagi te teme, enako smo slišali že veliko prej.


LP

P.S.
Prosim držite se teme, da ne bo zdaj debata o tem čez celo stran, move on..
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Zgodovina sprememb…

Spock83 ::

Kaj veš mogoče so plačani, da blatijo konkurenčno firmo :)

OK Dosti heca. Res se včasih zgodi, da ga firme in stranke (OBOJI!) srajčkajo. Lepo je vidit, ko nekdo zapiše slabo izkušnjo, še lepše pa je, ko nekdo napiše dobro izkušnjo. Je pa tudi fajn, da se prebere mnenje iz drugega zornega kota.

Ziga Dolhar ::

Jebena mimovrste - kaj jim je blo treba tega?

Moj mejl:


Spoštovani,

včeraj sem prejel naročeni toner Samsung ML-2250D (naročilo #425940).

Samsungova škatla je bila prelepljena z dvema Mimovrste lepilnima trakovoma, izvirni 'samsungov' lepilni trak je prerezan; prerezan je bil tudi trak, ki 'drži' zaščitno ovojnico na tonerju, toner pa je na mestih vzorčno odrzan, držita se ga dve kocini, vključno s korenino.

Prosim za obrazložitev.

S spoštovanjem,
Žiga Dolhar


Njihov odgovor:


Spostovani,

zal nam je, da z artiklom niste zadovoljni.

Artikel lahko vrnete na nas naslov v skladu z nasimi pogoji vracila blaga (http://www.mimovrste.com/mimovrste/vrac...

Ne pozabite priloziti kopije racuna ter obrazca za vracilo blaga, ki je v vsakem mimovrste=) paketu, z navedenim razlogom za vracilo (obvezno opis napake) ter na kaksen nacin zelite, da se reklamacija resi.

Z lepimi pozdravi,

Jerca Agrez, referent mimovrste=)
http://www.mimovrste.com
e-mail: info@mimovrste.com
info linija: 04/ 583 77 00
https://dolhar.si/

Vlady ::

In kaj so naredili narobe???
Če nisi zadovoljen, jim pošlji robo nazaj na PPN in ti bodo zamenjali. :)
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Čmrlj ::

Ja so res mal površni ratali v mimovrste, kar poglejte si specifikacije 8600gt in gts.V opisu izdelka za oba piše da sta na 256-bit pomnilniškem vodilu, medtem ko v specifikacija pa napišejo za gts 64-bit za gt pa 48-bit:\

slovenec2 ::

Še ena cvetka na račun Mlacoma:

naročim X-Fi zvočno, retail, po pošti.

Dobim s selotejpom oblepljeno, ZMEČKANO original škatlo, z avijona se vidi, da je bila že odprta. FUJ! Pa nobene zaščite, sram vas bodi! Še sreča, da zadeva dela.

Anyway, a je res tak težko, dobit še original zapakirano, neodprto blago, dodano v dodatno kartonasto škatlo, magar še obloženo?!

Pol pa človek en dan zadevo da v garancijo, ti pa nečejo vzet k maš poškodovano embalažo... wtf?!

Sej poštnino plača itak kupec, ne vem zakaj škrtarijo! Tudi, če zadeva dela, vsekakor maš grenek priokus, še ekrat FUJ!

roli ::

Jaz moram pa Mlacom spletno trgovino kar pohvalit.Sicer je bil to moj prvi nakup pri njih ampak je bil OK.Pred kakima dvema mesecema ali še manj sem naročil eno socket 478 matično (edini,ki so jo še imeli) in prišla je hitro,škatla z matično je bila v kartonasti škatli obloženi z papirjem.In je bila kar original zapakirana.
http://www.r00li.com

hamax ::

js morm tud pohvalt mlacomovo spletno trgovino.
po moji napaki sem 2x oddal naročilo in so me lepo drug dan na mobitel poklical in vprašal, če sm se slučajno zmotu.
sam njihovo spletno trgovino uporabljam kot rezervacijo blaga, saj stanujem v lj in se mi ni problem do njih zapelat.
preden sem zacel kupovati na ta nacin sem velikokrat odsel praznih rok iz trgovine, saj izdelka niso imeli na zalogi.

Snegec ::

@slovenec2

Anyway, a je res tak težko, dobit še original zapakirano


Na žalost, dandanes stranke niso več zadovoljne samo s tistim kar vidijo ampak hočejo stvar vzet tudi v roke.
To ali pa si dobil razstavni exponat.

Je pa res, da je pakiranje, tako da se ne zmečka eno od osnov pri prodaji preko interneta, je kar malce žalostno kako včasih kakšno stvar dobiš.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zheegec ::

Ali pa so nekomu naredili uslugo in mu zadevo vzeli nazaj, potem pa seveda niso morali ničesar drugega kot da so to poslali naprej drugemu kupcu...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vlady ::

Pomoje bi blo najboljš, da bi za razstavljeni eksponat ali že odprto robo dajali +1 leto garancije. Simpl. :)
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

zbogi ::

vi ste čist preveč paranojični, če je nalepka strgana še ne pomeni da je pa nekdo pred vami uporabljal zadevo FFS

vse kartice high end razreda so ponavadi referenčni design, torej proizvajacli kot so Asus, Club3D ne izdelujejo sami kartice temveč jih dobijo izdelane in samo nalepijo svoje nalepke. To pomeni da je tista originalna nalepka čisto lepo strgana, vedno, in samo prelepljena s salotejpom. In to grafična ki je "originalno" zapakirana od proizvajalca, celo škatla prelepljena s folijo!

pri Mlacomu je tako da imajo neko navado da svoje produkte označijo s svojo serijsko, kar tudi vedno preverijo pri garanciji, kar seveda pomeni da morejo embalažo odpret, ker to nalepijo direktno na produkt, že od nekdaj tako

nekatere firme si prepisujejo serijske za garancijske pogoje in pri nekaterih moreš spet embalaža odpret da prideš do te serijske, še posebej pri nekaterih ramih, kar spet ne pomeni da je bil produkt že rabljen

recimo pri monitorjih LCD, ko so meli akcijo da si dobil zraven še nek špil/program, je bilo tako da so naši uvozniki mogli strgat originalno nalepko od Samsunga, da so dodali ta DVD in prelepili čez s salotejpom, kar spet ne pomeni da je bil monitor že rabljen ipd....


dejte mal betice uporabite no
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zheegec ::

Ne pozabit - po Zakonu o varstvu potrošnikov ima vsakdo pravico, da izdelek pogleda pred nakupom (zato tudi ni možnosti vračila blaga brez napake), tako da če kupcu ni všeč barva izdelka ima prodajalec potem že odprt izdelek na polici. Zato pa lahko tudi ti pogledaš če je z njim vse ok in to NI rabljen izdelek.

pri nakupu prek spleta ni možnosti vpogleda v embalažo dokler artikel ni pri tebi doma. Če je škatla samo odprta pa notri vse original je najbrž res to samo zaradi serijskih/Slo navodil/gar. Lista/graviranja tipk na tipkovnice, če je pa škatla raztrgana, kabli že odviti, vrečke strgane je pa to ali že rabljen artikel ali pa slaba zaščita pri transportu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

roli ::

Jaz sem pri Mimovrste dobil odpečateno grafiko in dela čisto OK.BenQ projektor (kupljen pred enim mesecem) pa je imel original BenQ pečat in tudi dela normalno (tok tok).

Jaz z odpečatenim blagom nimam problemov.Razen v primeru Comtrona kjer sem kupil odprto kartušo (prodajalec je rekel,da so po nesreči odprli narobno).Pridem v avto in vidim,da je pečat na sami kartuši (ta pa je pomemben) odlepljen.Pridem domov in kartuša je prazna.Nesem nazaj in zamenjam.Brez problemov.Večina trgovcev ti bo tako ali tako blago zamenjala,če ne deluje.Če pa deluje pa je vse OK.

Tiste plastične embalaže (ki jih moraš razrezati,da prideš do vsebine) so pa totalno zanič.

V primeru,da dobim raztgano embalažo in na videz odprto z nedelujočimi ali manjkajočimi stvari bi se pa pritožil.
http://www.r00li.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roli ()

OmegaBlue ::

Večina postov je odletela v [Fork]Trgovine in odpiranje embalaže.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Ziga Dolhar ::

Na mimovrste sem vprašal, če imajo na zalogi (nov) toner in so pripravljeni poslati svojega kurirja na prevzem paketa.

Pravijo, da toner imajo in naj sporočim podatke za prevzem.
https://dolhar.si/

Bethrezen ::

js bi mau popluvu norastran.com.

dvakrat sm že tm naroču in obakrat so mi po dougmu cajtu napisal se opravičujemo da se morali čakati bla bla bla in pol napišejo da izdelka nimajo in tut ne bojo vč mel.:\

če nimate, djte dol iz strani:\

slovenec2 ::

Evo mal bolj zgoraj sem se jezil nad Mlacomom kok so slabo zapakirali Zvočno kartico X-Fi (sam s selotejpom ovili in poslali brez dodatka da se ravna pazljivo), pa kako je blo na prvi pogled očitno, da je bila škatla odprta (celo strgana) in kartica očitno že rabljena (odprt notranji zaščitni ovoj kartice, premetana vsebina škatle, strgana nalepka od CDja z driverji).

Evo... par dni sem mel neke čudne težave (zvok random crknu pa sem mogu resetirat, čudni crashi z gejmov), zdej pa kartica krepnila (zvok hrešči že po 1 minuti igranja, cpu se restarta, BSOD). Za bit ziher sem vzel identično kartico od kolega in zamenjal z Mlacomovo... dela brez problema, ni več težav.

Majke vam Mlacom, če že dobite robo nazaj in vam stranka reče da ne dela, pol vsaj jo vrnite uvozniku / producentu, ne pa da naprej prodate drugi, nič hudega sluteči stranki, sramota!! Ne samo, da je roba rabljena, še dela ne!!

Garancijo bom vzel, pa nikol več pri njih naročal (ni prvič ko me razočarajo, bo pa zadnjič! Sicer sem si sam kriv, k sem spet pri njih naročal, misleč da tokrat bo vse ok - pač zvočna kartica ni neka huda stvarca).

Pa še to, mam prav stres, ko pomislim, da se morem spet ubadat z njihovimi serviserji: vsakič, ko kaj ni delalo, sem jim vedno razložil probleme, na nalog pa model napiše 'Ne dela'... pol pa čez par dni me kličejo in sprašujejo kje je problem... jao, poor me.

SepoX ::

@slovenec2: uveljavljaj stvarno napako, ne garancije oz. če še ni preteklo 15 dni vrni izdelek, tako da ti morajo novga dat ali pa denar vrnit - brez vprašanj.

Snegec ::

@SepoX
tako da ti morajo novga dat ali pa denar vrnit - brez vprašanj


Motiš se.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

aljazh ::

Velika graja za BigBang:

Do nedavnega so v BB reklamacije reševali v trgovini, kjer je bil izdelek kupljen. Če je trgovec lahko takoj ugotovil, da gre za stvarno napako na izdelku, zamenjava za enak brezhiben izdelek v roku osmih dni od nakupa običajno ni bila problem.

Sedaj pa so v BigBangu uvedli t.i. 'službo za poprodajno podporo', kar pomeni, da vse reklamacije za izdelke kupljene v BigBangu rešuje od trgovine neodvisen oddelek za reklamacije, ki se nahaja v ljubljanskem BTCju.

Zaposleni v 'službi za poprodajno podporo' torej hkrati rešujejo reklamacije v zvezi s pralnimi stroji, štedilniki in brivniki na eni strani ter računalniško opremo in ostalo zabavno elektroniko na drugi strani. Da takšna oseba nima znanja z vseh področij, da bi lahko na mestu ugotovila, ali ima izdelek res stvarno napako, je ob takšni organiziranosti službe za pritožbe razumljivo.

Vse bolj se mi tako dozdeva, da je edina naloga 'službe za poprodajno podporo' ta, da sprejema reklamacije in izdelke pošilja na pooblaščene servise. O uveljavljanju stvarne napake izdelka (namenoma?) ne vedo ničesar oziroma vztrajajo na 'ustaljenem postopku', ki seveda vključuje uveljavljanje garancijskega jamstva in ne jamstva za stvarne napake izdelka. Slednje je namreč za potrošnika ugodneje, saj je upravičen do takojšnje zamenjave izdelka ali vračila kupnine, če je moč napako na mestu nedvoumno identificirati.

Prejšnja ureditev, ko so reklamacije reševali za posamezen asortiman usposobljeni trgovci, je bila do potrošnika prijaznejša. A kot kaže, so vodilni sklenili, da je potrebno "potrošnika ožeti do konca" oziroma biti dober do njega le ko nosi denar, ko pa gre kaj narobe, pa mu čim bolj otežiti uveljavljanje njegovih pravic.

V izogib nesporazumu - graja ne gre trgovcem, ti so v BB večinoma prijazni, ustrežljivi in pripravljeni pomagati. Ta zapis naj se bere kot ostra kritika vodstvu BigBanga, ki ruši to, zaradi česar sem v ljubljanskem BB doslej rad nakupoval, saj sem vedel, da ne bo težav, če z izdelkom ne bo vse v redu. Še posebej v bivšem BOFu, kjer so (bili?) trgovci še posebej ustrežljivi.

A odslej zaradi nove politike sprejemanja reklamacij, v BB najbrž ne bom več kupil ničesar, razen morda kakšnega kabla ali baterijskega vložka.

MEDENA ::

Četudi je stvarna napaka, je čas reševanje le-te 8 dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MEDENA ()

aljazh ::

Lahko prosim za citat iz zakona, ki to določa?

Sicer pa IMO žal v slovenski trgovini (z nekaj redkimi izjemami!) kupec ni deležen ničesar drugega kot osnovne zadostitve pravicam, ki jih določa zakon. Pa še v tem primeru se skuša kupcu čim bolj otežiti uveljavljanje njegovih pravic. Bodisi z zapletenimi administrativnimi postopki ali drugimi načini, ki kupcu povzročajo stroške ali mu vzamejo veliko časa.

Žal slovenske trgovine med seboj večinoma tekmujejo le na področju cen, saj je nizka cena prevladujoči dejavnik, ki povprečnega Slovenca prepriča v nakup. Stanje je sicer razumljivo - dokler kupci niso zahtevni oziroma jih zanima v prvi vrsti zgolj cena, se trgovci na drugih področjih ne bodo trudili biti boljši od konkurence. Kolikor lahko v Sloveniji sploh govorimo o konkurenci, saj trg elektronike obvladuje zgolj nekaj igralcev.

Pri nas tako na področju elektronike nekako sploh ni velike (samopostrežne) trgovine za zahtevnejše kupce. Takšne, ki raje odštejejo/odštejemo nekaj evrov več v zameno za vrhunsko trgovsko storitev in izogib kasnejšim težavam, ko (če) gre z izdelkom kaj narobe.

BigBangova 'služba za poprodajno podporo' je sicer lep buzzword, ki bo morda komu ustvaril vtis, da se v BB resnično trudijo za kupce, a žal je po mojem mnenju omenjena služba velik korak nazaj v skrbi za kupca.

MEDENA ::

LOL kok ti nakladaš v prazno, kupcu se gre na roke kolikor se le da....ponavadi v škodo prodajalca ali trgovine.....tega pa nihče ne napiše...pišejo se samo minusi, plusi pa nikoli. Zanimivo, a ne? :\

Zheegec ::

Medena: čas reševanja stvarne napake je še vedno 45 dni, 8-dnevni rok je za trgovino, da pisno obvesti stranko kaj se z reklamacijo dogaja.

Aljazh - en glavnih vzrokov za ustanovitev poprodajne službe je ravno preprečitev menjav v trgovini, glede tega sta dve težavi; v trgovini se izdelkov ne bi smelo menjavati, ker prodajalec ni pristojen in strokovno usposobljen za presojo ali gre za stvarno napako ali ne (nima veze koliko se spozna, zakon gleda samo na izobrazbo), drugi problem je pa to, da prodajalec nekaj zamenja, pa potem servis ugotovi, da je napaka stranke in garancije ne prizna ali pa zadevo popravi in potem ima trgovina na zalogi rabljen izdelek ali pa izdelek brez embalaže ali z uničeno embalažo katerega sploh ne sme prodajati. Moraš gledati, da je BB veliko podjetje in je to pogosTo - saj bi ti prodajalci zamenjali, samo sedaj ne smejo več...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
««
15 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 488 89 90 91 )

Oddelek: Kaj kupiti
4510908890 (774) _Denny_

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562139050 (78590) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786120535 (51876) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16532907 (21749) cholt45

Več podobnih tem