» »

Comtron in garancija

Comtron in garancija

«
1
2

oton ::

V trgovini Comtron BTC Ljubljana sem kupil USB kljuc, ki se je ze po nekaj dneh pokvaril, garancije pa ne priznajo. Zato morebitne kupce v Comtron opozarjam, naj bodo previdni.
oton
  • zaklenil: boštjan ()

kuglvinkl ::

Tole je tko površno, da boš moral malce bolj opisati tvoje težave.
Your focus determines your reallity

K0K0 ::

Kako ne priznajo? Zakaj pa se je pokvaril ti je mogoče na tla padel al je kr crknu?

maddogod ::

Potem že nisi izpolnjeval vseh pogojev za uveljavljanje garancije, verjetno je bil usb ključ vidno poškodovan ali kaj podobnega.
< maddog >

tec ::

Jest pri comtronu kupujem full robe in se nikoli niso kompliciral z garancijo. Seveda povem tocno kaj sem delal in kaj je napaka, vendar se mi se nikoli ni zgodilo, da bi kdo karkoli rekel. Je pa res, da je teh garancij kar veliko....vsaka druga plata, ram, graficna je zanic

MadMax ::

Kolikor imam izkušenj z zadevami, so vsaj štiri od petih ključkov zlomljeni.
Kako to ljudem rata, lahko le ugibam. Guncanje na vse strani namesto enostaven poteg iz priključka.
Moj je že ničkolikokrat padel po tleh... Tudi pod podplatom se je že znašel... In še marsikaj. Ampak nekateri so pač umetniki.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

cosmos ::

Se strinjam,
comtron nima vedno najbolj kvalitetene robe, predvsem niso izbirčni kar se tiče proizvajalcev :\,
samo z garancijo pa nikoli ne komplicirajo in ti grejo vedno na roke z raznimi menjavami za drugo robo.

bastadu ::

Glede garancije mam tudi dobre izkušnje, so mi 2× menjal matično, ker je crknala, pa še računa mi sploh ni bilo treba pokazat:P Ko sem že drugi dan po tem, ko so mi že zamenjal plato, še enkrat prnesu crknjeno plato sem mislil da me bodo čudno gledali, ampak ravno nasprotno, zamenjali so mi jo brez besed, svaka čast... Čeprav pa res nerad kupujem v tej trgovini, ker za moje pojme ne prodajajo kakšnih ful dobrih znamk (npr. LGja niti ne povoham 8-))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

iration ::

> samo z garancijo pa nikoli ne komplicirajo in ti grejo vedno na roke z raznimi menjavami za drugo robo.

Bottom line pa je, da v enih poslovalnicah zamenjajo robo bp, v enih pa niti pod razno. Se pravi, če ne veš katere poslovalnice so katere, se jim raje ogni v širokem krogu :)
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iration ()

silent ::

Kera plata pa ti je dvakrat crknila?

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Predator ()

Shark-357 ::

nevem no meni osebno so mal lesi na servisu pred dvemi leti sem kupil komp pri njih in so bili sami problemi bil je na servisu v pol leta kar 5x8-O s tem da so še serviserji mutil nenormalno in sem jih mel poln k**** in komp ni bil ok dokler ga nisem odprl in zamenjal določene dele to je bil moj prvi in zadnji komplet pc ki sem ga kupil

bastadu ::

silent: asus p4c800-e deluxe:\

silvek ::

oton???? nam boš zaupak kaj bolj podrobno, kaj se je zgodilo? če ne si bom predstavljal, da si pač zjebal USB ključ, zdaj ti ga pa ti pogani nočejo zamenjat.

eX ::

S Comtronom ni problemov pri garanciji.. pa kaj še... No, pa mi razložite to:

V Comtronu kupiš PC, kjer ti prodajalec prijazno razloži, da ga ne smeš odpirati sam, sicer pretrgaš nalepko in zato ne moreš uveljavljati garancije. Ko vprašaš, kako je z dodajanjem komponent, ti zagotovi da bodo to storili oni.. le PC prinesi. Prav ni problema - mi bodo pač oni vstavili še en HDD... pa še kaj, kar imam doma.
Ko prineseš.. pa .. opa... "mi brezplačno vgrajujemo le komponente kupljene pri nas".
A ni to lopovščina brez primera??? Veliko ljudi že ima kakšen del... ki ni kupljen pri njih... pa ge ne smejo sami ugraditi da ne prekinejo garancije, hrati pa ti oni sedaj trdijo, da se brezplačna nadgradnja vrši le na dele kupljene pri njih. In če imaš doma nekaj tako preprostega kot je RAM. Kaj storiti? Že samo to, da te silijo nekaj kupiti pri njih je svinjarija - če pa imaš že kupljeno, pa navadna lopovščina z njihove strani. To je primer za prijavo tržni inšpekciji.

Btw. to ni teoretični primer, ampak resnična izkušnja.

bond007 ::

Kdo ve, kako je s tem pri comtronu.. recimo da človek kupi računalnik iz ene njihovih akcij in bi recimo rad nadomestil ventilator na procesorju.. da ne bi več tako ružil (pa tudi temperature so preko 60 stopinj) In tako pač pretrgaš tisto njihovo nalepko.Tako izgubiš garancijo na računalnik, vendar ali imaš še vedno garancijo po komponentah? Me skrbi malo da bi kakšen disk odpovedal ... Kdo ve kaj o tem?

bastadu ::

Garancija na komponente mora veljati ne glede na tisto nalepko... Tista nalepka je samo za garancijo na celoten sistem...

eX ::

bond007: Kaj je v tem primeru računalnik in kaj komponenta? Kupil si kot celoto in te se ne smeš sam pritakniti. Vsak poseg vanjo s tvoje strani se šteje kot poseg v računalnik. Mislim, da je v tem primeru odgovor NE. Če si pretrgal, si prekinil garancijo za kupljeno. To je jasno. Saj pravim, lopovščina. Če želiš, da ti vgradijo ventilator v računalnik, moraš kupiti ventilator pri njih, sicer ni načina da bi ga brezplačno vgradil ne da bi prekinil garancije.

bastadu: torej, odpreš PC, pretrgaš nalepko, potem pa ti nekaj crkne. Karkoli. In neseš popravit -ker imaš garancijo. Misliš, da ti upoštevajo? Kaj pa je po tvojem potem tu sistem, ki ne upoštevajo? A misliš s tem CELOTEN sistem - da ti crkne prav VSE v PC-ju? Smešno... V vsakem primeru bo tisto, kar se pokvari, pač neka komponenta.

OZZY ::

pa dejte se mal informirat...Tista garancijska nalepkana compu velja na sistem, kjer ni nujno,da majo vse komponente garancijo 2 ali več let. S tem ti dajo garancijo, da bojo tudi tiste komponente, ki imajo ponavadi garancijo samo1 leto servisirali še eno dodatno leto, če gre kaj narobe.

če pa ti tistonalepko odstraniš pa ti morajo dati garancijo po komponentah. se pravi od 1 do 3 let. Pač odvisno od komponente. garancije v nobenem primerune izgubiš, razen če nisi poškodoval tiste komponente. tako da garancija v vsakem primeru je samo se potem gleda po komponentah. kako dajajo garancijo pri keri firmi po komponentah pa moraš pogledat pri njih.

če ti rečejo da potem ni garancije ni točno. In če ti nočejo servisirat poveš, da boš pa poklical zavod za varstvo potrošnikov itd, ker po zakonu moraš dobit garancijo za nov stvar. Oni se lahko delajo neumne samo tko je...
Go with the flow.

bastadu ::

Dostikrat dajajo firme tudi 2 letno garancijo na celoten sistem. To naj bi pomenilo, da ti popravijo/zamenjajo tudi komponente, ki imajo od proizvajalca samo 1 leto garancije, čeprav so se pokvarile npr. pri letu in pol... Če da prodajalec za disk 3 lete garancije, potem imaš ti tudi po tem, ko ti že poteče garancija za celoten sistem, še vedno garancijo za disk, seveda dokler le ta ne poteče...

edit: Sicer me je pa že OZZY malo prehitel:P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

MEDENA ::

Kurba ste eni loji...primer

Ko pelješ avto na servis za menjavo olja in prineseš svoj olje, ti ga brezplačno zamenja ?????? :\ :\ :\

ja moj burek sploh....LOL :D

kopernik ::

Z mehanikom se komot zmeniš, da prineseš svoje dele in ti jih on samo menja. Se celo dogaja, da ti pove, kje najdeš najcenejše (ne-originalne), pa jih greš sam kupit.

bastadu ::

Še vseeno moraš plačat delo mehanika:\

Tribal ::

eX tebi lahko rečem da samo basaš al pa da nimaš odnosa do prodajalcev. Vem iz osebnih izkušenj, da za tako malenkost kot je ram ne bi računali niti tolarja za vgradnjo.

Če imaš drugačne izkušnje se oglasi v BTCju hala 9 v COM-SHOPU, pa preveri moje trditve. Kar se pa tiče garancije jo pa mislim da priznajo po komponentah če zadevo odpiraš, samo ne padajo na skurjene procesorje, ali pa kratke stike...

To pač je tako povsod, če ti ni všeč garancijska nalepka pa kupi po komponentah, saj se lahko le tako zavaruje firma pred posegom laikov kateri niti ne vedo kam kakšen kabel paše. Mogoče tebe ali pa še par ljudi ki se spoznajo na računalnike motijo te nalepke, vendar večine ne. Tistega ki motijo nalepke naj si pa kupi rač, po komponentah!

LP

kopernik ::

bastadu:
Ja, vendar ni potrebno kupiti delov pri njemu. A ni to tukaj debata ? Da comtron hoče, da pri njih kupiš dele ?

EDIT: pardon, sem ravnokar videl, da gre za brezplačno menjavo ... my bad !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

MadMax ::

Računalnik z nalepko je kot tak zaključena celota.
Na to celoto ti da prodajalec garancijo, katero si sprejel po garancijskih pogojih.
Če nalepko pretrgaš, garancije ni več.
Garancija na komponente sicer ostaja, vendar jo moraš sam uveljavljat pri proizvajalcu, ne pa pri prodajalcu.
Simpl ko pasulj.

Glede primerjave z avti:
Dokler je avto v garanciji, ti noben normalen serviser ne bo vlil v motor olje ki si ga prinesel s sabo, čeprav je 10x kvalitetnejše od predpisanega.
Tudi če boš prinesel predpisano olje-kje piše da vsebina res ustreza embalaži?
No, vlil olje morda bo, ampak štemplja v serv. knjigo pa sigurno ne bo dal, če noče ostat brez licence.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

bastadu ::

Garancija na komponente sicer ostaja, vendar jo moraš sam uveljavljat pri proizvajalcu, ne pa pri prodajalcu.
Kolikor vem, se da garancijo uveljavlat tudi pri zastopniku...

OZZY ::

zdej mi pa torazloži zakaj pri proizvajalcu... Tudi če odpreš prejkot v roku enega leta.

ti si pri njih kupil in oni morajo v tistem garancijskem roku kot ga dajajo za komponente to popravit...Nisi kupil pri proizvajalcu amapak pri oločeni firmi. Če dajafirmagarancijo na dske recimo 3 lta potem maš na disk 3 leta garancije pri firmi...če ma ramgarancijo 2 leti je le ta isto pri firmi in ne pri poizvajalcu. firma ma napisano kako ma garancijo na posamezne komponente in tega se mora držat, tudi če ti odstraniš nalepko.
Go with the flow.

MadMax ::

Pri zastopniku se da, seveda. Je pa odvisno od njihove dobre volje.

Pri proizvajalcu zato, ker gre pri prodajalcu/zastopniku za njihovo dobro voljo ali ti bojo upoštevali ali ne.
Sploh pa moraš zastopniku dokazat da gre za njihovo robo, izdajnice iz njihovega skladišča pa nimaš, ane? A misliš da bojo oni premetavali kupe papirjev zato ker ti nisi spoštoval garancijskih pogojev in si prerezal nalepko? Ja seveda..
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

DominusSLO ::

ozzy motiš se
Z nalepko imaš garancijo le na celotni sistem in ne ne komponente. Če pretrgaš nalepko ti ne velja več nobena garancija v tej trgovini.

Če pa proizvajalec nudi garancijo, lahko uveljavljaš pri njem na tvoje stroške(mišljeni so poštni stroški do proizvajalca in nazaj)...

Ma kaj vam tle ni jasno??:\

nurmaln ::

@MEDENA

Ne bluzi. Primerjava z dolivanjem olja je malček smešna, če sam vliješ olje v avto ti zaradi tega ne preneha garancija.

:\

MEDENA ::

tale oton samo laže ..dej vidite da je samo temo naredil potem pa gas...

100% je odpiral USB ključ pa se kake mehanske poškodbe vidijo.

DominusSLO ::

Medena
Ta argumentacija mi je bistveno bolj všeč, kot tista "strojniška" :P

OZZY ::

dominus...zdejmi pa ti razloži zakajnaj bi tako bilo...na dolgo in piroko prosim..

A ti tudi uveljavljaš garancijo na komponente kupljene pri eni firmi pri proizvajalcu ali zastopniku.

Nakup računalnika je čisto enako kot če kupiš posamezne komponente pri eni frimi in dobiš garancijo po komponentah. ne glede na to ali je bil na sistem 2 leti garancije. ti imaš ko pretrgaš nalepko garancijo po komponentah pri firmi, kjer si kupil. Če ti tega ne priznajo je proti zakonu.

pe enkrat bom napisal... Nalepka ti garantira servis (ponavadi je 2 leti) tudi za komponente, ki imajo garancijo samo 1 leto. če pa jo ostraniš izgubiš to pravico in začne veljati garancija na komponente prifirmi kjer si kupil. Vsaka firma pa ma svoje časovne pogoje za garancijo komponent. zakon nalaga najmanj eno leto tam kjer si kupil.

nakup sistem je čisto enak nakupu posameznih komponent in stem garancijskih pogojev. Pozanimaj se na ZZVP.
Go with the flow.

OZZY ::

čisto tako...še en primer..

Sam sem kupil ene 3 leta nazaj com pri sunrise in so seveda dal gor nalepko. Seveda sem vprašal kako in kaj če se odstrani. Odgovr je bil, da imam potem garancijo po komponentah. Seveda pri njih, saj je pri njih kupljeno in morajo oni poskrbeti za to v tistem garancijskem roku.

kar tudi so poskrbeli ko mi je opovedal ram in nalepke ni bilo gor.
Go with the flow.

Lime ::

če sam vliješ olje v avto ti zaradi tega ne preneha garancija
Pa še kako, če olje ni pravo.

bond007 ::

Dosti zanimiv mnenj ... recimo garancija naj bi potem obstajala na komponente. Vendar je malo dvomliva zadeva - veliko je odvisno tudi od volje prodajalca. Zato malo drugačno vprašanje: kako odstraniti nalepko, tak oda je ne poškoduješ in jo lahk okasneje nazaj nalepiš? (comtron nalepka) je kakšen postopek da nalepka ostane nepoškodovana???

SodVina ::

Meni se pa zdi, da je garancija po komponentah v primeru odstranitve nalepke odvisna od garancijskih pogojev, ki ti jih firma postavi in se ti z njimi pri nakupu strinjas.

Debata o odstranitvi nalepke in ponovni namestitvi pa se nekako ne ujame s pravili slo-techa, ali ne?

eX ::

Tribal: Ne govori bedarij. Kaj veš o meni? S prodajalcem sem se prijazno pogovoril, brez kakršena koli morjenja in vztrajanja. Torej sem bil tam. Domnevam, da če je to politika hiše, prodajalec itak nima kaj dosti pri tem. In nisi dojel pointa. Ne gre za to kaj koga moti ampak zato, da gre očitno za nategovanje. Imaš garancijo v primeru, da boš to in ono kupil pri nas - v nasprotnem primeru pozabi. In če ti tega ne povedo ob nakupu, povedo pa da brez problema ugradijo komponente sami, je to zavajanje kupca - primer za tržno inšpekcijo.

Ko govorite to in ono... pozabljate, da sem JAZ bil TAM in dejansko vprašal in dobil negativen odgovor. Ne gre za teoretizitanje ampak zavrnjenega kupca.

Pravite,da je mogoče reklamacijo uveljavljati tako v celoti kot za posamične komponente če odpiraš. Seveda, seveda... gotovo ti prodajalec pritisne žig za veljavnost vsake komponente posebej... da bo čez dve leti vedel kakšno garancijo je nudil za posamičen artikel, ki ga že leto in pol ni več v prodaji... oz. ga je bilo mogoče dobiti le v paketu celega PC-ja... In ti potem prideš tja in rečeš, odprl sem, kesam se.. zato bom pač uveljavljal ono "drugo" garancijo o kateri so na slo-techu eni trdili da obstaja... in ne to, ki ste mi jo vi dodelili...

Sicer pa je madmax tole lepše razložil, kot jaz... Računalnik z nalepko je kot tak zaključena celota.
Na to celoto ti da prodajalec garancijo, katero si sprejel po garancijskih pogojih.
Če nalepko pretrgaš, garancije ni več....

Nikar ne dvomim, da so tudi tu neki interesi, pa sorodstvene povezave, pa kaj še vem kaj (kot pač to je v življenju)... ampak bodite vsaj iskreni in govorite iz prakse in ne zavajajte ljudi tako goreče le zato, ker ste imeli sami s Comtronom pri čem drugem kakšno lepšo izkušnjo.. ali pa se vam ponuja mesto poslovodje tam...

bond007 ::

kater člen točno je sporn? Če firma ne nudi garancije po komponentah pa ni v skladu z zakonom al kako? Če bi šlo zame, bi sam nalepko takoj strgal dol oz sploh takšnega računalnika ne bi kupil. Tako pa pomagam prijatelju v stiski .. in je zadeva z garancijo še bolj kritična.

OZZY ::

zakon pravi, da moraš dobiti garancijo najmanj eno leto. Zakon pravi, da mora imeti firma,kjer si kupil servis ki poskrbi za odpravo napake ali zagotoviti drugi servis, kjer bodo napako odpravili brezplačno v zakonsko določenem roku.

Seveda je računalnik zaključena celota. zato tudi garancija ponavadi dve leti namesto po komponentah. če gre nalepka ni garancije več na komplet ampak na komponente ...NAJMANJ 1 LETO, kar prodajalec nemore spremeniti ne da bi nosil posledice. z odstranitvijo nalepke izgubiš PRAVICO, do 2 letne garancije na vse komponente brez ugovora.

oni imajo itak v sistemu številko ali črtno kodo komponente. In če ti prineseš na popravilo nekaj prideš z računom in računalnikom. na podlagi tega lahko preverijo ali je bilo nekaj kupljeno pri njih.
Go with the flow.

Mikka ::

Meni so pri comtronu ponudili vračilo denarja ali nakup drugega artikla, ker so s tem določenim izdelkom imeli preveč reklamacij. Bil sem pozitivno presenečen in še kupujem pri comtronu pa čeprav so nekateri njihovi artikli bolj eksotičnega izvora.

Tilen ::

Naprimer?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

DominusSLO ::

ozzy
Ti pozabljaš da ima firma garancijske pogoje. Če v teh pogojih piše, da se ti s tem, ko dobiš garancijo na sistem(nalepka), garancija na posamezne komponente izniči, nimaš šans brez nalepke. Če tega nikjer ne piše imaš po vsej verjetnosti ti prav.

To sem grdo napisal :\ l...z drugimi besedami :P - Pogoji poslovanja firme definirajo garancijske pogoje. Če tam piše, da pri sistemu odpade garancija na komponente, je to čisto legalno. Brez nepooblaščenega dostopa imaš celi 2 leti garancije na celoten sistem(tle so vštete vse komponente). To je več kot tisti minimum, ki si ga omenil-1 leto.
Če pa ti ne upoštevaš garancijskih pogojev ti ne bo mogla pomagati nobena zveza za varstvo potrošnikov.

O garanciji pri proizvajalcu pa je bilo že dovolj jasnih postov.
LP in upam da sem bil razumljiv

OZZY ::

Brez nepooblaščenega dostopa imaš celi 2 leti garancije na celoten sistem(tle so vštete vse komponente). To je več kot tisti minimum, ki si ga omenil-1 leto.

jaz nisem reku da maš eno leto.....jaz sem napisal eno leto minimuma če odstraniš. Seveda če dajo 2 leti in imajo komponente eno leto potem dajo več kot je. zato pa je to ugodnost zaprtega sistema.


Ti pozabljaš da ima firma garancijske pogoje. Če v teh pogojih piše, da se ti s tem, ko dobiš garancijo na sistem(nalepka), garancija na posamezne komponente izniči, nimaš šans brez nalepke.

To sem videl napisano pri megahitu....Nekaj v tem stilu, da garancije ni če se odstranijo nalepke ali črtne kode na komponenrtah...nekajv tem stilu je blo napisano na računu.

samo nekaj je....zakon pravi,da moraš dobit garancijo minimum eno leto. nalepka garantira 2 leti ali več odvisno kje in kaj kupiš. če v pogojih piše da izgubiš garancijo mora pisati tudi na komponente ne pa na splošno,da izgubiš garancijo. garancijo na kaj...do pravice 2let servisa.... garancijo ti morajo dat ne glede na vse minimum 1 leto. tak je zakon. če ni eksplicitno omenjeno, da s tem izgubiš garancijo tudi na komponente potem ti ne morejo nič- to si tud sam napisal. Samo če bi bilo tako potem je to posel za inšpektorje ker garancija more bit.

Tudi ko ti kupiš posamezno komponneto dobiš garancijo. vejo, da jo boš dal sam notri. ko se pokvari jo prineseš in ti jo zamenjajo in te ne vprašajo ali si jo dal sam notri ali ne. tako da je tista nalepka ničvredna....pri odstranitvi gre za podoben sistem. garancije ne morejo izničiti. razen če je stvar poškodovana in podobno.

me prav zanima kok podjetji bi si to upalo, da odstranitev nalepke izniči vso garancijo.
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

DominusSLO ::

Ozzy
Ma kako da te prepričam?:'(

Vsaka trgovina ima eksplicitno napisane pogoje garancije, tvoja stvar pa je da se o njih informiraš. Če nikjer ni izrecno napisano, da je garancija na komponente v primeru nalepke razveljavljena, imaš seveda prav. Očitno je imela tista firma pri tvoji osebni izkušnji ugodne garancijske pogoje.

Če piše da nalepka ne sme biti poškodovana in ti prineseš pc s poškodovano nalepko na uveljavljanje garancije, je to isto, kot da poliješ napajalnik z vodo in zahtevaš zamenjavo. V obeh primerih kršiš garancijske pogoje.

Če še zdej ne razumeš pa se predam.....
LP

Ziga Dolhar ::

> Vsaka trgovina ima eksplicitno napisane pogoje garancije, tvoja stvar pa je da se o njih informiraš. Če nikjer ni izrecno napisano, da je garancija na komponente v primeru nalepke razveljavljena, imaš seveda prav. Očitno je imela tista firma pri tvoji osebni izkušnji ugodne garancijske pogoje.

Ne ne ne. Podjetje se z "garancijskimi pogoji" ne more kr po svoje izvlečt iz obveznosti, ki jih ima po (kogentnih!) normah. Lahko definira pogoje, ki so nad minimumom (3 leta na "mašino" recimo) in se tam preserava. Nižje težje.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Utk ::

No, jaz imam tak problem...odprl sm škatlo, z nalepko (nism je nč šparal), in šele takrat sm nekaj opazu da ne dela (ventilatorček na grafični), drugače niti ne bi dokler nebi res crknlo vse skup...nism še bil na servisu, ampak če bojo problemi z garancijo, bo tudi ognjemet...

Dead_Eye ::

Dominus nimaš prav. Ker ti lahko enostavno rečeš: "Jaz nisem kupil celega računalnika, ampak samo komponente, katere te mi vi sestavili!" in nalepka nima več veze.

Če že primerjate z avtomobili bi bilo to bolj prav: To je kot bi ti dali nalepko na havbo, vrata in prtljažnik in rekli če jo odstraniš gre garancija......
The one and only

OZZY ::

Dominus :)))))))

kot je zigga reku...Ne more se vsako podjetje spomnit svojih pravil. veljajo neka splošna in to je najmanj enoletna garanciaj na komponento ki jo kupiš. pa naj bo nalepka gor al dol. Tega zakona podjetja ne morejo spremenit pa če se na trepalnice postavjo.

zdej se pa predaj.
Go with the flow.

OZZY ::

Če že primerjate z avtomobili bi bilo to bolj prav: To je kot bi ti dali nalepko na havbo, vrata in prtljažnik in rekli če jo odstraniš gre garancija......


Dal si jo na napačno mesto....Morala bi biti na tanku za gorivo...če odstraniš ni garancije....Tankal boš pri nas al pazgubu garancijo ker tegane znaš..tankaj samo pri pravem ''servisu''
Go with the flow.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
789115 (5619) St235
»

Odstranitev garancijske nalepke? (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
727577 (5115) winpirate
»

Garancijska nalepka (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
829218 (6444) Invictus
»

Garancija

Oddelek: Kaj kupiti
423058 (1525) darkolord
»

Nalepka overclock

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
282291 (1704) sirotka

Več podobnih tem