»

Nintendov dobiček manjši

CNet - Nintendo je objavil finančne rezultate za fiskalno leto, ki se je končalo konec marca. Še vedno so zabeležili dobiček, ki pa se je prvikrat v zadnjih šestih letih skrčil. V zadnjem letu je Nintendo zbral za 1,4 bilijona jenov (12 milijard evrov) prihodkov od prodaje, ob tem pa še 229 milijard jenov (2 milijardi evrov) dobička, kar je za 18 odstotkov manj kot predlani. Krivcev za slabši rezultat naj bi bilo več; Nintendo omenja predvsem pocenitev Wiija, manj odmevnih iger za Wii, krepitev jena v primerjavi z dolarjem in evrom ter splošno gospodarsko upehanost v zadnjem letu, ki je kazila prodajo.

Septembra je Nintendo zaradi hude konkurence za 50 dolarjev znižal ceno Wii, ki sedaj stane 199 dolarjev. V celem letu so prodali 20,5 milijona enot, predlani pa 26 milijonov. Zmanjšala se je tudi prodaja prenosnih DS-jev, ki so dobili 27,1 milijona novih lastnikov, dočim predlani pa 31,1 milijona.

16 komentarjev

Novi Atomi za mobilne telefone

Mali procesor z veznim čipovjem

vir: engadget
engadget - Intelu kar ne uspe prodreti na trg mobilnih telefonov s svojimi procesorji, osnovanimi na arhitekturi x86. Z novo generacijo procesorjev Moorestown, serijo Atom Z6xx, so vsaj (komajda) ujeli konkurenco pri porabi energije, a z izidom, napovedanim za drugo polovico letošnjega leta, to morda ne bo dovolj, saj konkurenca ne počiva. Pri Intelu pričakujejo, da bodo po zmogljivostih s svojim 1,5 GHz procesorjem lahko konkurirali Qualcommovi ponudbi z 1,9 GHz. Qualcomm že pripravlja svojo različico Snapdragona, ki bo tekla pri 1,5 GHz.

Ker so Atomi osnovani na arhitekturi x86, odpade velika večina mobilnih operacijskih sistemov, saj so ti namenjeni delovanju na arhitekturi ARM. Posledično ni podprt Microsoftov Windows Mobile...

25 komentarjev

Cruical se zgleduje po Intelu

Cruical RealSSD C300

vir: AnandTech
AnandTech - Na področju SSD-jev nedvomno najbolj izstopa Intel, ki mu je kar dvakrat uspelo izdati firmware za svoje pogone, s katerim so uporabniki (lahko) dobili le opeko. Tik za petami mu je zdaj Cruical. Že pred časom smo poročali, da težave povzroča njihov pogon RealSSD C300, ki uporablja Micronov krmilnik za shranjevanje (in branje) podatkov. Pred dnevi so končno izdali popravek za pogon, firmware različice 0002, a je ta prej naredil več škode, kot jo je popravil. Kot je v marcu poročal Anandtech je prva izdaja firmwarea sprva povzročila nedelovanje, po čemer se je pogon prebudil, a deloval pri izjemno nizkih hitrostih (~20 MB/s). Z novim firmwareom nekateri uporabniki poročajo, da se niti zbudi ne več,...

5 komentarjev

Ryzomova izvorna koda dostopna!

Slashdot - Winch Gate Properties, razvijalec in založnik popularne množične večigralske spletne igre igranja vlog (MMORPG), Ryzom je izdal izvorno kodo in spremljajoče skice in druge grafične materiale za Ryzom skupnosti Free Software Foundation. Razvijalci si lahko odslej pogledajo izvorno kodo verzije za končnega igralca, orodja za izdelavo vsebine in strežniško aplikacijo, če želijo izdelati popravke, dodatke, modifikacije ali svoje...

15 komentarjev

EVGA podira rekorde

bit-tech.net - Kaj dobite, ko kot proizvajalec grafičnih kartic in matičnih plošč najvišjega cenovnega razreda za usluge poprosite dva izmed največjih navijalcev na svetu ter jima omogočite neomejene količine prej omenjene strojne opreme, tekočega dušika in vsega, kar paše zraven? Nove svetovne rekorde seveda. In prav to so storili pri EVGA, kjer sta bila v igri navijalca Shamino (pravzaprav hišni navijalec in svetovalec pri razvoju komponent) ter k|ngp|n, dolgoletni uporabnik predvsem nVidiinih grafičnih rešitev. Skupaj sta v Detroitu v EVGA-jeva matično ploščo Classified SR-2 zapregla kar štiri GeForce GTX 480 in dva šestjedrna Xeona X5680. Ob izdatni pomoči tekočega...

5 komentarjev

Na Computexu prihaja GeForce GTX 465

Odmislite dva pomnilniška čipa in si oglejte GTX 465?

vir: VR - Zone
VR - Zone - V preteklih govoricah in napovedih smo govorili, da bo tretji član družine GeForce GTX z grafičnim jedrom GF100 GTX 460, a temu očitno ne bo tako. Šlo bo namreč za GTX 465, ki bo pravzaprav skoraj enak GTX 470, kar velja tudi za jedro, vsaj v prvih pošiljkah. Količina pomnilnika (1024 MB proti 1280 MB), posledično širina njegovega vodila (256 bit proti 320 bit) ter tudi frekvenca (1674 MHz proti 1603 MHz) bo nižja, kakor bo tudi manjše število delujočih računskih jeder v grafičnem procesorju.

Slednjih bo v GTX 465 352 v primerjavi s 448 na GTX 470, a naj bi bila v prvih pošiljkah zgolj izključena, morda celo delujoča. Če bo temu tako, bi bilo v teoriji izključena jedra vklopiti le s popravljenim BIOS-em za grafično...

19 komentarjev

Imamo prve nelatinične vrhnje domene

vir: BBC
BBC - ICANN je včeraj vključil prve nelatinične vrhnje domene. Novinke pripadajo Egiptu (مصر), Saudovi Arabiji (السعودية) in Združenim arabskim Emiratom (امارات). Vse tri so zapisane v arabski pisavi in tečejo od desne proti levi. Domene je bilo že sedaj moč registrirati v nelatinični pisavi, le vrhnje domene so bile omejene na latinico. Z današnjim dnem je tega konec, saj ima ICANN poleg treh že uvedenih domen na mizi še več kot 20 zahtev držav po nelatiničnih domenah, ki čakajo na pregled.

ICANN se je dlje časa obotavljal, saj so se bali, da bo uvedba novih domen v kitajski, arabski in tajski pisavi povzročila fragmentacijo interneta. Strah ji je bilo, da bi na primer Kitajci začeli pisati strani v...

39 komentarjev