Novice » Tožbe » Bo Microsoft ponovno kaznovan zaradi kršitve monopolnih prepovedi?
desperados ::
vsi hočemo da pokažejo specifikacije brez kode zakaj ker če pokažejo kodo in ti nekaj sprogrameraš bodo prec tut oni hotel kodo vidt in pogruntal da si eno for zanko kopiral in te pol tožil...
ne pokazat morjo kompletne specifikacije protokolov sam tle pa nastane problem na njihovi strani!!!
ni je zakaj ker ogrmno stvari ni sprogrameranih tako kot piše v specifikacijah
če pokažejo specifikacije še za msn mi bo morbit končno ratlo nardit tist plugin za mežike :)
al pa ne bom rajš nov projekt MeSeNe-ja naredu
če kdo dela kaj podobnega se prec pridružim bsd ali pa gpl licenca seveda
še najbol bi nam pa ntfs specifikacije prov pršle:)
pa dost rajš programeram v javi pa c, c++ qt kot pa v .net, c# in podobnih M$ VS varjantah
in mislim da je še dost takih in kakor vem bo v prihodnosti itq celotna eu uprava, šolstvo,... šla na OS no kakor vem imajo 10 let časa za izvedbo načrta
in vse svoje moči bom z veseljem porabil, da pomagam pri tem
ne pokazat morjo kompletne specifikacije protokolov sam tle pa nastane problem na njihovi strani!!!
ni je zakaj ker ogrmno stvari ni sprogrameranih tako kot piše v specifikacijah
če pokažejo specifikacije še za msn mi bo morbit končno ratlo nardit tist plugin za mežike :)
al pa ne bom rajš nov projekt MeSeNe-ja naredu
če kdo dela kaj podobnega se prec pridružim bsd ali pa gpl licenca seveda
še najbol bi nam pa ntfs specifikacije prov pršle:)
pa dost rajš programeram v javi pa c, c++ qt kot pa v .net, c# in podobnih M$ VS varjantah
in mislim da je še dost takih in kakor vem bo v prihodnosti itq celotna eu uprava, šolstvo,... šla na OS no kakor vem imajo 10 let časa za izvedbo načrta
in vse svoje moči bom z veseljem porabil, da pomagam pri tem
Zgodovina sprememb…
- spremenil: desperados ()
minmax ::
looooka: od kje ti ideja, da imajo samo linuxači probleme?
a ti sploh spremljas proces, ves zakaj se je zacel in kje je zdaj, a sploh ves kaj je antitrust zakonodaja in kako sluzi k zagotavljanju delovanja trga? ... to je bilo zgolj retoricno vprasanje, ker je iz tvojih komentarjev razvidno, da ne.
trosiš dezinformacije. to me žali.
npr. govoriš, da imajo samo Linuxači probleme. To je čista neumnost, razprava o microsoftovem izkoriščanju monopola v EU se je začela leta 1993, ko Linuxa sploh še ni bilo na radarju nobene komercialne firme! Ta konkretna tožba, ki je trenutno v obravnavi, pa se je začela leta 1998 zaradi Suna!!
Poglej si originalno razsodbo če želiš: http://ec.europa.eu/comm/competition/an... Napisana je odlično, jasno, in to the point.
Osebno pa te prosim prosim nehaj zavajati ljudi, ker, če kljub direktnim virom, še vedno govoriš neresnice, potem vidim zgolj dve možnosti za tvoje obnašanje, ali si zlonameren do bralcev slotecha, ali pa te plačuje kaka PR agencija.
a ti sploh spremljas proces, ves zakaj se je zacel in kje je zdaj, a sploh ves kaj je antitrust zakonodaja in kako sluzi k zagotavljanju delovanja trga? ... to je bilo zgolj retoricno vprasanje, ker je iz tvojih komentarjev razvidno, da ne.
trosiš dezinformacije. to me žali.
npr. govoriš, da imajo samo Linuxači probleme. To je čista neumnost, razprava o microsoftovem izkoriščanju monopola v EU se je začela leta 1993, ko Linuxa sploh še ni bilo na radarju nobene komercialne firme! Ta konkretna tožba, ki je trenutno v obravnavi, pa se je začela leta 1998 zaradi Suna!!
Poglej si originalno razsodbo če želiš: http://ec.europa.eu/comm/competition/an... Napisana je odlično, jasno, in to the point.
Osebno pa te prosim prosim nehaj zavajati ljudi, ker, če kljub direktnim virom, še vedno govoriš neresnice, potem vidim zgolj dve možnosti za tvoje obnašanje, ali si zlonameren do bralcev slotecha, ali pa te plačuje kaka PR agencija.
MrStein ::
minmax:
That's a common misconception.
NTFS pisanje ne dela (vsaj ne 100%), ker Anton sam v enem letu pač ni mogel napisati, testirati in debugirati tako kompleksen FS, kot je NTFS.
Pisanje iz user-space je 90% narejeno (tool-i oziroma user space file system).
Pravi read/write FS pa letos 100% še ne bo. Mogoče 2007.
Lahko pa mu kdo pomaga.
recimo linux na NTFS ne more pisat, večinoma zaradi tega ker preprosto ni dokumentiran kako točno se to dela,
That's a common misconception.
NTFS pisanje ne dela (vsaj ne 100%), ker Anton sam v enem letu pač ni mogel napisati, testirati in debugirati tako kompleksen FS, kot je NTFS.
Pisanje iz user-space je 90% narejeno (tool-i oziroma user space file system).
Pravi read/write FS pa letos 100% še ne bo. Mogoče 2007.
Lahko pa mu kdo pomaga.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
minmax:
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
In ja Luka, tudi pri izdelkih za 10 jurjev obstaja odgovornost za napake. Ampak hej, ne obremenjuj se z realnostjo...
Osebno pa te prosim prosim nehaj zavajati ljudi, ker, če kljub direktnim virom, še vedno govoriš neresnice, potem vidim zgolj dve možnosti za tvoje obnašanje, ali si zlonameren do bralcev slotecha, ali pa te plačuje kaka PR agencija.
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
In ja Luka, tudi pri izdelkih za 10 jurjev obstaja odgovornost za napake. Ampak hej, ne obremenjuj se z realnostjo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Osprey ::
That's a common misconception.
Ja, res je pisanje na NTFS že precej napredovalo, vendar z veliko manj muke in veliko hitreje bi bilo končano, če bi obstajala dobra dokumentacija. Pisanje na FS mora delovati ZELO zanesljivo, ker je ena izmed osnovnih stvari. Največji problem je še vedno neobstoječa/slaba dokumentacija. To je dejstvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Osprey ()
64202 ::
Microsoft hasn't released any documentation for NTFS. Thesedocuments have been pieced together partly by carefully reading allthe SDKs and Windows help but mostly by reverse-engineering thefilesystem.
www.linux-ntfs.org - NTFS Documentation (single HTML file)
www.linux-ntfs.org - NTFS Documentation (single HTML file)
I am NaN, I am a free man!
Evil mind ::
Luka ne loči med tem da so windowsi imeli vsi napako in boeing je imeu napako le mogoče eden na 200 letal.
aks_! ::
Očitno pa bo Microsoft vseeno naredil nekaj za združljivost. Microsoft allows open document format for software
jype ::
Jaz bi tej novici kar rekel edina logicna poteza Microsofta, ki bo koristila vsem. Ker obljubljajo, da bo open source, bodo bugi zagotovo bistveno hitreje odpravljeni.
Way to go.
Way to go.
imagodei ::
@desperados: Offtopic, ampak vseeno. Dvomim, da bi ti sploh kakšen program delal, če bi ga pisal tako brez sintakse, kot si se potrudil napisat svoj komentar. Si pa dosleden: res se tudi enkrat nisi zmotil in niti ene pike nisi napisal. Tudi to je svojevrsten dosežek
EDIT: Sorry, nisem upošteval dveh tropičij.
EDIT: Sorry, nisem upošteval dveh tropičij.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
desperados ::
@imagodei:
Ja priznam post je bil nahitro napisan in priznam tudi da je moja koda strašno neberljiva, ampak iz posta se da dobiti kak podatek. Ravno tako pa kjub temu, da je moje kodiranje katastrofalno se gcc prav nič ne pritožuje nad njim.
Zato pa pravim, da vsi, ki znajo mojo kodo razvozlati jo lahko tudi uporabijo.
Res, da je to slaba navada ampak delam na tem,...
Morda se zgodi čudež in kdaj slučajno odkrijem komentarje, ampak dvomim da se bo to zgodilo v bljižnji prihodnosti.
Sem pa prepričan, da imajo tudi mikrosoftovci podoben problem kot jaz, na obsežni kodi se to pozna. Mogoče pa zato ne izdajo dokumentacij.
Ja priznam post je bil nahitro napisan in priznam tudi da je moja koda strašno neberljiva, ampak iz posta se da dobiti kak podatek. Ravno tako pa kjub temu, da je moje kodiranje katastrofalno se gcc prav nič ne pritožuje nad njim.
Zato pa pravim, da vsi, ki znajo mojo kodo razvozlati jo lahko tudi uporabijo.
Res, da je to slaba navada ampak delam na tem,...
Morda se zgodi čudež in kdaj slučajno odkrijem komentarje, ampak dvomim da se bo to zgodilo v bljižnji prihodnosti.
Sem pa prepričan, da imajo tudi mikrosoftovci podoben problem kot jaz, na obsežni kodi se to pozna. Mogoče pa zato ne izdajo dokumentacij.
Pithlit ::
Sej je bil nekje objavljen en citat, da nimajo pojma kaj se z njihovimi protokoli točno dogaja, in da morajo zato vsako vrstico posebej analizirat. Posledično jim to vzame ogromno časa, rezultat pa je v vsakem primeru pomanjkljiv.
Linka nimam in se mi ga tudi ne da iskat.
Je pa to (da nimajo pojma kaj se dogaja) zanimivo z drugih vidikov...
1.) koda je "sposojena" (brez dokumentacije)
2.) koda je... kupljena (brez dokumentacije)
3.) koda vsekakor deluje na principu 'važno da dela, ni važno kako'
4.) vsega naštetega po malem
...kar seveda spet pomeni da je koda precej "bloated"...
AMPAK to so špekulacije brez kakršnekoli osnove.
Linka nimam in se mi ga tudi ne da iskat.
Je pa to (da nimajo pojma kaj se dogaja) zanimivo z drugih vidikov...
1.) koda je "sposojena" (brez dokumentacije)
2.) koda je... kupljena (brez dokumentacije)
3.) koda vsekakor deluje na principu 'važno da dela, ni važno kako'
4.) vsega naštetega po malem
...kar seveda spet pomeni da je koda precej "bloated"...
AMPAK to so špekulacije brez kakršnekoli osnove.
Life is as complicated as we make it...
Pravnicek ::
ko je stvar dovolj velika zacne razpadat sama od sebe... al nekak tko gre tist o entropicnosti sistemov...
in ce vzamemo da je MS velik :)
drugac pa ja, za velke veljajo drugacna pravna pravila kot za male... strozja in morjo marsikaj pozret, kar malim ribicam ni treba... but that's life... :)
in ce vzamemo da je MS velik :)
drugac pa ja, za velke veljajo drugacna pravna pravila kot za male... strozja in morjo marsikaj pozret, kar malim ribicam ni treba... but that's life... :)
http://mrest.net - pravno svetovanje
Gandalfar ::
ko je stvar dovolj velika zacne razpadat sama od sebe... al nekak tko gre tist o entropicnosti sistemov...
To ni izgovor. Poglej si kompleksnost danasnjega HW pa bos videl kako dobro vseeno dela.
Pithlit ::
Ja sam današnji HW je majhen... ne pa recimo una monstruoznost od ENIAC-a. Nima kam razpast.
Life is as complicated as we make it...
Bistri007 ::
Sedaj postaja EU že prav idiotska. Naj Microsoftu pustijo svobodno tekmovati na trgu, ne pa da mu dajejo omejitve, ki na koncu samo škodijo končnim uporabnikom.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
antonija ::
Preprecevanje izkoriscanja monopola je zagotavljanje svobodne konkurence na trgu...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Pravnicek ::
načeloma je bistvo EU glih to, kar pravš, da teži...
namreč da ustvarja zdrave pogoje za konkurenco, kar pa ne morš počet, če se nekdo, k je velik kot dinozaver, zaveda, da ga noben ne more KAO in pol se gre izrinjat konkurente s takimi posrednimi forami...
žal so te njihove fore tako v ZDA kot v EU prepovedane, sam da pač so jih v ZDA zarad pač mal dlje gledal... pač velik prispeva v volilne kampanje... v EU pa pač tega zadržka ni...
In ne gre za MS, kdorkol ma znatn večji delež trga, se mora vest prijazno do malih konkurentov...
svobodno tekmovat je zelo težko, če ma ti tečeš, tvoj sotekmovalec ma pa TRUCK in te zrinja s ceste - sicer kao po pomoti, zarad boljše porabe goriva ;)
namreč da ustvarja zdrave pogoje za konkurenco, kar pa ne morš počet, če se nekdo, k je velik kot dinozaver, zaveda, da ga noben ne more KAO in pol se gre izrinjat konkurente s takimi posrednimi forami...
žal so te njihove fore tako v ZDA kot v EU prepovedane, sam da pač so jih v ZDA zarad pač mal dlje gledal... pač velik prispeva v volilne kampanje... v EU pa pač tega zadržka ni...
In ne gre za MS, kdorkol ma znatn večji delež trga, se mora vest prijazno do malih konkurentov...
svobodno tekmovat je zelo težko, če ma ti tečeš, tvoj sotekmovalec ma pa TRUCK in te zrinja s ceste - sicer kao po pomoti, zarad boljše porabe goriva ;)
http://mrest.net - pravno svetovanje
Osprey ::
Naj Microsoftu pustijo svobodno tekmovati na trgu, ne pa da mu dajejo omejitve, ki na koncu samo škodijo končnim uporabnikom.
Bistri, upam, da se šališ. LOL
desperados ::
Kako naj pustijo M$ tekmovat če se nihče niti ne upa trg, ker bi jih veliki brat bill prec pohodu kot žužka!
Bistri007 ::
Ne, ne šalim se.
N verzije za EU brez WMP so mimo. Microsoft je ponudil vpogled v MS kodo, licenciranje MS kode in pomoč MS strokovnjaka pri pisanju z MS interoperabilne kode. Za EU je pripravil še boljšo dokumentacijo kot za US DoJ.
Rezultat: ni dovolj.
Mario Monti je bil itak ekscentrik, ki mu sploh ni bilo do dogovora. Malo si preberite o srečanju med njim in Ballmerjem. Če si zapičiš v glavo, da mora biti MS kaznovan, pa še nevoščljivost starega kontinenta nad uspehom američanov... - potem karkoli bi MS storil, ne bi bilo dovolj.
M$ bashing je bil kul in delno upravičen par let nazaj, danes pa ne več. Stallman friki bi radi, da Vista pride z naborom funkcij Win3.1, tako da bi folk migriral na Linux, ki pride skupaj s švicarskim nožkom na par DVDjih.
Ja, sorry, ampak to ni v interesu mene kot Windows uporabnika in 95% ostalih ljudi, ki jim je Windows delovno sredstvo in ne hobi. Razen IE in WMP Windows nima nobenih drugih večjih desktop aplikacij. In zaradi obeh je bilo joj, ojoj. Kaj bi bilo, če bi MS v Windows intergiral še MS Works???
Če si zapičiš v glavo, da mora (SME!!!) OS nuditi samo to, kar je nudil Windows95, potem res ne vidim, kje bi lahko MS še inoviral.
N verzije za EU brez WMP so mimo. Microsoft je ponudil vpogled v MS kodo, licenciranje MS kode in pomoč MS strokovnjaka pri pisanju z MS interoperabilne kode. Za EU je pripravil še boljšo dokumentacijo kot za US DoJ.
Rezultat: ni dovolj.
Mario Monti je bil itak ekscentrik, ki mu sploh ni bilo do dogovora. Malo si preberite o srečanju med njim in Ballmerjem. Če si zapičiš v glavo, da mora biti MS kaznovan, pa še nevoščljivost starega kontinenta nad uspehom američanov... - potem karkoli bi MS storil, ne bi bilo dovolj.
M$ bashing je bil kul in delno upravičen par let nazaj, danes pa ne več. Stallman friki bi radi, da Vista pride z naborom funkcij Win3.1, tako da bi folk migriral na Linux, ki pride skupaj s švicarskim nožkom na par DVDjih.
Ja, sorry, ampak to ni v interesu mene kot Windows uporabnika in 95% ostalih ljudi, ki jim je Windows delovno sredstvo in ne hobi. Razen IE in WMP Windows nima nobenih drugih večjih desktop aplikacij. In zaradi obeh je bilo joj, ojoj. Kaj bi bilo, če bi MS v Windows intergiral še MS Works???
Če si zapičiš v glavo, da mora (SME!!!) OS nuditi samo to, kar je nudil Windows95, potem res ne vidim, kje bi lahko MS še inoviral.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
MrStein ::
Grudge, 64202:
Saj si sam dal link na dokumentacijo.
To so besede avtorja samega : "Delovanje razumemo, zdaj se le treba usest in kodo napisat. In testirat. In še enkrat testirat. Popravit. Testirat. Pred letom 2007 ziher ne bo."
Žal ne najdem vira. Mogoče sem prebral v tiskani reviji.
Saj si sam dal link na dokumentacijo.
To so besede avtorja samega : "Delovanje razumemo, zdaj se le treba usest in kodo napisat. In testirat. In še enkrat testirat. Popravit. Testirat. Pred letom 2007 ziher ne bo."
Žal ne najdem vira. Mogoče sem prebral v tiskani reviji.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Bistri : "res ne vidim, kje bi lahko MS še inoviral."
Na primer v Office, ali 100 drugih izdelkih, ki jih ima ? Ali v kakem novem izdelku ?
A res ne more naredit nekaj, kar bi ljudje kupili/vzeli normalno, je treba vsiliti skozi Windows ? Res ?
Na primer v Office, ali 100 drugih izdelkih, ki jih ima ? Ali v kakem novem izdelku ?
A res ne more naredit nekaj, kar bi ljudje kupili/vzeli normalno, je treba vsiliti skozi Windows ? Res ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
antonija ::
Bistri, nehaj buce kotalit in obracat besede drugih. MS lahko se vedno prodaja svojo super-duper-bloated-all-in-1-proffesional-platinum-extreme-edition winse, vse kar mora zdraven narest je to, da prodaja tudi verzijo brez "integriranih" programov.
Kar pomeni da ima kupec vec izbire, da se lahko sam odlocis kaj bos kupil za doma in/ali na siht, ne pa da ti malimehki doloca kaj vse bo na tvojem kompu.
To, da imas pa monopol na nekem podrocju in s skrivanjem specifikacij (dokumentacije) oviras konkurenco je pa jasno nezakonito in M$ (in vsi drugi ki pocnejo isto) bo/je upraviceno kaznovan.
Kar pomeni da ima kupec vec izbire, da se lahko sam odlocis kaj bos kupil za doma in/ali na siht, ne pa da ti malimehki doloca kaj vse bo na tvojem kompu.
To, da imas pa monopol na nekem podrocju in s skrivanjem specifikacij (dokumentacije) oviras konkurenco je pa jasno nezakonito in M$ (in vsi drugi ki pocnejo isto) bo/je upraviceno kaznovan.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Azrael ::
@Bistri007
Amen.
Stanje MS vs. ostali je tako najbolj po zaslugi ostalih, ne MS. In take poteze EU so podpiranje lenobe.
MS SW je po začetnih kiksih postal uporaben za veliko večino, pri ostalih pa je z vsako reinkarnacijo uporabnik dobil vedno večjo solato. Ni pomembno ali gre za Windows, IE, Office, WMP ali kaj povsem drugega. To tudi zamerim FOSS, po začetnem obdobju vsak projekt, če prej ne propade, postane nedodelan bloatware, kot sta npr. FF in OOo.
Za EU bi blo mnogo bolje, da redefinira v luči novih tehnologij avtorske pravice in patentno zakonodajo, saj je eno in drugo v sedanji obliki že davno povozil čas. In potem naj ta nova zakonodaja striktno velja za vse.
Amen.
Stanje MS vs. ostali je tako najbolj po zaslugi ostalih, ne MS. In take poteze EU so podpiranje lenobe.
MS SW je po začetnih kiksih postal uporaben za veliko večino, pri ostalih pa je z vsako reinkarnacijo uporabnik dobil vedno večjo solato. Ni pomembno ali gre za Windows, IE, Office, WMP ali kaj povsem drugega. To tudi zamerim FOSS, po začetnem obdobju vsak projekt, če prej ne propade, postane nedodelan bloatware, kot sta npr. FF in OOo.
Za EU bi blo mnogo bolje, da redefinira v luči novih tehnologij avtorske pravice in patentno zakonodajo, saj je eno in drugo v sedanji obliki že davno povozil čas. In potem naj ta nova zakonodaja striktno velja za vse.
Nekoč je bil Slo-tech.
poweroff ::
Podpiranje lenobe?
Monopolistov verjetno.
Z odprtimi protokoli se pojavi možnost konkurence. Konkurenca pa vse sili k inovacijam.
Lahko je biti dinozaven Telekom ali Micosoft. Tržna tekma je pa težka, da.
Monopolistov verjetno.
Z odprtimi protokoli se pojavi možnost konkurence. Konkurenca pa vse sili k inovacijam.
Lahko je biti dinozaven Telekom ali Micosoft. Tržna tekma je pa težka, da.
sudo poweroff
Pithlit ::
"Stanje MS vs. ostali je tako najbolj po zaslugi ostalih, ne MS. In take poteze EU so podpiranje lenobe."
Tega pa od tebe ne bi pričakoval... Kdo je kodo "kradel" od drugih? Kdo je druge partnerje dobesedno zajebal? Kdo je svojo kodo dobesedno vsilil uporabnikom?
1.) Bill Gates - MSDOS baza "ukradena" od IBM-a.
2.) MS - Dobesedno (vnesi-najbolj-sočno-*fuk-besedišče) IBM, pa še koga se najde...
3.) MS - s prodajo licenc po grozno dumpinških cenah vendorjem, pod pogojem da jih OBVEZNO namestijo na svoje računalnike PRED prodajo končnim kupcem.
Ne vem kaj imajo oni ostali (ki jih omenjaš) pri tem. MS-u pač greh za nazaj ne more noben obračunavat. Lahko le preprečijo takšno dogajanje v prihodnosti.
Drugi odstavek tvojega posta je pač stvar okusa in je bil obdelan že N-krat.
S tretjim odstavkom pa se popolnoma strinjam. Najbolj pametno bi bilo zadeve reševati drugače. Spreminjanje zakonodaje na horuk je malček bolj neumno kot talanje kazni... ampak talanje kazni ne more in ne sme biti dolgoročna rešitev.
Tega pa od tebe ne bi pričakoval... Kdo je kodo "kradel" od drugih? Kdo je druge partnerje dobesedno zajebal? Kdo je svojo kodo dobesedno vsilil uporabnikom?
1.) Bill Gates - MSDOS baza "ukradena" od IBM-a.
2.) MS - Dobesedno (vnesi-najbolj-sočno-*fuk-besedišče) IBM, pa še koga se najde...
3.) MS - s prodajo licenc po grozno dumpinških cenah vendorjem, pod pogojem da jih OBVEZNO namestijo na svoje računalnike PRED prodajo končnim kupcem.
Ne vem kaj imajo oni ostali (ki jih omenjaš) pri tem. MS-u pač greh za nazaj ne more noben obračunavat. Lahko le preprečijo takšno dogajanje v prihodnosti.
Drugi odstavek tvojega posta je pač stvar okusa in je bil obdelan že N-krat.
S tretjim odstavkom pa se popolnoma strinjam. Najbolj pametno bi bilo zadeve reševati drugače. Spreminjanje zakonodaje na horuk je malček bolj neumno kot talanje kazni... ampak talanje kazni ne more in ne sme biti dolgoročna rešitev.
Life is as complicated as we make it...
Osprey ::
@MrStein: Ne vem, kaj želiš povedati. Res je, danes že obstaja dokumentacija. Vendar če ne bi samo površno preletel komentarja, bi videl, da to ni dokumentacija, ki bi jo izdal Microsoft. MS glede na izjavo, ki je tam navedena, ni izdal niti enega pametnega dokumenta z opisom NTFS. Vso dokumentacijo so napisali drugi s pomočjo SDK-jev, Helpa, in NAJVEČJI del, s pomočjo reverse engineeringa. Zato moja izjava, da write podpora NTFS bo - nekoč, ampak bi bila veliko hitreje in bolje narejena, če MS ne bi skrival specifikacij.
In ne pozabit: tudi ko bo podpora NTFS v Linuxu že narejena, bo delala zanesljivo samo, če MS spet ne bo česa spremenil (kot je na prehodu iz Win2000 v XP). Čeprav je sprememba na prvi pogled minimalna, lahko na strani uporabnikov, ki ne uporabljajo MS, povzroči velike težave. Popolna odpoved je še najbolje, kar se lahko zgodi, najslabše je, če sicer "dela", ampak prične "kvariti" določene podatke.
In ne pozabit: tudi ko bo podpora NTFS v Linuxu že narejena, bo delala zanesljivo samo, če MS spet ne bo česa spremenil (kot je na prehodu iz Win2000 v XP). Čeprav je sprememba na prvi pogled minimalna, lahko na strani uporabnikov, ki ne uporabljajo MS, povzroči velike težave. Popolna odpoved je še najbolje, kar se lahko zgodi, najslabše je, če sicer "dela", ampak prične "kvariti" določene podatke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Osprey ()
Luka Percic ::
To da naj odprejo protokole je sprejemljivo, ampak da morajo umaknit WMP je pa budalost brez primere. Jaz hočem da je v os vdelanih vedno več funkcij, ne pa manj! Če mi kaj nebo všeč ga bom pa dopolnil. Real player pa itak sux. Naj zgnijejo v svoji nesposobnosti.
EU ne mara Microsofta. Pa pika.
Europski nacionalizem will prevail.
EU ne mara Microsofta. Pa pika.
Europski nacionalizem will prevail.
Azrael ::
Matthai & Pithlit:
To, da bo EU cuzala denar od MS in pri tem ne naredila nič je zame lenoba. Vse po liniji najmanšega odpora. Kam in za kaj bo ta denar porabljen se ne ve.
Glede tega, da so za s*anje področjih IT krivi tudi drugi. Netscape je bil alfa in omega, potem pa z vsako različico večja katastrofa, WinAmp enako, tako kot tudi Wordstar, Lotus 123 itd.
Odprtokodnim zadevam pa kmalu, ko pride iz prve bete, natlačijo kup nedodelanih funkcij in na koncu stvar postane sračje gnezdo. Odličen program tako postane počasen bloatware. Zato sem že večkrat napisal, da bi morali razvijalci FF in OOo ustaviti konje in zadevo zoptimalizirti, novosti pa prihraniti za naslednjo veliko izdajo.
BTW Billy je ukradel DOS pri Seatle Computers, ga scrackal v stilu YU crackerjev za C64 in Mavrico (zamenjal ime resnične firme za svojo) in zadevo ponudil IBM. Ko je IBM bil za stvar, je Billy sposodil 50k$ in od resničnega proizvajalca kupil izdelek. IBM je hotel na PC najprej spraviti CP/M 80, ki je bil v osnovi pisan za procesor Z80, vendar pravega compilweerja za 8088 procesorje ni bilo.
To, da bo EU cuzala denar od MS in pri tem ne naredila nič je zame lenoba. Vse po liniji najmanšega odpora. Kam in za kaj bo ta denar porabljen se ne ve.
Glede tega, da so za s*anje področjih IT krivi tudi drugi. Netscape je bil alfa in omega, potem pa z vsako različico večja katastrofa, WinAmp enako, tako kot tudi Wordstar, Lotus 123 itd.
Odprtokodnim zadevam pa kmalu, ko pride iz prve bete, natlačijo kup nedodelanih funkcij in na koncu stvar postane sračje gnezdo. Odličen program tako postane počasen bloatware. Zato sem že večkrat napisal, da bi morali razvijalci FF in OOo ustaviti konje in zadevo zoptimalizirti, novosti pa prihraniti za naslednjo veliko izdajo.
BTW Billy je ukradel DOS pri Seatle Computers, ga scrackal v stilu YU crackerjev za C64 in Mavrico (zamenjal ime resnične firme za svojo) in zadevo ponudil IBM. Ko je IBM bil za stvar, je Billy sposodil 50k$ in od resničnega proizvajalca kupil izdelek. IBM je hotel na PC najprej spraviti CP/M 80, ki je bil v osnovi pisan za procesor Z80, vendar pravega compilweerja za 8088 procesorje ni bilo.
Nekoč je bil Slo-tech.
64202 ::
> Microsoft je ponudil vpogled v MS kodo, licenciranje MS kode in pomoč MS strokovnjaka pri pisanju z MS interoperabilne kode. Za EU je pripravil še boljšo dokumentacijo kot za US DoJ.
Rezultat: ni dovolj.
To si zdaj napisal, kot da je xyz miljon vrstic (= vsak ki jo pogleda, se "okuži") s tolmačen, ki ga mastno plačaš, ekvivalent prosto dostopni dokumentaciji. Meni se zdi, da se vseeno šališ
Rezultat: ni dovolj.
To si zdaj napisal, kot da je xyz miljon vrstic (= vsak ki jo pogleda, se "okuži") s tolmačen, ki ga mastno plačaš, ekvivalent prosto dostopni dokumentaciji. Meni se zdi, da se vseeno šališ
I am NaN, I am a free man!
64202 ::
Težava je bila v tem, da je EU komisija ocenila to dokumentacijo kot popolnoma neprimerno:
Europe: Microsoft still out of compliance | CNET News.com
Komu pa zdaj verjameš... jaz niti enim niti drugim (čisto)
Europe: Microsoft still out of compliance | CNET News.com
Komu pa zdaj verjameš... jaz niti enim niti drugim (čisto)
I am NaN, I am a free man!
64202 ::
To je povsem odvisno, kak dostop imaš do te kode. Ti pa MS recimo rečeta, da je closedxml odprt
I am NaN, I am a free man!
Poldi112 ::
Azrael, kam gre denar je vseeno. Bistvo kazni je da se MS prisili k fer delovanju na trgu. Itak jim odlašajo in odlašajo, ampak ker se MS dela butaste pač na eni točki moraš dati kazen. Ze tako za moje pojme delujejo smešno, ker se pustijo zajebavati.
In kaj si misliš o FF in OOo je tudi vseeno. Nekaterim nam služi dobro. In to da je Netscape postal zanic tudi nima veze. Pomembno je da je MS izvajal nelojalno konkurenco nad njimi. Opera 4 je bila že leta 2000 in je še danes boljša od česarkoli, kar MS lahko ponudi. Pa ostaja pri nekaj procentih.
In kaj si misliš o FF in OOo je tudi vseeno. Nekaterim nam služi dobro. In to da je Netscape postal zanic tudi nima veze. Pomembno je da je MS izvajal nelojalno konkurenco nad njimi. Opera 4 je bila že leta 2000 in je še danes boljša od česarkoli, kar MS lahko ponudi. Pa ostaja pri nekaj procentih.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Ziga Dolhar ::
Article 82 of the EC Treaty (ex Article 86)
(82. člen amsterdamske pogodbe; poudarki Ž.D.)
(82. člen amsterdamske pogodbe; poudarki Ž.D.)
Any abuse by one or more undertakings of a dominant position within the common market or in a substantial part of it shall be prohibited as incompatible with the common market insofar as it may affect trade between Member States.
Such abuse may, in particular, consist in:
(a) directly or indirectly imposing unfair purchase or selling prices or other unfair trading conditions;
(b) limiting production, markets or technical development to the prejudice of consumers;
(c) applying dissimilar conditions to equivalent transactions with other trading parties, thereby placing them at a competitive disadvantage;
(d) making the conclusion of contracts subject to acceptance by the other parties of supplementary obligations which, by their nature or according to commercial usage, have no connection with the subject of such contracts.
https://dolhar.si/
Bistri007 ::
>MrStein: Bistri : "res ne vidim, kje bi lahko MS še inoviral."
Na primer v Office, ali 100 drugih izdelkih, ki jih ima ? Ali v kakem novem izdelku ?
Preberi celo poved:
Če si zapičiš v glavo, da mora (SME!!!) OS nuditi samo to, kar je nudil Windows95, potem res ne vidim, kje bi lahko MS še inoviral.
Potem ne potrebuješ novih Windows. Čemu, če si zadovoljen s funkcionalnostjo več kot deset let starih Windows95???
Ali praviš, da na področju OS ne sme biti konkurence?
antonija: in katero večjo desktop aplikacijo ima Über izdaja Viste, ki je ostale nimajo??? Pa ne mi vleči ven N.
>Matthai: Podpiranje lenobe? Monopolistov verjetno.
Wrong. MS hoče inovirati, ostali mu določajo, da ne sme narediti preveč dobrih izdelkov, da bo plac še za druge. Antivirus...
64202: To si zdaj napisal, kot da je xyz miljon vrstic (= vsak ki jo pogleda, se "okuži") s tolmačen, ki ga mastno plačaš, ekvivalent prosto dostopni dokumentaciji. Meni se zdi, da se vseeno šališ
Kaj je Microsoft slučajno ISO? Organizacija za sprejemanje standardov? Predstavljaj si, da ti sam (ali tvoje podjetje) napiše eno programje z milijoni vrstic kode, potem pa da pride en frik, ki zahteva dokumentacijo vseh funkcij in podatkovnih struktur, ki jih imaš pod PRIVATE in se po možnosti še spreminjajo iz verzije v verzijo.
Ponudiš vpogled v kodo, licenciranje kode in svojega človeka, da pomaga tej stranki pri pisanju programov. Eeeee - not enough Mislim, WTF
Na primer v Office, ali 100 drugih izdelkih, ki jih ima ? Ali v kakem novem izdelku ?
Preberi celo poved:
Če si zapičiš v glavo, da mora (SME!!!) OS nuditi samo to, kar je nudil Windows95, potem res ne vidim, kje bi lahko MS še inoviral.
Potem ne potrebuješ novih Windows. Čemu, če si zadovoljen s funkcionalnostjo več kot deset let starih Windows95???
Ali praviš, da na področju OS ne sme biti konkurence?
antonija: in katero večjo desktop aplikacijo ima Über izdaja Viste, ki je ostale nimajo??? Pa ne mi vleči ven N.
>Matthai: Podpiranje lenobe? Monopolistov verjetno.
Wrong. MS hoče inovirati, ostali mu določajo, da ne sme narediti preveč dobrih izdelkov, da bo plac še za druge. Antivirus...
64202: To si zdaj napisal, kot da je xyz miljon vrstic (= vsak ki jo pogleda, se "okuži") s tolmačen, ki ga mastno plačaš, ekvivalent prosto dostopni dokumentaciji. Meni se zdi, da se vseeno šališ
Kaj je Microsoft slučajno ISO? Organizacija za sprejemanje standardov? Predstavljaj si, da ti sam (ali tvoje podjetje) napiše eno programje z milijoni vrstic kode, potem pa da pride en frik, ki zahteva dokumentacijo vseh funkcij in podatkovnih struktur, ki jih imaš pod PRIVATE in se po možnosti še spreminjajo iz verzije v verzijo.
Ponudiš vpogled v kodo, licenciranje kode in svojega človeka, da pomaga tej stranki pri pisanju programov. Eeeee - not enough Mislim, WTF
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
darkolord ::
Mimogrede, a s tem da nekaj stane, druga, konkurenčna zadeva pa je zastonj, pa ni nič narobe?
Bistri007 ::
Ziga Dolhar, ti si zadel namesto žebljico na glavico - po prstu.
Such abuse may, in particular, consist in:
a) Microsoft je svoje Windowse prodajal prepoceni. (ali predrago???)
b) Microsoft je omejeval proizvodnjo Windowsov - da bi na trgu dosegali višjo ceno;
c) Jožku je prodajal Windowse po 50 jurjev, Micki pa po 70 jurjev;
d) zahteval sprejemanje pogodb, ki nimajo zveze s prodajo svoje programske opreme.
???
Such abuse may, in particular, consist in:
a) Microsoft je svoje Windowse prodajal prepoceni. (ali predrago???)
b) Microsoft je omejeval proizvodnjo Windowsov - da bi na trgu dosegali višjo ceno;
c) Jožku je prodajal Windowse po 50 jurjev, Micki pa po 70 jurjev;
d) zahteval sprejemanje pogodb, ki nimajo zveze s prodajo svoje programske opreme.
???
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bistri007 ()
64202 ::
> Predstavljaj si, da ti sam (ali tvoje podjetje) napiše eno programje z milijoni vrstic kode, potem pa da pride en frik, ki zahteva dokumentacijo vseh funkcij in podatkovnih struktur, ki jih imaš pod PRIVATE in se po možnosti še spreminjajo iz verzije v verzijo.
Kakih funkcij/...? Kaka koda???
Mrežni protokoli! A mogoče berema različne članke?
Kakih funkcij/...? Kaka koda???
Mrežni protokoli! A mogoče berema različne članke?
I am NaN, I am a free man!
64202 ::
> Ponudiš vpogled v kodo, licenciranje kode in svojega človeka, da pomaga tej stranki pri pisanju programov. Eeeee - not enough
Pogoje za oboje si pa kar sam zmisliš kakor ti najbolje paše.
Pogoje za oboje si pa kar sam zmisliš kakor ti najbolje paše.
I am NaN, I am a free man!
Ziga Dolhar ::
Bistri007, o razlagi normativnih virov te seveda ne mislim podučevati. Ti pa vseeno lahko omenim, da gre v danem primeru (82. člen PES) za sistem primarne generalne klavzule: konkreten primer mora ustrezati sami generalni klavzuli (1. odstavek), nadaljni primeri pa so dodani zgolj ekzemplifikativno. To umeš tudi sam razbrat iz ubeseditve ("in particular", "zlasti" v uradnem slovenskem prevodu).
Sicer pa, če mi očitaš, da sem se po prstih, to prvenstveno očitaj Komisiji in prvostopenjskemu sodišču.
A če želiš, greva lahko preverit tudi, ali ta stan ustreza kakšni alineji. Lahko bi se pogovarjala kar o treh.
Sicer pa, če mi očitaš, da sem se po prstih, to prvenstveno očitaj Komisiji in prvostopenjskemu sodišču.
Microsoft Corporation has infringed Article 82 of the Treaty and Article 54 of the EEA
Agreement by:
(a) refusing to supply the Interoperability Information and allow its use for the purpose of
developing and distributing work group server operating system products, from
October 1998 until the date of this Decision;
(b) making the availability of the Windows Client PC Operating System conditional on the
simultaneous acquisition of Windows Media Player from May 1999 until the date of this
Decision.
A če želiš, greva lahko preverit tudi, ali ta stan ustreza kakšni alineji. Lahko bi se pogovarjala kar o treh.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Bistri007 ::
Ja, ZD, to pravim, da ni MS s svojimi dejanji storil ničesar iz "in particular"-"zlasti" dela.
b) del odločitve CFI je izvedel z N verzijama
a) del: naredil je dokumentacijo, boljšo kot za DoJ; ponudil vpogled in licenciranje kode ter pomoč svojih ljudi: ali še vedno kdo misli, da to ustreza izreku sodbe:
"refusing to supply the Interoperability Information and allow its use for the purpose of developing and distributing work group server operating system products"???
In tisti "zlasti" tam ni za okras, kaj ne? Torej odločitev CFI temelji na "ne-zlasti" argumentih, ki so najbrž "manj očitno" zlorabljanje tržne moči.
Monti je bil pač malo trčen...
b) del odločitve CFI je izvedel z N verzijama
a) del: naredil je dokumentacijo, boljšo kot za DoJ; ponudil vpogled in licenciranje kode ter pomoč svojih ljudi: ali še vedno kdo misli, da to ustreza izreku sodbe:
"refusing to supply the Interoperability Information and allow its use for the purpose of developing and distributing work group server operating system products"???
In tisti "zlasti" tam ni za okras, kaj ne? Torej odločitev CFI temelji na "ne-zlasti" argumentih, ki so najbrž "manj očitno" zlorabljanje tržne moči.
Monti je bil pač malo trčen...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bistri007 ()
64202 ::
Bistri:
(iz mojega članka zgoraj)
"The monitoring trustee notes that although it was improved slightly, 'nothing substantial was added to the technical documentation,' compared to the previous version," according to a statement by the Commission. "The material continues to be incomplete, inaccurate and unusable."
The Commission also had Taeus Europe, a European subsidiary of intellectual property valuation and reverse engineering firm Taeus International, review the Microsoft documents.
Taeus' report describes various parts of the documentation as "entirely inadequate" and "self-contradictory," according to the Commission statement. "Taeus concludes that Microsoft's documentation was written 'primarily to maximize volume (page count) while minimizing useful information.'"
Kdo ma zdaj prav?
(iz mojega članka zgoraj)
"The monitoring trustee notes that although it was improved slightly, 'nothing substantial was added to the technical documentation,' compared to the previous version," according to a statement by the Commission. "The material continues to be incomplete, inaccurate and unusable."
The Commission also had Taeus Europe, a European subsidiary of intellectual property valuation and reverse engineering firm Taeus International, review the Microsoft documents.
Taeus' report describes various parts of the documentation as "entirely inadequate" and "self-contradictory," according to the Commission statement. "Taeus concludes that Microsoft's documentation was written 'primarily to maximize volume (page count) while minimizing useful information.'"
Kdo ma zdaj prav?
I am NaN, I am a free man!
Ziga Dolhar ::
Bistri007:
> In tisti "zlasti" tam ni za okras, kaj ne? Torej odločitev CFI temelji na "ne-zlasti" argumentih, ki so najbrž "manj očitno" zlorabljanje tržne moči.
Ne. (Pomen primernostnega naštevanja sem ti razložil že v prejšnjem postu. Kot zanimivost naj ti povem, da _NE_ bi šlo za zlorabo prevladujočega položaja, četudi bi dejanje ustrezalo VSEM štirim točkam, a ne bi ustrezalo [primarni] generalni klavzuli.)
Vsekakor pa se lahko pogovarjava o tem, ali je MS z bundlanjem WMPja IN neizdajo specifikacije protokolov omejeval proizvodnjo konkurenčnih MPjev in zaviral tehnični napredek (alineja B), ter ali so zaveze in omejitve iz njegovih pogodb s trgovskimi partnerji zvezne, upravičene ter dopustne (alineji A in D).
Ker se mi dozdeva, da kritiziraš predvsem samo odločitev 'Montija', ne da bi si ogledal obrazložitev sodbe, pripenjam nekaj bolj povednih odstavkov. Še enkrat pa ti ponujam povezavo do sodbe.
Še o WMP:
> In tisti "zlasti" tam ni za okras, kaj ne? Torej odločitev CFI temelji na "ne-zlasti" argumentih, ki so najbrž "manj očitno" zlorabljanje tržne moči.
Ne. (Pomen primernostnega naštevanja sem ti razložil že v prejšnjem postu. Kot zanimivost naj ti povem, da _NE_ bi šlo za zlorabo prevladujočega položaja, četudi bi dejanje ustrezalo VSEM štirim točkam, a ne bi ustrezalo [primarni] generalni klavzuli.)
Vsekakor pa se lahko pogovarjava o tem, ali je MS z bundlanjem WMPja IN neizdajo specifikacije protokolov omejeval proizvodnjo konkurenčnih MPjev in zaviral tehnični napredek (alineja B), ter ali so zaveze in omejitve iz njegovih pogodb s trgovskimi partnerji zvezne, upravičene ter dopustne (alineji A in D).
Ker se mi dozdeva, da kritiziraš predvsem samo odločitev 'Montija', ne da bi si ogledal obrazložitev sodbe, pripenjam nekaj bolj povednih odstavkov. Še enkrat pa ti ponujam povezavo do sodbe.
(693) Article 82 (b) of the Treaty provides that abuse as prohibited by that Article may consist in limiting technical development to the prejudice of consumers.
(694) Due to the lack of interoperability that competing work group server operating system products can achieve with the Windows domain architecture, an increasing number of consumers are locked into a homogeneous Windows solution at the level of work group server operating systems. This impairs the ability of such customers to benefit from innovative work group server operating system features brought to the market by Microsoft’s competitors. In addition, this limits the prospect for such competitors to successfully market their innovation and thereby discourages them
from developing new products.
(695) If Microsoft0s competitors had access to the interoperability information that Microsoft refuses to supply, they could use the disclosures to make the advanced features of their own products available in the framework of the web of interoperability relationships that underpin the Windows domain architecture.
/../
(781) The data collected by the Commission show that there is a risk of elimination of
competition in the work group server operating system market. Microsoft’s market
share has increased swiftly. The company has reached a dominant position in the
relevant market. This position continues to be reinforced. Technologies that will
lead to a further lock-in into Microsoft’s products at the work group server and client
PC level are quickly gaining traction in the market. The Commission’s investigation
has also produced evidence that establishes a causal link between the market
evolution and the interoperability advantage enjoyed by Microsoft. Furthermore,
there is no actual or potential substitute to disclosures by Microsoft of
interoperability information.
(782) Microsoft’s refusal to supply has the consequence of stifling innovation in the
impacted market and of diminishing consumers’ choices by locking them into a
homogeneous Microsoft solution. As such, it is in particular inconsistent with the
provisions of Article 82 (b) of the Treaty.
Še o WMP:
(794) Tying prohibited under Article 82 of the Treaty requires the presence of the following elements: (i) the tying and tied goods are two separate products; (ii) the undertaking concerned is dominant in the tying product market; (iii) the undertaking concerned does not give customers a choice to obtain the tying product without the tied product; and (iv) tying forecloses competition.
(795) It will be established at recitals (799) to (954) that Microsoft’s conduct fulfils the constituent elements of tying. Furthermore, it will be shown at recitals (956) to (970) that Microsoft’s arguments to justify the tying of WMP do not prevail over the anticompetitive effects of tying.
/../
(831) Besides the observation that the applicable law is Article 82 in general, and Article 82 (d) in particular, it has to be noted that the wording of paragraph (d) of Article 82 does not include a reference to “paying” when introducing the element of a “supplemental obligation”. Microsoft’s line of argumentation, which would only allow for the application of Article 82 in cases where customers need to buy something extra, seems to suggest the absence of competitive harm if customers do not have to spend money for the “tied” product.971 As a matter of methodological observation, Microsoft hereby conflates the coercion and foreclosure of competition
elements of tying.
https://dolhar.si/
64202 ::
> ponudil vpogled in licenciranje kode ter pomoč svojih ljudi
Se mi je kar zdelo...
Guide: Microsoft European draft licence: ZDNet Australia: Insight: Software
(članek je sicer star, a je bilo kaj sprememb?)
(po hitrem ošinku MS-jeve WSPP strani, izgleda še kar podobno: 1 2 3)
Se mi je kar zdelo...
Guide: Microsoft European draft licence: ZDNet Australia: Insight: Software
(članek je sicer star, a je bilo kaj sprememb?)
(po hitrem ošinku MS-jeve WSPP strani, izgleda še kar podobno: 1 2 3)
I am NaN, I am a free man!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 64202 ()
mercutio ::
Bistri:
Smeh, antivirus je res inovacija ...
Če slučajno ne veš, obstajajo ISO standardi tudi za pisanje programske opreme. In če se EU kot stranka Microsofta-a odloči, da bo zahtevala programsko kodo, ki ustreza tem ISO standardom, ima vso pravico, da to tudi stori. Jasno?
Wrong. MS hoče inovirati, ostali mu določajo, da ne sme narediti preveč dobrih izdelkov, da bo plac še za druge. Antivirus...
Smeh, antivirus je res inovacija ...
Kaj je Microsoft slučajno ISO? Organizacija za sprejemanje standardov? Predstavljaj si, da ti sam (ali tvoje podjetje) napiše eno programje z milijoni vrstic kode, potem pa da pride en frik, ki zahteva dokumentacijo vseh funkcij in podatkovnih struktur, ki jih imaš pod PRIVATE in se po možnosti še spreminjajo iz verzije v verzijo.
Ponudiš vpogled v kodo, licenciranje kode in svojega človeka, da pomaga tej stranki pri pisanju programov. Eeeee - not enough Mislim, WTF
Če slučajno ne veš, obstajajo ISO standardi tudi za pisanje programske opreme. In če se EU kot stranka Microsofta-a odloči, da bo zahtevala programsko kodo, ki ustreza tem ISO standardom, ima vso pravico, da to tudi stori. Jasno?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoftu pol milijarde evrov globe (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 31481 (28564) | MrStein |
» | Evropska komisija: Microsoft kršil protimonopolne zavezeOddelek: Novice / Tožbe | 12437 (11116) | Manu |
» | Bo Vista zamujala v EU? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 7987 (6754) | Ch4N93 |
» | Visoke kazni za Microsoft (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 16825 (13130) | BigWhale |
» | Evropska komisija grozi Microsoftu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 6002 (6002) | undefined |