OSNews - Tako. Južnoafriško razvojno moštvo Ubuntu Linux-a je izdalo najnovejšo verzijo njihovega operacijskega sistema, s kodnim imenom Breezy Badger. Kakšne novosti in izboljšave vsebuje nova izdaja si lahko preberete tukaj, na tej strani pa si jo lahko snamete in preizkustite.
Novice » Operacijski sistemi » Uradno izšel Ubuntu 5.10 - Breezy Badger
zee ::
žal so iz repozitorijev odstranili veliko uporabnih paketov (win32codecs, realaudio,...).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Jaka83 ::
Hmmmm, pa ravno spraševal sem se, kdaj bojo Ubuntu nadgradil in sem že mislil naložit Mandrivo 2006. No, pa bom še mal počakal.
Neki me pa zanima ... zdaj imam recimo že naložene win32codecs in relaudio ter še nekatere druge ... a bojo po "distupgrade" ostali tam, al jih bom moral na novo namestit? A se ne da "odklenit" repositorijev?
Neki me pa zanima ... zdaj imam recimo že naložene win32codecs in relaudio ter še nekatere druge ... a bojo po "distupgrade" ostali tam, al jih bom moral na novo namestit? A se ne da "odklenit" repositorijev?
Poldi112 ::
Pa se da narediti upgrade z apt-get?
Sem malo gledal za kubuntu kaj je novega, pa ima ze kar OOo 2.0 notri. Ne vem ce je to ravno pametno.
Sem malo gledal za kubuntu kaj je novega, pa ima ze kar OOo 2.0 notri. Ne vem ce je to ravno pametno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
hruske ::
sej ma uradni gnovm brizi tut openofis dvanula not.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
poweroff ::
Update se da narediti. Jaz sem tako naredil, tudi za Kubuntuja.
OOo2 pa čisto lepo dela.
OOo2 pa čisto lepo dela.
sudo poweroff
Poldi112 ::
Verjamem da lepo dela. Samo mene moti da imam beta paketke v kao stabilni distribuciji. Ker ce je OOo beta, koliko je se ostalih takih?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
mathjazz ::
OpenOffice.org 2 beta je mel SuSE (popečanega), tle je pa v bistvu RC 2. Morda celo popolnoma enak izdelek, kot bo končni OOo 2.
www.getfirefox.com
mathjazz ::
Mene je Breezyjev Firefox precej razočaral, ker se sesuva na skoraj vseh straneh z vgrajenim videom (npr. jonasovi zapisi, applove special event ...). Pa Firefoxovo okno sicer je povečano, samo ni maximizirano in je zamaknjeno v desno.
Pa tudi drugače me Breezy ni ravno osrečil. Počasen boot, zelo neintuitevno implementiran grafični boot, pri shut downu je še kar vse text based (jao, že Windows 95 je imel grafiko pa SuSE pred 3 leti). Še vedno ni grafične konfiguracije za ADSL (dobro da mam kabelski internet pa ruter, hehe). Shared Folders ne dela v redu, tako da je še vedno treba ročno Sambo nastavljat. Počasen in zelo slabo strukturiran je help. Evolution je še vedno dvakrat v meniju. Še vedno sta prisotna programa Recording Level Monitor pa Volume Monitor (jao, pa to rabi 1 % ljudi).
No, ostale stvari mi pa kar delajo :)
Pa tudi drugače me Breezy ni ravno osrečil. Počasen boot, zelo neintuitevno implementiran grafični boot, pri shut downu je še kar vse text based (jao, že Windows 95 je imel grafiko pa SuSE pred 3 leti). Še vedno ni grafične konfiguracije za ADSL (dobro da mam kabelski internet pa ruter, hehe). Shared Folders ne dela v redu, tako da je še vedno treba ročno Sambo nastavljat. Počasen in zelo slabo strukturiran je help. Evolution je še vedno dvakrat v meniju. Še vedno sta prisotna programa Recording Level Monitor pa Volume Monitor (jao, pa to rabi 1 % ljudi).
No, ostale stvari mi pa kar delajo :)
www.getfirefox.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mathjazz ()
[BISI] ::
Jop, mene je tudi presenetila vest, da bo Openoffice 2 v koncni izdaji (tako poprej v SUSE, kot sedaj v Ubuntu). Ne gre se niti toliko zato, da ne bi zaupal odprtokodnemu programu v beta stadiju ali release candidatu, kot pa, da vrze slabo luc na stabilnost distribucije. Dejstvo je, da taksna produkta kot sta Ubuntu in SUSE ne moreta kar cez noc dodati v distribucijo "nedokoncanega" paketa - se posebej, ce se gre za pisarno ali kaj podobno kompleksnega. QA lahko traja dober teden, ce je na voljo dovolj preizkusevalcev (pa lastni patchi in se dodaten QA - ajej)...
And then I saw her face... Mozilla Firefox
Kami ::
Jap, končno.
Drugače bom zaj dal dist-upgrade pa upam da bo vse ok šlo, zadnjič mi je vse zmrdalo.
Drugače bom zaj dal dist-upgrade pa upam da bo vse ok šlo, zadnjič mi je vse zmrdalo.
Kami ::
Jap, vem sem naredil napako, ko mam /home/ na enaki particiji...
Ampak bom vseeno probal dist-upgrade kr se mi ne da spet vse na novo
Ampak bom vseeno probal dist-upgrade kr se mi ne da spet vse na novo
poweroff ::
Ja, novoparticijo naredi, skopiraj nanjo vse podatke, potem pa jo mountaj kot /home.
sudo poweroff
Jux ::
Moram rečt da sem prav razočaran nad breezyem, nevem zakaj sem imel o warthyu toliko boljše mnenje. Očitno je da še ni čas za dual boot in delo v linuxu, lepo si bom spet naložil VMWARE in po potrebi prižgal virtualno mašino.
Čist me živcira, da so fonti na straneh naravnost nagnusni (sloteh izgleda kot skropucalo), ne vem no. Plus da ne govorimo da so ATIjevi gonilniki broken, sedaj poganjam X.org z standardnimi vesa gonilniki.
Res, za desktop use meni linux pač ni, ker mi neomejeno na živce, da UI še kar zgleda, ostali programi ki se poganjajo pa so najmanj nagnusni. Pa počasi bi si lahko omislili en lepo strukturiran config, kjer se stvari lepo naštimajo centralno (ala control panel v winsih, konfiguracija v macOS).
Res ne razumem, zakaj, zavraga zakaj se ne potrudijo in izpilijo tam kjer je najbolj pomembno - pri počutju uporabnikov ki sedijo za namizjem. Kdo bo pa preživljal vsak dan v linuxu, če mu je neprijetno gledat v zaslon.
Me prav zanima, kako se obnese linux v vmware, če ga poganjam na dualcore procesorju, upam da je stvar dobro odzivna - in če je, potem linuxa še dolgo ne bom imel inštaliranega kot dual boot.
Čist me živcira, da so fonti na straneh naravnost nagnusni (sloteh izgleda kot skropucalo), ne vem no. Plus da ne govorimo da so ATIjevi gonilniki broken, sedaj poganjam X.org z standardnimi vesa gonilniki.
Res, za desktop use meni linux pač ni, ker mi neomejeno na živce, da UI še kar zgleda, ostali programi ki se poganjajo pa so najmanj nagnusni. Pa počasi bi si lahko omislili en lepo strukturiran config, kjer se stvari lepo naštimajo centralno (ala control panel v winsih, konfiguracija v macOS).
Res ne razumem, zakaj, zavraga zakaj se ne potrudijo in izpilijo tam kjer je najbolj pomembno - pri počutju uporabnikov ki sedijo za namizjem. Kdo bo pa preživljal vsak dan v linuxu, če mu je neprijetno gledat v zaslon.
Me prav zanima, kako se obnese linux v vmware, če ga poganjam na dualcore procesorju, upam da je stvar dobro odzivna - in če je, potem linuxa še dolgo ne bom imel inštaliranega kot dual boot.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Jux ::
čeprav prav sedajle ugotavljam da se slotech extra nagnusno rendra, mogoče bi bil čas da se potweeka CSS?
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
64202 ::
> Čist me živcira, da so fonti na straneh naravnost nagnusni (sloteh izgleda kot skropucalo), ne vem no. Plus da ne govorimo da so ATIjevi gonilniki broken, sedaj poganjam X.org z standardnimi vesa gonilniki.
> Res, za desktop use meni linux pač ni, ker mi neomejeno na živce, da UI še kar zgleda, ostali programi ki se poganjajo pa so najmanj nagnusni. Pa počasi bi si lahko omislili en lepo strukturiran config, kjer se stvari lepo naštimajo centralno (ala control panel v winsih, konfiguracija v macOS).
> Res ne razumem, zakaj, zavraga zakaj se ne potrudijo in izpilijo tam kjer je najbolj pomembno - pri počutju uporabnikov ki sedijo za namizjem. Kdo bo pa preživljal vsak dan v linuxu, če mu je neprijetno gledat v zaslon.
En link: Portal:Distribution - openSUSE Wiki in ti problemi bodo izginili. Seveda tvegam, da bom kamenjan v tem ubuntu threadu .
> Res, za desktop use meni linux pač ni, ker mi neomejeno na živce, da UI še kar zgleda, ostali programi ki se poganjajo pa so najmanj nagnusni. Pa počasi bi si lahko omislili en lepo strukturiran config, kjer se stvari lepo naštimajo centralno (ala control panel v winsih, konfiguracija v macOS).
> Res ne razumem, zakaj, zavraga zakaj se ne potrudijo in izpilijo tam kjer je najbolj pomembno - pri počutju uporabnikov ki sedijo za namizjem. Kdo bo pa preživljal vsak dan v linuxu, če mu je neprijetno gledat v zaslon.
En link: Portal:Distribution - openSUSE Wiki in ti problemi bodo izginili. Seveda tvegam, da bom kamenjan v tem ubuntu threadu .
I am NaN, I am a free man!
Jux ::
Ok, bom pomoje jutri probal s suse 10 - očitno poganjat AMD64 kernel pač ni pametna odločitev, ker ne moreš inštalirat en kup software-a (beri skype, macromedia flash)...
Čeprav računalničar v meni pravi, dej ukvarjaj se z nastavitvam, natweekaj da bo vse delalo - to je moj službeni računalnik in zgubljat čas z naštimavanjem desktopa se mi pač ne da....
Čeprav računalničar v meni pravi, dej ukvarjaj se z nastavitvam, natweekaj da bo vse delalo - to je moj službeni računalnik in zgubljat čas z naštimavanjem desktopa se mi pač ne da....
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Jaka83 ::
Jux I hear you. Sem popolnoma enakega mnenja. Samo težavo pri A64+64bit kernel+Macromedia Flash Player se da rešit z inštalacijo bin32 Firefoxa, ki ti dovoli inštalacijo Flash Playerja.
Seveda se potem vprašaš v čem je sploh smisel imet 64bit kernel. Seveda ima tudi cel kup drugih programov potem probleme in na koncu ugotoviš, da je še vedno najbilje 586 verzija, ki vsaj nekako dela.
Pomoje bom pred nadgradnjo na breezy-ja najprej napedenal Mandrivo2006, da vidim kaj so spravli skupaj.
Seveda se potem vprašaš v čem je sploh smisel imet 64bit kernel. Seveda ima tudi cel kup drugih programov potem probleme in na koncu ugotoviš, da je še vedno najbilje 586 verzija, ki vsaj nekako dela.
Pomoje bom pred nadgradnjo na breezy-ja najprej napedenal Mandrivo2006, da vidim kaj so spravli skupaj.
[BISI] ::
Zelo zanimivo, imam skoraj identicen komentar kot Jux (upam, da berejo razvijalci Ubuntuja taksne komentarje). Warthy me je zelo presenetil in sem ga uporabljal v dual-bootu skupaj z windowsi xp.
Po pravici povedano, Warthy je bil zelo soliden produkt - Breezy pa je bil v prvih par urah skoraj totalno nasprotje... Jap, tukaj je ATIjeva graficna kartica, potem povsem nepotrebno zabasani meniji (preferences - ojoj, groza!!), da ne omenjam nadgradnje - glede na to kako dobro deluje nadgradnja paketov, sem pricakoval, da bo podobno s sistemom. Pa temu ni tako. Katastrofa. Na tri razlicne nacine sem poskusal, pa ni slo popolno odpraviti zagate z nadgradnjo. Duso je odpovedala "slovenska" tipkovnica, nekateri programi so postali nedosegljivi (openoffice na primer), namizje se je zacelo obcasno sesuvati, itd.
Hm, zaenkrat sem odstranil Breezyja in se odlocam (kar bo trajalo vsaj toliko casa kot sem se odlocal za dual-boot in delo na linuxu - vsaj en mesec), ce bi dal nazaj Warthyja ali preklopil na kaj drugega (morda bom preizkusil suse). Tako, pa smo spet ostali brez obetavnega desktop linuxa. :/
Po pravici povedano, Warthy je bil zelo soliden produkt - Breezy pa je bil v prvih par urah skoraj totalno nasprotje... Jap, tukaj je ATIjeva graficna kartica, potem povsem nepotrebno zabasani meniji (preferences - ojoj, groza!!), da ne omenjam nadgradnje - glede na to kako dobro deluje nadgradnja paketov, sem pricakoval, da bo podobno s sistemom. Pa temu ni tako. Katastrofa. Na tri razlicne nacine sem poskusal, pa ni slo popolno odpraviti zagate z nadgradnjo. Duso je odpovedala "slovenska" tipkovnica, nekateri programi so postali nedosegljivi (openoffice na primer), namizje se je zacelo obcasno sesuvati, itd.
Hm, zaenkrat sem odstranil Breezyja in se odlocam (kar bo trajalo vsaj toliko casa kot sem se odlocal za dual-boot in delo na linuxu - vsaj en mesec), ce bi dal nazaj Warthyja ali preklopil na kaj drugega (morda bom preizkusil suse). Tako, pa smo spet ostali brez obetavnega desktop linuxa. :/
And then I saw her face... Mozilla Firefox
Daedalus ::
Mah ne vem no...Meni se zdi zadeva ok, je pa res, da sem do sedaj uporablal "zloži si sam Debiana" ki je na trenutke precej zatežena zadeva...
Za grafiko mi je vseeno, puščam na privzeto, meniji so malo nabasani, pa si jih lahko vsak po svoje uredi - če le ma voljo vložit kakih 5 minut v to, fonte lepo inštaliraš Microsoftove, pa je... Izgled mi ni pomembn, tako da okoli tega ne mislim debatirat. Linux pač ni MS in ni MacOS. Ubuntu tu še nima niti pod razno tolko kilometrine, se bo pa 100% še precej izboljšal. Je pa treba za navadit se na nov OS meti malo potrpljenja in volje. Če ti je pa de facto odbijajoč (oz programi, kot pravi Jux), pol si se že tak al tak odločil, da ga ne boš uporabljal, razen če bo res nujno.
Čisto možno pa je tudi, da so razvijalci hteli preveč, pa so se malo opekli. Bojo že zrihtali zadeve, sploh če bo skupnost dost tečna.
Za grafiko mi je vseeno, puščam na privzeto, meniji so malo nabasani, pa si jih lahko vsak po svoje uredi - če le ma voljo vložit kakih 5 minut v to, fonte lepo inštaliraš Microsoftove, pa je... Izgled mi ni pomembn, tako da okoli tega ne mislim debatirat. Linux pač ni MS in ni MacOS. Ubuntu tu še nima niti pod razno tolko kilometrine, se bo pa 100% še precej izboljšal. Je pa treba za navadit se na nov OS meti malo potrpljenja in volje. Če ti je pa de facto odbijajoč (oz programi, kot pravi Jux), pol si se že tak al tak odločil, da ga ne boš uporabljal, razen če bo res nujno.
Čisto možno pa je tudi, da so razvijalci hteli preveč, pa so se malo opekli. Bojo že zrihtali zadeve, sploh če bo skupnost dost tečna.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
PARTyZAN ::
Čist me živcira, da so fonti na straneh naravnost nagnusni (sloteh izgleda kot skropucalo), ne vem no.
To je vec ali manj (problem?) pri vesh distribucijah :(
sebastjanp ::
Fantje sploh nevem o čem govorite. Preiskusil sem OpenSuse 10 ga imel gor cca 2 urci in šel nazaj na Ubuntu. Meni vse lepo dela izgled pa si itaq lahko popolnoma prilagodiš (www.gnome-look.org). Fonti so zelo podobni windowsovim in sploh ni tako dramatično kot je Yux rekel. Sploh pa nevem zakaj ocenjujete Linux po tem kako odpira, zaganja in prikazuje Windows strani, fonte, dokumente... Zakaj ne poskusite v obratni smeri pa tukaj poročajte koliko od navedenih stvari ste odprli zagnali v windows okolju seveda brez linux programja portanega v windowse!!!! Atijevo kartico sem ravno v Breezyju prvič nastavil zelo enostavno in mi dela BP. Sploh sem z Breezyjem skoraj že opustil dual boot, problem imam le z AIW 9800, ki nima zajema in TV sposobnosti ter Naprednih programov za tiskanje na CD-je z mojo Pixmo. Ko to poštimajo frcnem winse u k...c in živim lažje. Uff kako me razženejo eni ki znajo samo kritizirati in ne spoštujejo truda in časa vloženega v eno tako reč kot je distro linuxa.
------------>"Divide et Impera...<-------------
---------------> www.ubuntu.si <---------------
---------------> www.ubuntu.si <---------------
christooss ::
w32codecs se da čist mirno naložit na breezyja. Deb paketek nima nič soodvisnosti. Zato lahko naložite kr w32codecs inštalirate s dpkg -i
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo
Jux ::
scotie: valda da me zanima kako dobro odpira dokumente, prikazuje strani itd... jst pač furam OS zato da v njemu nekaj naredim, in da kaj naredim mora biti OS funkcionalen in predvsem povezljiv z trenutnim windows dominated okoljem.
Sploh pa če bi prebral moj rant, bi dojel da mi gre predvsem to na kurac da je vse narejeno na pol, torej mamo dober brskalnik ki stran ki zgleda v wxp (isti brskalnik) ok prikaže naravnost obupno. To mi gre na živce. Da je sicer gnome sicer lep ampak je: 1. nehomogen (odpreš synaptic pa izgleda obupno). 2. hoče biti mac os oz. winxp, pa nažalost manjka še piljenja in piljenja. Poglej - jst imam recimo wxp naštiman skrajno asketsko (torej classic tema, vsi menuji, vse karseda kompaktno da imam veliko prostora na namizju), kar se sicer da - ampak recimo nisem našel kako nastavit velikost fontov (razen z spremnijanjem dpi). Po drugi strani bi pa z veseljem uporabljal MacOS UI, ki navkljub svoji pisanosti ohranja uporabnost in hitrost. Za kaj takega je pa nažalost Gnome prepočasen in premalo naštudiran.
Ne vem, res bi rad uporabljal Linux vsak dan (sedaj ga uporabljam ko je treba kaj sprogramirat in raje nebi skakal iz enega OS v drugega) - namesto WXP (za katere imam celo licenco), pa nažalost ne uživam v uporabi. Za nastavit winse po mojem okusu porabimi minimalno časa, medtem ko niti lepega renderinga strani v ffoxu ne morem dobit(pod linuxom that is). Pa a je res tako težko dobit en set fontov, ki bodo dostojni?
Pač idealni OS za moje pojme je linux, z lahkoto inštaliranja v windowsih (dobro apt-get je blizu), premišljenim izgledom macOS (ni nujno isti koncept - samo naj bo tako premišljeno) ter DOBRO nadzorno ploščo, ki bo odstranila potrebo po konfiguriranju vseh .config datotek.
Sploh pa če bi prebral moj rant, bi dojel da mi gre predvsem to na kurac da je vse narejeno na pol, torej mamo dober brskalnik ki stran ki zgleda v wxp (isti brskalnik) ok prikaže naravnost obupno. To mi gre na živce. Da je sicer gnome sicer lep ampak je: 1. nehomogen (odpreš synaptic pa izgleda obupno). 2. hoče biti mac os oz. winxp, pa nažalost manjka še piljenja in piljenja. Poglej - jst imam recimo wxp naštiman skrajno asketsko (torej classic tema, vsi menuji, vse karseda kompaktno da imam veliko prostora na namizju), kar se sicer da - ampak recimo nisem našel kako nastavit velikost fontov (razen z spremnijanjem dpi). Po drugi strani bi pa z veseljem uporabljal MacOS UI, ki navkljub svoji pisanosti ohranja uporabnost in hitrost. Za kaj takega je pa nažalost Gnome prepočasen in premalo naštudiran.
Ne vem, res bi rad uporabljal Linux vsak dan (sedaj ga uporabljam ko je treba kaj sprogramirat in raje nebi skakal iz enega OS v drugega) - namesto WXP (za katere imam celo licenco), pa nažalost ne uživam v uporabi. Za nastavit winse po mojem okusu porabimi minimalno časa, medtem ko niti lepega renderinga strani v ffoxu ne morem dobit(pod linuxom that is). Pa a je res tako težko dobit en set fontov, ki bodo dostojni?
Pač idealni OS za moje pojme je linux, z lahkoto inštaliranja v windowsih (dobro apt-get je blizu), premišljenim izgledom macOS (ni nujno isti koncept - samo naj bo tako premišljeno) ter DOBRO nadzorno ploščo, ki bo odstranila potrebo po konfiguriranju vseh .config datotek.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jux ()
VASkO ::
kaj naredit pod breezyem, da bo delala slovenska tipkovnica? meni se zdi, da je keyboard layout v gnomu zbugan. enostavno ne dela nastavljen layout, vedno je anglesko.
sebastjanp ::
Spremeni v xorg.conf default layout iz "us" na "si"
Torej:
sudo gedit /etc/X11/xorg.conf
nato pa spremeni tako kot je tu
Section "InputDevice"
Identifier "Keyboard"
Driver "kbd"
Option "XkbRules" "xorg"
Option "XkbModel" "pc105"
Option "XkbLayout" "si"
EndSection
In shrani.
Naslednjič ko rebootaš X-e te bo vprašalo kaj hočeš obdržat x-nastavitev ali gnome nastavitev izberi x-nastavitev.
Torej:
sudo gedit /etc/X11/xorg.conf
nato pa spremeni tako kot je tu
Section "InputDevice"
Identifier "Keyboard"
Driver "kbd"
Option "XkbRules" "xorg"
Option "XkbModel" "pc105"
Option "XkbLayout" "si"
EndSection
In shrani.
Naslednjič ko rebootaš X-e te bo vprašalo kaj hočeš obdržat x-nastavitev ali gnome nastavitev izberi x-nastavitev.
------------>"Divide et Impera...<-------------
---------------> www.ubuntu.si <---------------
---------------> www.ubuntu.si <---------------
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sebastjanp ()
zee ::
Glede fontov.
Skopiraš mapo Windows/Fonts v ~/.fonts in vse strani bodo takšne kot v Windowsih.
Simple.
Skopiraš mapo Windows/Fonts v ~/.fonts in vse strani bodo takšne kot v Windowsih.
Simple.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
M.B. ::
Grdi fonti?
Grd Firefox?
Res pa je da je namizje KDE in ne GNOME. Ostale slike Ubuntuja Hoary in Gentoo 2005.1 Stage 1 install. Pa na nobenem ni grdih fontov.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M.B. ()
Jux ::
js mislim da sem rešil ta bug - isto sem imel namreč težave. Dodal slovensko tipkovnico, nastavil za default, nastavil language bar, pa stvar vseeno ni delala. Potem sem pa naložil slovenski spell checker (pod languages - nisem dal prevodov ampak dodatna orodja za slovenščino), pa so se nastavitve shranle.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Jaka83 ::
Hmmmm, men pa "apt-get dist-upgrade" napiše, da je 0 paketkov novih, 0 posodobljenih in 0 za downloadat.
A moram slučajno spremenit repositorije? Ker nekaj strežnikov mi timeouta.
A moram slučajno spremenit repositorije? Ker nekaj strežnikov mi timeouta.
M.B. ::
Vse hoary repositorije moraš spremenit v brezzy pa backports repository moraš odstranit.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Daedalus ::
Jux - za fonte si naloži MS core fonts, če ti teli v Linuxu niso všeč - klik.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Jaka83 ::
mstcorefonts ne naredi nekega čudeža. Najbolje je kar skopirat windows/fonts direktorij in je zadeva napol rešena. Še vedno strani ne izgledajo čisto tako kot bi morale, ampak je pa boljše.
[BISI] ::
Se naprej se strinjam z Juxom. Scotie, moras pac razumeti, da ne nameravam preizkusati operacijski sistem kot navadno aplikacijo (primer: tvoji dve uri Suseja). Pri operacijskem sistemu je pac nadvse pomembno kaksen je "out of the box" (kar je v bistvu pomembno tudi pri vecini aplikacij). Jux je omenil prav piljenje, ki nastaja ravno s produktnim pristopom in z izkusnjami. Ubuntu Hoary je bil kot produkt na dokaj visokem nivoju, zato sem tudi pricakoval, da bo stopnja napredka tolikanj vecja...
Lep primer potopa QA je ravno ignoriranje nastavitev za tipkovnico (pustimo to, da obstaja alternativna resitev preko "terminala"... - ta vedno obstaja). Ali pa recimo nov menu editor. Zelim odstraniti iz menija openoffice1 (ki mi je ostal nefunkcionalen po nadgradnji) - ni mogoce, bo potrebno uporabiti "advanced" (beri: synaptic package manager). Ok, odstranim openoffice1, namestim openoffice2 beta... Dobra lastnost synaptica je povezovanje odvisnih knjizic - le zakaj potem ne namesti celotnega openoffice2 vkljucno s prilagoditvenim paketom za Gnome?! Hm, ne vem.
Lep primer potopa QA je ravno ignoriranje nastavitev za tipkovnico (pustimo to, da obstaja alternativna resitev preko "terminala"... - ta vedno obstaja). Ali pa recimo nov menu editor. Zelim odstraniti iz menija openoffice1 (ki mi je ostal nefunkcionalen po nadgradnji) - ni mogoce, bo potrebno uporabiti "advanced" (beri: synaptic package manager). Ok, odstranim openoffice1, namestim openoffice2 beta... Dobra lastnost synaptica je povezovanje odvisnih knjizic - le zakaj potem ne namesti celotnega openoffice2 vkljucno s prilagoditvenim paketom za Gnome?! Hm, ne vem.
And then I saw her face... Mozilla Firefox
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [BISI] ()
mathjazz ::
Jux in ostali, ki imate težave: ubuntuguide.org (za Hoaryja, a v Breezyju je stvar skoraj enaka, bo pa Guide kmalu updejtan) -> tu se najde odgovor na 100 in eno vprašanje, ki se vam porajajo, vse ostalo pa na ubuntuforums.org (ampak verjetno ne bo niti potrebno).
Okej, se strinjam, da bi zadeve morale delati out-of-the-box, a žal so kodeki, fonti, java, plugini za brskalnike ... tako licencirani, da se jih pač "ne sme" prilagati. Tudi Windows ti v celoti ne namesti vsega, kar rabiš, Ubuntu pa namesti skoraj vse aplikacije, ki jih navden Janez rabi.
Okej, se strinjam, da bi zadeve morale delati out-of-the-box, a žal so kodeki, fonti, java, plugini za brskalnike ... tako licencirani, da se jih pač "ne sme" prilagati. Tudi Windows ti v celoti ne namesti vsega, kar rabiš, Ubuntu pa namesti skoraj vse aplikacije, ki jih navden Janez rabi.
www.getfirefox.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mathjazz ()
Jaka83 ::
Ja, jst grem vedno skoz ta guide, ko na frišno inštaliram. Samo problem s fonti ostane, pa tud določeni media playerji ne delajo tako kot bi morali.
poweroff ::
To ni to. Tudi druge zadeve ne delajo optimalno. OK, res da še nisem poupdatal pre release verzije, vendar so bile kar hude napake. Recimo da ti zadeva kar shutdowne /udev ni ravno najbolje.
sudo poweroff
borchi ::
grdi fonti?
za CRT:
TTF (full hinting):
TTF (medium hinting - my favourite):
če sem čist iskren, tak font rendering si znam dobit edino v gentoo. v suse, ubuntu sem probal kompajlat freetype z/brez raznoraznih patchev in nisem dobil zadovoljivega rezultata?!
npr. rendering/izbira fontov na screen-u, ki ga je nekdo postal zgoraj je men ogabna.
sem že dostikrat v kakih super-duper petstranskih guide-ih videl na koncu tak screenshot, da bi se rajs vstrelil kot da morem v to gledat. vsakemu svoje.
npr. vsi hvalijo ms "cleartype" rendering za TTF. js ga ne morem prebavit (probal z nevemkolkimi programi nastavit cleartype)! za moje očke/monitor je najboljši "standard".
edit: oz. "cleartype" mi lepo zgleda, če pa berem veliko texta mi pa bol zmatra očke kot pa "standard" font rendering?!
za CRT:
TTF (full hinting):
TTF (medium hinting - my favourite):
če sem čist iskren, tak font rendering si znam dobit edino v gentoo. v suse, ubuntu sem probal kompajlat freetype z/brez raznoraznih patchev in nisem dobil zadovoljivega rezultata?!
npr. rendering/izbira fontov na screen-u, ki ga je nekdo postal zgoraj je men ogabna.
sem že dostikrat v kakih super-duper petstranskih guide-ih videl na koncu tak screenshot, da bi se rajs vstrelil kot da morem v to gledat. vsakemu svoje.
npr. vsi hvalijo ms "cleartype" rendering za TTF. js ga ne morem prebavit (probal z nevemkolkimi programi nastavit cleartype)! za moje očke/monitor je najboljši "standard".
edit: oz. "cleartype" mi lepo zgleda, če pa berem veliko texta mi pa bol zmatra očke kot pa "standard" font rendering?!
l'jga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borchi ()
[BISI] ::
Ubuntuguide in ubuntu wiki sta res dobra vira za zacetniske tezave oz. za odkrivanje moznosti, ki ji ponuja ubuntu... Dejansko se najde veliko koristnih informacij (od nastavljanja gruba, do informacij o predvajanju datotek z gstreamerjem, itd.), ampak ne daje odgovorov o stvareh, na katere pac vecina uporabnikov posredno cilja.
Z "out of the box" seveda nisem mislil, da bom dobil nekaksne vrste bundled microsoft windows z vsem kar potrebujem. V bistvu sem zgoraj napisal osnovne stvari, ki ne zavzamejo vec kot 10% moje uporabe racunalnika. Bistvo je v detajlih, ki ti olajsajo uporabo nekega okolja (in da se s tem pocutis bolj domace...). Ce imam tezave na vsakem koraku uporabe nekega operacijskega sistema in moram vedno posredovati preko konzole (bodisi z workaroundi, bodisi z bandaidi), potem to zame ni stabilno, zaupanja vredno razvojno okolje. Povsem se zavedam, da bi si ostalih 90% svoje uporabe racunalnika prilagodil v linuxu hitreje kot na windowsih - ampak uporabnost, prijaznost, itd. so vseeno pomembni faktorji pri vsakodnevnem delu z racunalnikom. Okolje za delo z mozillo bi si postavil v trenutku (niti se ne bi nic prilagajal, saj delam na windowsih s cygwinom+gcc), enako bi bilo s postavitvijo komponent za spletno programiranje (LAMP).
Se en primer... Gnome Bittorent mi ne ustreza, pa poglejmo azureus. Ok, snames s spleta javo in azureus. Namestim javo, nastavim bliznjice v azureusovi konfiguraciji - hm, ne deluje. Ok, grem pogledat v repozitorij in seveda najdem azureus. Synaptic namesti hkrati se javo, kar je seveda zelo prirocno... Hja, ampak namesti SDK verzijo. Heh, malenkosti - pustimo ob strani, da sem imel po nadgradnji pred seboj neuporaben sistem.
Z "out of the box" seveda nisem mislil, da bom dobil nekaksne vrste bundled microsoft windows z vsem kar potrebujem. V bistvu sem zgoraj napisal osnovne stvari, ki ne zavzamejo vec kot 10% moje uporabe racunalnika. Bistvo je v detajlih, ki ti olajsajo uporabo nekega okolja (in da se s tem pocutis bolj domace...). Ce imam tezave na vsakem koraku uporabe nekega operacijskega sistema in moram vedno posredovati preko konzole (bodisi z workaroundi, bodisi z bandaidi), potem to zame ni stabilno, zaupanja vredno razvojno okolje. Povsem se zavedam, da bi si ostalih 90% svoje uporabe racunalnika prilagodil v linuxu hitreje kot na windowsih - ampak uporabnost, prijaznost, itd. so vseeno pomembni faktorji pri vsakodnevnem delu z racunalnikom. Okolje za delo z mozillo bi si postavil v trenutku (niti se ne bi nic prilagajal, saj delam na windowsih s cygwinom+gcc), enako bi bilo s postavitvijo komponent za spletno programiranje (LAMP).
Se en primer... Gnome Bittorent mi ne ustreza, pa poglejmo azureus. Ok, snames s spleta javo in azureus. Namestim javo, nastavim bliznjice v azureusovi konfiguraciji - hm, ne deluje. Ok, grem pogledat v repozitorij in seveda najdem azureus. Synaptic namesti hkrati se javo, kar je seveda zelo prirocno... Hja, ampak namesti SDK verzijo. Heh, malenkosti - pustimo ob strani, da sem imel po nadgradnji pred seboj neuporaben sistem.
And then I saw her face... Mozilla Firefox
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [BISI] ()
Kami ::
Sedaj sem upgrejdal in sem presenečen v pozitivni smeri.
Vidim da so lepši fonti kot v 5.04 pa tudi ostale stvari so malo izboljšali.
Kul je tudi, da več ne rabiš uporabljat smega za urejanje menijev pa Add Aplication je dobra zadeva.
Aja pa končno so gnome prevajalci prevedli Places v Mesta in Applications v Programi
Vidim da so lepši fonti kot v 5.04 pa tudi ostale stvari so malo izboljšali.
Kul je tudi, da več ne rabiš uporabljat smega za urejanje menijev pa Add Aplication je dobra zadeva.
Aja pa končno so gnome prevajalci prevedli Places v Mesta in Applications v Programi
christooss ::
No kami ni treba strelat kozlov.
Kaj če bi pogledal menujsko bližnjico za Gnome urejevalnik menujev :P
Kaj če bi pogledal menujsko bližnjico za Gnome urejevalnik menujev :P
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo
borchi ::
@darkolord: hja, kaj si pa pričakoval od microsofta?
font na screenshotih je Trebuchet MS.
font na screenshotih je Trebuchet MS.
l'jga
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft + Canonical = Ubuntu za WindowsOddelek: Operacijski sistemi | 2793 (2289) | BlaY0 |
» | kako inštalirati linuxOddelek: Operacijski sistemi | 1987 (1699) | 'FireSTORM' |
⊘ | Najboljša stran...Oddelek: Programska oprema | 3039 (2794) | Damjan Jagar |
» | Izdan Slackware 10.0Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 3128 (3128) | union |
» | Splinter Cell: Pandora TomorrowOddelek: Igre | 1654 (1065) | KTr1sk |