»

Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger

X-Bit Labs - AMD-jev grafični oddelek ATI je javno obtožil svojega rivala Nvidio, da uporablja nedovoljene prakse za podpiranje in razširjanje svoje programske opreme za pisanje grafičnih pogonov PhysX. Richard Huddy iz AMD-ja je v intervjuju za Thing.co.uk dejal, da Nvidia z razvijalci iger sklepa dogovore, ki razvijalcem prinašajo finančne koristi, če uporabljajo PhysX. Letos je sicer AMD že obtožil Nvidio, da je spreminjala API-je PhysX tako, da ni bilo moč uporabiti vseh jeder na večjedrnih procesorjih. To naj bi počeli zato, da bi bila zmogljivost GeForcea impresivnejša od procesorskega pospeševanja grafike. Nvidia je to zanikala.

Tudi na zadnje obtožbe o podkupovanju je Nvidia odgovorila z odločnim ne. Dejali so, da lahko razvijalcem nudijo sodelovanje inženirjev in umetnikov, če jih potrebujejo za vključitev nekaterih efektov, a da nikakor ne vplivajo na odločitev, ali uporabiti PhysX ali ne. Pogon je tako ključni del igre, pojasnjuje Ashutosh Rege iz Nvidie, da na odločitev o njegovem...

58 komentarjev

PhysX ponovno tudi z ATI grafičnimi karticami

X-Bit Labs - nVidia je sprva napovedovala, da bo uporaba PhysXa na njihovih grafičnih karticah in namenski Aegiinih PPUjih neodvisna od izdelovalca primarne kartice, ki bo skrbela za izrisovanje slike. A zeleni so svojo besedo pojedli, saj so od konca julija, z izidom gonilnikov ForceWare 186.x, onemogočili uporabo PhysXa, če slike ne izrisuje nVidiina grafična kartica. Širša javnost je za to potezo izvedela šele pred dobrim tednom, prišlo pa je do množičnega neodobravanja v skupnosti. Uporaba ATI grafične kartice za izrisovanje slike ter nVidiine grafične kartice za računanje fizike je bila sicer vse prej kot trivialna, saj je bilo težko pripraviti dva različna grafična gonilnika do stabilnega delovanja. nVidiin uradni razlogi za ukinitev podpore so med drugim prav težave, s katerimi so se soočali pri zagotavljanju uporabe dveh različnih gonilnikov, zagotavljanju dovoljšne kakovosti delovanja, a so našteti tudi poslovni razlogi.

A brez skrbi, uporaba nVidiine in ATIjeve grafične kartice, kjer...

53 komentarjev

Adijo PhysX

Xtreme Systems - Kot kaže, bodo PhysX kartice za računanje fizike prve in zadnje svoje vrste. nVidia je na CEBIT-u namreč najavila, da bodo prenehali s proizvodnjo. To pa še ne pomeni, da bo računanje fizike umrlo, saj bo nVidia programski del PhysX projekta dodala k lastnemu projektu CUDA, tako da bo mogoče fiziko v igrah računati z grafičnimi karticami serij Geforce 8 in 9.

Ageia se je tako pridružila družbam, kot sta ULi in 3Dfx, ki jih je požrla nVidia, od njih pa ni, razen spomina, ostalo nič.

27 komentarjev

Ageia najavila PhysX 100M procesor za notesnike

engadget - Ageia je včeraj najavila mobilni procesor PhysX 100M, ki bo skrbel za strojno pospeševanje fizike high-end igračarskih prenosnikov. V izjavi za tisk so zapisali, da bo ta nov mobilni dodatek deloval s porabo okoli 10W med igranjem igre. Za razliko od namizne različice, bo mobilna vsebovala tudi nadzor nad porabo. Tako bo mogoče znižati hitrost procesorja, če bo vse skupaj postala prevroče ali če bo čip nedejaven. Če gre soditi po sliki, bo modul vseboval procesor in lasten pomnilnik, podobno kot namizna različica.


...

52 komentarjev

Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod

Rasterizacija trikotnika - če je središče pike znotraj trikotnika se pika pobarva, sicer ne. Problem?

Slo-Tech - Naš Senitel ugotavlja, da trenutno očitno živimo v obdobju, ko razni *PU-ji (Processing Unit) rastejo kot gobe po dežju. Nedolgo tega je tržne police ugledal prvi pospeševalnik fizikalnih izračunov (PPU ali Physic Processing Unit) PhysX podjetja Ageia. In ker to očitno še vedno ni dovolj, se pojavljajo še pospeševalniki za umetno inteligenco in celo mrežne kartice, ki nosijo PU v imenu. Krivec za to poplavo pa je verjetno GPU (Graphics Processing Unit) in ideja o kovanju železa dokler je vroče. Da malce razjasnimo nastalo situacijo ter razložimo zakaj se GPU-ji dejansko obnesejo, pa se bo potrebno spustiti skozi tole zajčjo luknjo...



Veselo branje!

12 komentarjev

PhysX bo dobil konkurenco

RegHardware - V svoji nedavni predstavitvi nove matične plošče, ki bo opremljena s tremi konektorji PCI-E 16x, je ASUS-u ušla informacija, da je eden od njih namenjen nVidiini prihajajoči fizikalni kartici. Podoben izdelek iz podjetja AGEIA, bolj znan pod imenom PhysX, je že dobavljiv in namenjen opravljanju ravno takšnih nalog, sicer je njegova predstava zaenkrat klavrna, a kljub temu se odpira nova tržna niša in veliko igralcev hoče svoj kos pogače. ATi je tako že pred časom najavil, da bo mogoče njihove grafikulje spariti v trio, v katerem si bosta dva procesorja podajala piksle, medtem ko bo tretji računal vektorje, očitno pa se bo po novem vmešala še nVidia. Glede na to, da je ASUS zadevo tako ali tako že izdal, lahko najbrž kmalu pričakujemo njihovo uradno izjavo.

13 komentarjev

Fizika na grafičnih karticah

GameSpot - Na področju fizikalnih pogonov se nam očitno obeta prava pravcata vojna. Spomladi je podjetje Ageia, ki ima v lasti fizikalni pogon Novodex, predstavilo prvi čip, namenjen preračunavanju fizike v igrah (PPU) z imenom Physx, ki naj bi prišel v trgovine do konca leta. Seveda konkurenca tudi na tem področju ne počiva. Na GameSpotu so objavili intervju s podpredsednikom družbe Havok, ki izdeluje zelo popularen fizikalni pogon z istim imenom. Za novo različico Havok FX tako obljubljajo pospeševanje fizike s pomočjo novejših grafičnih kartic, ki podpirajo Shader Model 3.0 (trenutno GeForce serije 6,7 in novi Radeoni X1000). Precej očitno podporo uporabi GPU-jev za fiziko je izrazil ATI ob predstavitvi svoje nove družine Radeon-ov, NVIDIA pa zaenkrat še modro molči.

34 komentarjev

RIAA: Nadgradnja spletnih strežnikov ;-)

The Register - V veliko veselje mi je objaviti vest, da se je amerićanski jodlarski krožek odločil za nadgradnjo spletnih strežnikov. Posledično -- upajmo -- to pomeni, da bodo prenehali z neprestanim seljenjem od enega k drugemu manj poznanemu gostitelju. Na veliko žalost hekerjev so namestili Microsoftov najnovejši strežniški sistem, Windows 2003, in ustrezno programje, poimensko IIS6. [>:D]

Vse pa ni tako rožnato; da bi se uspešno obranil pred Zlobnimi Uporabniki Interneta, se njihov strežnik tako predstavlja pod imenom TST-Secure-OS -- ker pa spletna stran pove več kot tisoč besed -- Klik!. "[>:D]" drugič.

Če še niste vedeli, dnevno dozo Slotecha vam servira IIS.

5 komentarjev