» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
19 / 22
»»

Sparkxl ::

Čas kitajskih avtov v evropi sigurno pride, ampak do tega smo še kar nekaj oddaljeni. Noben pri zdravi pameti ne bo kupil xy čunga lunga za katerega je včeraj prvič slišal, nima servisne mreže,... Nekoč so na tej točki bili korejci, še pred tem japonci. Oboji so v štartu veljali za vzhodne polizdelke in so rabili desetletja, da so si prislužili zaupanje kupcev.

coldman ::

Tudi Tesla je pri nas za starejše (bila) čunga lunga za katero prvič slišijo in nima servisne mreže pa se zdaj lepo prodaja in niso rabili desetletij.

DamijanD ::

Čeprav verjetno je malo razlike, če si iz ZDA ali pa iz Kitajske. In tudi je razlika, če si že nekaj let na sceni. Kitajskih je pa kar nekaj "enodnevnih" firm, ki so res tvegan nakup. Medtem, ko MG, BYD, Nio so pa (malo) bolj resni igralci (pa verjetno še kateri ampak ne poznam vseh)

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

kow ::

Mr.B je izjavil:

In fact, Tesla is now the worst performing stock of the S&P 500 year-to-date.
Tesla shares have fallen about 25 percent this year, knocking the stock off what CNBC's Jim Cramer has pegged as the "Magnificant Seven." (Apple, Microsoft, Alphabet, Meta, Amazon, and Nvidia are the other six stocks on the list.)


Tudi v tej temi bos pisal bedarije? Tudi Meta je bila worst performing leta leta 2022. Poglej si graf.
Enako je nvidia naredila ogromen skok in je kandidatka za worst performing delnico leta 2024 ali 2025.

Kot zanimivost. Delnica je krepko visja kot 4. januarja 2023. Zakaj sem izbral ta datum, je menda jasno.
Je delnica precenjena? Ce Tesla ne bo razsirila trg, gotovo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Delnica Tesle je bila vedno daleč precenjena; ampak dokler jo pač folk kupuje, težko pametuješ.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Gregor P je izjavil:

Delnica Tesle je bila vedno daleč precenjena; ampak dokler jo pač folk kupuje, težko pametuješ.


Enako je bilo prevladujoce mnenje leta 2018. Trg se je takrat motil. Ali se moti tudi tokrat, bomo videli.. v prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mr.B ::

kow je izjavil:

Mr.B je izjavil:

In fact, Tesla is now the worst performing stock of the S&P 500 year-to-date.
Tesla shares have fallen about 25 percent this year, knocking the stock off what CNBC's Jim Cramer has pegged as the "Magnificant Seven." (Apple, Microsoft, Alphabet, Meta, Amazon, and Nvidia are the other six stocks on the list.)


Tudi v tej temi bos pisal bedarije? Tudi Meta je bila worst performing leta leta 2022. Poglej si graf.
Enako je nvidia naredila ogromen skok in je kandidatka za worst performing delnico leta 2024 ali 2025.

Kot zanimivost. Delnica je krepko visja kot 4. januarja 2023. Zakaj sem izbral ta datum, je menda jasno.
Je delnica precenjena? Ce Tesla ne bo razsirila trg, gotovo.


Noben te ne brani da to objaviš v Meta temi... in izrecno še dodaš year-to-date.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

Tesla vse bolj v nemilosti Wall Streeta
... Še bolj izpostavljena je Tesla, zaradi nore rasti dolga leta ljubljenček Wall Streeta, zdaj pa delnica, ki je letos znotraj indeksa S & P 500 utrpela največje izgube (-31 %). Pri Wells Fargu so cinično zapisali, da je Tesla rastoče podjetje brez rasti.

Tesla izgublja tržni delež
Če se je še v letih 2021 in 2022 zgodilo, da je imela Tesla v posameznem četrtletju tudi več kot 50-odstotno rast prihodkov od prodaje avtomobilov, je bila rast v zadnjem lanskem četrtletju vsega enoodstotna. Vsekakor mnogo premalo za vrednotenja, ki spremljajo Tesline delnice. Te tudi po zadnjih padcih kotirajo pri 40-kratniku dobička, zato niso izključeni nadaljnji večji padci, sploh ker na trgu električnih vozil ni več takšnega navdušenja, Tesla pa izgublja tržni delež. Leta 2020 ga je imela v ZDA 80 odstotkov, lani le še 55 odstotkov. Wells Fargo je zato ciljno vrednost Teslinih delnic (te trenutno kotirajo pri 171 dolarjih) znižal z 200 na 125 dolarjev. Črni scenarij predvideva celo padec pod 50 dolarjev. Zmernejši so bili pri banki UBS, kjer so ciljno ceno popravili z 225 na 165.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sparkxl ::

Saj s teslo kot podjetjem ni v osnovi nič narobe. Problem je v hajpu in valuaciji, ki z realnostjo še zdaj nima čisto nobene veze. Pa čeprav so me mojstri tukaj zadnja 3 leta prepričevali, da je valuacija absolutno upravičena.
Moja kristalna kugla pravi, da se bo cena delnice ustalila tam nekje malo nad 100 usd.

Isti scenarij čaka nvidia, meta in podobne, ki se jih zdaj hajpa. Tu bodo tudi tekle solze.

deco16 ::

Tema se znova oživlja, torej čas za nakup :D

mikhaair ::

Verjetno Sparkxl ocenjuje Teslo zgolj kot proizvajalca avtomobilov. Trg pa tudi kot tehnološko podjetje, ki bo v prihodnosti prodajalo še vse kaj drugega. (Geo)info in ostale podatke lastnikov, če razširijo svojo platformo s kakšnim sodelovanjem, prodaja baterij, patenti,....

Sparkxl ::

Pa daj nehaj no...teh zgodb smo se dovolj naposlušali. Fitnes firma da na pecikl ipada in je tehnološko podjetje. Wework da na kafe mašino ipada in je tehnološko podjetje. Te pravljice so že izpete. In ja, tesla je automaher. Vse ostalo so pravljice za hajpanje delnice. Ampak trg se nekako več ne strinja s tem.

mikhaair ::

No, saj to je bistven podatek pri tvoji argumentaciji cene Tesline delnice. Če se nekdo ne strinja, pa lahko navede ostala dejstva, zakaj meni, da je možno da gre na npr. 400 USD.

kow ::

Ena moznost je, da se FSD izboljsave ne ustavijo: hitrost iteracije posodobitev so mocno pohitrili. Ce letno zasluzijo 1000$ dolarjev na avto za programje, je to: 6mil * 1000$ = 6 milijard ekstra profita. Letno na ceste spravijo (trenutno) 2 milijona avtomobilov, kmalu bo vec.

Dejansko bi lahko popolnoma demolirali konkurenco (predstavljaj si, da recimo avto za 40k evrov, prodas z negativno marzo 5k, ker ves da bos nazaj dobil s subscriptonom.. dejansko bi lahko Tesle 3 prodajali za 30k evrov) . Je pa tudi res, da pri avtoindustriji drzava noce, da proizvajalec propade in poseze na trg ter prepreci zmagovalcem, da bi pobrali smetano.

Potem pa vracunaj se potencialni uspeh pri robotiki. Pri tehnoloskih delnicah je asimetrija ogromna in zmagovalne firme na koncu sluzijo nore denarje.

Imo, je Tesla vse boljsi nakup. Ce jim ne rata, je dno verjetno nekje med 50 in 100$. Ce jim rata, gre lahko tudi do 500$ in vec. Ce se cena delnice pribliza 120$, bom verjetno kupil.

Pri investicijah gre za lovljenje ugodnega risk/reward razmerja. Itak, da ni enostavno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Kakšne FSD izoboljšave neki, kakšni roboti LOL:))
Mimogrede katera stopnja je zdaj ta novi izboljšani FSD? A je še vedno L2?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pingme ::

Ja, Tesla je še vedno L2.
L5 je oddaljen še vsaj desetletje in vprašanje je ali ga bo Tesla sploh kdaj dosegla (če bodo trmasto zavračali lidar).
Avto še parkirati ne zna (vsaj ne v standardno parkirno mesto, torej da ni toliko lufta levo/desno ali spredaj/zadaj da znaš sam z zaprtimi očmi), ne dela niti nadzor dežja čez kamere, nekateri pa že kar FSD vidijo ;-)

SambaShare ::

Pa saj ni problem lidar. Problem je, da vožnja zahteva neko mero splošne inteligence, ki je Teslin pristop pač nima. Pa naj trenirajo kolikor hočejo nad xyz urami vožnje. Ni pa FSD že dolgo več noben faktor v ceni delnice, je vsem jasno, da se ne premikajo nikamor.

kow ::

SambaShare je izjavil:

Problem je, da vožnja zahteva neko mero splošne inteligence, ki je Teslin pristop pač nima.


Teslin pristop ima verjetno celo najvec inteligence v primerjavi s konkurenco.

Mr.B ::

kow je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Problem je, da vožnja zahteva neko mero splošne inteligence, ki je Teslin pristop pač nima.


Teslin pristop ima verjetno celo najvec inteligence v primerjavi s konkurenco.

Prav imas, toda verjetno iz napačnega razloga.

Tesla je na zahodu edini resni konkurent ostalim zahodnim korporacijam in kompletni azij v kontekstu proizvodnje baterij, s katerim lahko amerika ščiti nacionalni intere.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Sparkxl ::

To kar smo profeti tukaj trobili že pred 3 leti in so nas fanboyi zasmehovali, zdaj doživlja svojo srečanje z realnim svetom tudi v glavnih medijih

https://www.marketwatch.com/articles/te...

Muskovih pravljic je konec, predvsem da je tesla tech in kaj jaz vem kaj. Ne ni, je avtomaher, kot vsi ostali.

"Tesla CEO Elon Musk is fond of saying his company could be worth more than Apple and Saudi Aramco combined. For that to come true, the electric vehicle company would have to be a true innovator, fueled by disruption.

As of late, Tesla looks far from that. Instead, it resembles another Toyota Motor. For investors, that's a nightmare."

V članku je izpostavljena valuacija proti Toyoti. 10 vs 41. Kaj vam tukaj pametujem že od vrha v 2021? Pot dol še je dolga.

kow ::

Ko sem rekel, cakam na 120$.

Trenutno so "in" hibridi, kmalu bo minilo. Verjetno v 2-4 letih. Trzni delezi v EU so trenutno:

- bencinarji 35.5%
- hibridi 28.9%
- dizli 12.9%
- plugin hibridi 7.3%
- baterijski 12%
- ostalo (plin ipd.) 3.4%

Hibridi skupaj so ze na cirka 36%.. dizli in bencinarji pa imajo cirka 48%. Ta delez si bodo v prihodnje prisvajali hibridi in baterijski avtomobili. Samo, ko hibridom zmanjka novega trga, bodo zaceli izgubljati proti baterijskim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Sparkxl ::

Pomoje se bo tudi ustalila nekje med 100 in 150 in tam ostala za mnogo mnogo let od boga pozabljena. Tako kot ogromno instantnih balonov, ki so se hitro napihnili in potem izpraznili.
Na tej vredsnosti pa jo bodo držali bag holderji, ki jih je tudi tukaj kar nekaj.

Ti odstotki pa so kar realna slika, ki bo pomoje ostala do konca desetletja. Trg, ki je bojda forward looking pravi, da so EV, Green, ESG na wallstreetu grde besede

Matejjjjj ::

na cestah že opažam kitajske modele. Niso ne vem kaj, ampak iskreno, napram škodi enyaq in ID4 so dejansko lepi. Škoda je pomoje najgrši električni avto na cesti.

Gambino ::

Matejjjjj je izjavil:

na cestah že opažam kitajske modele. Niso ne vem kaj, ampak iskreno, napram škodi enyaq in ID4 so dejansko lepi. Škoda je pomoje najgrši električni avto na cesti.


Škoda in VW sta za bruhat, res je. Ampak obliko se ne ocenjuje. Problem koncerna VW je, da so tehnološko zaostali, njihovi produkti pa so pol izdelki z polno napakami!

nekikr ::

Da se ne boš razpočil. Po tistih prvih problemih, ki jih imajo prav vsi v današnjem času (od proizvajalcev avtomobilov, novih programov/iger, ki potrebujejo day1 50gb posodobitev, do telefonov, ki imajo prvi kvartal čudne težave), so povsem ok. Če se že gremo, potem bi pa raje imel software težavo, ki se jo da odrapviti, kot pa zamik pri karoseriji in ropotanje armature, ki pa ostane kot je.

Sparkxl ::

Veš kaj je moja težava s VW & co? Da en EV ekvivalent passata stane 60k€ in ima doseg na ac mogoče 300km. In ta problem nima nobene veze ne s SW, ne z ropotanjem armature

gile ::

Lepota je subjektivna, ampak enyaq je meni,sploh pa moji boljši polovici, eden lepših. Pri Y sva si tudi vec ali manj enotna: grd.

nekikr ::

Sparkxl je izjavil:

Veš kaj je moja težava s VW & co? Da en EV ekvivalent passata stane 60k€ in ima doseg na ac mogoče 300km. In ta problem nima nobene veze ne s SW, ne z ropotanjem armature

Ja, ker je EV in to pride zraven. A ti je Berlingo tudi zanič, ker vanj ne gre 10 palet robe?

deco16 ::

Berlingo je zanič ker nemoreš z viličarjem notr dat palete :D

Pač eni ne štekajo da ti lahko gorivo na strehi raste, ali je to vredno 10k razlike si bo vsak preračunal. Nekdo pač mora kupt da bom pol jaz rabljeno vzel ker z 100k+ si itak nebo noben upal kupit...

Drugače pa dvomim da ma ID.7 samo 300km dosega, ampak ja štekam pri -20, in AC 130 na uro. Pač pogoji ki niso ravno pogosti ampak zadostujejo da se lahk bencinarji kregajo v baru ;)

Gregor P ::

Ta video sem že prilepil v eno temo

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Drugače pa dvomim da ma ID.7 samo 300km dosega, ampak ja štekam pri -20, in AC 130 na uro. Pač pogoji ki niso ravno pogosti ampak zadostujejo da se lahk bencinarji kregajo v baru ;)

Vsaj tisti drugi podatek je izredno pogost. Id.7 je električni Passat. To je avto za trgovske potnike, za tiste, ki so veliko na cesti. V tak avto se vsedeš in pelješ in ne razmišljaš kdaj in kje in koliko časa boš tankal, to je delovni avto. Ampak ja, če je električni pa seveda že privzeto to pomeni točno to, da se imaš lepo in si bolj malo zakompliciral življenje :)

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

Ta video sem že prilepil v eno temo


Clovek se res vprasa koliko zaupati "novinarjem", ki neprestano omenjajo izkoristek, govorijo pa o porabi. Izkoristek ni nikoli v miljah na kWh, ampak le v odstotkih. Iz njihovega testa nikjer ni razvidno kako so v resnici razvrsceni po izkoristku.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Evo cena je na 140$, kmalu propad? :)

nekikr ::

Zakaj propad? Zgolj korekcija nerealnih pričakovanj.

Sparkxl ::

Propada seveda ne bo. Cilj je PE 10, tam tudi sedi velika večina ostalih proizvajalcev vozil. To pomeni da pot navzdol je še zelo dolga.

Malo pa pogrešam tukaj prispevke sanjačev, ki še zdaj verjamejo v Muskovo nakladanje :)

Utk ::

Je tesla model 3/y kaj boljši ali slabši avto, če je delnica 200 ali 100?

Gregor P ::

Vsekakor ni razlog, da bi delnica bila zato več :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Je tesla model 3/y kaj boljši ali slabši avto, če je delnica 200 ali 100?


Dejansko lahko rata slabsi, ker zacnejo delnicarji pritiskat, zacnejo zmanjsevat stroski, ...

Utk ::

To velja za švabe. Pri tesli ni delničarjev, je samo Musk.

nekikr ::

Ne vem zakaj si napisal kot da je to dobra stvar :)

BigWhale ::

Utk je izjavil:

To velja za švabe. Pri tesli ni delničarjev, je samo Musk.


Emm, to dejansko ni res.

mn ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

To velja za švabe. Pri tesli ni delničarjev, je samo Musk.


Emm, to dejansko ni res.


Seveda ni. Poleg tega Muska pred bankrotom kakorm vem drži samo visoka cena delnice Tesle, sploh po zgodbi s Twitterjem.

mikhaair ::

Kako pa je plačal Twiter? Ker milijard nima ravno na TRRju predvidevam.
Da ga le cena Tesline drži na gladini pa močno dvomim. SpaceX in Starlink ne kotirata na borzi, ampak bi rekel, da je vrednost precejšnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

billy ::

Kje smo zdaj s TLSA, a je že bankorat na vidiku, prodamo hitro, dokler vse ne izpuhti?

Miki N ::

https://www.msn.com/en-us/money/compani...

8-O

Madona, pa saj bo Tesla prej propadla, kot bo Inžinirček uspel napraskati cvenka zanjo!

billy ::

A niso več likvidni, da bi sploh lahko imeli dovolj denarja za plačilo dobaviteljem delov in že to vpliva na proizvodnjo?

mn ::

mikhaair je izjavil:

Kako pa je plačal Twiter? Ker milijard nima ravno na TRRju predvidevam.
Da ga le cena Tesline drži na gladini pa močno dvomim. SpaceX in Starlink ne kotirata na borzi, ampak bi rekel, da je vrednost precejšnja.


Ravno v tem je point, seveda če še drži to na kar se navezujem. Twitter je plačal tako kot vse drugo, s kreditom za katerega jamči z veliko količino delnic. No kreditom in "other people's money", Twitter ni kupil samo on ampak je zraven potegnil še množico somišljenikov. In če delnice preveč padejo, jih je treba še malo dati na ta kup s katerim jamči.

Res pa da sta si ti dve številki verjetno še vedno daleč vsaksebi tako da lahko vse še precej časa pada pa še ne bo treba pošiljati Musk5 na 1919 ;)

a_borlak ::

Kolikor vem je Tesla likvidna, ima zalogo denarja, relativno malo dolgov, dosti sami delajo ... skratka, vojna kar se njih tiče lahko traja še lep čas. Če nič drugega bodo zopet služili s CO2 kuponi, ker bodo drugi prodali manj EVjev in bodo prisiljeni kupovati.

fikus_ ::

Vmes so jih tudi CO2 kuponi reševali.
Mislim, da ni nevarnosti, da bi firma propadla. Če bo Musku zaškripalo, bo kdo drug kupil.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()
««
19 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20830174 (25396) kow
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8222006 (17175) Zheegec
»

Tesla odpustila več sto ljudi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10638087 (30415) lufthammer

Več podobnih tem