vir: Intel
Intelove diskretne grafične kartice za igre in delo pričakujemo s precejšnjim zanimanjem; ne toliko zato, ker bi bile lahko že takoj spočetka resne tekmice geforcom in radeonom, temveč predvsem zato, da popestrijo obstoječi duopol Nvidie in AMDja. Od lanske prve predstavitve do danes so pri Intelu dokaj površinsko razdelali uvodno arhitekturo, Alchemist, konec marca pa tudi že lansirali dva primerka za prenosnike, A370M in A350M. Toda dogodek je bil napol papirnate sorte, saj je do teh izdelkov precej težko priti. Še slabše je na namizniškem področju, saj je podjetje prihod izdelkov zamaknilo iz drugega v tretje četrtletje. Trenutno peščica kartic za namizne računalnike, kot je A380, v testni fazi kroži med vidnejšimi novinarji.
Vodilni priznavajo, da je ta hip glavna cokla zelo slaba kvaliteta gonilnikov, predvsem v načinu DirectX 12. A tudi sicer skušajo v zadnjih mesecih umiriti navdušenje, saj so med drugim razkrili, da naj bi kartica A750, ki bo sicer v vrhu začetne linije izdelkov, lahko tekmovala kvečjemu z Geforcem RTX 3060. Tako so se v zadnjih tednih začele širiti tudi govorice, da negodujejo Intelovi partnerji, ki čipe integrirajo na kartice, saj naj bi jim zamude povzročale resne nevšečnosti. Ali bo velikanu uspelo težave z gonilniki rešiti do septembra, da bodo lahko ujeli obljubljeno tretje četrtletje, tako še vedno ni čisto jasno.
Tudi ponedeljkova najava treh kartic Arc Pro A v tem oziru ne da bistvenih odgovorov, saj se opisanih problemov niso lotili niti z omembo. Gre za izdelke, namenjene profesionalnim delovnim postajam in so torej optimizirani za orodja, kot je Blender. Linijo na štartu sestavljajo trije primerki: A30M za laptope in A40 ter A50 za namizne delovne postaje. Na papirju so kartice videti precej pohlevne, predvsem na področju pomnilnika, saj ga nosijo zgolj 4 ali 6 gigabajtov. Več o njihovi dejanski zmogljivosti morda izvemo v prihajajočih dneh, ko se bo odvila konferenca SIGGRAPH, na voljo pa naj bi bile proti koncu leta.