» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
«
1 / 55
»»

joze ::

Spoštovani!
Pred leti sem na tem forumu dobil izjemne nasvete pri nakupu avtomobila, zato se ponovno obračam na občestvo znalcev in vas prosim za pomoč. Moj 15 letni avto ima vse večje težave pri zadovoljevanju mojih potreb, zato sem se odločil razmisliti o menjavi. Ker imam na strehi elektrarno, ki dela lep presežek, je seveda električni avto prva in edina izbira. Tukaj pa sem odprt za vaše nasvete in sugestije.
Dnevno naredim 100km, polovico avtocesta, polovico krajevni promet.
Cenovni limit je okrog 35 tisoč, kolikor bo manj toliko bom srečnejši.
Renaulta ne bom kupil v noben primeru :) .

Zanima me tudi kakšna tehnična podrobnost o kapaciteti baterije, nje degradaciji in kaj pomeni vgrajena toplotna črpalka. Seveda bi rad čim več za svoj denar, avto pa planiram voziti vsaj 15 let.
Vesel bom vaših predlogov, tiste, ki mi želite sporočiti, da bom napravil napako pa bom tudi z veseljem poslušal.

kow ::

EV zaenkrat ni zate: 35k je prenizek limit.

harvey ::

Seveda bi rad čim več za svoj denar, avto pa planiram voziti vsaj 15 let

15 let in zdržljivost baterije ne bo tako kot klasični motorji. Moraš vzeti v ozir, da beterija kilometrina poleti in pozimi ni enaka

Tole bo boljši forum iz prve roke uporabnikov električnih vozil
https://evsvet.eu/
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

kixs ::

Toplotna crpalka je za ogrevanje/ohlajanje kot v hisi - manj potratno - torej boljse.

Ze na splosno pri EV ni kaj dosti izbire - ko das denar v igro, pa je se manjsa. Za ta denar imas Nissan Leaf s 60kWh baterijo - model je kaksne 3-4 let star. Potem nekaj razlicnih modelov od MG. Osebno bi kaksnega karavana.

joze ::

kow je izjavil:

EV zaenkrat ni zate: 35k je prenizek limit.

Kam pa svetuješ, da bi moral nastavit limit, da bi bil zame?

mortal ::

Priporočam VW ID.3 z 58kWh baterijo.

Glede degradacije načeloma ne bi smelo biti problema. Tudi garancije na baterijo je pri VW 8 let oz. 160.000km (70% baterije).

Če sklepamo po degradaciji baterij pri Teslah iz spodnje povezave ne bi smelo biti problemov.

https://electrek.co/wp-content/uploads/...

energetik ::

kixs je izjavil:

Toplotna crpalka je za ogrevanje/ohlajanje kot v hisi - manj potratno - torej boljse.

Ze na splosno pri EV ni kaj dosti izbire - ko das denar v igro, pa je se manjsa. Za ta denar imas Nissan Leaf s 60kWh baterijo - model je kaksne 3-4 let star. Potem nekaj razlicnih modelov od MG. Osebno bi kaksnega karavana.
Kako je s tem MG, ali imamo to v SLO že kaki servis ali je potrebno vozit v AT/IT?

@joze, nič nisi napisal o potrebni velikosti.
Sicer pa je nasvet, da pogledaš da ima TČ in tekočinsko hlajenje baterij.

harvey je izjavil:

Seveda bi rad čim več za svoj denar, avto pa planiram voziti vsaj 15 let

15 let in zdržljivost baterije ne bo tako kot klasični motorji. Moraš vzeti v ozir, da beterija kilometrina poleti in pozimi ni enaka

Tole bo boljši forum iz prve roke uporabnikov električnih vozil
https://evsvet.eu/
Če se le držiš tega, da v veliki večini polniš doma, v območju nekje 20-75%, bodo Li-ion zdržale izredno dolgo, število ciklov se komot podeseteri glede na polne cikle 0-100%. Torej pod mus je dovolj velika baterija, da ti v večini omogoča uporabo 20-75. Hkrati je med vožnjo manj obremenjena s tokom in gretjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Letalec ::

Na leto narediš torej vsaj nekih 30000km. Z dizlom 5l/100km pri ceni 1.4€ za liter torej na leto pokuriš za 2100€ goriva po trenutnih cenah. Čez deset let boš imel avto z 300kkm, skupaj boš dal za gorivo 21000€ ter pri teh kilometrih še neke 3000€ za servise. Aja pa še 10x160€ letne cestnine ki znese 1600€. Torej v 10 letih uporabe te bo električni stal 25600€ manj. Pri teh kilometrih sta oba vredna še tista 2000€ po delih.

Sedaj kako se bodo gibale cene goriv in elektrike, ter elektro sheme sončnih elektrarn ter vladni bombončki za EVje je težko napovedati. Trenutno pa kaže, da si glede na tvojo situacijo z elektrarno lako privoščiš elektro avto, ki je do 25600€ dražji od navadnega, pa boš stroškovno tam-tam.

Jaz trenutno vidim priložnost v rabljeni Hyundai koni 64kwh, ker so jim ravno začeli menjati baterije zaradi vpoklica. Dobiš dve leti star avto z novo baterijo.

Naprimer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Letalec ()

joze ::

Z velikostjo nisem obremenjen. Ne bi kakšnega prav mini v stilu Twinga, S-max bi mi bil pa prevelik. Vmes je vse sprejemljivo, pa karavani me ne zanimajo.

pegasus ::

Za veliko dnevnih kilometrov si poglej Aptero in razmisli če ti paše v tvoj kontekst (širina (kot tovornjak), prostor (dvosed z zelo dolgim in nizkim prtljažnikom)).

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

Za veliko dnevnih kilometrov si poglej Aptero in razmisli če ti paše v tvoj kontekst (širina (kot tovornjak), prostor (dvosed z zelo dolgim in nizkim prtljažnikom)).

aptera je za nekoga, k bi rad kupo in servisiral avto pri nas bolj kot ne vaporware se za naslednjih 10 let. Je sicer neat avto na papirju, ampak je zaenkrat samo to. Na papirju.

ID.3 bo v tem cenovnem rangu edina prava izbira. Ce bi ti po kakem cudezu ratal najdet kaksno rabljeno teslo3 z uvoza za taksen denar, pa se tolk bols.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Letalec ::

hojnikb je izjavil:

Ce bi ti po kakem cudezu ratal najdet kaksno rabljeno teslo3 z uvoza za taksen denar, pa se tolk bols.

Teslo se kupi za 4 leta, potem, ko pa poteče ta osnovna garancija se jo menja. Tesla se maksimalno trudi, da slučano ne bi komu uspelo popravit avtomobila. Če karkoli crkne izven garancije, bo zelo zelo zelo drago.

karafeka ::

Dam roko v ogenj, da tudi pri ostalih ni kaj ceneje.

Styrian11 ::

Škoda Enyaq, Nissan Leaf, Kia Niro, Hyundai Kona...kaj drugega ni v tem rangu.

tony1 ::

karafeka je izjavil:

Dam roko v ogenj, da tudi pri ostalih ni kaj ceneje.


Tako slabo kot pri T. skoraj že ne more biti. Ostale znamke so vsaj resne firme, ki niso začele avtov prodajati v pr. desetletju...

hojnikb ::

resne firme z smešnim poskusom EVjev.
#brezpodpisa

Sparkxl ::

joze je izjavil:

Spoštovani!
Pred leti sem na tem forumu dobil izjemne nasvete pri nakupu avtomobila, zato se ponovno obračam na občestvo znalcev in vas prosim za pomoč. Moj 15 letni avto ima vse večje težave pri zadovoljevanju mojih potreb, zato sem se odločil razmisliti o menjavi. Ker imam na strehi elektrarno, ki dela lep presežek, je seveda električni avto prva in edina izbira. Tukaj pa sem odprt za vaše nasvete in sugestije.
Dnevno naredim 100km, polovico avtocesta, polovico krajevni promet.
Cenovni limit je okrog 35 tisoč, kolikor bo manj toliko bom srečnejši.
Renaulta ne bom kupil v noben primeru :) .

Zanima me tudi kakšna tehnična podrobnost o kapaciteti baterije, nje degradaciji in kaj pomeni vgrajena toplotna črpalka. Seveda bi rad čim več za svoj denar, avto pa planiram voziti vsaj 15 let.
Vesel bom vaših predlogov, tiste, ki mi želite sporočiti, da bom napravil napako pa bom tudi z veseljem poslušal.


Na napačnem mestu sprašuješ. Tukaj vsi vozijo zgonjene dizle, ampak o EVjih pa vedo vse. Zato ti res priporočam da vse tukaj napisano gladko ignoriraš in si pridobiš informacije od dejanskih lastnikov, ne virtualnih

kow ::

joze je izjavil:

kow je izjavil:

EV zaenkrat ni zate: 35k je prenizek limit.

Kam pa svetuješ, da bi moral nastavit limit, da bi bil zame?


Ne spremljam cen. Vem samo, da nov EV za 35k ne dobis, ce izvzamemo jajcke. Verjetno rabis nekje 40k-50k. Ker polnis prakticno zastonj, pufi pa so tudi zastonj, se zapufaj ekstra - ce je mozno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Koliko pa stane nov Ioniq generacije 2019?

Evo ga: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Še prepoceni je...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

joze ::

billy je izjavil:

Koliko pa stane nov Ioniq generacije 2019?

Evo ga: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Še prepoceni je...


Lepo...hvala. Samo baterija se mi zdi precej šibka. Kia Niro ima za par tisočakov razlike 64KW. Ne vem pa kaj to pomeni v praksi.

Motion ::

@joze
Kaj te tako moti na renaultu? ZOE je že kar preverjen model in ima vredu ceno.

kow ::

joze je izjavil:

Ne vem pa kaj to pomeni v praksi.


Zelo odvisno. Osebno se mi tisti ioniq zdi dober nakup. Kar je v nasprotju z mojimi zacetnimi trditvami (> 40k). Je pa res, da ce gres poleti na hrvasko morje... si izposodis drugi avto. Bos moral bolj natancno opisati svoje navade.

kixs ::

joze je izjavil:

billy je izjavil:

Koliko pa stane nov Ioniq generacije 2019?

Evo ga: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Še prepoceni je...


Lepo...hvala. Samo baterija se mi zdi precej šibka. Kia Niro ima za par tisočakov razlike 64KW. Ne vem pa kaj to pomeni v praksi.


V praksi pomeni priblizno toliko manj dosega. Realno izven mesta verjetno okoli 170km. Pri 64kWh bateriji pa okoli 300km.

kow ::

Ne smes gledati samo kapaciteto baterije, ampak tudi porabo energije, sploh pri avtocestnih hitrostih. So velike razlike. Pa polnilno krivuljo tudi nastudiraj. S kaksno mocjo bos polnil doma itd.

energetik ::

Se da to kar lepo izračunat, za različne hitrosti. Npr. Ioniq pri 130km/h bi moral žreti nekih 22kW, brez vetra, klanca in ogrevanja/hlajenja. To je nekih 17kWh/100km. Pri 100km/h samo še 12kWh, pri 150km/h pa kar 21kWh.
Za HVAC je seveda potrebno še nekaj prišteti, odvisno od mraza ali vročine.

joze ::

kow je izjavil:

Ne smes gledati samo kapaciteto baterije, ampak tudi porabo energije, sploh pri avtocestnih hitrostih. So velike razlike. Pa polnilno krivuljo tudi nastudiraj. S kaksno mocjo bos polnil doma itd.


Daljše razdalje niso problem, drugi avto je klasični dizel z nizko porabo in še v dobri kondiciji.
Doma planiram imeti polnilnico o katerih tudi ne vem kaj dosti. V hiši imam 3x25 napeljavo.
Vseeno se mi zdi 175 km dosega zelo malo, sploh pozimi, ko bo najbrž doseg padal, pa z leti najbrž tudi. Da bi se mi ne zgodilo, da se bom po petih letih tresel ali bom zmogel v službo in domov :).

energetik ::

Eh, 175km je že kar extrem, če bi ga teral preko 130, res hud mraz. Ima TČ, pa ful aerodinamičen je, 200km pozimi ne bi smel biti problem. Seveda govorimo o praznjenju 100-0%. Ti pa imaš si rekel 100km v celem dnevu. Tudi z 20-80% filanjem bi moral lepo skozi priti, s še precej rezerve.
Seveda pa se raje stegni za 60kWh baterijo, če imaš možnosti in če je samo par kEUR dražje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

kixs ::

Doseg pod 300km je samo dovolj samo za po mestu. Ce delas 100km dnevno, moras gledat nad 300km dosega, da ne bos primoran polniti prav vsak dan. Pozimi se doseg zmanjsa za recimo vsaj 30% ali pa se vozis brez gretja :lol:

m0LN4r ::

Cak mal, niso EVji za 30k ze brez kompromisov in vsestranski? Kaj je treba racunat? Ni to plug and play? Tankaj in vozi, se vidimo naslednji mesec?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: sreda ()

Utk ::

A je kak razlog, da ne bi polnil vsak dan?

kixs ::

Lahko polnis vsak dan. Ampak, da nimas rezerve, pa mi ni vsec.

Likalnik ::

joze je izjavil:

kow je izjavil:

Ne smes gledati samo kapaciteto baterije, ampak tudi porabo energije, sploh pri avtocestnih hitrostih. So velike razlike. Pa polnilno krivuljo tudi nastudiraj. S kaksno mocjo bos polnil doma itd.


Daljše razdalje niso problem, drugi avto je klasični dizel z nizko porabo in še v dobri kondiciji.
Doma planiram imeti polnilnico o katerih tudi ne vem kaj dosti. V hiši imam 3x25 napeljavo.
Vseeno se mi zdi 175 km dosega zelo malo, sploh pozimi, ko bo najbrž doseg padal, pa z leti najbrž tudi. Da bi se mi ne zgodilo, da se bom po petih letih tresel ali bom zmogel v službo in domov :).


malo off topic:)
@Joze, daj se prosim kakšen stavek glede SE...tudi sam se odločam za SE zbiram ponudbe...več ponudb bolj sem zbegan...enako imam 3x25 napeljavo...se pravi je max na to napeljavo 14kw SE...za katerega ponudnika si se odločil?
kako je s čiščenjem panelov...jih je res potrebno vsako leto...kolikšen je strošek?
bi vzel še močnejšo SE ali je 14kw dovolj?

m0LN4r ::

Obstaja ze kak sistem, da ko bi se pripeljal v garazo se polnenje vklopi samodejno? Kot neke vrste docking?

Sem prevec cloveski, da se mi nebi zgodilo, da bi pozabil.
Enako pozabim kdaj pa kdaj nafilat telefon, uro, prenonsik al pa zapreti garazo.

kixs je izjavil:

Lahko polnis vsak dan. Ampak, da nimas rezerve, pa mi ni vsec.

Ja pac rabis sekundarni avto za random tripe, ce treba hitro na urgenco slucajno ali pa psa k veterinarju, nenazadnje na kaksno pijaco zvecer ali po sihtu se na kak trening, pol pa po otroke, pa se po nakupih, zvecer pa spet po otroka na party.

To pac vse odpade pri majhni bateriji. Pa za polnenje je boljs da imas budilko za vsak slucaj.

Tako kot sem pozabil nafilati baterijo za laskarco, pa sem dal filat, po tistem se mi pa vec ni dalo kosit, ker so uleteli obiski.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: sreda ()

billy ::

joze je izjavil:

billy je izjavil:

Koliko pa stane nov Ioniq generacije 2019?

Evo ga: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Še prepoceni je...


Lepo...hvala. Samo baterija se mi zdi precej šibka. Kia Niro ima za par tisočakov razlike 64KW. Ne vem pa kaj to pomeni v praksi.


Niro je drugačen model, bolj SUV wannabe, ioniq je bolj "limuzina".

Pri EV se ne more gledat samo baterijo, ampak tudi porabo. Ker kaj ti pomaga večja baterija, če avto potem praktično naredi isto km.
Ioniq je najbolj varčen EV avto in tudi z tako malo baterijo lahko naredi konkretne kilometre. Seveda jih Niro naredi več.

Potem se pa vprašaj glede opreme, oblike, ipd, naredi testno vožnjo z obema. In pa najbolj važno vprašanje, sploh potrebuješ 64kwh baterijo, ali bo samo kot odvečna teža za tistih enkrat ko greš na morje, recimo?

m0LN4r ::

PS: Tok dnarja pa tok mal muzike.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Lonsarg ()

Sparkxl ::

m0LN4r je izjavil:

Cak mal, niso EVji za 30k ze brez kompromisov in vsestranski? Kaj je treba racunat? Ni to plug and play? Tankaj in vozi, se vidimo naslednji mesec?


Prvi troll, kot sem jih zgoraj opisal se je ze javil. Na tej tocki lahko temo zapremo.

joze ::

SE imam od aprila, 12,6KW, kolikor je šlo na streno, izdelal jo je GenI. Cene so bile v mojem primeru podobne, GenI je bil najbolj pogovorljiv in nevsiljiv, tudi za ceno sem se lepo izpogajal. Dela odlično, poleti trikratni presežek, trenutno polovični do tretjinski primankljaj, pod črto bo presežka za en avto in več na leto. Ob montaži so mi mojsrti rekli, da čiščenje ni nujno, če v bližini ni kakšne prašne industrije, zato se s tem še nisem bremenil. Edina težava je, da so sedaj že tretjič nekateri optimizatorji nehali javljat stanje v sistem(delajo še vedno vsi paneli normalno). Javim na GenI in pridejo zamenjat brez vprašanj v nekaj dneh.

energetik ::

kixs je izjavil:

Doseg pod 300km je samo dovolj samo za po mestu. Ce delas 100km dnevno, moras gledat nad 300km dosega, da ne bos primoran polniti prav vsak dan. Pozimi se doseg zmanjsa za recimo vsaj 30% ali pa se vozis brez gretja :lol:
Jasno da polniš vsak dan, saj doma nimaš neomejene moči priključka, da boš filal 1x tedensko s 100kW :))
Če se gre v EV, grez z namenom, da vsak dan filaš doma ponoči v nizki tarifi.

30% se pa ne zmanjša zaradi gretja, razen če si neumen in ne predgreješ avta, ko je še doma priklopljen na 230V.
Poglej Bjorna, koliko mu je kuril npr. Ioniq za ogrevanje v norveški zimi. Npr.. tule

600W za toplotno črpalko pri 2°C! Pa elektronika nekih 300W. Pa vzemi 2kW dodatne moči za ogrevanje in vse pripomočke. Pri 100km/h to pobere zgolj nekih 10% več kot če bi bil brez gretja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

billy ::

No, ioniq pri minusu kuri nekje 1.2kw za TČ @ 22 stopinj. Iz prve roke :)

Domet pade nekaj tudi na račun baterijam in mootorju neprijaznih temperatur, gum, voznih pogojev (mokra cesta zelo vpliva). Dejansko je govora o 30km manj pozimi.

Point EVjev je da se polnijo doma, čez noč, na laganem toku. DC se koristi samo za "nujno filanje" oz daljše poti.

kow ::

m0LN4r je izjavil:

PS: Tok dnarja pa tok mal muzike.

v resnici je izredno malo dnarja. Prevozeni kilometer bo poceni. Ce jih je vec v druzini, dvomim da bo tisti dizel kaj veliko kilometrov delal.
Nekdo skoci do prijatelja ali pa v soping. Kateri avto bo vzel? Skratka, brez natancnih okoliscin, je tezko dajati nasvete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

m0LN4r ::

Nekdo skoci do prijatelja ali pa v soping. Kateri avto bo vzel?
Itak da vse drugo samo tistega, ki se mora polnit ne.
Prevozeni kilometer bo poceni. Ce jih je vec v druzini, dvomim da bo tisti dizel kaj veliko kilometrov delal.
To da je kilometer poceni je res, ampak tudi Megan na dizel je poceni.
Verjetno imajo druzine z razlogom 2-3 avte, razen ce imajo usklajene urnike in avtobuse na vsakih 10 minut cel dan.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:

Obstaja ze kak sistem, da ko bi se pripeljal v garazo se polnenje vklopi samodejno? Kot neke vrste docking?
Da. Išči wireless car charging, mislim da imajo eni kitajci že funkcionalno rešitev. Pravtako eno mesto razvija wireless charging za taksije, je bil na fully charged yt video pred kratkim.

Sparkxl ::

m0LN4r je izjavil:

Nekdo skoci do prijatelja ali pa v soping. Kateri avto bo vzel?
Itak da vse drugo samo tistega, ki se mora polnit ne.
Prevozeni kilometer bo poceni. Ce jih je vec v druzini, dvomim da bo tisti dizel kaj veliko kilometrov delal.
To da je kilometer poceni je res, ampak tudi Megan na dizel je poceni.
Verjetno imajo druzine z razlogom 2-3 avte, razen ce imajo usklajene urnike in avtobuse na vsakih 10 minut cel dan.


Clovek isce elektricni avto. Kaj tocno tukaj nisi razumel?

energetik ::

billy je izjavil:

No, ioniq pri minusu kuri nekje 1.2kw za TČ @ 22 stopinj. Iz prve roke :)

Domet pade nekaj tudi na račun baterijam in mootorju neprijaznih temperatur, gum, voznih pogojev (mokra cesta zelo vpliva). Dejansko je govora o 30km manj pozimi.

Point EVjev je da se polnijo doma, čez noč, na laganem toku. DC se koristi samo za "nujno filanje" oz daljše poti.
Na videu je popolno ogret avto, saj gre za road trip. Verjamem, da žre tudi 1,2kW, če kabina še ni popolnoma ogreta ali pa je zunaj še bolj mrzlo. Zato sem v izračun vzel 2kW "parazitske" moči poleg pogona.

billy ::

No, jaz pravim iz prve roke kako je, me je tudi presenetila nizka poraba bjorna, ampak v mojem je poraba takšna :)

Res je, da niha, mogoče je bjorn ravno takrat ujel porabo 600w...
Sem pa opazil tudi, da hitreje ko se peljem, višja je poraba, kot da bi nekje "uhajal" zrak v sistem.

Ampak...tudi če je 1.2kw ni to neke porabe, vsekakor ne omembe vredno.

Letalec ::

Za začetek je sicer dovolj priložena shuko polnilnica. Za naprej pa si kupiš dinamično, ki podpira tudi polnjenje na sončno elektrarno (pritisneš gumb in polni samo na elektriko, ki bi jo sončna oddajala v omrežje). Računaj 1100€ za takšno polnilnico.

Drugače pri nas imamo jajček e-UP. V enem letu smo naredili 28000km. So bili pomisleki glede velikosti oz. majhnosti, ampak imamo prav tako za rezervo več avtomobilov. Po opažanjih se vozimo večinoma z jajčkom.

billy ::

Šuko je čisto dovolj za dnevne potrebe, čez noč se komot nafila za več kot 100km energije.

ginekk ::

Letalec je izjavil:

Na leto narediš torej vsaj nekih 30000km. Z dizlom 5l/100km pri ceni 1.4€ za liter torej na leto pokuriš za 2100€ goriva po trenutnih cenah. Čez deset let boš imel avto z 300kkm, skupaj boš dal za gorivo 21000€ ter pri teh kilometrih še neke 3000€ za servise. Aja pa še 10x160€ letne cestnine ki znese 1600€. Torej v 10 letih uporabe te bo električni stal 25600€ manj. Pri teh kilometrih sta oba vredna še tista 2000€ po delih.

Sedaj kako se bodo gibale cene goriv in elektrike, ter elektro sheme sončnih elektrarn ter vladni bombončki za EVje je težko napovedati. Trenutno pa kaže, da si glede na tvojo situacijo z elektrarno lako privoščiš elektro avto, ki je do 25600€ dražji od navadnega, pa boš stroškovno tam-tam.

Jaz trenutno vidim priložnost v rabljeni Hyundai koni 64kwh, ker so jim ravno začeli menjati baterije zaradi vpoklica. Dobiš dve leti star avto z novo baterijo.

Naprimer


Ja, je fino ko reveži ostalim subvencionirajo EVje (od nakupa vozila, do polnjenja in infrastrukture)
Drugače, logika zgoraj ne deluje vedno. Nek primorec poslovnež je imel Ferrari Enzo za dailya, se vozil po gradbiščih, ipd. Z njim naredil ful kilometrov, na koncu ga prodal dražje od nakupne cene.

billy ::

Kaj šele boš rekel na takšne, kot sem jaz, ko niti polnim ne doma, ker samo koristim javno - BREZPLAČNO polnjenje.

Bastard a?

TheBlueOne ::

««
«
1 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058127612 (87677) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633113 (29644) bluefish

Več podobnih tem