» »

Clio 2, trokira poročilo

Clio 2, trokira poročilo

«
1
2

alese ::

Odprl sem nov prispevek, da sporočim in prosim še za kakšno mnenje. Nekako sem ugotovil, da elektrika ni kriva niti cin špula niti kabli, niti svečke. Izvedel sem vse ukreše v tej zvezi, ki so pordili, da to ni krivo, tudi z zamenjavo novih delov in pretikanjem in špricanjem kablov z pršilko v temi. Ugotovil pa sem, da mi avto kadi belo sivo modro barvo, neka mešanica teh barv in sicer bolj ko pritisnem plin mi orng zakadi, avto pa dela kla kla kla kla in gre sam po dveh ali treh batih. Po vodiču naj bi bil modrikast dim znak da bat ne dihta oz ventili se napačno odpirajo, kar naj bi pomenilo ali da so obročki zalimani ali da je nekaj z ventili. Ali so šla sedala ali sežgan ventil ali teflon, kot sta mi dejala dva mojstra tukaj gor, ali pa so sam razštelani ventili. Zato vprašanje za to slednje, ali avto lahko se tak obnaša, če so sam ventili razštelani, ke rmenda ja, ker se vžig ne vrši pravilno in se zadeva do konca ne izgori. Ima kdo še kakšno mnenje.

hojnikb ::

Kot rečeno v prejšni temi; najhitreje boš rešu če daš motor iz odpada not.
#brezpodpisa

gorazdkop ::

jermen preskočil za en zob?

blink ::

alese je izjavil:

Odprl sem nov prispevek, da sporočim in prosim še za kakšno mnenje. Nekako sem ugotovil, da elektrika ni kriva niti cin špula niti kabli, niti svečke. Izvedel sem vse ukreše v tej zvezi, ki so pordili, da to ni krivo, tudi z zamenjavo novih delov in pretikanjem in špricanjem kablov z pršilko v temi. Ugotovil pa sem, da mi avto kadi belo sivo modro barvo, neka mešanica teh barv in sicer bolj ko pritisnem plin mi orng zakadi, avto pa dela kla kla kla kla in gre sam po dveh ali treh batih. Po vodiču naj bi bil modrikast dim znak da bat ne dihta oz ventili se napačno odpirajo, kar naj bi pomenilo ali da so obročki zalimani ali da je nekaj z ventili. Ali so šla sedala ali sežgan ventil ali teflon, kot sta mi dejala dva mojstra tukaj gor, ali pa so sam razštelani ventili. Zato vprašanje za to slednje, ali avto lahko se tak obnaša, če so sam ventili razštelani, ke rmenda ja, ker se vžig ne vrši pravilno in se zadeva do konca ne izgori. Ima kdo še kakšno mnenje.


Je kakšen poseben razlog, zakaj ga ne pelješ k mehaniku? Tudi tvoj čas ni zastonj in ubadanje z 300 eur vrednim avtomobilom je smiselno edino če ti je to hobi. Če ne veš točno kaj in kako, pa si lahko narediš še večjo škodo in stroške.

ginekk ::

alese je izjavil:

Odprl sem nov prispevek, da sporočim in prosim še za kakšno mnenje. Nekako sem ugotovil, da elektrika ni kriva niti cin špula niti kabli, niti svečke. Izvedel sem vse ukreše v tej zvezi, ki so pordili, da to ni krivo, tudi z zamenjavo novih delov in pretikanjem in špricanjem kablov z pršilko v temi. Ugotovil pa sem, da mi avto kadi belo sivo modro barvo, neka mešanica teh barv in sicer bolj ko pritisnem plin mi orng zakadi, avto pa dela kla kla kla kla in gre sam po dveh ali treh batih. Po vodiču naj bi bil modrikast dim znak da bat ne dihta oz ventili se napačno odpirajo, kar naj bi pomenilo ali da so obročki zalimani ali da je nekaj z ventili. Ali so šla sedala ali sežgan ventil ali teflon, kot sta mi dejala dva mojstra tukaj gor, ali pa so sam razštelani ventili. Zato vprašanje za to slednje, ali avto lahko se tak obnaša, če so sam ventili razštelani, ke rmenda ja, ker se vžig ne vrši pravilno in se zadeva do konca ne izgori. Ima kdo še kakšno mnenje.


Modrikast dim pomeni olje v izgorevalnem prostoru, kar lahko enostavno tudi zavohaš. Napačno odpiranje ventilov tega ne bo povzročilo, ni šans. Tudi tisto o vžigu in nepopolnem izgorevanju so pravljice. Nepopolno izgorevanje kadi bolj črno.

Lahko pa so zjebana tesnila vodil ventilov ali pa sama vodila,torej pušča olje prek glave, od zgoraj. Prav tako je lahko krivo zjebano tesnilo med glavo in blokom (manj verjetno, ker tam ti lažje hladilno tekočino pušča in bi kadilo belo).
Nazadnje, lahko imaš zjebane tudi batne obročke, torej prihaja olje v izgorevalni prostor od spodaj.

V vsakem primeru najcenejše zamenjat z drugim rabljenim motorjem pri vaškem mehaniku.

zobnik ::

Razštelani ventili nimajo zveze z modrim dimom, majo pa precej s trokiranjem.
Greš po vrsti, kabli, tulajava, nastavitev ventilov, meritev kompresije bi morala pokazat odstopanje.
Men clio tud kadi plav, sploh ko pridem do kakih zastojev in se čez 200-300m spuca prtisnem in niti ne rabim nekaj gledat v ogledalo, ker se prav vid dimna modra zavesa. Pač kuri olje. Ampak bom tud to reševal z drugim oljem recimo 10w60

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

wcpapir ::

Injektorji delajo dobro?

alese ::

kompresijsko razmerje je pri mašini vedno, vprašajne pa je, če ta mašina dosega kompresijo (stiskanje plinov v cilindru nad batom), ki bi jo naj. Z slabimi dihtungami, razštelanimi ventili, znucanimi obročki prepihanimi bati tega ne bo. tole em našel an spletu. ugotavljam, da avto dva cilndra nimata kompresije, bom robal nekje dobit za izrmet ker avto nima moči. naštelat ventile to bo prvo.

hojnikb ::

avto bi mel ze zrihtan, ce bi sel na odpad po drugo masino :) Modrovanje na forumu nebo resl nicesar.
#brezpodpisa

mr_chai ::

Ja itak, zdj bo pa na odpad se vozu po mašino. Najprej stroški benza do tja, pol iskanje pravega motorja, pol plačilo. IN to še predno si najdu mehanika, ki ne bo poceni. Ja, ok tudi vaški mehanik ti to naredi, ampak a bo to zastojn naredu ? Ne poznam nobenga, ki bi delal zastojn, razen če je tvoj dobri prijatelj. Menjava mašine te pride takoj po tamalem 500 eur, če gre za vaškega junaka, ki bi se rad zraven še malo učil.

Pa transport mašine iz A -> B. Ne vem no. Jaz bi se raj sam malo poigral in probal rešit mašino, če pa ne bi šlo pa avto prodaš po delih, dodaš par stotakov in si kupiš drugega cliota. Saj tega imaš pa res kot solate.

Najprej naredi test kompresije cilindrov, da boš videl kateri cilinder ti pušča. Lahko nardiš tud vacuum leak test z dimom, če ti slučajno kje tesnila puščajo. Npr tesnilo oljne kadi, tesnilo pokrova glave ali celo glave motorja. Malo se poigraj, odpri pokrov glave motorja in poglej kakšno je stanje notri. Najverjetneje ti tesnila od steblov ventilov (tefloni) ne tesnijo več in olje teče v cilinder. Lahko pa da tudi batni obročki več ne opravljajo svoje vloge.

Skratka, če imaš čas in živce in željo po učenju, potem začni sam šraufat. Imaš vse na youtubu. Če pa nimaš časa in bi rad hitro rešil zadevo, pol pa je vedno prodaja v celoti ali za dele boljša opcija in nakup drugekante clio2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

alese ::

mr chai je zelo pametno razložil primer, jaz pa povem in potrdim, ne splača se stare mašine starih jajc dajat v moj avto pa to prešfavfovat pa kupovat. kdo ve kakšno mašino bom dobil, to ležijo po nekaterih odpadih na snegu dežju, kdo ve če tisto sploh dela, vglavenm to prodajajo mešetarji pa zaslužkarji, na bolhi skoraj ni avta ki bi ga prodajala fizična oseba oz mašine, če pa že, pa ve zakaj ga prodaja, saj je najbrž zanič.to sem jaz osebno prepričan. tudi če bi mašino dobil kdo ve recimo kdaj je bil menjan jermen pa črpalka vsaj to je treba zamenjat in to je 250 evrov, kje so prevozi, delo mjehanika, kaj vam je to gre v 500 1000 evrov. jaz vsaj vem kaj imam, en mehanik mi je razložil kaj je narobe, skoraj sigurno je to, povedal je kaj mi avto dela, brez da bi mu jaz prej povedal kakšne težave so, mojster zgleda da obvlada. zdej mi bo napisal seznam materiala in bo šlo not vse novo za delo je pa že povedal kok bo koštalo pa bo spet mašina za 20 let in bom vedel kaj vozim. hvala vsem vam za trud in nasvete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alese ()

Valvoline ::

Ce ne gre kak easy fix kar pozabi. Direkt na preso.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ponudis 500e pa je.

Zgodovina sprememb…

alese ::

Valvoline je izjavil:

Ce ne gre kak easy fix kar pozabi. Direkt na preso.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ponudis 500e pa je.
ja al pa tko.

zobnik ::

Če dobiš fušarja ti za 40 evrov nastavi ventile. Ker maš to 8 ventilov ne bo dost dela.
Mam lističe za nastavljat ventile, nastavi se pa takole:
sesalni 0.05-0.12 mm (vredu je 0,10mm)
izpušni 0.15-0.22 mm (vredu je 0,20mm)
Ko je vzmet na ventilu stisnjena se takrat ventil NE nastavlja, in ko je vzmet raztegnjena se ga nastavlja, takrat se sliš tud klik, klik....vsaj tako naj bib lo kot se spomnem....sej načelom ko kolo vrtiš vidiš kako se odpirajo, zapirajo. je*ga tud sam sem prvič to delal.

https://www.youtube.com/results?search_...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

hojnikb ::

ce bi bli sam ventili, potem masina nebi kadila vsepovprek.
#brezpodpisa

zobnik ::

Najbrž posledice ne nastavljenih ventilov. Mogoče so krivi tefloni ali sedeži ventilov ali...

val46 ::

Ja, ali pa posledica precej zdelanega renaultovega motorja, po vsej verjetnosti tudi precej zanemarjenega glede servisiranja. Ker dvomim, da je OP ravno vešč teh zadev...Sam kot kaže nima znanja, mehanik mu pa tudi ni vaški sosed ali prijatelj, sicer bi se že v prvo pozanimal direkt pri njemu, ne pa tukaj odpiral teme in preučeval youtube kanalov, kaj bi blo lahko narobe.

Razumem, da človek hoče popravit določene stvari na avtu, ampak za avto, ki je v "optimalnem" stanju morda vreden 500€ na tržišču, ne vem če ima smisel sploh popravljati, ker nenazadnje, je vsak tak malo večji strošek, že skoraj v rangu "novega" takega avta. Jaz bi v OP primeru tak avto prodal za dele in kupil drugega. Ali pa v skrajni sili, če ima plac kje imeti tega cliota, kupil enakega, pa potem imel tega doma za rezervne dele. In to celega, ne kot nekateri tu gor, menjava motorja in podobno sranje. Clio 2 dobiš že za cca 300€(morda še manj), če greš pa samo motor kupovat, pa ti ga pod 200€ tudi le malokdo proda, sploh če dela brez problemov.

hojnikb ::

problem je, če si čustveno naveza na avto.
#brezpodpisa

val46 ::

Resno? na clio2 čustveno navezan? Edino če je star tam med 18 in 20 let, pa ga je podedoval po starših, ki so mu rekli, da je bil spočet v njemu;)

zobnik ::

Rabljen motor je 100 evrov

val46 ::

Ja, seveda je. Zate vse pod ceno, tko kot telefon do 100€, pa razni fotoarparati in monitorji. Sej ne rečem, res se da dobit tudi motor za 100€, sam tle prištej zraven še delo(menjava starega za "novega"), vsaj mali servis na njemu, če že ne velik in pa nenazadnje čas. Motorja zamenjat brez nekega znanja in opreme(vsaj dvigalo in orodje), pač ne zna in zmore vsak doma v garaži. No, kot to vse skupej sešteješ, si takoj na kakih 400,500€. Za ta denar dobiš že fajn ohranjenega clio 2. Zdej pa razmisli, kaj se ti bolj splača.

zobnik ::

Tako ceno določjo prodajalci, kaj pa misliš da je motor kaj posebno vrednega, ni, kup železa. To ni 1.9 tdi

alese ::

val46 je izjavil:

Ja, ali pa posledica precej zdelanega renaultovega motorja, po vsej verjetnosti tudi precej zanemarjenega glede servisiranja. Ker dvomim, da je OP ravno vešč teh zadev...Sam kot kaže nima znanja, mehanik mu pa tudi ni vaški sosed ali prijatelj, sicer bi se že v prvo pozanimal direkt pri njemu, ne pa tukaj odpiral teme in preučeval youtube kanalov, kaj bi blo lahko narobe.

Razumem, da človek hoče popravit določene stvari na avtu, ampak za avto, ki je v "optimalnem" stanju morda vreden 500€ na tržišču, ne vem če ima smisel sploh popravljati, ker nenazadnje, je vsak tak malo večji strošek, že skoraj v rangu "novega" takega avta. Jaz bi v OP primeru tak avto prodal za dele in kupil drugega. Ali pa v skrajni sili, če ima plac kje imeti tega cliota, kupil enakega, pa potem imel tega doma za rezervne dele. In to celega, ne kot nekateri tu gor, menjava motorja in podobno sranje. Clio 2 dobiš že za cca 300€(morda še manj), če greš pa samo motor kupovat, pa ti ga pod 200€ tudi le malokdo proda, sploh če dela brez problemov.
si kot vedeževalec janez, ki ve da bo peti val pa še šesti pa ž ti. kaj pa imaš za sewrvisirat pri cliotu. ti bom jaz povedal. menjava olja je bila redno opravljena skupaj s filtrom seveda. menjani filtri za zrak, svečke, menjava zobatega jermena in vodne črpalke in jermena zunanjega redno, so še listki na mašini prpeti, menjano vse kar so zahtevali na tehničlnem od ležajev kolesa,končnikov, zunnajih notranjih volanskih, karterja za olje menjan letos, ker je bil stari prebit in še in še. in ravno zato, ker je bil avto rihtan tako kot se šika, ga sedaj ne bom zamenjal za neka stara jajca iz odpada za 100 evrov, dobil bom pa kaj, eno ničvredno mašino, na kateri bi pol moral dat še 1000 evrov da jo spravim v funkcionalno stanje. mašina se tekom delovanja pač obrabi, v glavi mašine se vršijo izjemni pritiski in obraba 20 let naredi svoje, zato je zdej treba glavo pobrisit zamenjat dihtnge, ki so prebile, zamenjat ventile pobrusit glave ventilov zamenjat doihtnge ventilov mogoče še vodila in to je to. vsekakor bom pa prj kot je dejal zobnik za vsak slučaj reskiral 25 evrov pa šel preverit nastavitev ventilov, če je slučajno to krivo. zakaj sprašujem na forumu. ker vsak nekaj ve, skor vsak ima nekaj znanja, če greš k mehaniku ti noben ne bo vsega povedal, že zato ne da te bo čimveč našponal, kot je to v večini slo navada, pa nabijal cene delov 300 procent. zato ne moreš priti k mehaniku kot en bebec da te vrti naokol pa našpona ko bika.za ene kable ki so na avtodocu 10 evrov hoče on 30 za skf jermene pa pumpo ki je tam 60 hoče 150 pa take bolne.

hvala vama hojnik in zobnik za vse nasvete v zs jih

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alese ()

val46 ::

Super. Sam da veš kaj je zate boljše. Ti želim vso srečo s popravilom. Drugič pa prvo prav preberi, kaj sem ti napisal, pol me pa označi za jasnovidca in ne vem še kaj. Pa javi ko/če boš popravil, kaj je bilo in kolk si dal za popravilo+kose. Hvala in lep pozdrav.

ginekk ::

zobnik je izjavil:

Najbrž posledice ne nastavljenih ventilov. Mogoče so krivi tefloni ali sedeži ventilov ali...


Kaj pa je razlika med "teflonom" in sedežom ventilov? IMHO sta to dve besedi za isto stvar.
Ja, sedeži ventilov in tesnila na vrhu sedežov so lahko problem.

In tipično se sedeži pokvarijo (počijo), če gre motor iz faze in ventil udari v bat.

Moj prejšnji nasvet tudi ni smotrn, za ta stara jajca se ne splača nič delat, ker si takoj na 2x od vrednosti vozila. Kupit drugega še delujočega bo najbolje.

gorazdkop ::

ni enako
poguglaj za "valve seat" in "valve seal"

ginekk ::

gorazdkop je izjavil:

ni enako
poguglaj za "valve seat" in "valve seal"


ja oboje - vodila ventilov in tudi "teflon" je valve seat

Sem imel oboje v roki, ko sem sestavljal glavo. Ne enkrat.

gorazdkop ::

nisi napisal vodilo ventilov, napisal si sedež ventilov.
ampak tudi prav, če tako trdiš

alese ::

val46 je izjavil:

Super. Sam da veš kaj je zate boljše. Ti želim vso srečo s popravilom. Drugič pa prvo prav preberi, kaj sem ti napisal, pol me pa označi za jasnovidca in ne vem še kaj. Pa javi ko/če boš popravil, kaj je bilo in kolk si dal za popravilo+kose. Hvala in lep pozdrav.
z jasnovidcem je bilo mišljeno, ker si napisal, da je najbrž motor zanemarjen.

alese ::

ginekk je izjavil:

zobnik je izjavil:

Najbrž posledice ne nastavljenih ventilov. Mogoče so krivi tefloni ali sedeži ventilov ali...


Kaj pa je razlika med "teflonom" in sedežom ventilov? IMHO sta to dve besedi za isto stvar.
Ja, sedeži ventilov in tesnila na vrhu sedežov so lahko problem.

In tipično se sedeži pokvarijo (počijo), če gre motor iz faze in ventil udari v bat.

Moj prejšnji nasvet tudi ni smotrn, za ta stara jajca se ne splača nič delat, ker si takoj na 2x od vrednosti vozila. Kupit drugega še delujočega bo najbolje.
kot jaz razumem so sedeža ventilov eno, teflon tesnila pa drugo, teflon ki je danes v uporabi je material FPM (Fluor-Kautschuk in to so tesnila za steblo ventila, sedež nima nobenih tesnil če jaz kaj vem, naj me kak majster popravi, sedeži se zbrusijo oz poreskajo, enako ventili, če so pa zanič se da pa nove skupaj z vodili če so tudi ta zanič. se pravi imamo sedež ventilov, to ni tesnilo, potem vodilo ventilov, potem tesnila stebla ventila in ventil. finta je v tem, da ko prideš do ventilov moraš odpret glavo in ko to nardiš moraš pa zrihtat glavo, pobrisit in naredit tlačni preizkus, pol vse ventile zbruusit pa sedeže, ali dat nove, in seveda zamenjat jermen nottranji zobati vodno pumpo in jarmen na alternator in seveda zamenjat vsa tesnila glava ventili dihtnga sem še kaj pozabil. saj bom kmalu pravi mojster. odmična gred pa ni uležajena kot pri folcvagnu pa ne rabiš ležajev menjat

hojnikb ::

odmična gred pa ni uležajena kot pri folcvagnu pa ne rabiš ležajev menjat

Seveda je "ulezajenj" kako pa misliš da se vrti?

In ja. Teflon=tesnilo ki tesni drog od ventila pred vdorom olja. Sedez je pa kovinska povrsina, na katero se nalega ventil. Ta je na fino (poleg ventila) "lappana" da maksimalno tesni.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

Prvo venile daj nastavit pol pa poročaj, če še trokira.

Telbanc ::

alese je izjavil:

Odprl sem nov prispevek, da sporočim in prosim še za kakšno mnenje. Nekako sem ugotovil, da elektrika ni kriva niti cin špula niti kabli, niti svečke. Izvedel sem vse ukreše v tej zvezi, ki so pordili, da to ni krivo, tudi z zamenjavo novih delov in pretikanjem in špricanjem kablov z pršilko v temi. Ugotovil pa sem, da mi avto kadi belo sivo modro barvo, neka mešanica teh barv in sicer bolj ko pritisnem plin mi orng zakadi, avto pa dela kla kla kla kla in gre sam po dveh ali treh batih. Po vodiču naj bi bil modrikast dim znak da bat ne dihta oz ventili se napačno odpirajo, kar naj bi pomenilo ali da so obročki zalimani ali da je nekaj z ventili. Ali so šla sedala ali sežgan ventil ali teflon, kot sta mi dejala dva mojstra tukaj gor, ali pa so sam razštelani ventili. Zato vprašanje za to slednje, ali avto lahko se tak obnaša, če so sam ventili razštelani, ke rmenda ja, ker se vžig ne vrši pravilno in se zadeva do konca ne izgori. Ima kdo še kakšno mnenje.


Edina rešitev je menjava obročkov, kar stane ali brušenje valjev, kar dons noben ne dela več. Ker se ne izide.

avto poskusi nekak prodat. kakemu mehaniku. Pol vzameš kakega rabljenega za 500 do jurja evrov. Sem šel skoz to štorijo, menjal obročke, je pomagalo ene par tisoč km, na koncu sem v avto zlival staro olje ( uno črno gošo od menjave...), ker ga je tko hitro pilo. :))

Pol je šlo v razgradnjo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

blink ::

alese je izjavil:

Odprl sem nov prispevek, da sporočim in prosim še za kakšno mnenje. Nekako sem ugotovil, da elektrika ni kriva niti cin špula niti kabli, niti svečke. Izvedel sem vse ukreše v tej zvezi, ki so pordili, da to ni krivo, tudi z zamenjavo novih delov in pretikanjem in špricanjem kablov z pršilko v temi. Ugotovil pa sem, da mi avto kadi belo sivo modro barvo, neka mešanica teh barv in sicer bolj ko pritisnem plin mi orng zakadi, avto pa dela kla kla kla kla in gre sam po dveh ali treh batih. Po vodiču naj bi bil modrikast dim znak da bat ne dihta oz ventili se napačno odpirajo, kar naj bi pomenilo ali da so obročki zalimani ali da je nekaj z ventili. Ali so šla sedala ali sežgan ventil ali teflon, kot sta mi dejala dva mojstra tukaj gor, ali pa so sam razštelani ventili. Zato vprašanje za to slednje, ali avto lahko se tak obnaša, če so sam ventili razštelani, ke rmenda ja, ker se vžig ne vrši pravilno in se zadeva do konca ne izgori. Ima kdo še kakšno mnenje.


Koliko km pa ima avto prevoženih? Meni je take simptome dajal pri 205.000 km, izgubljal je vodo, temperatura je šla gor in lahko sem ga samo še ustavil da se ne bi pregrel. Zamenjati je bilo potrebno tesnilo glave in pobrusiti glavo, cca. 300 eur pred 8 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blink ()

nejc711 ::

Jaz bi pa za foro enkrat star avto peljal na uradni servis in jim rekel, naj pregledajo in popravijo vse z originalnimi deli. Bilo bi drago, ampak me zanima kakšen bi bil avto po takem servisu. Kako dolgo bi še delal.

blink ::

nejc711 je izjavil:

Jaz bi pa za foro enkrat star avto peljal na uradni servis in jim rekel, naj pregledajo in popravijo vse z originalnimi deli. Bilo bi drago, ampak me zanima kakšen bi bil avto po takem servisu. Kako dolgo bi še delal.


Noben problem ni popraviti star avto, samo denarnico je potrebno odpreti. Lep primer so starodobniki, če ni delov se jih pa lahko naredi po meri.

zobnik ::

Na uradnem servisu delajo "mulčki" k so ravno na praksi....tako da sej šef delavnice pogleda da je vse narejen kt mora bit, računajo pa sigurno 40 evrov/uro.
Fušarji majo 20 evrov/uro. Mam tle okol fušarjev vsaj 7, pa večinoma raj sam popravljam ker najbolj vem kaj mam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

TheBlueOne ::

nejc711 je izjavil:

Jaz bi pa za foro enkrat star avto peljal na uradni servis in jim rekel, naj pregledajo in popravijo vse z originalnimi deli. Bilo bi drago, ampak me zanima kakšen bi bil avto po takem servisu. Kako dolgo bi še delal.


Priblizno enako dolgo kot pri fusarju. Razen ce te servis ultimo nategne in menja bolj kot ne vse po vrsti, od tega vecino za brezveze. Recimo, da bos placal za tak Clio, ce hoces, da je pogonski sklop kakor nov generalno obnovo motorja, sklopke, vzmetenja itn. in bos dal za avto vreden 500€, 5000€ za preventivno popravilo.

Pri starih avtih je pac tako, da guras dokler gre. Kaksna asistenca je boljsa ideja, posebej, ce je zraven nadomestni avto, da ti ga cim ceneje pripeljejo do mehanika in lahko brez vecjih pretresov popravljas po potrebi.

fikus_ ::

Na koncu pa ugotoviš, da ga je rja načela in da zato ne boš več dobil tehničnega.
Star avto se vzdržuje z minimalnimi poceni posegi (zavore, podvozje, . . . ), največ 2x(3x) cena rednih servisov. Če si pa čustveno navezan, pa navzgor ni meje stroškov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

val46 ::

Pa dobro no, dejte že enkrat končat s temi čustveno navezanimi zadevami...govorimo o clio druge generacije. Ne o nekih redkih športnih ali luksuznih vozilih, za katere je nekdo pred leti moral ledvico prodat, da si ga je lahko omislil in nabavil. Take avtomobile, ki dosegajo trenutno na tržišču ceno pod jurja € se popravlja ravno toliko, da še dela in pelje ter je varen na cesti. Vse ostalo je preveč in se cenovno niti pod razno ne izplača. Zdaj, če nekomu ni težko dat za popravilo takega avta napr.1000€, takemu verjetno tudi ni težko si nabavit boljšega in novejšega avtomobila vsaj za tak denar ali morda še kaj več. Če mu je pa to pretežko (kupit avtomobil v taki vrednosti), potem je popravilo takega avta s takimi problemi, ponavadi strel v koleno, ker na koncu te pride lih en tolk ali še več, s tem, da sam pri sebi verjetno veš, da bo v kratkem spet nekaj drugega crknilo. V bistvu so avti večinoma kot ljudje. Ko te enkrat začne nekaj hudo bolezen zajebavat, se te bolezni začnejo samo kopičit in je vedno nekaj.

TheBlueOne ::

Denar ni toliksen problem, kot pa, ce imas s takim avtom nesreco. Da ne govorimo, da je Clio 2 tako ali tako kar nestabilne sorte.

zobnik ::

Tega cliota po Tolminskem vidiš kamor se obrneš....ko misliš čez 300m da si zadnjega videl se pa ti pokažejo trije parkirani pred trgovino. Tao da ni slab avto, še velik jih majo, 4x blazine pri letniku 2001+++, ABS, elek.ogrevanje ogledal, šipe, klima. Edin l.1998-99 teh je pa malo. Teli so brez klime, 2xblazine, za abs ne vem če ga majo.

alese ::

hojnikb je izjavil:

odmična gred pa ni uležajena kot pri folcvagnu pa ne rabiš ležajev menjat

Seveda je "ulezajenj" kako pa misliš da se vrti?

In ja. Teflon=tesnilo ki tesni drog od ventila pred vdorom olja. Sedez je pa kovinska povrsina, na katero se nalega ventil. Ta je na fino (poleg ventila) "lappana" da maksimalno tesni.
imaš povsem prav. sedež ventila je kovinska površina, ki s ejo pobrusi pa poreska če so tam težave in to ni teflon. teflon je pa to kar si napisal, tesnilo stebla ventila, da olje ne gre čez oz not. sedeži ventilov se ne menjajo kot nekateri zmotno mislijo, to ni posamičen del, ki bi se zamenjal, sedež ventila je kovina, ulit blok glava motorja. gred ni klasično uležajena z ležajem, pač je vtaknjeno notr in se vrti, tako mi je razložil mehanik. klasično uležajeno z ležajem ima samo volcvagen pa še ker avto. kot rečeno prvo grem drugi teden naštelat ventile kot je svetoval zobnik, pol bomo pa vidli če bo treba glavo odpret pa poštimat. hvala vam za vse nasvete debata lahko teče dalje, saj je ok, če se vsi skupaj še kaj naučimo

blink ::

val46 je izjavil:

Pa dobro no, dejte že enkrat končat s temi čustveno navezanimi zadevami...govorimo o clio druge generacije. Ne o nekih redkih športnih ali luksuznih vozilih, za katere je nekdo pred leti moral ledvico prodat, da si ga je lahko omislil in nabavil. Take avtomobile, ki dosegajo trenutno na tržišču ceno pod jurja € se popravlja ravno toliko, da še dela in pelje ter je varen na cesti. Vse ostalo je preveč in se cenovno niti pod razno ne izplača. Zdaj, če nekomu ni težko dat za popravilo takega avta napr.1000€, takemu verjetno tudi ni težko si nabavit boljšega in novejšega avtomobila vsaj za tak denar ali morda še kaj več. Če mu je pa to pretežko (kupit avtomobil v taki vrednosti), potem je popravilo takega avta s takimi problemi, ponavadi strel v koleno, ker na koncu te pride lih en tolk ali še več, s tem, da sam pri sebi verjetno veš, da bo v kratkem spet nekaj drugega crknilo. V bistvu so avti večinoma kot ljudje. Ko te enkrat začne nekaj hudo bolezen zajebavat, se te bolezni začnejo samo kopičit in je vedno nekaj.


Nekateri popravljajo fička, drugi yugota, tretji cliota, cetrti pa katrco (Borut Pahor). Če jim pase, pa naj. Racionalnost in avtomobili nikoli ne gre skupaj, razen ce z avtomobili delas biznis.

alese ::

TheBlueOne je izjavil:

nejc711 je izjavil:

Jaz bi pa za foro enkrat star avto peljal na uradni servis in jim rekel, naj pregledajo in popravijo vse z originalnimi deli. Bilo bi drago, ampak me zanima kakšen bi bil avto po takem servisu. Kako dolgo bi še delal.


Priblizno enako dolgo kot pri fusarju. Razen ce te servis ultimo nategne in menja bolj kot ne vse po vrsti, od tega vecino za brezveze. Recimo, da bos placal za tak Clio, ce hoces, da je pogonski sklop kakor nov generalno obnovo motorja, sklopke, vzmetenja itn. in bos dal za avto vreden 500€, 5000€ za preventivno popravilo.

Pri starih avtih je pac tako, da guras dokler gre. Kaksna asistenca je boljsa ideja, posebej, ce je zraven nadomestni avto, da ti ga cim ceneje pripeljejo do mehanika in lahko brez vecjih pretresov popravljas po potrebi.
no ko si napisal za asistenco, glih prov, sem hotel že vprašat, a spada pod asistenco da pokličeš pa rečeš da ti avto kelple in naj ti pridejo na dom zrhtat ventile nastavt ker se ne upam jit od doma s takim avtom, a je to krito.

alese ::

blink je izjavil:

alese je izjavil:

Odprl sem nov prispevek, da sporočim in prosim še za kakšno mnenje. Nekako sem ugotovil, da elektrika ni kriva niti cin špula niti kabli, niti svečke. Izvedel sem vse ukreše v tej zvezi, ki so pordili, da to ni krivo, tudi z zamenjavo novih delov in pretikanjem in špricanjem kablov z pršilko v temi. Ugotovil pa sem, da mi avto kadi belo sivo modro barvo, neka mešanica teh barv in sicer bolj ko pritisnem plin mi orng zakadi, avto pa dela kla kla kla kla in gre sam po dveh ali treh batih. Po vodiču naj bi bil modrikast dim znak da bat ne dihta oz ventili se napačno odpirajo, kar naj bi pomenilo ali da so obročki zalimani ali da je nekaj z ventili. Ali so šla sedala ali sežgan ventil ali teflon, kot sta mi dejala dva mojstra tukaj gor, ali pa so sam razštelani ventili. Zato vprašanje za to slednje, ali avto lahko se tak obnaša, če so sam ventili razštelani, ke rmenda ja, ker se vžig ne vrši pravilno in se zadeva do konca ne izgori. Ima kdo še kakšno mnenje.


Koliko km pa ima avto prevoženih? Meni je take simptome dajal pri 205.000 km, izgubljal je vodo, temperatura je šla gor in lahko sem ga samo še ustavil da se ne bi pregrel. Zamenjati je bilo potrebno tesnilo glave in pobrusiti glavo, cca. 300 eur pred 8 leti.
avto ima 250 000, nič mi ne pije kaj olja pač normalno ko skos, hladilne tekočine čist nč ne pije, je točno tok k pred mesecem dni ko sem antifrz not nalil, tak da že dvomim če je sploh kaj z glavo narobe, k bi s ekje poznal, misolim da so sam ventili za nstavt to bom naredu drugi teden

blink ::

alese je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

nejc711 je izjavil:

Jaz bi pa za foro enkrat star avto peljal na uradni servis in jim rekel, naj pregledajo in popravijo vse z originalnimi deli. Bilo bi drago, ampak me zanima kakšen bi bil avto po takem servisu. Kako dolgo bi še delal.


Priblizno enako dolgo kot pri fusarju. Razen ce te servis ultimo nategne in menja bolj kot ne vse po vrsti, od tega vecino za brezveze. Recimo, da bos placal za tak Clio, ce hoces, da je pogonski sklop kakor nov generalno obnovo motorja, sklopke, vzmetenja itn. in bos dal za avto vreden 500€, 5000€ za preventivno popravilo.

Pri starih avtih je pac tako, da guras dokler gre. Kaksna asistenca je boljsa ideja, posebej, ce je zraven nadomestni avto, da ti ga cim ceneje pripeljejo do mehanika in lahko brez vecjih pretresov popravljas po potrebi.
no ko si napisal za asistenco, glih prov, sem hotel že vprašat, a spada pod asistenco da pokličeš pa rečeš da ti avto kelple in naj ti pridejo na dom zrhtat ventile nastavt ker se ne upam jit od doma s takim avtom, a je to krito.


Previsoka pricakovanja imas od asistence, lahko ti ga pa odpelje na servis ce ni vozen. To niso mehaniki ampak osnovna pomoc na cesti (dostava goriva, vleka, dostava rezervnega kljuca, vzig s kabli itd.).

win64 ::

Tako je z asistenco. Meni je ko sem klical asistenco priletel en "majster", ki niti osnovnega orodja ni imel pri sebi, da bi lahko kaj preveril. Seveda je hitro pogruntal, da tako ne bo šlo in je potem vleko poklical.

Valvoline ::

Sprobaj odklopit ecu, pospricaj z kontakt sprejem konektorje na ecuju ter instalaciji. Ce je kak pincek zarustal ga bos verjetno takoj opazil, bo zelenkast ali bel. Pol pa parkrat konektorje daj noter pa ven. Ce ni tuljava/kabli, ne delajo 2 ter 3 (istocasno dobijo strom za vzig), je zagotovo nek prekin med ecujem ter cinspulo (2/3 dovod) ali v samem ecuju. Druga ne more bit.
Je pa nacelo tako ce je popravilo drazje k sam avto pozabis, prodas celega za dele pa isces drugega.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Tak je men delal ko so bli ventili razštelani, po nastavitvah je vžgal in delal brezhibno.
Pri tem sedanjem bi jih tud moral prekontrolirat, ampak je preveč dela z rakopavanjem....pa dokler dela, ne trokira jih ne grem bezljat

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanika

Oddelek: Na cesti
2910607 (9983) hocevar91
»

Audi a6 30 tdi quattro let 2004

Oddelek: Na cesti
83136 (2833) SkIDiver
»

Motor z notranjim izgorevanjem, sila na bat

Oddelek: Znanost in tehnologija
293824 (3134) Brane22
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10549017 (46350) Pyr0Beast
»

DIY-Avtomehanika...

Oddelek: Na cesti
143002 (2804) Brane2

Več podobnih tem