Vive Pro s Facial Trackerjem
vir: Road to VRMedtem ko se večina uporabnikov navidezne resničnosti zadovolji že z osnovnimi kompleti, pa imajo power userji na voljo kar nekaj bistvenih nadgradenj. V prvi vrsti zaznavanje gibanja različnih delov telesa, kar dosežemo s pritrjevanjem dodatnih senzorjev, med katerimi standard predstavlja Vive Tracker. 24. tega meseca prispe verzija 3.0, ki je za tretjino manjša od predhodne različice in ima za 75% zmogljivejšo baterijo, kar v praksi pomeni sedem ur delovanja. Cena bo v ZDA 130 dolarjev brez davka. Druga novost, ki prispe na isti datum in za isto ceno, pa je Facial Tracker: snemalnik gibanja obraza, s pomočjo katerega je mogoče animirati uporabnikovega digitalnega avatarja.
Facial Tracker sicer v obliki razvojne inačice živi že skoraj dve leti, sedaj pa se bo naposled znašel na prodajnih policah. Tržna inačica vsebuje dve kamerici, ki snemata s 60 sličicami na sekundo, pomaga pa jima še infrardeče osvetljevalo, da je naprava zanesljiva tudi v slabših svetlobnih pogojih. Programje sledi 38 karakterističnim obraznim gibom ustnic, čeljusti, lic in tudi jezika. Takšne zmogljivosti so pomembne predvsem za ljudi, ki si želijo čim bolje animiranih avatarjev, na primer za virtualna okolja, kakršni sta VRChat in NeosVR. Latenca Vive Facial Trackerja naj bi znašala 6 milisekund, praksa pa kaže, da razvijalce čaka še nekaj dela, preden bomo dobili like z zares pristnimi grimasami.
Najava Facial Trackerja pa ima veliko črno piko: dodatek bo, vsaj na štartu, na voljo le za linijo Vive Pro, ne pa tudi za prvotni Vive ali najnovejšo potrošno različico, Vive Cosmos! To je uporabnike seveda močno razburilo, spričo česar je splet zajel val negodovanja, ki je izpostavil za HTC precej neprijetno dejstvo, da zamuja z novostmi, zaradi česar ga tekmeci prehitevajo po levi in desni. Samostojnih naočnikov Proton, ali morebiti nove generacije Focusa, še vedno ni na vidiku. Obenem konkurenco dobiva tudi Vive Tracker, saj letos prihaja Tundra Tracker, ki naj bi bil cenejši in kompaktnejši, svoje rešitve pa pripravlja tudi Oculus.