vir: Reuters
Če informacija drži, bo moral Google pred dokončno sklenitvijo posla preskočiti le še eno oviro, to je Avstralski varuh konkurenčnosti oz. Australian Competition and Consumer Commission, ki je v začetku avgusta svojo odločitev odložil še za nadaljnje štiri mesece, obenem pa so napovedali, da se bodo pri tem deloma naslonili na odločitev EK.
Google je 2,1 milijarde ameriških dolarjev vreden prevzem najavil novembra lani, a so zavoro pohodili pri Evropski komisiji, pridružile so se ji tudi številne svetovne organizacije za zaščito potrošnikov. Pri tem jih je vodila zaskrbljenost, da si spletni gigant z nakupom ne bi pridobil tudi občutljivih osebnih podatkov o 28 milijonih uporabnikov Fitbita, ki bi jih nato uporabil v oglaševalske namene, stranski učinek pa bi lahko bila še dodatna utrditev Googla na področju spletnega oglaševanja. Poleg tega gre za zelo osebne podatke o uporabnikih, denimo koliko se gibljejo, kako spijo, kolikšen srčni utrip imajo ipd. Zlasti je strašljiva možnost, da bi Google te podatke navzkrižno povezal z ostalimi podatki o posameznikih, ki jih že ima.
Še v začetku leta se je oglasil tudi Evropski odbor za varstvo podatkov, ki je Googlov prevzem Fitbita označil kot pretečo nevarnost zasebnosti. Več kot dvajset skupin in organizacij iz Evrope, ZDA, Kanade, Avstralije in Južne Amerike pa je poleti pripravilo skupno izjavo, v kateri so EK predstavili pomisleke glede zasebnosti in varstva konkurence, če bi prevzem uspel.