» »

Tovornjakarji in avtomobilisti

Tovornjakarji in avtomobilisti

«
1
2 3 4

Pika na i ::

Tovornjakarji so redno na tapeti.
Ne rečem, da mi kdaj ne dvignejo pritiska. Mi ga.
Mi ga pa še večkrat tisti, ki sedijo v avtomobilih.
Sploh na AC, ko se mi na prehitevalnem pasu skoraj zapeljejo v prtljažnik. Ker sem tako nora, da pri 130(saj je še vedno taka omejitev, ne?) ne skočim med dva šleperja, da se lahko divjak odpelje dalje.

No, zdaj en dan je bil spet govor o tem, koliko tovornjakov je na naših cestah, pa o vzratni vožnji enega izmed njih. Jasno, da je to popolnoma noro početje in če zato, kdo nastrada, grozno. Ampak lepo bi bilo zraven tega tudi povedat, da je nastradani peljal prehitro, imel v krvi alkohol, pa še pripet ni bil.
Ja seveda, če ne bi oni tako tudi drugi ne bi nastradal......če če če.
Če se že govori, naj se objektivno.

Mnenja pa sem, da bi morali in eni in drugi, v ponavljalni tečaj vožnje. IN CPPja.
Denar je dobro pametno investirat, a ne?
Ceste imamo take kot so, ljudje pa...podivjali so.
In mimogrede, kazen za telefon v roki med vožnjo je, absolutno prenizka.


Malo več obzirnosti na cesti, drug do drugega. Se vam ne zdi?

Egidij88 ::

Malo več obzirnosti na cesti, drug do drugega. Se vam ne zdi?

To se vsem zdi. Drugo je pa subjektivnost, jaz sem dober šofer itd... ni konca...

Mare2 ::

Pika na i je izjavil:

Sploh na AC, ko se mi na prehitevalnem pasu skoraj zapeljejo v prtljažnik. Ker sem tako nora, da pri 130(saj je še vedno taka omejitev, ne?) ne skočim med dva šleperja, da se lahko divjak odpelje dalje.



Pika na i, priporočam branje zakonskih določil. A ti sicer imaš vozniško dovoljenje? Mislim, a ga nisi kupila?


51. člen
(varno prehitevanje)
(uradno prečiščeno besedilo)

(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.

(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas.

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Pika na i ::

Mogoče pa bi morali začeti pisati kazni glede na avto. Hitro bi se spucala AC raznih divjakov, ki imajo samo za avto, za visoke položnice pa ne.

@Mare2....v SLo je omejitev 130. Me ne gane, če ti misliš da je 180.

bambam20 ::

Pika na i je izjavil:



@Mare2....v SLo je omejitev 130. Me ne gane, če ti misliš da je 180.



Teba peljat realnih 130 km/H, ker tistih tvojih po števcu to ni. Sploh cenejši avti imajo precej visoka odstopanja hitrosti. Na števcu 130 , realno pa se pelje 117 km/H. To pa nisi pomislila?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: mihec87 ()

Egidij88 ::

Hahahaha, ja števci so glavni problem, jap to bo to.

xxxul ::

predvsem je treba uporabljat ogledala. ce mas kar naenkrat nekoga na rit8, si ga spregledala ko se ti je približeval.
glede na to da ves da je nastradani mel alkohol v krvi, in da je vozil prehitro, je to ocitno nekdo povedal - nikakor pa to ne soremenin dejstva da je kriv tovornjakar k je sel v rikverc.

Formula 1 ::

Pika na i je izjavil:

Mogoče pa bi morali začeti pisati kazni glede na avto. Hitro bi se spucala AC raznih divjakov, ki imajo samo za avto, za visoke položnice pa ne.

@Mare2....v SLo je omejitev 130. Me ne gane, če ti misliš da je 180.

To ti še vedno ne daje pravice da vztrajaš na prehitevalnem pasu dokler hočeš, odmakneš se na vozni pas, nisi ti policija da boš učila druge kaj lahko in kaj ne. Večja b*****a si ti, če se ne umakneš ko se lahko kot pa on, ker vozi 180 km/h.

bambam20 ::

Egidij88 je izjavil:

Hahahaha, ja števci so glavni problem, jap to bo to.


Če se ti pelješ po števcu 130 km/H, to na žalost ni realna hitrost pač pa precej nižja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: mihec87 ()

Pika na i ::

bambam20 je izjavil:

Pika na i je izjavil:



@Mare2....v SLo je omejitev 130. Me ne gane, če ti misliš da je 180.



Teba peljat realnih 130 km/H, ker tistih tvojih po števcu to ni. Sploh cenejši avti imajo precej visoka odstopanja hitrosti. Na števcu 130 , realno pa se pelje 117 km/H. To pa nisi pomislila?

No, mi je policaj povedal, da moj števec kar dobro in pravilno kaže.

matobeli ::

Tud pri 150 po števcu ti ljudje še vedno v rit skačejo.

Unknown_001 ::

Vožnja po prehitevalnem pasu ni dovoljena. Zaradi takih pacientov ki se potem vlečejo mimo pol leta ne morem jaz normalno prehitet tovornjaka ki vozi 90. Najbolj kretensko je ko je med dvema počasnima voziloma daljša praznina jaz se umaknem un se pa spomne da bo 5km/h hitreje vozil in me mogoče prehitel. Potem pa se ne morem vključit nazaj ker se za to jebeno cinco nabere kolona. In je treba čakat da se sprazne da jih potem jaz spet prehitevam. Žal nimam dovolj močnega avtomobila ki bi enostsvno poskočil na 150 da uidem tem invalidom preden me zaprejo s kolono, ki so jo navlekli za seboj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

Formula 1 je izjavil:


To ti še vedno ne daje pravice da vztrajaš na prehitevalnem pasu dokler hočeš, odmakneš se na vozni pas, nisi ti policija da boš učila druge kaj lahko in kaj ne.


Umakneš se takoj kot je to možno. To pomeni, če je dovolj velika razdalja se umakneš na desni pas tudi med dva tovornjaka, če nisi sposoben prehiteti in za sabo vlečeš kolono. Skrajno egoistično in nezmožno normalne vožnje.

Vožnja mora biti tekoča in brez nepotrebnih anomalij in takšni voziniki so anomalije, ker ne znajo vozit pravilno.

Pika na i ::

Zdaj ne vem, a se vsi čutite prizadeti zato, ker je vaša povprečna hitrost na AC (slovenski!) 180....ali pa niste uspeli dovolj zbrano prebrat prvega zapisa. Nekaj je narobe, ne z mano, z vami.

Če pelješ 130 po prehitevalnem pasu, se ni treba prav nikomur umikat.
In se ne!
Za divjake obstaja Grobnik!

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pika na i ()

bambam20 ::

Pika na i je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Pika na i je izjavil:



@Mare2....v SLo je omejitev 130. Me ne gane, če ti misliš da je 180.



Teba peljat realnih 130 km/H, ker tistih tvojih po števcu to ni. Sploh cenejši avti imajo precej visoka odstopanja hitrosti. Na števcu 130 , realno pa se pelje 117 km/H. To pa nisi pomislila?

No, mi je policaj povedal, da moj števec kar dobro in pravilno kaže.


Pri hitrosti 130 km/h ti je to povedal :). Daj ne zmišljuj si bedarij ženska nerazgledana.

Pika na i je izjavil:


Če pelješ 130 po prehitevalnem pasu, se ni treba prav nikomur umikat.
In se ne!


Seveda se moraš umaknit. Kaj ti tumpaš ženska nerazgledana trolasta. Levi pas je prehitevalni. Veš kaj pomeni PREHITEVALNI. Takoj ko prehitiš počasnejše vozilo pred tabo se vrneš nazaj na desni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Unknown_001 ::

Pika na i je izjavil:


Če pelješ 130 po prehitevalnem pasu, se ni treba prav nikomur umikat.
In se ne!
Za divjake obstaja Grobnik!


Oprosti ampak zaradi takih, ki se špilate šerife nastajajo zastoji, ker dejansko ovirate pretočnost z vožnjo po prehitevalnem. Prehitevalni pas je namenjan le prehitevanju in ne vožnji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

matobeli je izjavil:

Tud pri 150 po števcu ti ljudje še vedno v rit skačejo.


Ni problem še malce pospešit. Sicer pa težko o tem debatiram, ker primerov, da bi mi kdo skočil v rit zelo malo oz. redno spremljam doganaje za sabo v notranjem ogledu. Za tiste, ki nimajo pojma in mislijo, da je notranje ogledalo tam , da si ljudje gledajo. Ogledalo je tam za spremljanje prometa za sabo. Sploh na avtocesti. Vozim po potovalnem pasu, če se spravim prehitevat pa to vozilo ali več njih prehitim in se umaknem nazaj na potovalni pas.

Unknown_001 je izjavil:


Oprosti ampak zaradi takih, ki se špilate šerife nastajajo zastoji, ker dejansko ovirate pretočnost z vožnjo po prehitevalnem. Prehitevalni pas je namenjan le prehitevanju in ne vožnji.


To bi se enostavno rešilo, če bi policija bila dejansko aktivna na avtocestah in skrbela za red. Pa niso. Ne gre nekdo za policaja, ki rad dela. To ti je menda jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Blinder ::

Pika na i je izjavil:

Če pelješ 130 po prehitevalnem pasu, se ni treba prav nikomur umikat.


Spet neko bitje z nekimi frustracijami. Vrni voznisko
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Unknown_001 ::

Pika na i je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Pika na i je izjavil:



@Mare2....v SLo je omejitev 130. Me ne gane, če ti misliš da je 180.



Teba peljat realnih 130 km/H, ker tistih tvojih po števcu to ni. Sploh cenejši avti imajo precej visoka odstopanja hitrosti. Na števcu 130 , realno pa se pelje 117 km/H. To pa nisi pomislila?

No, mi je policaj povedal, da moj števec kar dobro in pravilno kaže.


Če imaš ti tak tahometer, ki ti brez pogreška izmeri v celotnem merilnem območju nujno sporoči na BIMP, da imaš popoln referenčni etalonski merilnik hitrosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:

Žal nimam dovolj močnega avtomobila ki bi enostsvno poskočil na 150 da uidem tem invalidom preden me zaprejo s kolono, ki so jo navlekli za seboj.


Kupiš BMW-ja, Audija ali Mercedesa. Potem teh težav ne boš imel.

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Žal nimam dovolj močnega avtomobila ki bi enostsvno poskočil na 150 da uidem tem invalidom preden me zaprejo s kolono, ki so jo navlekli za seboj.


Kupiš BMW-ja, Audija ali Mercedesa. Potem teh težav ne boš imel.


Vse kar bo močnejše od 1.6 dizlskih jajc bo v redu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

matobeli ::

Tud z drugimi avti se da hitro.

Pa še žmigovce dobiš zraven serijsko.

Unknown_001 ::

Kakšen polo GTI nebi bil švoh.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

A bejžte no. Očitno je potrebna osvežitev znanja. Odebelil sem relevantne stavke.

30. člen
(avtocesta in hitra cesta)
(uradno prečiščeno besedilo)

(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.

(2) V promet na avtocesti in hitri cesti se sme voznik vključiti in izključiti le na označenih priključkih.

(3) Vozila, ki že vozijo po smernem vozišču avtoceste in hitre ceste, imajo prednost pred vozili, ki se vključujejo v promet na tej cesti.

(4) Voznik, ki se z motornim vozilom vključuje v promet na avtocesti in hitri cesti, mora voziti po pospeševalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vključiti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogrožati vozil, ki vozijo po njej.

(5) Voznik, ki se izključuje iz prometa na avtocesti in hitri cesti, se mora z vozilom pravočasno pomakniti na desni prometni pas in brez zmanjševanja hitrosti zapeljati na začetek zaviralnega pasu.

(6) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, ni dovoljeno voziti po smernem vozišču, namenjenemu vožnji v nasprotni smeri.

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

(8) Na avtocesti in hitri cesti, ki ima tri ali več prometnih pasov za promet vozil v eni smeri, smejo vozniki tovornih vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3,5 t, in vozniki vozil in skupin vozil, daljših od 7 m, voziti le po dveh prometnih pasovih, ki sta na desni strani smernega vozišča. Vozniki tovornih vozil smejo prehitevati na avtocestah in hitrih cestah le na delih, kjer to ni prepovedano s prometno signalizacijo.

(9) Pri vožnji ponoči s kratkimi žarometi po avtocesti in hitri cesti, ki ima dva ali več prometnih pasov za vožnjo v eno smer, hitrosti ni treba prilagoditi vidni razdalji, če:

- so dobro vidne pozicijske svetilke spredaj vozečega vozila;

- je rob vozišča oziroma robnega ali odstavnega pasu označen z odsevniki za označevanje poteka ceste;

- so pričakovane ovire pravočasno vidne tudi brez uporabe dolgih žarometov.

(10) Na vozišču avtoceste in hitre ceste je prepovedano obračanje, vzvratna vožnja, ustavitev ali parkiranje.

(11) Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči. Voznik vozila, ki je ustavil v sili, mora poskrbeti, da se vozilo takoj odstrani. Če tega ne stori, odstrani vozilo na njegove stroške izvajalec rednega vzdrževanja cest, skladno z določbami zakona, ki ureja ceste.

(12) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je vožnja na odstavnem pasu kljub označeni robni črti dovoljena, če je to označeno s predpisano spremenljivo prometno signalizacijo.

(13) Na odstavnem pasu ali odstavni niši lahko vozijo in ustavijo vozila:

1. nujne medicinske pomoči, gasilska vozila in vozila zaščite in reševanja pri izvajanju intervencijskih nalog,

2. izvajalca rednega vzdrževanja avtoceste pri pregledu in vzdrževanju ceste ter pri izločanju vozil,

3. upravljavca cestninskih cest, ki jih pri izvajanju nadzora uporabljajo cestninski nadzorniki,

4. policije in vojaške policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in

5. inšpektorjev pri opravljanju inšpekcijskega nadzora.

Pri tem morajo biti vsa navedena vozila označena s predpisanimi svetlobnimi znaki oziroma s pomičnimi signalnimi ali zapornimi tablami.

(14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.

(15) Pešci ne smejo stopiti na avtocesto in hitro cesto ali hoditi po njej.

(16) Prepoved iz prejšnjega odstavka ne velja za:

1. policiste in vojaške policiste pri opravljanju uradnih nalog;

2. osebe, ki opravljajo ogled prometne nesreče ali so vključene v ogled;

3. zdravstvene delavce, gasilce in druge osebe, ki nudijo in zagotavljajo potrebno pomoč;

4. inšpektorje, pristojne za nadzor cest in druge pooblaščene delavce, kadar nadzirajo stanje cest, ter upravljavce cestninskih cest, kadar izvajajo nadzor;

5. delavce, ki delajo na označenem gradbišču na avtocesti in hitri cesti;

6. delavce izvajalca rednega vzdrževanja cest in cestninske blagajnike pri opravljanju delovnih nalog;

7. izvajalce izrednega prevoza, ki zaradi okvare obstane na avtocesti, pri označevanju ovire ali pomagajo pri prehodih preko cestninskih postaj ali gradbišč ter

8. voznika ali potnika vozila, ustavljenega v sili na odstavnem pasu.

(17) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali pešec, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, sedmega ali petnajstega odstavka tega člena .

(18) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega, petega, trinajstega ali štirinajstega odstavka tega člena .

(19) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega, osmega, desetega ali enajstega odstavka tega člena .

(20) Z globo najmanj 1.200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki vozi vozilo na avtocesti in hitri cesti v nasprotju z določbo šestega odstavka tega člena . Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.


https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/30-c...

Ste ga našli? Naj vam pomagam:

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.


Vzemite si čas za interpretacijo tega stavka.

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:

Kakšen polo GTI nebi bil švoh.


Pa to je bila šala no :). Za takšne , ki mislijo, da je levi pas njihov bi pomagalo tole.



SimplyMiha je izjavil:

A bejžte no. Očitno je potrebna osvežitev znanja. Odebelil sem relevantne stavke.




Počasni vozite desno v koloni. Levi je za tiste, ki vozimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

SimplyMiha ::

Glede hitrosti na AC pa samo tole:

Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.


Tako da če kdo na čelu kolone vozi 130 km/h, si lahko samo obrišete pod nosom.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

Glede hitrosti na AC pa samo tole:
Tako da če kdo na čelu kolone vozi 130 km/h, si lahko samo obrišete pod nosom.


Realnih. Ne tistih po števcu. Sem že izpostavil, da na teh vaših ropotuljicah s katerimi se večina vozite imajo števci visoko odstopanje. PO števcu 130 km/H, realna hitrost po GPSu pa 120km/H.

In še nekaj. Voznik mora znati tudi ocenjevati promet za sabo, da ne bo delal kolone.

se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča ( ne desni pas ) in pustiti kolono vozil mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Utk ::


Počasni vozite desno v koloni. Levi je za tiste, ki vozimo.

A nisi ti enkrat trdil, da ti 2,0 dizel tezak tono pa pol po AC porabi 5 litrov. Pri 130 ze ne. Po stevcu pri 150 pa sploh ne.

SimplyMiha ::

bambam20 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Glede hitrosti na AC pa samo tole:



Tako da če kdo na čelu kolone vozi 130 km/h, si lahko samo obrišete pod nosom.


Realnih. Ne tistih po števcu. In še nekaj. Voznik mora znati tudi ocenjevati promet za sabo, da ne bo delal kolone.

se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča ( ne desni pas ) in pustiti kolono vozil mimo.

Ne izmišljuj si. Števec je dosti realen. Prilagodi hitrost in lepo potrpežljivo počakaj, da se umakne. Drugače samo sebi in drugim okrog sebe po nepotrebnem zvišuješ pritisk in tveganje za nesrečo.

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Vožnja po prehitevalnem pasu ni dovoljena. Zaradi takih pacientov ki se potem vlečejo mimo pol leta ne morem jaz normalno prehitet tovornjaka ki vozi 90. Najbolj kretensko je ko je med dvema počasnima voziloma daljša praznina jaz se umaknem un se pa spomne da bo 5km/h hitreje vozil in me mogoče prehitel. Potem pa se ne morem vključit nazaj ker se za to jebeno cinco nabere kolona. In je treba čakat da se sprazne da jih potem jaz spet prehitevam. Žal nimam dovolj močnega avtomobila ki bi enostsvno poskočil na 150 da uidem tem invalidom preden me zaprejo s kolono, ki so jo navlekli za seboj.

Zato se pa vozi po prehitevalnem, ce je itak na obeh, ali pa vsaj samo na levem, kolona. Jebes kulturo, kdo pa je kulturen, in do koga naj bi bil kulture, sej se ne umakne desno niti tist pred tabo, niti tist za tabo. Naj se tist pred mano umakne, pa se bom se jaz ko bom lahko. Zakaj bi imel prednost tist, ki je dlje spal in je zdaj za tabo.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

[
Ne izmišljuj si. Števec je dosti realen.

Koliko ima pri tvojem avtu realno odstopanje hitrosti pri 130 km/H ? Pri mojem je pri tej hitrosti odstopanja vsaj 10 km/H.

SimplyMiha ::

Drugače pa v Sloveniji skoraj ni avtoceste s prehitevalnim pasom. Kot je Utk zgoraj že napisal, so avtoceste največkrat nabasane in takrat prehitevalni pasi ne obstajajo več. So kar lepo vozni pasovi. Umirite se in potrpežljivo vozite. Agresivna vožnja samo poveča tveganje za nesrečo, kar utegne iz nekajminutnega zastoja narediti večurnega.

Sicer pa so novinarji že dokazali, da se agresivna vožnja sploh ne izplača. Dva sta vozila, eden je vozil agresivno (vztrajal na prehitevalnem, prehiteval kadar je mogel, plin do daske itd.), drugi pa defenzivno (ostajal je na desnem pasu). Vozila sta od nevem kje do Ljubljane na daljši relaciji, prispela pa sta ob skoraj istem času, le nekaj sekund razlike.

Pustite svoj testoteron doma.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Pika na i je izjavil:

Če pelješ 130 po prehitevalnem pasu, se ni treba prav nikomur umikat.
Motiš se.

bambam20 ::

Utk je izjavil:


Jebes kulturo, kdo pa je kulturen, in do koga naj bi bil kulturen


Jaz sem. Do sebe in ostalih v prometu. Očitno tvoje razmišljanje ni na tem noviju, glede, da razmišljaš po balkansko.

SimplyMiha ::

bambam20 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

[
Ne izmišljuj si. Števec je dosti realen.

Koliko ima pri tvojem avtu realno odstopanje hitrosti pri 130 km/H ? Pri mojem je pri tej hitrosti odstopanja vsaj 10 km/H.

Lej, tile števci so narejeni tako, da NE SMEJO kazati hitrosti manjše od dejanske, navzgor pa lahko odstopajo za največ 10% + 4 km/h!

Torej če števec kaže 130 km/h, je dejanska hitrost med 130 km/h in 147 km/h.

jype ::

SimplyMiha je izjavil:

Torej če števec kaže 130 km/h, je dejanska hitrost med 130 km/h in 147 km/h.
Ne. Ravno obratno. Če je dejanska hitrost 130 km/h, sme števec kazati med 130 in 147 km/h.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

Drugače pa v Sloveniji skoraj ni avtoceste s prehitevalnim pasom. Kot je Utk zgoraj že napisal, so avtoceste največkrat nabasane in takrat prehitevalni pasi ne obstajajo več. So kar lepo vozni pasovi.


A potem večina avtocest v Sloveniji nima prehitevalnega pasu? Zanimivo. Kaj pa je potem po zakonu levi pas? Se pravi, da je levi pas prehitevalni samo takrat, ko je prazen?

Zakaj se mu potem reče PREHITEVALNI PAS, če to ni?

Rok Woot ::

bambam20 je izjavil:

Egidij88 je izjavil:

Hahahaha, ja števci so glavni problem, jap to bo to.


Če se ti pelješ po števcu 130 km/H, to na žalost ni realna hitrost pač pa precej nižja.


Ja in? Kje piše, da se ne smeš vozit 117? To pač še ni oviranje prometa.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:


Lej, tile števci so narejeni tako, da NE SMEJO kazati hitrosti manjše od dejanske,


Če si tako pameten se grem zdajle s tabo stavit za 60€ , da hitrost na tvojem avto po števcu 130 km/H ni realnih 130 km/H! pač pa nižja.

Rok Woot ::

bambam20 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Drugače pa v Sloveniji skoraj ni avtoceste s prehitevalnim pasom. Kot je Utk zgoraj že napisal, so avtoceste največkrat nabasane in takrat prehitevalni pasi ne obstajajo več. So kar lepo vozni pasovi.


A potem večina avtocest v Sloveniji nima prehitevalnega pasu? Zanimivo. Kaj pa je potem po zakonu levi pas? Se pravi, da je levi pas prehitevalni samo takrat, ko je prazen?

Zakaj se mu potem reče PREHITEVALNI PAS, če to ni?


A ni pospeševalni pas? Pa načeloma bi se moralo prehitevati po en avto. Upam, da na prehitevaš cele kolone s tvojo agresivno vožnjo?

bambam20 ::

Rok Woot je izjavil:


Ja in? Kje piše, da se ne smeš vozit 117? To pač še ni oviranje prometa.


Če imaš za sabo kolono je to oviranje prometa. Dokler voziš pod realno najvišjo hitrostjo in ne tisto na števcu in zadaj delaš kolono si v prekršku.

Ravno tako se ne smeš voziti po levem pasu, če imaš na desnem prosto za vožnjo.

Ravno tako moraš takoj, ko prehitiš počasnejša vozila se prestavit na desni pas. In tako znova in znova. Vožnja po avtocesti je precej zanimivo početje in ni to se bom peljal kakor meni paše, za ostale mi pa dol visi.

Na koncu je potrebno imeti vozniško kulturo, ki pa je veliko voznikov nima.

In še. V prometu je potrebno paziti sebe in tudi ostale, ter aktivno spremljat dogajanje na cestišču. Vožnja po avtocesti ni spročeno početje, pač pa potrebuje spočitega in zbranega voznika.

SimplyMiha ::

bambam20 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:


Lej, tile števci so narejeni tako, da NE SMEJO kazati hitrosti manjše od dejanske,


Če si tako pameten se grem zdajle s tabo stavit za 60€ , da hitrost na tvojem avto po števcu 130 km/H ni realnih 130 km/H! pač pa nižja.


Grem stavit, da si v lastni režiji šel menjat pnevmatike na drug premer. Jasno je, da bo števec, nastavljen na določen premer, narobe štel pri drugih premerih.

Rok Woot ::

Mi daš link, kjer piše, da ne smem voziti pod omejitivjo? Torej če vozim 129 km/h po desnem pasu in delam kolono, koliko je kazen?

Torej moram voziti točno 130 km/h, do katere decimalke?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

bambam20 ::

Rok Woot je izjavil:


A ni pospeševalni pas?


Od kdaj je levi pas pospeševalni? Ti si tudi eden od tistih oprosti izrazu "bumbarjev", ki nimajo razčiščenih pojmov.

Rok Woot ::

Podaj link, pol se pa naprej pogovarjamo.

jype ::

bambam20 je izjavil:

Če imaš za sabo kolono je to oviranje prometa. Dokler voziš pod realno najvišjo hitrostjo in ne tisto na števcu in zadaj delaš kolono si v prekršku.
Hitrost kot kriterij v tem primeru ni pomembna. Tudi če voziš hitreje od omejitve, pa je za tabo kolona, se moraš umakniti.

Rok Woot ::

Na desnem pasu? Kam, na odstavni?

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:



Grem stavit, da si v lastni režiji šel menjat pnevmatike na drug premer.


O tvojem avtu govoriva sedaj, kjer pametuješ, da ti števec kaže realnih 130 km/H.

Rok Woot ::

Ti pa, da če voziš pod omejitvijo in delaš kolono si v prekršku? Prosim za referenco?

bambam20 ::

jype je izjavil:

Hitrost kot kriterij v tem primeru ni pomembna. Tudi če voziš hitreje od omejitve, pa je za tabo kolona, se moraš umakniti.


Če voziš hitreje si v prekršku. Umakneš se takoj , ko imaš prosto na potovalnem pasu. na žalost se veliko voznikov ne umaknejo nazaj na desni pas takoj, ko je ta prost in raje vozijo še naprej po levem.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528115676 (92698) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745913 (41308) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612861 (10688) r3dkv1c4

Več podobnih tem