» »

B+S motor, menjava olja

B+S motor, menjava olja

knap ::

Dober dan

Ali so morda kdo od vas spozna na B+S motorje, konkretno na 1150S, ki je na snežni frezi.

Moral bi menjat olje vendar nikjer ne najdem izpusta za olje :(

Tukaj so slike:

http://imgur.com/a/xnYki

Imam navodilo vendar je v njem prikazan drug motor, tako da mi kaj dosti ne pomaga.

Hvala za pomoč.

LP

kloko ::

Čisto spodaj na ohišju motorja, levo in desno, sta dva "šraufa". Če odviješ enega ali drugega, mogoče kaj priteče...?

L.p., Kloko

knap ::

očitno bom res moral začet odvijat vse "šraufe", ta dva ki sta levo in desno imata na navojih nekakšno tesnilno maslo (rdečo) oz nekaj kar preprečuje da bi se odvila, vprašanje če sta prava

jaz gledem bolj tega, ki je na sredini te slike:



seveda pa ne vem ali je pravi...

morda še pošljem slike na kakšen servis ki popravlja B+S motorje...

LP

laguna1 ::

A na youtube ni nič kaj pametnega...

lp

b3D_950 ::

Greš na B+S spletno stran in pod support poiščeš navodila za uporabo?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

laguna1 ::

Ali pa kaj uporabnega najdeš na youtube, ... jaz sem za B&S našel na youtube kako se zamenja membrana.

https://www.google.si/webhp?sourceid=ch...

LP

knap ::

laguna1 je izjavil:

A na youtube ni nič kaj pametnega...

lp


sem iskal, pa nič našel :'(

b3D_950 je izjavil:

Greš na B+S spletno stran in pod support poiščeš navodila za uporabo?


sem že nekaj iskal pa nisem našel, bom pogledal na nalepko motorja in v iskalnik vnese kodo ki jo zahtevajo, pa da vidimo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knap ()

šernk ::

ne kompliciraj odvij vijak, ki ti je najbolj logičen, če olje ne priteče ven probaš drugega. nisem 100% ampak mislim da smo na našem B&S od kosilnice kar komplet okol obrnili in olje zlili ven tam kjer se ga dotoči.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

knap ::

to ni pravi postopek, še posebej če gra za prvo olje ki ga je potrebno menjat po cca 5-10 urah, da se izločijo še ostale nesnage notranjosti motorja

najprej pogledam še navodila, če jih najdem na spletni strani B+S

če nič ne najdem pa navalim na vijake, enega za drugim ;)

Vikking ::

tukaj spodi je vijak za izpust olja, Ker na tej strani motorja pride tudi lijak za dolivanja olja.

knap ::

kateri pa je?
čisto spodaj pri rumeni površini oz vijak levo od priključka za elek, desno od črne plastike?

Vikking ::

Označil z rdečo. Ta vijak imaš tudi na nasprotni strani motorja, tako da olje lahko spustiš z ene ali druge strani.

http://imgur.com/a/1TqFq

knap ::

morda je tako kot si napisal...?

sem pa sedaj na osnovi številke motorja prišel do tega:

https://www.briggsandstratton.com/na/en...

PDF
http://bsintek.basco.com/BriggsDocument...

poglejte stan 3, slika 11, moj motor nima takega izpusta za olje

identično navodilo imam tudi doma v papirnati obliki, zato pa sem že zgoraj napisal da ni v skaldu z motorjem ki je na frezi

B+S = idioti

LP

SambaShare ::

Vikking je izjavil:

Označil z rdečo. Ta vijak imaš tudi na nasprotni strani motorja, tako da olje lahko spustiš z ene ali druge strani.

http://imgur.com/a/1TqFq


Tako kot je napisal Viking. Sam imam na tem mestu še votel vijak da olje ne steče po ohišju, je pa potrebno zato odmontirati gumo.

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Ja tile manuali so čudni, imaš pa točno za tvojo serijsko številko (15c107-0003),

kazalo delov: http://bsintek.basco.com/BriggsDocument...

Na drugi strani kjer je blok motorja, imaš na sliki označen vijak s številko 15. Če greš gledat potem opis delov je številka 15 za izpust olja in je točno na mestu kjer sem jaz označil.

Če ti je lažje: https://www.jackssmallengines.com/jacks...


Še dodam sliko: opcija z azpust olja ki ga imaš v navodilih, če imaš cev in ventil za izpust le tega, drugače kot sem že povedal:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

knap ::

Hvala Vikking in vsi ostali. :)

Cevi nimam, bom že nekako uredil...

Sedaj je vse jasno, končno vem kje je izpust za olje. :D

Sramotno je da ima motor zraven navodilo v katerem je prikazan drug motor.

LP

Vikking ::

Sej je verjetno za tapravi tip. S tem da imajo ti motorji razne dodatne opcije, kot je pri tvojem motorju, naprimer na različnih koncih izpust olja. Torej z obeh strani, pa še na strani kjer ti prikazujejo tvoja navodila.

Vse skupaj pogojuje to, kam je motor zmontiran. Ali na snežno frezo, kosilnico, agregat itd.. Zaradi različnih ohišij in tipov orodja na katerega je motor zmontiran.

knap ::

pomembno je to da lahko zamenjam olje :)
bi ga že moral lani menjat, pa ni bilo snega :'(


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

potisna kosilnica - katero kupit?

Oddelek: Loža
4212726 (4945) PrimozR
»

Vrtna kosilnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13439023 (16401) urosh
»

Menjava olja - Ročni menjalnik

Oddelek: Na cesti
409927 (8262) fikus_
»

Vrtna kosilnica (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7847543 (18781) SkIDiver
»

Menjava olja pri midimotocross 110ccm oz 125ccm

Oddelek: Loža
103112 (1673) gewehr

Več podobnih tem