Forum » Igre » Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Izi ::
Kurzweil ::
Kdo ve... problem pri teh crowdfunding projektih je, da že od samega začetka razvoja in načrtovanja spremljaš zadevo, za razliko od večjih studijev, kot ti šele po 2-3 letih na kakšnem E3ju povejo, da se nekaj kuha in potem dobiš občutek, da je developement neskončno zavlačevanje in štrikanje. Bomo že počakali, samo da bo narejeno kot se spodobi. Me pa presenečajo, če je na začetku delovalo vse tako, kot nek hobi, dobivam pri zadnjih nekje 10 torchih občutek, da se res maksimalno trudijo. Počakajmo do tega 9. junija in bomo parlamentirali dalje... če se igra izda prezgodaj vsi jokajo kako bugasta je, če se razvija dlje časa, pa kako developerji jajcajo z release dateom, nikoli ni prav. Če lahko jaz zdržim, ki nisem ravno pledgal one najcenejše varjante, potem bodo tudi ostali.
Kurzweil ::
Že teden dni pumpajo s tem "Big announcementom", ki bo jutri. Zdej me pa že res malce daje firbec, čeprav močno sumim, da bo to objava release datea.
oo7 ::
Kurzweil ::
Pričakovano! Sicer mi je bil on teaser bolj všeč, koker ta trailer... ampak je tudi to super. Kot sem že večkrat povedal, raje vidim da traja kakšen mesec dlje in da je igra narejena kot se reče. Bi pa lahko po tisti alphi/early beta dali vmes ven še kakšno mal večjo beto, da še mal preigramo in naredimo kakšen bug report, če se najde. Kaj naj rečem, komaj čakam.
oo7 ::
SYSTEM REQUIREMENTS
MINIMUM:
OS: OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660, AMD GPU Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: These are preliminary system specs and can change!
RECOMMENDED:
OS: OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz, AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 1060, AMD GPU Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: Creative SOUND BLASTER Zx
Additional Notes: These are preliminary system specs and can change!
Sem mislil, da bodo hujše zahteve :)
MINIMUM:
OS: OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660, AMD GPU Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: These are preliminary system specs and can change!
RECOMMENDED:
OS: OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz, AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 1060, AMD GPU Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: Creative SOUND BLASTER Zx
Additional Notes: These are preliminary system specs and can change!
Sem mislil, da bodo hujše zahteve :)
rezator ::
Ma jim ni nič za vrjet kdaj bo to isšlo. Izšla naj bi že poleti 2015. Upam, da bo vsaj tako dobra, kot se obljublja. Je kakšna podobna zadeva zunaj? RPG, pa da ni zmajev in podobne bedarije? Ve kdo?
Some people feel the rain. Others just get wet.
oo7 ::
Ma jim ni nič za vrjet kdaj bo to isšlo. Izšla naj bi že poleti 2015. Upam, da bo vsaj tako dobra, kot se obljublja. Je kakšna podobna zadeva zunaj? RPG, pa da ni zmajev in podobne bedarije? Ve kdo?
For Honor samo je bolj MP igra
Chivalry: Medieval Warfare samo MP
Mount and Blade 1
rezator ::
Kaj pa kakšen drug RPG, lahko se dogaja tudi v današnjih časih, samo da ni zmajev in tega?
Some people feel the rain. Others just get wet.
Kurzweil ::
Zadnjič sem čakal stream predstavitve igre iz E3 in link od Twitcha, ki so ga objavili ni deloval. Evo nekaj malega, en intervju in ša kakšem frame nevidenega gameplaya.
RejZoR ::
Zanimivo, da pod recommended zahteve navajajo Sound Blaster Zx. Mislim, da bi dobil nepopisno erekcijo galaktičnih proporcij, če bi špil podpiral EAX 5.0 HD :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Kurzweil ::
Bi znalo bit uporabno ja, še posebej ker soundtrack bo zgleda res na nivoju... jaz sem pa ravno obupal nad temi 5.1 in 7.1 sistemi. V zadnjih kaj pa vem 15-20 letih sem imel 3 zvočnike in če sem iskren sem ves čas uporabljal 2 satelita, ostalih 15 od raznih sistemov pa so nedotaknjeni v omeri in grem lepo na 2.1 in tisto bolj proper.
Izi ::
Ja, muzika je vrhunska. Tukaj se da poslušati večino soundtrackov:
https://soundcloud.com/warhorse_studios
Kar se pa tiče Sound Blasterja, pa ga verjetno priporočajo zato, ker je razlika v kvaliteti zvoka med pravo zvočno kartico in integriranim zvokom še vedno ogromna in se opazi že na povprečnih zvočnikih.
EAX igra zagotovo ne bo podpirala, ker je to precej nesmiselno. Prvič, ker ima zunanjo zvočno kartico precej malo igričarjev in drugič, ker je centralni procesor CPU že dolga leta več kot zadosti močan, da brez problema obdeluje vse efekte in prostorski zvok, edino kvaliteta in kontrola nad zvokom je pri integriranem zvoku še vedno zelo osnovna.
Osebno menim, da mora tudi danes vsak pravi igričarski računalnik vsebovati ločeno zvočno kartico. Sam si lastim Sound Blaster Z, Pioneer-jev 6 kanalni ojačevalec in 5.1 sistem zvočnikov s pol metrskim subwooferjem. Ko poka se mora tudi tresti
Za muziko, še posebej klasično, je res najbolje 2.1 sistem z dvema res kvalitetnima stereo zvočnikoma in ločenim basovcem, za igre pa se najslabši 5.1 sistem za 200 € obnese neprimerljivo bolje kot najboljši stereo za 3000 €. Ko enkrat slišiš za vsakega sovražnika posebej iz katere strani juriša na tebe ne boš šel nikoli več nazaj na patetični stereo, naj bo še tako kvaliteten.
https://soundcloud.com/warhorse_studios
Kar se pa tiče Sound Blasterja, pa ga verjetno priporočajo zato, ker je razlika v kvaliteti zvoka med pravo zvočno kartico in integriranim zvokom še vedno ogromna in se opazi že na povprečnih zvočnikih.
EAX igra zagotovo ne bo podpirala, ker je to precej nesmiselno. Prvič, ker ima zunanjo zvočno kartico precej malo igričarjev in drugič, ker je centralni procesor CPU že dolga leta več kot zadosti močan, da brez problema obdeluje vse efekte in prostorski zvok, edino kvaliteta in kontrola nad zvokom je pri integriranem zvoku še vedno zelo osnovna.
Osebno menim, da mora tudi danes vsak pravi igričarski računalnik vsebovati ločeno zvočno kartico. Sam si lastim Sound Blaster Z, Pioneer-jev 6 kanalni ojačevalec in 5.1 sistem zvočnikov s pol metrskim subwooferjem. Ko poka se mora tudi tresti
Za muziko, še posebej klasično, je res najbolje 2.1 sistem z dvema res kvalitetnima stereo zvočnikoma in ločenim basovcem, za igre pa se najslabši 5.1 sistem za 200 € obnese neprimerljivo bolje kot najboljši stereo za 3000 €. Ko enkrat slišiš za vsakega sovražnika posebej iz katere strani juriša na tebe ne boš šel nikoli več nazaj na patetični stereo, naj bo še tako kvaliteten.
oo7 ::
Sem mislil, da bo igra bolj požrešna pa kot kaže bom lahko čisto lepo igral nam ojem Pc-ju :)
RejZoR ::
Problem je da so softwarsko obdelani audio efekti milo rečeno zanič. Tud nikakor ni res da je cheap 5.1 sistem boljši od dragega 2.0/2.1 sistema. Sem že leta in leta na 2.1 sistemu ker je Creative imel tolk hude HRTF algoritme, da na 2 zvočnikih točno veš od kje prihajajo zvoki. Kar je MS mal posral z odvzemom strojnega pospeševanja... That's why.
Drugače pa, večina ljudi na temu projketu je nekoč delala na špilu Mafia katerega direktor je bil prav stric Vavra. Zdej pa ima svoj studio. Še vedno dela za gamerje, ne za kravatarje, kar se fino pozna.
Drugače pa, večina ljudi na temu projketu je nekoč delala na špilu Mafia katerega direktor je bil prav stric Vavra. Zdej pa ima svoj studio. Še vedno dela za gamerje, ne za kravatarje, kar se fino pozna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Kurzweil ::
Evo, še nekaj gameplaya iz E3 in sicer na PS4, kjer je seveda grafika slabša, kot na PC...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kurzweil ()
J3nc ::
Paul30 ::
Staro beto verzijo sem preiskusil. Mahhh nizkokvaliteten RPG. Res je da po igri kot witcher3 imas visoka pricakovanja, vendar tole je slabo.
Do posameznik questov se moras celo vecnost mucit z konjem, questi niso lepo oznaceni, ni fast travel,.. borben sistem je fail, ce si sam, nasprotnikov je pa vec te posekajo zlahka. Igra ima nekaj zanimivih stvari, vendar preveliko napak, ki ne verjamem, da bodo odpravljene.
Do posameznik questov se moras celo vecnost mucit z konjem, questi niso lepo oznaceni, ni fast travel,.. borben sistem je fail, ce si sam, nasprotnikov je pa vec te posekajo zlahka. Igra ima nekaj zanimivih stvari, vendar preveliko napak, ki ne verjamem, da bodo odpravljene.
Guzzy ::
Staro beto verzijo sem preiskusil. Mahhh nizkokvaliteten RPG. Res je da po igri kot witcher3 imas visoka pricakovanja, vendar tole je slabo.
Do posameznik questov se moras celo vecnost mucit z konjem, questi niso lepo oznaceni, ni fast travel,.. borben sistem je fail, ce si sam, nasprotnikov je pa vec te posekajo zlahka. Igra ima nekaj zanimivih stvari, vendar preveliko napak, ki ne verjamem, da bodo odpravljene.
Kolikor jaz razumem, je njihov namen ustvarit nekako realističen RPG in te arkadne stvari, ki si jih ti naštel res ne spadajo not. Torej to niso napake, ampak feature
Paul30 ::
Staro beto verzijo sem preiskusil. Mahhh nizkokvaliteten RPG. Res je da po igri kot witcher3 imas visoka pricakovanja, vendar tole je slabo.
Do posameznik questov se moras celo vecnost mucit z konjem, questi niso lepo oznaceni, ni fast travel,.. borben sistem je fail, ce si sam, nasprotnikov je pa vec te posekajo zlahka. Igra ima nekaj zanimivih stvari, vendar preveliko napak, ki ne verjamem, da bodo odpravljene.
Kolikor jaz razumem, je njihov namen ustvarit nekako realističen RPG in te arkadne stvari, ki si jih ti naštel res ne spadajo not. Torej to niso napake, ampak feature
Ti hočeš mal trolat ter bit pikolivski. Boring.
Špil ima polno napak, slabo animirani karakterji ob dolgočasnem dialogu. Nerodne kontrole konja, glavni karakter je joke(glas se ne ujema z izgledom), kr neki, reakcije ob borbi 1 na 1 so kr neki, velik failov borbenega sistema, ki da nerealno prednost nasprotniku(nekam velik stamine imajo), nerealno blokirajo, včasih poletijo v zrak nekaj metrov... Realizem my ass, ob hudem nalivu sredi noči so karakterji za mizo vzunaj ter pijejo pivo,... Špil nima atmosfere,...
Igra je uvrščena v obdobje srednjega veka, ob koncu mape so pa železne ograje, kot jih imajo na nogometnih tekmah v sedanjosti. Polno je takih protislovij,... Lahko bi dal vsaj lesene ograje.
oo7 ::
Guzzy ::
Staro beto verzijo sem preiskusil. Mahhh nizkokvaliteten RPG. Res je da po igri kot witcher3 imas visoka pricakovanja, vendar tole je slabo.
Do posameznik questov se moras celo vecnost mucit z konjem, questi niso lepo oznaceni, ni fast travel,.. borben sistem je fail, ce si sam, nasprotnikov je pa vec te posekajo zlahka. Igra ima nekaj zanimivih stvari, vendar preveliko napak, ki ne verjamem, da bodo odpravljene.
Kolikor jaz razumem, je njihov namen ustvarit nekako realističen RPG in te arkadne stvari, ki si jih ti naštel res ne spadajo not. Torej to niso napake, ampak feature
Ti hočeš mal trolat ter bit pikolivski. Boring.
Špil ima polno napak, slabo animirani karakterji ob dolgočasnem dialogu. Nerodne kontrole konja, glavni karakter je joke(glas se ne ujema z izgledom), kr neki, reakcije ob borbi 1 na 1 so kr neki, velik failov borbenega sistema, ki da nerealno prednost nasprotniku(nekam velik stamine imajo), nerealno blokirajo, včasih poletijo v zrak nekaj metrov... Realizem my ass, ob hudem nalivu sredi noči so karakterji za mizo vzunaj ter pijejo pivo,... Špil nima atmosfere,...
Igra je uvrščena v obdobje srednjega veka, ob koncu mape so pa železne ograje, kot jih imajo na nogometnih tekmah v sedanjosti. Polno je takih protislovij,... Lahko bi dal vsaj lesene ograje.
Upam da si ta feedback tudi njim poslal, ker je temu namenjena beta večino naštetih stvari so poliranje igre, optimizacija. Špil je huge, in najbrž ga bodo še nekaj časa popravljali po izidu
Guzzy ::
Kurzweil ::
No sedaj pa je 13. februar 2018 že res dovolj blizu, da lahko malce več razmišljamo o igri. Jaz bom ravno do takrat imel povsem nov računalnik, sem pa tako med backerji od samega začetka, tako da samo še čakam. Kolikor berem njihov forum, FB, newsletter in ostalo, se ekipa resnično trudi, da nam ne bo servirala pol-izdelka. Komaj čakam!
oo7 ::
No sedaj pa je 13. februar 2018 že res dovolj blizu, da lahko malce več razmišljamo o igri. Jaz bom ravno do takrat imel povsem nov računalnik, sem pa tako med backerji od samega začetka, tako da samo še čakam. Kolikor berem njihov forum, FB, newsletter in ostalo, se ekipa resnično trudi, da nam ne bo servirala pol-izdelka. Komaj čakam!
Boš dobil samo kodo ali tudi škatlo?
Jaz bom kupil kar škatlasto verzijo :)
Kurzweil ::
Na trenutke me vleče da bi vzel celo on full package (Limited collectors edition), ampak se potem vedno znova spomnim, kako je bilo nekoč, tam nekje v 90' ko so se mi samo nabirale škatle in sem se jih potem en dan vseh naenkrat znebil (od Atarija imam še vse). Nekak sem se odločil že davno, da bo pri tej igri supportal do konca iz več razlogov in bom tudi igro preigral, kot se spodobi.
Mimogrede v zadnjih trailerjih me veseli, da so konkretno izboljšali obraze karakterjev, ki so bili prej milo rečeno leseni, grozni in generični. Sedaj ima vsak karakter precej več življenja. Isto velja za animacije. Vse to so sicer obljubljali že od začetka, ampak počasi sem že tudi sam bil med tistimi, ki smo začeli dvomiti.
Tole ne more biti slaba igra, edino kar je, mogoče poznam preveč podrobnosti o njej, še preden je izšla. Jaz osebno sem nor na level design in tule se mi bo mešalo zraven, že pri tisti beti je bilo čudovito.
Mimogrede v zadnjih trailerjih me veseli, da so konkretno izboljšali obraze karakterjev, ki so bili prej milo rečeno leseni, grozni in generični. Sedaj ima vsak karakter precej več življenja. Isto velja za animacije. Vse to so sicer obljubljali že od začetka, ampak počasi sem že tudi sam bil med tistimi, ki smo začeli dvomiti.
Tole ne more biti slaba igra, edino kar je, mogoče poznam preveč podrobnosti o njej, še preden je izšla. Jaz osebno sem nor na level design in tule se mi bo mešalo zraven, že pri tisti beti je bilo čudovito.
Kurzweil ::
To ja... si imel še neko limited edicijo, kjer si lahko dobil poleg meč ali čelado,... ja to je vse 200€+ Ampak bolj od vsega je problem to, da je brezveze imet na polici potem samo eno škatlo, če bi bil nek zbiratelj bi še rekel. Bolj je namen supportad Warhorse studio...
oo7 ::
On 22 January 2014, Warhorse Studios launched a crowdfunding campaign via Kickstarter with the goal of generating GBGBP300,000, ten percent of the US$5,000,000 budget, in order to prove to an investor, Zdeněk Bakala, that there exists an audience and desire for their game. On 20 February 2014, the fund was completed, raising a total of GBGBP1,106,371. Even after the end of the Kickstarter campaign, the crowd funding was continued through the studios' website. On 1 October 2014, Daniel Vávra had announced through a YouTube video that the game had raised US$2,002,547 from a total of 38,784 backers.
Kurzweil ::
Sem vesel, da je folk prepoznal trudi in dobro idejo. V ta projekt dejansko trdno že ves čas verjamem... Star Citizena pa sem spremljal od samega začetka in mi gre počasi že malce na živce, igre pa še vedno nikjer, vedno slabši občutek imam.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kingdom Come: Deliverance 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 13374 (177) | oo7 |
» | Tomb Raider 4 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7088 (292) | oo7 |
⊘ | Kingdom Come: Deliverance 2Oddelek: Igre | 326 (171) | BigWhale |
» | Mordhau (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 9048 (2798) | cias |
» | Kam izginjajo, oz. so izginili določeni žanri?Oddelek: Igre | 2933 (1934) | Berserker |