Določeni uporabniki so dobili nadzor nad več sto tujimi uporabniškimi računi.
vir: ComputerWorldVsebina tweetov, po tematiki.
vir: ComputerWorldNovica niti ne bi bila tako pomembna (failwhale je navsezadnje njihova najbolj znana maskota), če ne bi bila del širšega trenda preganjanja in zanemarjanja third-party klientov. Tweetdeck je bil popularen predvsem med "power userji", ki so si želeli bolj robustne aplikacije z takojšnjim prejemom novih twittov, pregledom vseh interakcij, možnostjo upravljanja večih računov hkrati (korporativni uporabniki) in nastavljanjem časa pošiljanja tweeta. Začel je kot startup, nakar ga je maja lani odkupil Twitter za nekje 50 milijonov dolarjev. Razvijalski skupnosti, sestavljeni pretežno iz entuziastov in prostovoljcev, so takrat jasno povedali, da third-party klienti več niso zaželeni in naj dvakrat razmislijo pred pripravo novih in posodobljenih različic. Nekatere kliente so celo odklopili, istočasno pa predstavili svoje rešitve za objavo sličic in videoposnetkov zraven twittov. Starega, v Adobe Air spisanega Tweetdecka niso več vzdrževali - na veliko žalost mnogih uporabnikov, ki sicer v velikih številkah trmasto vztrajajo na njem. Sveže inštalacije so ponudili le za Maca in Winse (ne več Linux), v spletni različici ali kot Chrome aplikacijo, a sodeč po komentarjih nič od tega ni bilo pretirano dobro sprejeto. To podjetju najbrž še kako ustreza. Veliko uporabnikov Tweetdecka je namreč preklopilo nazaj na običajni spletni vmesnik, ki so ga pozimi tudi povsem poenotili z macovsko različico.
Platforma se tako zapira in pripravlja na monetarizacijo. Marca so, kot smo že precej pisali, prodali zajeten sveženj starih Twittov, ob precejšnjem ogorčenju uporabnikov in ne brez trezljaja regulatorjev. Vodstvo svoj izdelek pojmuje kot ultimativno orodje za marketinške raziskave. Posebej zanimiv je njegov realnočasovni aspekt v povezavi s klasičnimi mediji, npr. kot twittanje med gledanjem velikih športnih ali zabavnih prireditev. Medtem ko Slovenci in predvsem Slovenke to še vedno izkoriščamo predvsem za nacionalni šport št. 1 (opravljanje), tuji brand managerji že razmišljajo o angažiranju uporabnikov, bojda z izjemnimi odzivi (> 3% engagement). Če jim slučajno ne uspe, je konkurenca že pripravljena in v nizkem štartu.