» »

Katero kolo

Katero kolo

««
2 / 97
»»

Vajenc ::

Se posipam. Nisem prebral original povsta. Tista prva kona je povsem ok za začetnega "trdaka".
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

UNIVERZUM ::

Še mojih 5c. Pred leti sem si lastil rogovega gorca, sedaj pa sem lastnik treking (cross) bicikla, ki ga ne zamenjam za gorca nikoli več. Ker sam vozim ture v približno tvojem razmerju 90% asfalt 10% ostale poti, ti povem iz lastnih izkušenj da je treking kolo bolj primerno zate. Če za vzgled vzamem klanec za katerega sem porabil z gorcem dobre pol ure se je čas zmanjšal za cca 10 min ob prehodu na treking kolo, prav tako pa tudi utrujenost na vrhu klanca.

Kar se tiče makadama in ostalih stez, ti lahko rečem da je gorsko kolo bolj primerno, ker če na treking kolesu malce pohodiš pedala in če ni zelo trd makadam ti zna kopati (zavrteti kolo v prazno oziroma premik naprej je minimalen in posledično poraba energije velika). Ampak s časom ugotoviš kako je potrebno peljati s treking kolesom tudi po takšnih cestah.

Kar se tiče zavor ti tudi jaz priporočam v-brake. Bodi pozoren še na sedež (meni je prehod iz širokega na ožjega dobro del) in pa prednje vzmetenje, ker zelo ublaži stres zapestja, če cesta ni primerno vzdrževana (govorim o asfaltiranih cestah).
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

bartmrfr ::

Culti so vredu sam modeli do 1000€ so mal dragi.

To pa zato ker, ko kupiš kolo ki ima xt opremo ima dejansko xt opremo in ne tako kot je v navadi,
da napišejo da je oprema xt dejansko pa dobiš zavorne ročke xy, ležaj gonilk neki plastičnega, sprednji menjalnik xy,pedala neka plastična, ketna je tudi pod vprašajem, pesta, gume itd. in počasi se nabere za tistih 100eur razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bartmrfr ()

cewapcic ::

jst tud razmisljam o nakupu kolesa
vozu bi ene 93 % asfalt 7%makedam
http://trgovina.factorystore.si/index.a...
v mislh sm mel tale kolo stane pa 400 eurov
je od GT
a je to dobra firma? k jst sm pricakovau, da bo tole mal dražj
al nj rajs vzamem kakega scott-a?
aja pa ce pozna kdo kako trgovino k prodajajo GT kolesa pa je blizj LJ
k tale je bliz celja je pa uradn distributer pomoje

CitroX ::

Če sem prav prebral, razmišljaš o treking ali gorskim kolesu.
Imam treking kolo za cesto in gorsko (fulija) za na "njivo" (beri na Pohorje)...

Če si na cesti, je treking kolo bistveno boljše tudi v klanec. Lega na kolesu mora biti v vsakem primeru dobra, celo boljša za cesto je na trekingu. Če je kdo imel težave, pač ni imel pravega kolesa (tudi čevlji za cesto in makedam načeloma niso enaki). Treking kolo gre tudi po makedamu.

Če misliš veliko voziti po hribih, morajo biti tudi tudi šifterji dobri (ne samo gonilka in ležaji, ki so tako osnova), več kot deore LX po moje ne rabiš.

Diski? Nepotrebna teža na cesti, kako zvenčketanje se lahko pojavi, na terenu niso slabi. Če imaš veliko kil, je mogoče smiselno, čeravno ima kolega 115 kg in z v-brejki vse prevozi. Vzami V-brejke, pa denar raje za dobra spd pedala porabi (time atac-x) in čevlje s trdim podplatom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CitroX ()

Meizu ::


Amortizerji so dobri za kakšen neraven teren, za po mestu hribu in ravnem ti pa vzamejo ogromno moči.
Stabilnost je tudi nekoliko nižja, ti pa ni treba dvigovati riti če greš čez kakšno krtino na cesti :D


PyroBeast, očitno žal nisi vozil pravega downhillerja ali freeriderja (lahko je tudi all mountain če želiš), zato takšne kvasiš. Kakšna nižja stabilnost neki...

Če primerjam mojega trekking trdaka ali pa prijateljevega iron horse-a (freerider), je ironhorse stokrat bolj stabilen, in občutek varnosti na njem je neprimerljivo večji. Seveda - 2.5 inčne traktorske gume, proti trekking še inč široke dvomim da so...



Za nameček pa si še tale filmček poglej. Povej mi, na kerem trdaku maš tako stabilnost?

gruntfürmich ::

'gorska kolesa' so totalna bedarija. kupijo jih samo tisti ki ne vedo za kaj jih bodo imeli. enostavno za navadno vožnjo ni druge izbire kot trek. pa še širino koles si lahko izbiraš.
v bike centru so mi padli najbolj v oči felt modeli:
http://www.bike-center.biz/index.php?la...
http://www.bike-center.biz/index.php?la...
http://www.bike-center.biz/index.php?la...
http://www.bike-center.biz/index.php?la...
http://www.bike-center.biz/index.php?la...
http://www.bike-center.biz/index.php?la...
http://www.bike-center.biz/index.php?la...





u glavnem pa: IZOGIBAJ SE HERVISA IPD TRGOVIN!! pojdi v specializirano, kjer ti lahko vse svetujejo in ti naj tudi povedo kaj o opremi kolesa (menjalnik) ter o ohišju.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Ne nabijaj v prazno. Ja šminkerji jih kupijo za to ja. Mi ki pa mamo svoje proge in se udeležimo tudi na tekmovanjih, pa imajo downhill in freeride kolesa dejansko nek pomen.

thramos ::

Ne nabijaj v prazno. Ja šminkerji jih kupijo za to ja. Mi ki pa mamo svoje proge in se udeležimo tudi na tekmovanjih, pa imajo downhill in freeride kolesa dejansko nek pomen.


Sej ste taki ja, samo velika večina ki kupi gorce potem 95% prevozi po asfaltu ...

energetik ::

Tudi če večinoma voziš po lepih makadamih, treking zmaga. Sploh če so dolge, položne ture je drža na trekingu veliko boljša kot na gorcu.
Sam imam gorca, ker se pretežno vozim po hribih in gozdnih cestah. Na strmih klancih/spustih in slabšem terenu je seveda boljši. Vendar mi vedno bolj ležijo dolge makadamske ture in ne vem, če ne bo naslednje kolo, ki ga bom nabavil, treking. Ko z gorcem dolgo vozim bolj po ravnem, me začenjo bolet rame in zapestja.

Pyr0Beast ::

PyroBeast, očitno žal nisi vozil pravega downhillerja ali freeriderja (lahko je tudi all mountain če želiš), zato takšne kvasiš. Kakšna nižja stabilnost neki...
Hehe, pa zabremzaj z mehkimi amoritizerji na polno v dolino >:D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::

Hm, to jaz redno počnem. Ponavadi se pri tem zadnje kolo sploh ne dotika tal in sem s celo težo samo na sprednjih amortizerjih... Pa sem vseeno lepo stabilen.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Lepo lepo :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Daedalus ::

Diski? Nepotrebna teža na cesti, kako zvenčketanje se lahko pojavi, na terenu niso slabi. Če imaš veliko kil, je mogoče smiselno, čeravno ima kolega 115 kg in z v-brejki vse prevozi.


Odvisno, kje in kako se voziš. Mene ne spraviš več nazaj v V brake, diski so precej bolj natančni in po mojem občutku prijemajo precej bolj "linearno." Kar je precej pomembno, ko šibaš po kakem grobem terenu pod klanec - takrat pač nočeš on/off delovanja V brakov.

Hehe, pa zabremzaj z mehkimi amoritizerji na polno v dolino >:D


In? Itak morjo biti pravilno nastavljeni, drugače ni ok. Tak ko na avtu, al pa motorju. Če so sf*kani/napačno naštelani, povzročajo več težav, ko koristi. Odvisno kaj in kje se voziš. Sam mam Gianta, Yukon FX1 (all mountain), gre vsepovsod, za po ravnem in asfaltu so gume kr hardcore, bicikl ni najlažji, se pa odkupi pri spustih/koreninah/stopnicah/skakanju s kakih robnikov, škarp. Zabavna zadeva, na trdaka me ne dobiš več.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

reber ::

Imam polno vzmeteno gorsko kolo znamke CULT, model mania

Gume sem vzel široke ampak ne grobe, ker se veliko vozim tudi po asfaltu. Vsekakor je za asfalt boljši cestak, saj z gorcem ne dosegaš velikih hitrosti, pa še več upora je, ampak meni je to vseeno, če je več upora, saj grem na kolo zaradi rekreacije, žal mi je včasih le zaradi hitrosti.
Velikokrat grem kakšno turo na Pokljuko in spust po gozdnih poteh in stezah, za kar pa je seveda obvezno gorsko kolo. Zadnje vzmetenje ima možnost blokade, kar pomeni, da se blokirano obnaša enako, kot da vzmetenja ni, prav tako lahko nastavljam trdoto in hitrost hoda, enako za prvo vzmetenje, pri katerem pogrešam blokado za vzpone, ampak to bo rešeno pri naslednjem biciklu.
Zavore v-brake, in oprema shimano deore, menjalne ročice kombinirane z ročicami zavor, ne vem kako se temu reče natančno, ker me sami nazivi ne zanimajo kaj preveč, pomembna mi je udobnost, praktičnost, kvaliteta, vzdržljivost, zanesljivost... kar pa mi omenjeno kolo tudi ponuja. Že slab asfalt mi je neudoben brez vzmetenja in bi se na navadno treking brez vzmetenja težko privadil, vsaj prednje vzmetenje zaradi zapestij naj bo, priporočam pa namesto zadnjega vzmetenja blažilnik pod sedežem. Razmerje zobnikov spredaj najmanjši 22 in zadaj največji 32 je večinoma neuporabno, saj na strmem klancu na makadamu in suhi podlagi ne gre in ne gre, saj ko enkrat zakoplje, ne spelješ več, edino bolj gladka podlaga brez peska še nekako gre da ne koplje, pri vzponu po asfaltirani cesti pa najnižje prestave tako ne pridejo v poštev, edino na Vršič mogoče, pa še tam ne ;)
Pri nakupu priporočam izogibanje raznim Hervisom, Intersportom in podobnim... za resno vožnjo se kolo kupuje po naročilu in po meri, seveda pa naj pri tem pomaga nekdo, ki je izkušen in točno ve kaj in kako...

energetik ::

Verjetno ti kar koplje na pesku, ker imaš gladke gume, kot si napisal?

No, jaz sem za resno vožnjo nabavil Balance gorca v Hervisu. Večinoma Deore LX oprema, 5 let garancije na okvir, na izbiro je bilo vsaj 5 velikosti okvirjev. Švoh so edino RST amortizerji, drugo je OK. Že 10 let deluje brez problema, zamenjal sem edino zavorne gumice in eno zajlo. Pa gume seveda. Scott za isto ceno je imel veliko slabšo opremo.
Če okvir ustreza, ne vem, zakaj ga ne bi nabavil v Hervisu. Seveda pa moraš vedeti kaj kupuješ.

Half-Saint ::

Po prebranem sem se odločil za trekking kolo. Ker sem precej fan Trekovih biciklov me zanima kaj menite o modelih 7700 in 7500? Ali je med tema dvema res tako velika razlika, da opravičuje 200 eur višjo ceno za 7700? Kako funkcionirajo te amortizerji?

LP
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Vajenc ::

V Hervisu prodajajo tudi 3 leta stare modele znižane za 20-30% za razliko od specializiranih štecun, kjer znižajo tako stara kolesa za tudi 50% in jih niti ne rastavljajo več.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

gruntfürmich ::

Ne nabijaj v prazno. Ja šminkerji jih kupijo za to ja. Mi ki pa mamo svoje proge in se udeležimo tudi na tekmovanjih, pa imajo downhill in freeride kolesa dejansko nek pomen.

ma kaj se užigaš! kdo govori o downhill? jst sem samo rekel da se 'gorcev' ki jih kupiš v štacuni za ~400€ ne splača kupovati, ker jih folk uporablja za po mestu in za na asfalt.
če pa greš samo na makadam in v rovte pa ni druge kot da si kupiš ala downhill za več kot 1000€. zato prosim da še enkrat premisliš kaj si zapisal in se po možnosti opravičiš.;)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Half-Saint ::

V Hervisu prodajajo tudi 3 leta stare modele znižane za 20-30% za razliko od specializiranih štecun, kjer znižajo tako stara kolesa za tudi 50% in jih niti ne rastavljajo več.


A res? Najdi mi eno tako štacuno s Trek bicikli. V Viktorju ti lanskoletni model znižajo za borih 15%, pri EuroBike pa za največ 30%.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

gruntfürmich ::

dj malo linkaj ktire si ti gledal, half?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Vajenc ::

Tukaj so imeli pred kratkim 50% znižane cene koles Bergamont letnik 2006.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Half-Saint ::

dj malo linkaj ktire si ti gledal, half?


Gledal sm Trek 7500
http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/b...

in pa Cult Navigator Deore
http://www.cult.si/2008/v01/c_002.php?I...
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

gruntfürmich ::

zanimivi. ampak nisem siguren če boš rabil blažilnik; dobro se pozanimaj, da ga ne boš zastonj plačal [:D] in ga brezveze zraven fural.
cult so mi že takoj padli v oči. pač izdelano v si:))

priporočam gelast sedež (če že ni uključen) ker se mi zdi nepotrebno da bi trpel s trdim.
za hec še morda čevlje ki se zapnejo gor na pedala, za mountnbike, da lažje hodiš. pedala pa dvodelna; za navadne in pripete čevlje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

koyotee ::

Tukaj so imeli pred kratkim 50% znižane cene koles Bergamont letnik 2006.

lol
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

durrenmatt ::

če si pravi patriot boš vzel culta, ki ima še sedež vmeten :) Drugače pa je vseeno katerega vzameš. Oba sta dobra.

Meizu ::

PyroBeast, očitno žal nisi vozil pravega downhillerja ali freeriderja (lahko je tudi all mountain če želiš), zato takšne kvasiš. Kakšna nižja stabilnost neki...
Hehe, pa zabremzaj z mehkimi amoritizerji na polno v dolino >:D



Kot sem že povedal, sam prevozim veliko km s takšnimi kolesi in je vožnja po prednjem kolesu mala malica. Prej se bom zlomu s trekom kot pa z downhilerjem/freeriderjem.

Half-Saint ::

Na na koncu sem se odločil za lanskoletni model Trek 7700. Bom poročal kako se odreže :D
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

durrenmatt ::

nisi mogu boljše izbrat ;)

gruntfürmich ::

zgleda kr dobr. kolk si dal? in dobro je morda da nimaš amortizerja spredaj, ker ga ne rabiš.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

T0RN4D0 ::

No, ta s stabilnostjo je malo tako kot bi primerjal terenca in športni avto, vsak je na svojem področju stabilnejši in logično je da se s trekom ne boš čez skalovke spušču, kakor je logično da se z nerodnim okvirjem in 20 centi hoda na vseh straneh downhillom ne boš ne vem kako lagodno peljal po ravnem ali navkreber. :)

Se pa dogaja tud pr kolesih to, da ljudje pogledajo kaj jim je všeč in kaj je v hervisu v akciji in kupujejo "terence" za v mesto in 99% asfalta, tko kokr je z avti popularno. Avto pač dvakrat tolk spije, z napačnim kolesom pa vlagaš za isti učinek dvakrat več energije. :) Tako da po mojem skromnem mnenju za vse ki iščejo kolo za prevažat se okol je škoda razmišljat o kakšni heavy duty zadevi. Sploh če kupuješ v nižjem cenovnem razredu, ker gorci za 200€ pa res niso ne tč' ne mš'. Za po cesti niso, za na teren pa še tolk manj.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

energetik ::

Ah, malo hoda spredaj je dobro tudi pri trekih, na naših asfaltnih kolovozih...pa amortizer pod zicem..

Sicer pa je gorc za 100-150€ odlična zadeva za v službo, do ene 10km. Poceni, ni ti ga toliko škoda, če ga ukradejo, pa še po naših "kolesarskih" stezah (ki si tega imena ne zaslužijo) se lažje voziš z malo debelejšimi gumami..
Sam se vozim po mestu s 17 let starim Rogovim "gorcem", ki sem ga malce obnovil. In moram reči, da se z nekaj vzdrževanja super obnese. Nove, ožje gume, spredaj dograjen V-brake, podmazani ležaji in ketna. Kar dobro leti. Vreden je pa mogoče 20€..

gruntfürmich ::

Ah, malo hoda spredaj je dobro tudi pri trekih, na naših asfaltnih kolovozih...pa amortizer pod zicem..


sem se pogovarjal z ljudmi ki imajo amortizer na treku, pa so mi rekli da je brez veze. tko da mislim da je nepotrebno plačat recimo 50-100€ več in prevažat par kil vedno zraven.

Sam se vozim po mestu s 17 let starim Rogovim "gorcem", ki sem ga malce obnovil. In moram reči, da se z nekaj vzdrževanja super obnese. Nove, ožje gume, spredaj dograjen V-brake, podmazani ležaji in ketna. Kar dobro leti. Vreden je pa mogoče 20€..


ehhhh, kaki gorc; Rog Dakota je zakon. navadni mestni bike:D;) če bi si pa še gume zamenjal na tanjše bi pa blo itk že preveč...:))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

T0RN4D0 ::

Mja jst mam tud treka z enimi kurčevimi amortizerji spredi (pretrdi zame) in fedom pod zicom. :] Sej se dobijo tudi takšne zadeve poceni, jst mislim da sem dal enih 300€ zanj. :) Brat recimo si je pa kupu eno downhill varjanto, s tem da je kmalu ugotovil da je brezveze in ma zdej kravo z 2 centi širokimi slick gumami. :\
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

thramos ::

Se da tudi na obroče ki so na MTBjih dat tanjše gume? Al jih je treba menjat?

energetik ::

Se da, imam 1,5 slick gume na istih feltnah na gorcu, ki ima sicer po defoltu 2,25 kramparice.

zile ::

Jest vsako leto na gorskem kolesu, za kolesarski maraton Franja, premontiram 2.00 kramparce na 1.4 slickse. Drugi dan so že kramparce namontirane na istih oboročih. ;)

durrenmatt ::

eh, saj ma amortizer, tale trek 7700, samo dvakrat morate pogledat, pa po možnosti še na specifikacije poscrollat za natančnejšo informacijo. Take amortizerje je včasih mel samo cannondale, zdaj očitno postajajo že bližje mainstreamu, pa evolucionirali so tud.

Half-Saint ::

zgleda kr dobr. kolk si dal? in dobro je morda da nimaš amortizerja spredaj, ker ga ne rabiš.


Dal sem 700€ s popustom pr Viktorju v Rožni dolini. Oprema je komplet Deore LX, amortizerji so pa Suntour NCX.

sem se pogovarjal z ljudmi ki imajo amortizer na treku, pa so mi rekli da je brez veze. tko da mislim da je nepotrebno plačat recimo 50-100€ več in prevažat par kil vedno zraven.


Prej sem vozil Trekovo gorsko kolo z RST amortizerji in sem bil tudi na asfaltu prekleto vesel, da jih imam.

LP
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

teoo ::

Treking bike ni ne tič ne miš, torej popolnoma neuporaben. Če nameravaš vozit asvalt vzameš specialko in letiš, če pa voziš makadam, pa polnokrvnega gorca. Na treking kolesu se vidim le v upokojenskih letih za po kruh in mleko v trgovino.
defying gravity

thramos ::

Kaj pa če se želiš peljati nekaj po asfaltu in nekaj po makadamu?

YaN-cH ::

Kaj pa če se želiš peljati nekaj po asfaltu in nekaj po makadamu?


Uporabiš MTB, nevem kje piše da se nesemš z gorskim kolesom voziti po asfaltu.
Jaz sem tudi mnenja da so treking kolesa samo za penzioniste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: YaN-cH ()

AngelOfDeath ::

Kaj pa če se želiš peljati nekaj po asfaltu in nekaj po makadamu?


Uporabiš MTB, nevem kje piše da se nesemš z gorskim kolesom voziti po asfaltu.
Jaz sem tudi mnenja da so treking kolesa samo za penzioniste.



točno tak.

Če te pa motijo 5cm gume na tleh pa si nabavi specialko, ali pa idi peš.
edit: Slovnica

durrenmatt ::

skrajneži. opravičujete lastništvo gorca, vozite pa se po asfaltu. Treking je neprimerno bolj udoben za vožnjo kot gorc ali specialka. Treking pa se imenuje zato, ker je namenjen tudi za daljše ture.

energetik ::

Gorc je za po ravnem/asfaltu obup. Mene z gorcem rame in zapestja bolijo, če grem na daljšo turo po ravnem. Treking je neprimerno bolj udoben. Za penzioniste, ja sigurn... :|

Half-Saint ::

Da je treking bike za penzioniste lahko reče samo nekdo, ki ga nikoli ni imel.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

zile ::

To da te zapestje in rame bolijo, pomeni da nimaš kondicije, oz. da nisi natreniran :D

gruntfürmich ::

loooooooooool to glede treka pa je res čudno pišete. gorc je samo za na makadam, specialka pa za na lep asfalt. trek pa je najbolj uporabna zadeva.
sam posedujem specialko, vendar resno premišljujem, če bom še v nadalje vstrajal pri njej.
trek fdw;)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

jype ::

Treking je idealen za potovanja. Tudi za v štacuno ni od muh. Če misliš met samo eno kolo in se vozit z njim povsod, potem je treking edina smiselna izbira.

Sam imam 10 let starega Colnagota (specjalko) za po cesti in za na morje (če kdo drug pelje prtljago), pa štiri leta starega scotta (MTB) za s psom v gmajno. Če bi želel vsaj približno združit oboje, bi si omislil treking kolo, kaj pa drugega.

Aja, pa seveda imam za po mestu ničvredno kripo s košaro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

thramos ::


Uporabiš MTB, nevem kje piše da se nesemš z gorskim kolesom voziti po asfaltu.
Jaz sem tudi mnenja da so treking kolesa samo za penzioniste.


Zakaj bi se matral po asfaltu z MTBjem?
««
2 / 97
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696121989 (13157) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511428 (7070) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329118 (7816) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632883 (30410) stratosD

Več podobnih tem