» »

Vinjeta - jo že imate?

Vinjeta - jo že imate?

««
10 / 17
»»

imagodei ::

C00L3r,

meni je prav. Problem zna bit, da Evropi ne bo prav, razumeš? Avstrija je zato morala uvesti 10 ali koliko dnevne vinjete, morda jih bo tudi Slovenija morala. Pa so tudi Avstrijci bili ful veseli, da bodo na ta način na račun tranzita pokasiral še kakšen dodaten milijonček evrov.
- Hoc est qui sumus -

djordjevic ::

Tako je in v tem je tudi srž njihovega nasprotovanja - namreč, mi smo morali uvesti 10-dnevne in imeli izpad morebitnih prihodkov, prosimo, da štrafnete še Slovenijo.

LeXani ::

Vinjeto nalepite po želji.
Čas prve prijave 04.11.2005

Ziga Dolhar ::

Tako je in v tem je tudi srž njihovega nasprotovanja - namreč, mi smo morali uvesti 10-dnevne in imeli izpad morebitnih prihodkov, prosimo, da štrafnete še Slovenijo.


Ah, ta preprostost!

Saj ne, da bi si pogledal, zakaj je EK tezila Avstriji, ne?
https://dolhar.si/

luli ::

Ziga Dolhar : Ponavadi se v razprave brezveznikov ne vtikujem. Včasih pač naredim izjemo!

EK je na Avstrijo nalovila podobno prošnjo za obrazložitev kot na Slovenijo. Vendar Avstrija ni uvedla 10-dnevnih vinjet zaradi EK, temveč zaradi nasprotovanja lastne javnosti. Seveda so se potem naslednje leto podražile letne vinjete.

Nasprotovanje javnosti pa je bilo dosti večje, kot nekaj par procentov, kot vas je sedaj v Sloveniji.

Ah, ta preprostost!
ali bolje
Ah ta naivnost!

Ziga Dolhar ::

luli: Verjetno drži. A moje vprašanje se glasi, zakaj je EK težila Avstriji, in ne zakaj je Avstrija uvedla 10-dnevne vinjete.
https://dolhar.si/

djordjevic ::

Žiga:

Als in Österreich das Vignettensystem 1996 eingeführt worden ist, wurden wir von der EU schriftlich gezwungen, eine Kurzzeitvignette aufzulegen. Es wurde damals erklärt, dass man nicht gegen zwingendes EU-Recht verstoßen dürfe", zeigt ÖAMTC-Juristin Verena Pronebner auf.

vir: http://www.oeamtc.at/netautor/pages/res...

Bi poiskal še kaj prav na to temo, pa imam preveč drugega dela. Imaš delno prav. Sem mogoče malce preveč po janšistično, pardon, populistično povedal. Avstrija je morala uvesti vinjete za krajše časovno obdobje iz istega razloga, zaradi katerega jih bomo bržkone morali tudi bomo in to je neskladnost z določbami evropskega prava, ki pravi, da tujci ne smejo plačevati nesorazmerno več za uporabo avtocest kot domačini. Še vedno pa sem trdno prepričan, da avstrijski smrtniki, torej Kurti in Marie, ne bentijo iz zgoraj omenjenega razloga, ampak zato, ker so tudi oni morali požret grenko kapsulo in uvest vinjete za krajše obdobje, čeprav so imeli drugačne načrte. Hence zavist, ki pa bo, kot vse kaže, short-lived.

Matev ::

naj uvedejo 10 dnevno vinjeto po ceni 25-34 EUR

krneki0001 ::

Evo včeraj potrdili, da lahko imaš vinjeto kjerkoli na prednji šipi nalimano.

BlackHole ::

Če bi uvedli 10 in 20 dnevne po zgoraj omenjenih cenah, bi imeli velik izpad prihodka, ki bi ga krili spet Slovenci oz. lokalci (da ne bomo delili na domačine in tujce) v obliki dražjih polletnih in letnih vinjet.


Ah, tu si pa po moje malo zanemaril nekaj faktorjev. Če bi uvedli 10 dnevne, bi jo marsikdo, ki se pelje skozi Slovenijo, kupil, ki pa je zdaj recimo sploh ne bo, ampak bo verjetno iskal kakšne druge poti. In med turisti zna bit kar precej takšnih (ne vem, ali pa tudi ne). Tega ni kar tako za zanemarit. Morda bi na koncu z 10 dnevnimi celo več zaslužili, brez da bi dvignili ceno letnim.
LP Marko

imagodei ::

Zelo dvomim, da jih bo pomembno veliko. Hrvatov, živečih na hrvaškem res morda kar nekaj, ostalih tujcev bo pa bistveno manj. Jim 35/55 EUR predstavlja zanemarljiv del plače (Nemcem, Avstrijcem, Italjanom). Za marsikoga je tudi veliko več vredno to, da se čez Slovenijo lahko pripelje v 2 urah in ne da stoji na vsaki cestninski postaji. Čeprav je res, da je zdaj itak treba čakat zaradi popravil ceste...
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

>> čeprav je res, da je zdaj itak treba čakat zaradi popravil ceste

A ni blo rečeno da zdele čez poletje ne smejo popravljat AC?
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

Kaj ti pa to pomaga, če imaš na Gorenjskem koncu, npr., namesto dvopasovne avtoceste enopasovno gradbišče z omejitvijo 80?
- Hoc est qui sumus -

šernk ::

Kaj ti pa to pomaga, če imaš na Gorenjskem koncu, npr., namesto dvopasovne avtoceste enopasovno gradbišče z omejitvijo 80?


ko bi bilo to le na gorenjskem koncu:|
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

imagodei ::

... na Gorenjskem koncu, NPR... :)
- Hoc est qui sumus -

Infinity ::

AC Lj-Gro je štala. 60km/h po avtocesti ker so se spravlal rihtat proti zvočno ograjo, in mučkajo s tem že ene 3 mesce.

OldSkul ::

Sej ti ni treba vozt 60km/h

WarpedGone ::

>> Kaj ti pa to pomaga, če imaš na Gorenjskem koncu, npr., namesto dvopasovne avtoceste enopasovno gradbišče z omejitvijo 80?

Nič, ampak te iste zastoje bi imel tudi, če nebi blo vinjet al pa če bi mel satelitsko cestninjenje. Pogovarjamo se lahko, koliko manj zastojev je sedaj na cestninskih postajah. En zastoj je še vseeno bolje kot dva zastoja. Enkrat čakat pol ure je vseeno bolje kot pa dvakrat čakat po pol ure (karikiram).

Js sm zaenkrat moral dejansko ustavit le enkrat na gorenjski AC, ko so stali DARSovci za hiškami in gledali vinjete. Vsaj sklepam da je bil to razlog da je folk bremzal na 5kmh. Sicer običajno lepo "padem" skozi z zmanjšano hitrostjo. Bo pa svetel dan, ko bojo te hiške končno umaknil.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ziga Dolhar ::

Enivej, kadarkoli sem se v zadnjem času peljal po AC, je bilo dogajanje pred hiškami katastrofalno. Naključno prečenje cestišča pri visokih hitrostih, nekateri skozi hišice vozijo po (čez palec) 100 kmh, tujci izvajajo full-stop.

Se bojim, da trenutna ureditev kar kliče po naletih.

(Nima veze z 'vinjeto', ampak s prometnim režimom in neodstranjenimi kabinami.)
https://dolhar.si/

imagodei ::

Ta del debate se je razvil, ker sem jaz dal pripombo "Čeprav je res, da je zdaj itak treba čakat zaradi popravil ceste..." na koncu sporočila.

Se pa gotovo strinjam, da zarad vinjet je bolj tekoč promet. Tudi to sem zapisal: "Za marsikoga je tudi veliko več vredno to, da se čez Slovenijo lahko pripelje v 2 urah in ne da stoji na vsaki cestninski postaji."

;)
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Preberte si članek na index.hr, kjer piše, da se (naj) hrvaški Istrani raje vozijo po slovenski avtocesti v Zagreb, kot po hrvaški. Če grejo s slovensko vinjeto samo dvakrat v Zagreb, se jim že splača, pa še ceneje lahko vmes natankajo. Seveda se lahko kdo vpraša, kako je to možno in kaj je s hrvaškimi cestninami. Niso niti vsi Hrvati tako neumni.

PJani ::

Preberte si članek na index.hr, kjer piše, da se (naj) hrvaški Istrani raje vozijo po slovenski avtocesti v Zagreb, kot po hrvaški. Če grejo s slovensko vinjeto samo dvakrat v Zagreb, se jim že splača, pa še ceneje lahko vmes natankajo. Seveda se lahko kdo vpraša, kako je to možno in kaj je s hrvaškimi cestninami. Niso niti vsi Hrvati tako neumni.


Podražajmo vinjete
C/C++

Keyser Soze ::

Em, ti to za hrvaške ali naše? Mal sem zmeden glede materinščine... =)
OM, F, G!

PJani ::

hja naše ne da se bojo hrvatje potlej vozili po hrvaškem v zagreb namesto preko slovenije v zagreb!
C/C++

lufthammer ::

.... Istrani raje vozijo po slovenski avtocesti v Zagreb, kot po hrvaški. .....

Iz Reke do Zagreba ti vzamejo cca 15€ in 15€ še za domov nazaj, pa še cca 7€ za tunel Učka, če greš iz Poreča npr. - razlike je 50 km. Če si Istran in se redno voziš v "glavni grad", se ti vsekakor splača čez Slovenijo - že v prvi rundi nadoknadiš vinjeto. Celo letne bodo kupovali.....

lufthammer ::

razlike je 50 km.

Če greš čez Slo, se razume.

Icematxyz ::

Evo in že pritiskajo z Bruslja, da ni v skladu z evropsko zakonodajo naš sistem. Da je diskriminatoren do tujcev. Kratko a slatko se reče...

Zanimivo, da je zdržalo ravno do volitev? Se pravi ob uvedbi 10 dnevnih vinjet za tujce bomo mi plačevali več kot 35 evrov za pol leta in 55evrov za 1 leto?

Ted ::

Bomo pa tedensko za 15 evrov uvedli in dvignili cestnine tovornjakom za 20% - itak bomo še vedno pol cenejši kot avstrijci.
Mah...

AmokRun ::

A ni bila EU ob uvedbi vinjet seznanjena z pogoji? Saj je blo rečeno da je ok, če ne jih sploh nebi mogli uvesti. Kaj se zdaj nekaj bunijo?
Sicer pa 10 dnevne vinjete za 30€.>:D

djordjevic ::

Hate to say it, but I told you so.

KandazaR ::

EU misli, da bo novo vlado pritisnila k zidu zaradi vinjet. A pred tremi meseci so bili pa zadovolni z odgovorom da gre za začasno uvedbo. Slovenija ne sme popustit. Že prevečkat smo popuščali tujim interesom.

djordjevic ::

Brez skrbi, da bi se tudi sedanja garnitura znašla pod tnalom, ako bi dobila volitve.

Ted ::

Tudi nova vlada ne bo ukinjala vinjet ker bi bil to samomor. Nimam pa nič proti če se model rahlo spremeni, recimo 10 evrov tedenska, 40 polletna in 70 letna vinjeta. Pomembno je, da se lahko po avtocestah vozimo brez ustavljanja in za majhen denar. Takoj ko bomo uvedli elektronsko cestninjenje bo na avtocestah 50% manj prometa, ki bo spet na regionalkah in ostalih cestah. Kaj to pomeni za prometno varnost, za okolje in stroške ljudi mi menda ni treba razlagati...
Mah...

kixs ::

Kot da smo avtoceste gradili za tujce... grrr

KandazaR ::

Brez skrbi, da bi se tudi sedanja garnitura znašla pod tnalom, ako bi dobila volitve.


Ne gre zato kdo je zmagal. EU misli da bo lahko na novo vlado še enkrat pritisnila (pa ni važna barva). Upam da bo vlada še naprej branila slovenske interese glede teka (pa vseeno katera je).

WarpedGone ::

Tudi nova vlada ne bo ukinjala vinjet ker bi bil to samomor. Nimam pa nič proti če se model rahlo spremeni, recimo 10 evrov tedenska, 40 polletna in 70 letna vinjeta.


Tole pomeni izguba in plačevanje kreditov za AC iz proračuna.

Cene vinjet so hudimano dobro preračunane kdo bo kupoval katere.
Računaj na ene 4 milijone letnega tranzita, ki ti sedaj plača po 35 EUR, potem ti bo pa 10 EUR. Izguba 100 milijonov EUR, ki jo je treba nekak prenest na polletne in letne vinjete, ki jih v veliki večini kupijemo domačini in še kdo okrog. Max 1 milijon prodanih. Pa si na vsaj na 100 EUR na vinjeto. Ker je stvar dražja, se folk še bol izogiba ACjem in jih še manj prodaš, torej morjo bit še dražje. Teh pa potem zato prodaš še tolk manj.

Uvedba kratkotrajnejših in zato cenejših vinjet, skorajda nujno pelje v premalo pobranega denarja in močno (desetine če ne stotine milijonov EUR letno) obremenitev proračuna.
Zbogom in hvala za vse ribe

Icematxyz ::

Uvedba kratkotrajnejših in zato cenejših vinjet, skorajda nujno pelje v premalo pobranega denarja in močno (desetine če ne stotine milijonov EUR letno) obremenitev proračuna.


Da res je. In reči kaj hočeš stara vlada je to vedela. Vinjete bodo dražje kot so sedaj to je dejstvo.

JanK ::

Saj je bilo razplet zgodbe jasen ze od zacetka. Jan Zan Oplotnik z DARSa je na hitro izracunal in v Odmevih ob zacetku leta tudi povedal, da bi morala enoletna stati 213EUR. No, ta ocena je jasno sla zelo hitro v pozabo, ostale javne ocene pa niso bile nizje od 150EUR. To da EU jamra in da v primerjavi z Avstrijo in ostalimi drzavami z vinjeto nismo poseben primer, pa je menda tudi jasno.

Predvolilna darila... (skupaj s 45 MEUR zamolcanega proracunskega primanjkljaja v 2007)

WarpedGone ::

Če bomo slučajno res stisnjeni v kot, bi js uvedu enodnevno vinjeto za kakih 20 EUR.

Spomnite se, koliko je včasih stala ena fura čez celo Slovenijo. Če me spomin ne vara je prišlo okoli 8 EUR. Nobenega pametnega razloga ni, da bi morala vinjeta bit cenejša od tega, kvečjemu mora nekaj dražja, ker omogoča vožnjo po vseh cestah, ves dan. 20 EUR je v primerji s temi nekdanjimi 8 EUR, čist primerna cena.

Švabi, Avstrijci in ostali turisti bojo lahko potem kupl dve enodnevni vinjeti za 40 EUR al pa eno polletno za 35. Their choice.
Zbogom in hvala za vse ribe

KandazaR ::

Žal ne bo šlo dnevna vinjeta ne sme biti več kot 11€.

WarpedGone ::

>> Žal ne bo šlo dnevna vinjeta ne sme biti več kot 11€.

Za tovorna vozila.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ziga Dolhar ::

Kot da smo avtoceste gradili za tujce... grrr


Grr! Kolk smo jezni!

Kot da smo na Gorenjskem gradili avtoceste za te ljubljancane! To niso NASI ljudje.

In zakaj so Ljubljancani gradili ceste v Prekmurju?!

(*moje trditve so enako smiselne kot zgornja. V EU smo. Oni so toliko 'tujci', kot smo mi pri njih. In ce zelite v Avstriji za dnevne vinjete placevat nesorazmerno veliko ...)
https://dolhar.si/

imagodei ::

Rešitev je, kot sem že enkrat govoril, v uvedbi vinjet, ki so krajše od 10 dni. Npr. 6 dnevne vinjete za 15 EUR. Večina tranzita osebnih avtomobilov gre preko Slovenije na Jadran na počitnice. Počitnice tipično trajajo vsaj 7 dni, kar pomeni, da bo turist moral kupiti dve vinjeti. Če ima namen priti mogoče še pozimi na kakšno smuko, ali pa na ogled Planice, se mu že bolj splača polletna, ki ostane na 35 EUR ali pa se morda podraži na 40-45 EUR. Če je v Sloveniji večkrat, bo kupil letno, ki jo morda podražimo za kakih 60-70 EUR, če sploh.

S 6-dnevno vinjeto zadovoljimo Bruselj in ne osušimo preveč državne blagajne.

Sva pa z BigWhaleom pred časom že govorila, da je to z vinjetami zajeb. Eden izmed razlogov je bil tudi ta. Takrat sva povedala, da je ločevanje med cestnino za "navadne" ceste, ki jo plačaš pri registraciji, in cestnino za avtoceste, navadna bedarija. Cestnino - pavšal - bi morali plačati za vse ceste v Sloveniji, ne glede na vrsto. Pa bi plačali kakih 40-60 EUR vsi, ki imajo vozilo registrirano v SLO. Za tujce bi pa uvedli vinjete, pretežno kratkotrajne, npr. tedenske, mesečne, trimesečne, poleg tega pa še letno. Cene bi bilo potrebno seveda preračunat; lahko bi pa začeli s kakimi 20 EUR za tedensko, 35 EUR za mesečno, 50 za trimesečno in 80 EUR za letno. Slovencem bi bilo itak vseeno, ker bi svojo cestnino plačali že ob tehničnem pregledu, tujci bi se pa verjetno pretežno odločali za mesečno, če bi imeli počitniške aranžmaje daljše od 7 dni.

Ampak, ja. Smo morali počakat, da je Bruselj povedal tisto, kar je bilo vsem jasno. Po drugi strani pa: smo se naredili mal neumne in pridelali malček več denarja, kot bi ga, če bi bili kretensko/naivno lojalni Bruslju.
- Hoc est qui sumus -

Matev ::

naj bo polletna vinjeta sedanjih 35 EUR
10 dnevna naj bo 30
dvodnevna pa 15-20 EUR

pa naj ljudje kupujejo dvo ali desetdnevne...

Icematxyz ::

naj bo polletna vinjeta sedanjih 35 EUR
10 dnevna naj bo 30
dvodnevna pa 15-20 EUR

pa naj ljudje kupujejo dvo ali desetdnevne...


Razen če te EU drži za jajca in ne moreš.

krneki0001 ::

Letna 100, polletna 75, 10dnevna 50 in enodnevna 20 evrov. In rečt evropi NE!!! Kaj pa nam je evropa? Mi smo sicer del nje, ampak gledat moramo prvo na svoje interese, ker drugače ne bomo mi preživeli.

Ziga Dolhar ::

A takšne cene vinjet, praviš, so "nam" v interesu?

(No, vsekakor so v interesu tistih "nas", ki se vozimo več, kot sedaj plačamo.)
https://dolhar.si/

Matev ::

naj stane desetdnevna vinjeta natančno 34 evrov
dnevna pa 33

pa bo mir

Icematxyz ::

Letna 100, polletna 75, 10dnevna 50 in enodnevna 20 evrov. In rečt evropi NE!!! Kaj pa nam je evropa? Mi smo sicer del nje, ampak gledat moramo prvo na svoje interese, ker drugače ne bomo mi preživeli.


Če sam prav razumem celo štorijo ni tako črno-bela. Mi že lahko rečemo EU ne ampak s tem izgubimo določena sredstva z EU proračuna za katera se dogovarjam, da bi jih črpali do leta 2013, ki sofinancirajo izgradnjo naših avtocest.

Tako imenovani slovenski avtocestni program (kjer so zajete tudi železnice in obnova le teh) razlika pa se prenese na državo. Torej plačajo davkoplačevalci.

Mi že lahko rečemo ne. Ampak premisliti moramo če se nam splača reči ne. Tako da najvrjetnejši scenarij bo vrjetno uvedba vinjet za krajše obdobje in izpad dobička z naslova vinjeta. Kaj pa pomeni za končno ceno letnih vinjet in polletnih to pa si ne upam trditi. Po logiki...

Pa tudi višina vinjete mislim da ni možna kakršna koli brez utemeljitve. Tako da 33 evrov vredne enodnevne vinjete mislim da ne pridejo v poštev. Ja EU nas bo na primeru vinjet naučila kdo je zdaj glavni. ;)

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Že tako je izpad dobička. Sam sem prej na teden plačeval 6X ljubljana maribor (3x v vsako smer) in je to zneslo 7 evrov več kot sedanja polletna vinjeta. Jst tukaj ne vidim dobička, če sem prej državi plačal v enem tednu tok kot sedaj napol leta. Pa če pogledaš veliko večino je enako. Resda je država dobila naenkrat malo večjo vsoto, ampak je pa zato ostalih par mesecev bolj boga bera.
Sicer pa kar se gradnje avtocest tiče, naj kar evropa ukine vse donacije. Pol nej pa zidar še proba ceno postavit in jo nato za 3x prekoračit - ga bodo vsaj ljudje za jajca obesl, pa še politike, ki mu ne upajo nič.
Skrajni čas je da se nehajo pretvarjat in da se začne delat tako kot se mora, tako na področju proračuna, kot na avtocestah, ne pa da jih vsake pol leta popravljajo. U bistvu si pripravijo teren, da potem vsake pol leta en mesec delajo na vsakem odseku avtocest in nam odžirajo denar.

Ko se bomo to naučili, bo pa čas za kakšno nagrado, pa nej takrat evropa kej zraven porine, ne pa da si sramoto delamo z raznimi šentviškimi tuneli in vsakoletnim remontom avtocest proti morju sredi največje turistične sezone.

Zgodovina sprememb…

««
10 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22353508 (37105) Mare2
»

Odstranitev letne vinjete? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5011659 (10159) steklo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10637974 (35136) pegaso
»

Vinjete 2009 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
718066 (6050) Buggy
»

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
55639531 (25439) moowy123

Več podobnih tem