» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
63 / 81
»»

CoolBits ::

>>Počasnetje se pa itak ne zaletavamo, niti nevarno ne
prehitevamo, pa še emisije mamo nižje!

To je pa laz!

jype ::

CoolBits> To je pa laz!

Ne pa ni! Jaz mam skos ceodvameter na izpušni cevi in res emitiram bistveno manj taljenja polarnega ledu!

CoolBits ::

A zdej pa to avtomatsko velja za vse pocasnete? :D
To je bolj od avta odvisno...

šernk ::

jype je izjavil:


Počasnetje se pa itak ne zaletavamo, niti nevarno ne prehitevamo, pa še emisije mamo nižje!


eh vi nevarno traktorje prehitevate (aja saj vi bi vozili le 60, traktor gre pa lepih 50, no vozimo za njim, pol pa moraš 3 butce namesto enega traktorja prehitet), nevarno se vključujete na AC (z vaših 60-80km/h).

pojdem sprobat en dan to vašo cesto proti Litiji, ker vedno sem slišal ogromno jokanja o cesti proti novemu mestu, potem pa ko se končno peljem v novo mesto...eh letališče kamor sem v vsak ovinek lahko praktično brez težav z omejitvijo zvozil, pol pa pripomba domačinke, ja tu imamo malce ozko cesto, pa se 2 avta lahko skoraj kjerkoli srečata, ozka cesta zame je da moraš rikvicirat 500m če avto srečaš, ter spravit zunanja ogledala, ker pač počasna voznica ustavi avto sredi ceste da ne moreš brez helikopterja mimo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Neki na silo pehitevat ni pametno, pač počakaš do prve pregledne ravnine in ko vidiš da je dost frej da prehitiš pa prehitiš. Sam kaj ko se je en folk pripravljen 50 kilometrov daleč vozit za traktorjem. Če gre ravno tja kot oni pa bojo tolk časa počas lezli za njim. Lol. In se ti nabere par takih pa pol nihče ne more prehitet celega konvoja polžev če res nimaš al blazno močnega avta al pa dost pregledne ravnine.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

BigWhale ::

Zanimivo je to, da "dobri vozniki" tud ne vedo kdaj se jih trolla. Verjetno jim je poleg brzinometra crknil tud sarcasm meter... :>

solatko ::

jype - Zate prekrški nimajo enake veljave, saj večno ponavljaš, da je delanje prekrškov nekaterim dovoljeno (tistim, ki vlečejo kolone pod omejitvijo), nekaterim pa absolutno ne (tistim, ki včasih varno vozijo malo hitreje, kjer cesta in razmere to dopuščajo).
gokky - Že nekje višje sem napisal, da se v primeru, da ceste ne poznam, poslužim zvijače in pač spustim pred sebe domačina, ki se mi po nekaj sto metrih zalima na rit in ravno na tej cesti Kalce-Robič, sem tiste trikrat ali štirikrat, prav užival, saj domačini tam lepo vozijo tudi preko 100, le nekaj ovinkov okoli 70, ni tako strašno, seveda, če ne vidiš strahu za vsakim ovinkom, v katerem ni videti konca.
BlaY0 - Govorimo predvsem o vožnji na suhi cesti. Poglej v vsak ovinek se da peljati, če šaltaš v 3. z nezmanjšano hitrostjo, po omejitvi, če pa slučajno ne gre, pa odvzem gasa, pomeni padec hitrosti na 60, kolikor pa sigurno gre v vsak ovinek v SLO, ki nima posebej omejitve.
Kadar je dolgo suho, vsak dober voznik ve, da je cesta spolzka in prilagodi vožnjo razmeram na cesti, v čemer pa nekateri zares pretiravajo in gredo ovinke v takem vremenu s hitrostjo pešca.
Dobri vozniki vemo, da je v tem letnem času ob vseh SLO rekah, polno kopalcev in ribičev, zato prilagodimo vožnjo tem razmeram in na teh koncih ne vozimo hitro.
Dobri vozniki nikoli na cesti ne lovimo nikakršnih povprečij, smo pa ljubitelji čim bolj tekoče vožnje, blizu vrha omejitev.
Ovira na cesti so starši otrok, ki jih ne naučijo, da se parkiranega avtomobila ne odpira proti cesti in, da sami otroci, nimajo kaj delat ob avtu, ki je skoraj parkiran na cesti. Seveda mama se sonči, ata pa čevape peče.

Invictus - Kaj misliš, zakaj se mora umakniti hitrejšim, predvsem zato, ker tudi v USA vedo, da so počasne kolone, največkrat vzrok, za najhujše prometne nesreče, pa še to, oni to naredijo sami od sebe, saj če jim mora to povedati policaj, ta informacija prav lepo košta.

jype - verjetno ti moskvicha še od blizu nisi videl, ti pa povem, da so bili bolj varni, kar se karambolov tiče, kot današnji clio-ti. Za selekcijo je Inv. prav napisal, razelimo katrce - vsem. Grejo krepko čez omejitev, vse ostalo je pa zanič. Kdor bo preživu dve leti s katro s vsaj 20k km/leto, bo dobil dovoljenje za boljši avto.

BigWhale - To tipično križišče imaš sedaj v Zeleni jami, pa se ne morjo odločit, kdo je desni (velja namreč pravilo desnega)
Na cesti LJ - Zidani most, sem vsaj enkrat na teden, sedaj mi pa povej, kateri ovinki, ki niso opremljeni z dodatno omejitvijo, so tisti, ki ne dopuščajo vožnje 90. Če pa ne veš, da znak za 60 in 70 pomeni do prvega križišča ali preklica, ti pa ni pomoči. Vse ostale ovinke se komot pelje lahko tudi preko 100, z normalnim avtom srednjega razreda in solidnimi gumami.
Se vidi, da si z vozniškimi izkušnjami bolj na kratko. Oster ovinek se spelje normalno tako, da se pred ovinkom prestavi v 3. brzino, ne zmanjša hitrosti in ob izvozu iz ovinka, prestavi nazaj v 5. To so nas naučili pri učenju defenzivne - enakomerne relacijske vožnje v Avtošoli, daljnega leta 1972.
Na avto v ovinku deluje namreč več sil, edina, ki deluje pozitivno, je moč, ki vleče pogonska kolesa v smeri vožnje. Ker avto v 5. brzini nima na kolesih zadosti moči, pri hitrejšem speljevanju ovinka, zmaga centrifugalna sila, ki potegne avto iz ovinka ven. Zato gre toliko bučkotov v ovinkih naravnose, ker enostavno na kolesih nimajo toliko moči, kot jo zahteva izničenje centirfugalne sile. To ni noben rally, temveč vožnja vsakega pametnega in dobrega voznika, ki ve kako deluje fizika. Sodobni avtomobili z dobro avtomatiko, šaltajo sami, ko začnejo delovat določene sile.
Bo potrebno še kdaj obiskat pravo šolo dobre vožnje, najbližja je v Celovcu.

Invictus - Dobri vozniki ne plačujemo kazni, ker se držimo omejitev v naseljih, pa če so še tako butaste.

BlaY0 - Saj ni potrebno veliko, da dobri vozniki ne bomo v podrejenem položaju, vsi ki vam paše voziti pod omejitvami, počasi z užitkom, vsake toliko poglejte v VZVRATNO OGLEDALO in se na prvem varnem mestu ustavite in nas spustite mimo, da bomo lahko divjali na zgornji meji omejitev.
jype - Avto v nizkih vrtljajih ima zelo slab izkoristek, zato je emisij več, kot na obratih ki jih vsak proizvajalec določi, na svojem proizvodu. 50km/h v 5. brzini, pomeni ob povečanju na 90 večkratno povečano emisijo, glede na karakteristike motorja.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Zate prekrški nimajo enake veljave

"Enake veljave"? Kaj pa naj bi to pomenilo? Ne, nevarne vožnje ne smatram za isti greh kot počasno vožnjo. Od nevarne vožnje ljudje umirajo, od počasne ne. Nevarna vožnja ni posledica počasne vožnje drugih, ampak posledica mentalne bolezni, ki se jo očitno klasificira kot "sindrom dobrega voznika".

solatko> ti pa povem, da so bili bolj varni, kar se karambolov tiče, kot današnji clio-ti.

Ti si že mnogokrat dokazal, da od blizu nisi videl še niti asfalta.

solatko> jype - Avto v nizkih vrtljajih ima zelo slab izkoristek, zato je emisij več, kot na obratih ki jih vsak proizvajalec določi, na svojem proizvodu. 50km/h v 5. brzini, pomeni ob povečanju na 90 večkratno povečano emisijo, glede na karakteristike motorja.

Ne seri klamf, k nisi buck jedu.

ABX ::

Nevarna =! hitra
Varna =! Počasna

Primer: mene je zadnjič 80 letnik počasi izsilil. In je bilo zelo nevarno, ker se je odločil skočit na cesto 3 m pred mano ko sem vozil 50km/h z motorjem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

jype ::

Seveda, saj ni nihče tega rekel.

Počasni vozniki so komot lahko zabiti ko, hja, solatko, ampak počasnejši kot so, prej jih opaziš in lažje se jim prilagodiš in preprečiš nesrečo.

solatko ::

jype - Po zakonu naj bi se vsi obravnavali enako, ti pa zagovarjaš, da pred zakonom nismo vsi enaki, enim prekrške spregledaš, druge bi kaznoval še strožje. Po enaki obravnavi, bi moral obsojati ene in druge. Ne govorim o teži prekrška, temveč o stalnem kršenju zakonodaje, ki jo enim dovoljuješ, drugim pa ne - enako, kot če bi pustil da se v trgovini ukrade kruh, potico pa ne, ker kruh ni luxus.
Ni mi jasno, kdaj smo sprejeli zakon, po katerem lahko tiste, ki bi se vozili po zgornji meji omejitev, proglašaš, za mentalne bolnike, verjetno izhajaš iz tvojega obnašanja na kolesu (dobri vozniki smo še daleč od tebe, sploh pa nismo nagnjeni k pretiravanjem).
Drž se ti kolesa, o avtomobilizmu nimaš pojma, avto sicer znaš šofirat, spremljat, kaj se dogaja pod pokrovom, pa nimaš pojma.
Ti verjetno nisi videl moskvicha, ker so jih nehal prodajat pri nas, enkrat takrat, ko si se ti rodil. Bil pa je to eden prvih vzhodnih avtomobilov, ki so se ob karambolu mečkali (tisti, ki so bili narejeni kot kopija starih BMW 1600, kar se tiče mašine in podvozja). Tri avstrijske posadke, so bolj na začetku rallya Saturnus dosegali z njimi kar dobre rezultate.


ABX - Verjetno s skuterjem, ki več kot 50 ne gre, po možnosti, si se pa še brez luči vozil. Maximalna hitrost v križiščih je 70, večina je opremljena s 60. Veš motor je zelo slabo viden, če so kakšna drevesa ali podobno v bližini in nimaš živobarvnega kombinezona.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Po zakonu naj bi se vsi obravnavali enako,

Ne. Enaki prekrški naj bi se obravnavali enako, različni pa različno. To je _temelj_ prava.

solatko> Ni mi jasno, kdaj smo sprejeli zakon, po katerem lahko tiste, ki bi se vozili po zgornji meji omejitev

Rekel si +5, kaj se zdaj ven vlečeš?

solatko> Drž se ti kolesa, o avtomobilizmu nimaš pojma, avto sicer znaš šofirat, spremljat, kaj se dogaja pod pokrovom, pa nimaš pojma.

To je tudi pomembna ugotovitev - med vožnjo spremljaš, kaj se dogaja pod pokrovi (bog ve katerimi) namesto da bi bil pozoren na cesto!

Morilec!

solatko> Bil pa je to eden prvih vzhodnih avtomobilov, ki so se ob karambolu mečkali

Šele od šestdesetih naprej.

solatko ::

Ne gre za obravnavo, temveč kršenje zakona. Po tvoje počasni vozniki lahko kršijo zakon in vlačijo za seboj kolone, ki so povod za najhujše nesreče, dobri vozniki pa kljub temu, da nikogar ne ogrožajo, kršit zakona ne smejo.
In ne izmotavaj se, povej direktno lahko ali ne smejo.
Delo krepa človeka

msjr ::

@solatko: še enkrat, po moje niso počasni vozniki tak problem kot se ga predstavlja v tem threadu. Prej nestrpni vozniki. Vseeno pozdravljam tvoj stil vožnje kot si ga opisoval v tvojih postih, mogoče zato, ker nisem več mulc in sem včasih dosti vozil v Nemčijo.

@jype: upam da so tvoji izpadi stvar foruma in ne ceste, s takim odnosom na cesti boš prej ali slej povzročil nevarno situacijo, kot bi rekli srbi, iz inata.

@ostali: če bi bili na morju (kjer se raje vozim), bi vam rekel mirno morje, tako pa rečem mirno cesto in ne se živcirat.

ABX ::

solatko je izjavil:

ABX - Verjetno s skuterjem, ki več kot 50 ne gre, po možnosti, si se pa še brez luči vozil. Maximalna hitrost v križiščih je 70, večina je opremljena s 60. Veš motor je zelo slabo viden, če so kakšna drevesa ali podobno v bližini in nimaš živobarvnega kombinezona.


Tvoja magična krogla je tokrat zgrešila. Križišče je bilo 100% pregledno in možakar je čakal zadnji moment da me je izsilil. Očitno če bi to naredil prej ne bi bilo zaželenega učinka.

P.S: Ducati 696 s top gumami.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

jype ::

msjr> @jype: upam da so tvoji izpadi stvar foruma in ne ceste, s takim odnosom na cesti boš prej ali slej povzročil nevarno situacijo, kot bi rekli srbi, iz inata.

Sej je v tej temi posnetek vožnje. Lahko še kakšnega bolj dolgočasnega naredim, recimo vožnjo v Maribor in nazaj, da se boste na lastne oči prepričali, da je povprečna hitrost na avtoceti okoli 100 km/h (ne pa več, kot vas toliko narobe meni).

solatko ::

jype - zakaj ne odgovoriš na preprosto vprašanje.
Delo krepa človeka

amigo_no1 ::

ABX je izjavil:

solatko je izjavil:

ABX - Verjetno s skuterjem, ki več kot 50 ne gre, po možnosti, si se pa še brez luči vozil. Maximalna hitrost v križiščih je 70, večina je opremljena s 60. Veš motor je zelo slabo viden, če so kakšna drevesa ali podobno v bližini in nimaš živobarvnega kombinezona.


Tvoja magična krogla je tokrat zgrešila. Križišče je bilo 100% pregledno in možakar je čakal zadnji moment da me je izsilil. Očitno če bi to naredil prej ne bi bilo zaželenega učinka.

P.S: Ducati 696 s top gumami.

Predenj so bile obvezne dnevne luči so se pametni motoristi vozili s prižgano kratko lučjo, tako so bili veliko prej opaženi v primerjavi z ostalimi neosvetljenimi vozili, sedaj ko so obvezne dnevne luči se izgubili v množici ostalih luči...

Invictus ::

solatko je izjavil:


Invictus - Kaj misliš, zakaj se mora umakniti hitrejšim, predvsem zato, ker tudi v USA vedo, da so počasne kolone, največkrat vzrok, za najhujše prometne nesreče, pa še to, oni to naredijo sami od sebe, saj če jim mora to povedati policaj, ta informacija prav lepo košta.

Invictus - Dobri vozniki ne plačujemo kazni, ker se držimo omejitev v naseljih, pa če so še tako butaste.


Pri nas tega predpisa o kolonaj ni. Žal. Razen če se motim. Sem včasih tudi jaz pizdil nad posraneti, ki ne znajo vozit. Zgleda leta in otroci prinesejo nekaj strpnosti.

Kot vedno je resnica nekje vmes. Kot vedno. Če bi "dobri vozniki" pokazali malo tolerance do počasnih, ne bi bilo slabo. Enako velja za počasne voznike. 10 km/h hitreje ne ubija ... In ne poveča porabe goriva za 100%.

Samo težim k tem, da se upoštevajo omejitve in da ljudje poznajo svoje avte. Pa bi bilo takoj bolje.

LP I.

solatko ::

Invictus - Na kaj ploskaš, morda na to, da bi morali vsi starši naučiti svoje otroke obnašanja na cesti?
Morda na to, da več kot polovica voznikov ne zna gledat v vzvratna ogledala.
Morda na to, da se v povprečju vsak drugi pogovarja po mobitelu in poizkuša ostat na cesti.
Morda na to, da na vsakih 10 kolesarjev v mraku, vidiš enega ali še toliko ne z lučjo.
Morda temu, da pametni starši kupujejo nedozoreli mulariji avtomobile, katerih tudi slučajno ne obvladajo.
Morda temu, da je več kot 20%-ov voznikov ta trenutek zadetih, vinjenih ali omamljenih zaradi zdravil, ki jih morajo jemati.
Morda še kakšnemu drugemu dogajanju na cesti, za katerega smo seveda krivi dobri vozniki.

Dejte se no vzet v roke in malo premislite, kaj bi izboljšalo prometno varnost, predvsem pa pripomoglo pri vozniški kulturi, ki jo tisti dobri vozniki, tipa solatko, že imamo. Poskrbite vsak zase in ne počnite tistega, kar nočete da vam počnejo drugi.
Predpis o kolonah seveda obstoji, vendar boš težko našel inkasanta, ki bo to sankcioniral. Se motiš, malo nazaj je post, s členom in kakšna je kazen. Ne vem kako je s tvojim razumevanjem napisanega, DOBRI VOZNIKI SPOŠTUJEMO OMEJITVE V NASELJIH, NIKOLI NE PREHITEVAMO V ŠKARJE, NIKOLI NE PREHITEVAMO KOLON, SE PRILAGODIMO IN VOZIMO S POTREBNO VARNOSTNO RAZDALJO. KO SE NAVELIČAMO, ZVIJEMO NA KAVICO.
In ne gre za 10km/h, gre za vožnjo na zgornji meji omejitev, tako da kolon sploh ni, saj te, če se vsi držimo omejitve, ne more nihče ujeti, niti tebe nihče ne ovira, če pred teboj vozijo po omejitvi. Odpadejo prehitevanja kolon, odpade nestrpnost, živčnost......
Poglej, zakon ne ukazuje vožnjo na zgornji meji, istočasno pa pravi, da kadar voziš pod omejitvijo in se za teboj nabere kolona, ki te en more varno prehiteti, si dolžan to omogočit, tako da se na prvem varnem mestu umakneš z vozišča in počakaš, da gredo mimo.
Že v prejšnjih postih sem napisal, da se dobri vozniki prilagodimo, strah pa nas je, ko srečujemo počasne kolone, saj nikoli ne vemo, kateremu neprilagojenemu se bo snelo in nas bo počistil s ceste. Zmotno je mišljenje, da dobri (včasih malo hitrejši) vozniki delamo sranje, ravno obratno, sranje počnejo počasni nekulturni vozniki, ki skoz kršijo predpise, sranje delajo vsi tisti v koloni, ki ne držijo varnostne razdalje (potem utrgancem ne bi bilo potrebno prehitevati celo kolono) in sranje počnete vsi tisti, ki tako egoistično obnašanje posameznikov in skupin odobravate.
Po navadi so vse počasne kolone kompletno v prekršku.
Še vedno čakam odgovor ali je to prav ali ne.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> DOBRI VOZNIKI SPOŠTUJEMO OMEJITVE V NASELJIH + najmanj 5

(dodatek moj na podlagi pričevanja avtorja zgornje trditve)

solatko> NIKOLI NE PREHITEVAMO V ŠKARJE, NIKOLI NE PREHITEVAMO KOLON, SE PRILAGODIMO IN VOZIMO S POTREBNO VARNOSTNO RAZDALJO. KO SE NAVELIČAMO, ZVIJEMO NA KAVICO.

V čem je pa pol problem? Sej če tko vozite, potem pa počasni vozniki očitno niso nevarni.

solatko> Še vedno čakam odgovor ali je to prav ali ne.

Daj še enkrat postavi enostavno vprašanje, tvoje sestavke je malce težko brati. Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

Ti pa se znaš nardit še bolj butastga, kot si res (izhajam iz vožnje z biciklom).
Ali lahko skupina voznikov - počasna kolona krši predpis ali ne.

Ker ne zastopiš slovenske besede, ti bom še enkrat napisal z velikimi črkami (ni zjanje)

BOJIM SE SREČEVANJA POČASNIH KOLON, KER ME JE STRAH, DA ME BO NEK NEPRILAGOJENI (RUGLOV IZRAZ ZA LABILNE OSEBE), ZBRISAL S CESTE IN TEGA SVETA, KO BO PREHITEVAL TE KRŠITELJE PROMETNIH PREDPISOV!!!!! Jasno ali še narišem.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

jype ::

solatko> Ali lahko skupina voznikov - počasna kolona krši predpis ali ne.

Ne. Le voznik prvega vozila v koloni s počasno vožnjo krši predpis. Vsi ostali ne kršijo nobenega, tudi če vsi vozijo epsilon km/h (seveda pa morajo imeti vključene varnostne utripalke, če vozijo s hitrostjo, ki je nižja od polovice najvišje dovoljene hitrosti).

solatko> BOJIM SE SREČEVANJA POČASNIH KOLON, KER ME JE STRAH, DA ME BO NEK NEPRILAGOJENI (RUGLOV IZRAZ ZA LABILNE OSEBE), ZBRISAL S CESTE IN TEGA SVETA, KO BO PREHITEVAL TE KRŠITELJE PROMETNIH PREDPISOV!!!!! Jasno ali še narišem.

Torej se bojiš divjakov, ki se ne znajo obnašati v prometu. Fino, da se končno strinjava. Ne razumem sicer, kaj imajo s tem opraviti počasne kolone, ampak to boš že zglihal sam s svojim vozniškim nadbitjem.

solatko ::

jype - Kdo od naju ni povohal asfalta. Najdi mi kolono, ki vozi pod omejitvijo, da imajo vsi varnostno razdaljo. Vozijo na 4-5m razdalje med seboj. Praktično vsi so v prekršku, prvi ker zadržuje prometni tok, vsi ostali, ker nimajo potrebne varnostne razdalje (povej, koliko jih drži varnostno razdaljo na Celovški pri 70 km/h.

Še vedno nisi napisal ali je ta kršitev dovoljena ali ne.

Če ni, potem začni pljuvat po teh voznikih, ki so povzročitelji smrtnih nesreč in ne po nas, ki to nismo in tudi zaradi naše vožnje ni še nihče nastradal, zaradi njihove kršitve pa kar nekaj celih familij (oni so vzrok, zblazneli morilci pa posledica njihovega egoizma)
Delo krepa človeka

Lenc ::

Sam se držim vseh omejitev, tudi tistih na AC. Na AC se vozim večino po voznem, uporabljam tretji pas, ko je na voljo. Umaknem se vsakemu. Na preglednih ravnih delih celo upočasnim, da me hitrejši prehiti.V naseljih uporabljam tempomat. Sem študent in gledam tudi na porabo. 1.6 Crdi mi pokuri 4,0l/100km. Kdor ne verjame, klik na porabo.com. Vsekakor pa uporabljam zaviranje tudi z motorjem in ne samo bremze. In bremzanje z motorjem je a mišljeno da se spusti gas, in ne da se ga tišči do omejitve 60km/h na AC pred cestninsko in potem na fertik bremza. Za kazni mi ni mar. Lahko so tudi višje,ampak sem prepričan da se ljudje nebodo spremenili. Me pa čudi, kako so se lahko spremenili, ko je prišel zakon o prižganih lučeh.

Pyr0Beast ::

>Najdi mi kolono, ki vozi pod omejitvijo, da imajo vsi varnostno razdaljo. Vozijo na 4-5m razdalje med seboj. Praktično vsi so v prekršku, prvi ker zadržuje prometni tok, vsi ostali, ker nimajo potrebne varnostne razdalje (povej, koliko jih drži varnostno razdaljo na Celovški pri 70 km/h.

No, ravno v taki sem danes vozil (Nm-Metlika)

Kamjonar spredaj (vozili smo 30 v hrib)

Ko je folk nehal ratovat živčen se je varnostna razdalja povečala nazaj na 5m.

Prehiteval je le en bebec celo kolono.

Še efekt: Če imaš večje vozilo te folk ne terorizira.

S mini avti se te spravi praktično vsak prehitevati in voziti za ritjo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jype ::

solatko> Najdi mi kolono, ki vozi pod omejitvijo, da imajo vsi varnostno razdaljo.

OK, jo bom poiskal, pa jo nalimam sem.

jype ::

Evo:



Pomikajo se s ~25-30 km/h in vzdržujejo hitrosti ustrezno varnostno razdaljo v 99% primerih. Sem in tja se najde kakšen solatko, ki se mu zdi da bo prej prišel na cilj, če bo teroriziral voznika pred seboj s premajhno varnostno razdaljo in z njo povezanim sunkovitim speljevanjem in zaviranjem, ki troši gorivo in zavore, sicer pa ne služi ničemur.

CoolBits ::

jype, kaj bi sploh rad povedal? Da je ok, če se ovira tekoč promet in da to po zakonu ni kaznivo?
To že vemo... pa je delanje kolon tudi kulturno in strpno do ostalih, če upoštevaš, da se vsi držimo zakonov?

Buggy ::

kot je jype trdoglav in agresiven do drugih v tej temi je po vsej verjetnosti tudi na cesti.

Samomorilska nagnjenja na kolesu je celo sam posnel v avtu pa verjetno zanalsc z voznjo zausavlja druge voznike in je na sploh en samooklican policaj z zgresenimi pravili.

jype ::

CoolBits> Da je ok, če se ovira tekoč promet in da to po zakonu ni kaznivo?

Nikakor ne. Kazniva ni niti prehitra vožnja, je le prekršek.

CoolBits> pa je delanje kolon tudi kulturno in strpno do ostalih, če upoštevaš, da se vsi držimo zakonov?

Ne - vredno je obsodbe, nikakor pa ni nevarnejše od vožnje, ki je prehitra, ali teroriziranja takšnih počasnih voznikov z neprimernim prehitevanjem in vožnjo za njimi s premajhno varnostno razdaljo. Prav tako ti počasni vozniki ne nosijo nikakršne odgovornosti za neumnosti, ki jih počnejo ostali udeleženci v prometu, ki jih taka počasna vožnja ovira.

Buggy> kot je jype trdoglav in agresiven do drugih v tej temi je po vsej verjetnosti tudi na cesti.

Vse kaže, da "dobrim voznikom" manjka še precej več kot zgolj sposobnost vožnje.

Buggy> Samomorilska nagnjenja na kolesu

Vsaj nisem morilec, tako kot ti in tvoji pajdaši!

Buggy> v avtu pa verjetno zanalsc z voznjo zausavlja druge voznike in je na sploh en samooklican policaj z zgresenimi pravili.

Za menoj se še nikdar ni nabrala kolona - ne ker bi vozil hitro, ampak ker se ob prvi priložnosti ustavim. Jaz nisem eden vaših, da bi se mi zdelo, da mi vozniško dovoljenje daje pravico do tega da se obnašam kot debil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

CoolBits ::

Torej kaj bi rad povedal? Da je počasna vožnja bolj varna? Upam, da ne ker je to laž... varna vožnja je odvisna bolj od šoferja kot od hitrosti.
Res da je pri večji hitrosti večja škoda (če pride do nesreče), ampak če je dober šofer za volanom se bolje uspe izognit nesreči kot nek lolek s počasno vožnjo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CoolBits ()

BlaY0 ::

CoolBits: Saj jaz vas "dobre voznike" po svoje zastopim... celo življenje se morate nazaj držat zaradi počasnel in prometnih "oviračev". Kdo je že zgoraj omenil, da bo šel "sprobat" cesto proti Litiji? Šernk če se ne motim. Evo, to je zame oviranje prometa, ker bo nacesti brez potrebe... njegov namen ne bo, da bi se prepeljal iz točke A v B ampak da bo sprobal cesto in s tem "oviral" ostale, ki bodo samo želeli iz točke A v B. Isto je recimo vožnja X5/Q7 po slovenskih cestah (izključujoč recimo AC) zame oviranje prometa.

CoolBits je izjavil:

Torej kaj bi rad povedal? Da je počasna vožnja bolj varna? Upam, da ne ker je to laž... varna vožnja je odvisna bolj od šoferja kot od hitrosti.
Res da je pri večji hitrosti večja škoda (če pride do nesreče), ampak če je dober šofer za volanom se bolje uspe izognit nesreči kot nek lolek s počasno vožnjo...

Počasna vožnja je bolj varna. ČE JE ŠOFER SLAB, bo tako manj škode in poškodb.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

CoolBits ::

Če je šofer dober pa škode sploh NE BO... kaj pa zdej?

Matako ::

Folk je pač živčen, če mora počasneje. Po mojem je bolje pustiti jih, da gredo tistih 20, 30 kmh hitreje oz. par minut prej na cilj in to je to. Saj neke hude razlike itak ni. Kompromis.

Na živce mi gre edino obsedenost. V službi smo imeli lika, ki je vsak dan utrujal z zgodbami o "mečkačih" in svojimi podvigi izven zakona na cesti - sam pa ni imel jajc, da bi šel pol ure prej domov, ker itak ni imel kaj delati. Argument? Če nisi osem ur na šihtu si v prekršku. Mislim, kot da koga ogrožaš s tem, za razliko od divjanja. Ljudje SO čudni, zapomnite si.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

BlaY0 ::

CoolBits je izjavil:

Če je šofer dober pa škode sploh NE BO... kaj pa zdej?

Ne, ker za nesrečo rabiš recimo dva in oba bi torej morala biti dobra, tega pa ne moreš predvideti. Iz napačne perspektive gledaš. Ti se moraš na cesti obnašati, kot da so vsi okoli tebe slabi in nesposobni in bodo zdaj zdaj naredili kakšno neumnost. Zatiskanje oči in pametovanje v smislu kako bi MORAL recimo oni pred tabo voziti je brezpredmetno. Ne zastopim tudi zakaj te slabi in počasni tako motijo, če si pa ti toliko boljši, da odtehtaš za vse ostale?

Buggy ::

sej sem rekel da zdej ze vsak tele dobi ispit pa ce ga dela tolk casa da se v avtosoli navelicajo njegovga denarja :D

Bo treba zacet mal ispite pobirat ki so jih do sedaj senkaval pa taki ne bo vec na cesti. Kdo pa je rekel, da je ispit pravica vsakga.

NA avtombus ce nisi za cesto al pa na kolo pa tam prekrske delite bo manj skode ker so hitrosti manjse :D

Valvoline ::

Počasni voznik? Kaj je to? V AT mogoče videš kšnega,tle pa počasn voznik je tist k se npr po regionalki pele z manj k 100kmh. xD. No such thing pr nas. Tu pa tam kšen upokojenc k se pelje po omejitvah in to je to.

BlaY0 ::

Buggy je izjavil:

sej sem rekel da zdej ze vsak tele dobi ispit pa ce ga dela tolk casa da se v avtosoli navelicajo njegovga denarja :D

Bo treba zacet mal ispite pobirat ki so jih do sedaj senkaval pa taki ne bo vec na cesti. Kdo pa je rekel, da je ispit pravica vsakga.

Na avtombus ce nisi za cesto al pa na kolo pa tam prekrske delite bo manj skode ker so hitrosti manjse :D

Za hojo po/ob cesti ne rabiš izpita, ne rabi ga niti srna/ovca/koza ki laufa čez cesto, niti krava ki stoji na sredi ceste. Ampak tebi je to vseeno, ti se boš peljal pač na zgornji meji omejitve in se tolažil s tem, da krava tam kjer ti voziš nima kaj iskati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

CoolBits ::

Kake srne/ovce/koze... a nisi zgoraj reku, da sta potrebna dva dobra šoferja, da ne pride do nesreče? :D

S srno sem se že srečal nekajkrat, ampak vedno sva se samo gledala iz oči v oči dokler nisem potrobil in po tem odšla vsak po svoje, ker sem pravočasno ustavil... :)
Tudi že doživel, da je nekoga tik pred mano v ovinku zasukalo... ni mi jasno kao mu je to uspelo, ker je vozil počasi in pametno po vaše (rosa?), ampak mu je... jaz sem se pa lepo ustavil za njim.

jype ::

CoolBits> jaz sem se pa lepo ustavil za njim.

Ti si najnevarnejši voznik v Sloveniji! Oviraš promet, voziš veliko prepočasi, pa še umakneš se ne!

CoolBits ::

Komu naj se pa umaknem, če ni nikogar za mano ponavadi? Nimaš kaj bolj pametnega povedat? :D

jype ::

Če si varno ustavil pred počasnim voznikom, ki ga je tik pred tabo zaneslo (in bi letel s ceste, če bi šel hitreje, kot nekateri pravijo, da bi moral), potem očitno voziš prepočasi in povzročaš kolono vse od Dolge vasi do Fernetičev. Ni čudno, da so potem dobri vozniki živčni!

Aston_11 ::

Po moje se bo treba nehati sekirati:

- ko se sreča talijana po soški dolini, ki vozi 60 (je pač na izletu, ne na dinamični vožnji)
- ko se sreča švaba po soški dolini, ki dela kolono, zavira pa tam, kjer so in kjer niso ovinki in še malo kroži po cesti;
- ko te sreča lokalc po soški dolini, ki ti nekaj časa vozi v riti, dokler te ne prehiti...


Pa definirati, kaj je dober voznik, ker iz zgornji postov meni to še vedno ni jasno.

Zgornji študent, ki ima porabo 4,0/100 - jaz jo imam 4,5 (2.0 TDI 110), pa nisem več študent. Bogat študent ali reven zaposlen (jaz sicer ne gledam na porabo). Iz Postojne do Bovca in nazaj, cca 300 km oziroma kamorkoli grem, je nekaj takega. In vozil sem ves čas na zgornjem robu omejitev razen v primeru omenjenega italijana, nemca in lokalca in ostalih, ki so bili tam na izletu. Nekaj takega, kot pravi solatko, s tem, da nimam njegovih izkušenj in se ne štejem za dobrega voznika, karkoli že to pomeni. Mene rešuje npr. ABS, EPS,... če me, saj razlogov za njegovo uporabo ni (občasno ABS). Prvih 10 kkm sem naredil v Poljskem fiatu, ki je bil precej nepredvidljiv in brez moči. Vedno sem malo v strahu pred morebitnimi pacienti, ki jih ne maram ne spredaj ne zadaj. Predvsem pa sem neizmerno potrpežljiv. V glavnem.

In moram biti po defaultu umirjen, ker drugače začne nergati žena.


Z mojega vidika smo vsi eno malenkost spregledali, da promet ni in nikoli ne bo idealen. Nikoli. Pacienti vedno bodo. Vsak ima in bo imel slabe trenutke na cesti. Dandanašnji promet je kolorit vsemogočih ljudi, avtomobilov, razmer na cesti, obnašanja itd. Normalno stanje je trenutno to blazno stanje, na katerega smo po mojem vsi precej dobro navajeni. In nas stvari, kot se zgoraj dogajajo, ne presenetijo in ne čudijo prveč. Edino, ko se gre čez mejo, se mi zdi, kot da bi bil drugi svet...

Jure - nahaj jih zajebavat.

CoolBits ::

Eh jype... tebi ni pomoči. :))

Aston_11 ::

Jure malo provocira, ostali pa padate na njegove finte.

jype ::

Dobr padajo, ja.

Aston_11 ::

Sicer pa bi bilo pol manj zanimivo, če ne bi bilo ustreznega spodbujanja k debati.

jype ::

Kljub temu, da gre samo za debato, ne odstopam od mnenja, da počasni vozniki ne nosijo popolnoma nobene odgovornosti za početje hitrejših voznikov.

Rad bi, da bi vsi "dobri vozniki" to zelo dobro razumeli, ker bi tako večina nevarnih situacij na cesti postala stvar preteklosti.

kmetek ::

Že spet nesreče na AC....čemu imamo vinjete potem, da se vozimo po starih zaradi kretenov, ki ne znajo voziti po AC?
««
63 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15222119 (18509) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776247622 (218653) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17332077 (26305) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9516584 (12984) solatko

Več podobnih tem