» »

Računalniške slušalke, garancija

Računalniške slušalke, garancija

nokia6310 ::

Pozdrav vsem, imam plantronix računalniške slušalke, ki sem jih nekaj mesecev nazaj kupil, pa mi je začel prekinjat desni kanal, ubistvu gre za prekinjanje (stik) na samem kablu enkrat desna slušalka dela, drugič ne, pa me zanima če se to šteje pod garancijo in kaj se v tem primeru naredi:
Ali se zamenja slušalke, ali se te popravi?
Kako se jih popravi, če so zalite in se jih ne da odpirat, kabli so pa tako tanki verjetno namerno, da se jih niti slučajno neda lotat?
Ali je to potrošniški marketing?
Ali se to šteje pod potrošni material?
Hvala vsem za odgovore.
Mogoče še če kdo ve, kje je servis za plantronix bi bil hvaležen.
Saj slušalke so odlične res super za svojo ceno zvok imajo čudovit in tudi frekvenčni razpon in odzivnost sta zelo dobra samo zanima pa me vseeno kako je s temi zadevami, ker se mi zdi neumno 10 k spet stran metat za nove s katerimi se bo zgodilo čez nekaj mesecev isto kot s temi.
Hvala vsem za pomoč.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko vas bo delalo čez praznike božič/novo leto?

Oddelek: Loža
486010 (3254) jype
»

kateri telefon

Oddelek: Pomoč in nasveti
231835 (1390) hojnikb
»

Kako se zrediti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519206 (8232) einstein :P
»

Stvarna napaka (prenosnik)?

Oddelek: Pomoč in nasveti
81265 (1027) St235
»

Eno vprašanje o Džabestu

Oddelek: Loža
51109 (1031) tlozej

Več podobnih tem