» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
40 / 1218
»»

energetik ::

Ja, industrijski priključek rabiš. Sosed je pa dobil svoj trafo verjetno zato, ker je 0,4 kV omrežje oz. trafo 20/0,4kV tam pri vas prešvoh. V kakšnem bloku v LJ je pa recimo kakšnih 20 stanovanj s po 25A varovalkami, kar nanese 500A skupno, pa ima celo naselje 1 trafo. 1x 1MVA trafo (takega ima recimo FE) lahko da od sebe 1400A. Če je nanj priključenih npr. za 900A gopodinjstev, lahko komot ene parim samo močnejš varovalke dajo, pa lohk svojga Teslo polnijo...

sprasujem ::

Tesla je spravla ven v prodajo Sedan S-a. Dobr Zgleda.

http://www.treehugger.com/files/2009/03...
http://www.treehugger.com/galleries/200...

Sorry, vidm da sem že zamudu z novico.
Če ga kdaj vidm v parkirni hiši, kjer delam, ga častim z zastonj parkirnino.

Zgodovina sprememb…

durrenmatt ::

Konec leta pride električni smart. Električni Miniji se že furajo okrog.


Če smart ne bo zares orng velikoserijski, bo drag kot žafran. Miniji pa so nepraktični, ker imajo samo dva sedeža; vse ostalo namreč zasedejo baterije.

Sicer pa, pokaži mi enga ki dan za dnem dela po 300km in več. Če nima dizla, ga je treba povprašat po zdravju.


No, ni nujno, da dnevno delaš take hude kilometre, je pa le lepo, če ne rabiš imeti avta z nekim ozkim časovnim intervalom vedno na štek dozi.

Brane2 ::

Po mojm se je zmotil in hotel napisati 380V medfazno, kot je bila v preteklosti. (Ustreza 220V fazno).
Ne rabiš svojega trafota, samo kakšne 100A pancerke in naprej napeljavo ustreznega preseka.


IN seveda temu ustrezen cenik za štrom, vsaj pri Elektro LJ...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Tio2 ::

Zakaj so električni avtomobili prava stvar


pa kaj smo ponoreli, bi radi vsi umrli za rakom?

Vpliv elektromagnetnega sevanja na zdravje ljudi @ Wikipedia

magnetna polja se odbivajo v prostornini in unicujejo naravo, okolje, cloveka, zivali...

sram te bodi take izjave...

energetik ::

Tio2 se vrača... :D

WarpedGone ::

Preden kdo slučajno tiotu verjame na besedo kako da so električni avtomobili tako zelo posebno nevarni zaradi magnetnih polj (oz. če smo natančni elektromagnetnega valovanja), evo direkt meritev:
I've seen in several blogs now where a commenter has stated that the Roadster is like "strapping a bag of cell phones to your head", in terms of the EMF radiation. So I picked up an EMF detector, sensitive in the 30-300Hz range (serendipitously equivalent to 1800 - 18000RPM), and took my Roadster for a spin.

For calibration, the meter shows around 100 milligauss when placed next to my iPhone on a call, in the position my head would be.

In the Roadster, I found that the only place in the cabin with noticeable EMF levels is just above the headrest; the reading peaked there at 50 milligauss (half the strength of a cell phone) for a couple seconds during peak acceleration. While cruising, the EMF reading there was around 3-4 milligauss, and dropped to imperceptible levels throughout the rest of the cabin.

In other words, the kinetic energy of the Roadster is a far greater concern than the electromagnetic energy. Thought some of you might like to know!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Zakaj so električni avtomobili prava stvar


pa kaj smo ponoreli, bi radi vsi umrli za rakom?

Vpliv elektromagnetnega sevanja na zdravje ljudi @ Wikipedia

magnetna polja se odbivajo v prostornini in unicujejo naravo, okolje, cloveka, zivali...

sram te bodi take izjave...

No saj takole dopoldne takile posti prav polepšajo dan... drugače pa bodi kdaj pa kdaj tudi resen prosim.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

So I picked up an EMF detector, sensitive in the 30-300Hz range (serendipitously equivalent to 1800 - 18000RPM), and took my Roadster for a spin.

Waw, z 300Hz detektorjem greš gledati nekaj 10.000Hz frekvence.

To je tako kot da bi z dletom bral CD. ...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

A. Smith ::

Preden se vam strga od strahu pred magnetnim poljem (njegovo gostoto merimo v gaussih oz. teslah), naj vam dam nekaj podatkov za primerjavo:
zemeljsko (enosmerno) m.p.: 50uT (mikrotesel)
m.p. električnega brivnika: 1500uT
m.p. ob sesalcu: do 800uT

Kar se pa tiče tistega linka na Wikipedijo, pa ga lepo pustite pri miru in berite angleško verzijo. Roba, prepisana iz 24ur, vive, svaroga in vite namreč že po defaultu ne more biti vzeta resno.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

WarpedGone ::

Waw, z 300Hz detektorjem greš gledati nekaj 10.000Hz frekvence.

Kako pa veš da so takšne frekvence v igri? Od kje točno pridejo?
Zbogom in hvala za vse ribe

A. Smith ::

Predvidevam, da je to frekvenca VFD pogona. Tam nekje so ponavadi.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

dzinks63 ::

Nikola tesla je doživel lepo starost (* 10. julij 1856; † 7. januar 1943), bil pa je "100x" bolj predoziran z magnetnimi polji, kot bo večina nas.

Tudi Ford se je vključil v boj za rezino na trgu električnih avtomobilov.

Tesla ne spi na lovorikah, izboljšal je življensko dobo akumulatorjev, hitrost polnjenja (na 3,5h) in doseg znaša sedaj 300milj.

WarpedGone ::

Predvidevam, da je to frekvenca VFD pogona. Tam nekje so ponavadi.

Da, tisti motor je VVVF, tri fazni, štiri-polni, z max rpm pri 13000. Po formuli na Wikipediji pride max frekvcenca štroma na motor okrog 430Hz. To je pri 200kmh, 300Hz ustreza ene 130kmh. Ampak to je frekvenca vrtenja magnetnega polja v motorju. Sam tok pa ima višjo frekvenco (Carrier Switching Frequency). Kakšna je, niso še nikjer objavili.
Zbogom in hvala za vse ribe

AmokRun ::

Po moje je večji problem to od kje dobiti dovolj električne energije za vse te avte. Že zdaj v Sloveniji uvažamo (se mi zdi) petino vse električne energije. Ne predstavljam si, da bi recimo čez 10-15 let bilo 10% vseh avtov na električni pogon. Novih elektrarn pa praktično ne gradimo. Avto pa seveda ni kar tako kot mobitel ki ga pustiš čez noč da se nafila.

Potem pa je tu še ves ta hype okoli alternativnih virov, ki so nezanesljivi in proizvedejo zanemarljivo količino el. energije. Se pravi bomo presedlali na alternativne vire, zaradi prevelike porabe prepovedali plazme in navadne žarnice, ob enem se bomo pa vozili z avti na el. pogon. To mi nekako ne gre skupaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AmokRun ()

Matev ::

Po moje je večji problem to od kje dobiti dovolj električne energije za vse te avte.


od kje pa bencin dobimo

ko ga nimamo (nafte) v naravi v sloveniji

AmokRun ::

od kje pa bencin dobimo

ko ga nimamo (nafte) v naravi v sloveniji

Hočem reči, da če bomo prešli na el. avte, bomo potrebovali veliko novih elektrarn. Ampak ne sončnih celic in "mlinov".:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AmokRun ()

Matev ::

Hočem reči, da če bomo prešli na el. avte, bomo potrebovali veliko novih elektrarn.


a sedaj pa bencin da drevju raste

...

doh

je enim težko kaj razumeti

AmokRun ::

a sedaj pa bencin da drevju raste

Ja!:P

Pyr0Beast ::

Po formuli na Wikipediji pride max frekvcenca štroma na motor okrog 430Hz. To je pri 200kmh, 300Hz ustreza ene 130kmh. Ampak to je frekvenca vrtenja magnetnega polja v motorju. Sam tok pa ima višjo frekvenco (Carrier Switching Frequency). Kakšna je, niso še nikjer objavili.
Natanko tako. Če bi krmili s PWM-jem, karkoli pod 500Hz bi te kar pošteno prerukalo kar se vibracij tiče.

Nekaj s 100A povzročeni magnetni tokovi sigurno niso ravno ugodni za živčevje, že samo prisotnost enosmernega magnetnega polja je škodljiva v kolikor se notri gibaš.

Je pa res da je pod sedežem vrjetno dobra količina kovine, drug problem pa je seveda, če so pleh uporabili za povratno povezavo.

Po moje je večji problem to od kje dobiti dovolj električne energije za vse te avte. Že zdaj v Sloveniji uvažamo (se mi zdi) petino vse električne energije.
Vse dokler nismo zaprli en oddelek Taluma, kateremu je celotno slovensko gospodarstvo subvencioniralo elektriko.

Se pravi bomo presedlali na alternativne vire, zaradi prevelike porabe prepovedali plazme in navadne žarnice, ob enem se bomo pa vozili z avti na el. pogon. To mi nekako ne gre skupaj.
Se strinjam. Ekologija se je obrnila povsem v napačno smer, zdaj je to postala politična megla in tržni faktor.

a sedaj pa bencin da drevju raste
Ne, ga pa lahko načrpamo in sprocesiramo po potrebi. Pravtako je infrastruktura že postavljena.
Za štrom avte se bomo morali še posebno potruditi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Je pa res da je pod sedežem vrjetno dobra količina kovine, drug problem pa je seveda, če so pleh uporabili za povratno povezavo.

Hja, konkretno v Tesli ni nobenga pleha sploh. V šasiji je aluminij, okol so pa oglikova vlakna in farba. Motor je od tal električno izoliran, komplet tok skozi njega gre preko namenskih vodnikov. To je bla nuja, da so lahko navitja v statorju uporabli kot induktorje v polnilcu.

Po moje je večji problem to od kje dobiti dovolj električne energije za vse te avte. Že zdaj v Sloveniji uvažamo (se mi zdi) petino vse električne energije.

In je bomo uvažali še več, z ali brez električnih avtomobilov. Vendar plan je že sedaj da se v Šoštanju zgradi še en blok (konkreten, ranga GW). Tudi v Krškem je plan za še en reaktor (prav tako vsaj 1 GW). O vsem tem politika noče preveč na glas govorit ampak plani so. Enostavno nimamo druge izbire.

Koliko štroma bi res nucal zaradi el. avtomobilov? Pri 200Wh/km (pesimistična ocena) nucaš 10kWh za 50 prevoženih kilometrov. V SLO je danes registriranih okoli 900.000 vozil. Vsi ne bodo nikoli na elektriko, še dolgo tudi niti ena tretjina nea ampak vseeno recimo koliko štroma nucamo za 300.000 vozil ki prefurajo po 50km vsak dan ob 200Wh/km?

Račun izvrže da je to 3GWh energije na dan. Za kaj takega potrebujemo ENO 130MW elektrarno, ki laufa 100% časa. Ker takih elekrarn ni, potrebujemo malo močnejšo. Če bi bila jedrska, bi zadostovalo že kakih 150MW, če bi bila termo pa bi bilo dovolj ene 200MW. 1GW jedrska elektrarna pa zadostuje za čisto vsa vozila v Sloveniji in še ostane za kaj drugega.

JE Krško (700MW) danes sama po sebi pokrije povprečne potrebe 1,5 milijona električnih avtomobilov. Očitno je, da so dodatne potrebe povsem obvladljive, treba se jih je le resno lotit (in ne zganjat prazne demagogije).

Kdor misli zopet sanjat o vodiku, pa si naj prosim prej prebere The Hydrogen Hoax
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Motor je od tal električno izoliran, komplet tok skozi njega gre preko namenskih vodnikov. To je bla nuja, da so lahko navitja v statorju uporabli kot induktorje v polnilcu.
Še lepše. Potem so magnetna polja kar dobrih in merljivih vrednosti.


Energijo v sloveniji bomo morali začeti kar lepo proizvajati z jedrsko osnovo. Premogo je predrag in umazan. Poleg tega je potrebno izgraditi celotni toplo in hladnovodni sistem.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

durrenmatt ::

ja, nič, začnite moliti v smeri ITER-a, tako kot muslimani proti Meki. Vsak dan po ene petkrat. Ni vrag, da ne bo zaleglo :D

WarpedGone ::

Žal ITER ni daleč od vodika. Yet another hoax.
Zbogom in hvala za vse ribe

durrenmatt ::

Ukvarjanje s plazmo in gorivne celice v avtih sta dve različni stvari.

WarpedGone ::

"Ni daleč" v smislu izvedljivosti in smiselnosti. Za oboje je potrebnih še N praktičnih čudežev predno bi stvar zalaufala. V oboje politika meče ogromno državnega denarja. Da smo si na jasnem: država NE SME nič posebej subvencionirat električnih avtomobilov. Niti jih preprečevat z butastimi predpisi.
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

Po formuli na Wikipediji pride max frekvcenca štroma na motor okrog 430Hz. To je pri 200kmh, 300Hz ustreza ene 130kmh. Ampak to je frekvenca vrtenja magnetnega polja v motorju. Sam tok pa ima višjo frekvenco (Carrier Switching Frequency). Kakšna je, niso še nikjer objavili.
Natanko tako. Če bi krmili s PWM-jem, karkoli pod 500Hz bi te kar pošteno prerukalo kar se vibracij tiče.

Nekaj s 100A povzročeni magnetni tokovi sigurno niso ravno ugodni za živčevje, že samo prisotnost enosmernega magnetnega polja je škodljiva v kolikor se notri gibaš.

Je pa res da je pod sedežem vrjetno dobra količina kovine, drug problem pa je seveda, če so pleh uporabili za povratno povezavo.


Damn, kako potem ljudje preživijo vožnjo v novih Siemens vlakih, da ne omenjamo novih tovornih lokomotiv. Imajo tokove še precej večje od 100A, se merijo že kar v kA.

In če je enosmerno magnetno polje tako zelo škodljivo, zakaj sploh lahko živimo v zemljinem magnetnem polju, ki je še najbližje enosmernemu in smo mu izpostavljeni takorekoč od spočetja pa do smrti.

In še kar se toka skozi motor tiče, ta je orenk podoben sinusu pri krmiljenju z PWM signalom. Efekt ene mičkene lastnosti navitja motorja, ki se ji reče induktivnost. Če pa tega ne veš, pa pusti tehnične izraze ljudem, ki smo se o tem učili in celo nekaj vemo, kako izgleda tok skozi motor pri PWM krmiljenju.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Okapi ::

Mimogrede, a na teh elektromotorjih, ki jih izumlja Andrej Detela, je res kaj, ali so bolj fantazija?

O.

A. Smith ::

Je, ampak so prešvoh za avtomobile. Moč se giblje okrog 3kW, zna pa biti, da bodo sčasoma izdelali močnejše. Tukaj.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

WarpedGone ::

Naj se elektrika lepo neha uvažat in uvede izklaplanje, kadar je domače proizvodnje premalo. Občine bodo stale v vrsti s prošnjami, naj se stvar postavi pri njih.

S polno ritjo je komot srat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

jest

za marsikoga je dovolj že pol strehe

za tiste bolj razsipne bi pa tudi sod nafte na dan ne bil zadosti...

Phil ::

za marsikoga je dovolj že pol strehe


Pa saj veš kaj je problem sončnih celic. Je bilo že 100x tu povedano. Sončne celice/kolektorji je trenutno uporabno samo za kakšno gretje sanitarne vode. Rabimo po en nov blok JE in TE, razni "obnovljivi" viri so samo prazen hype.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

WarpedGone ::

jest10:
Hm... Malo si se uštel veš Bo potrebna dosti večja površina od povprečne strehe(ki jo je itak uporabne manj kot polovica) že samo za pokritje domače porabe, kaj šele za elektro avto.

A obstoječe elektrarne bi pa kar podrl al kaj?
Ne kapiraš, da ni nobene potrebe proizvest kar vso moč, ki jo potrebuješ. Čisto dovolj je če proizvedeš povprečno moč, al pa še manj. Pač moraš neki štroma še vedno kupit, ne pa vedno vsega.

Sicer pa, manj kot bo električnih avtomobilov na cesti, manj jih bo država posebej obdavčevala in ceneje se bom js vozil. Najs, vi kr pljuvajte, ja :P
Zbogom in hvala za vse ribe

Matev ::

A obstoječe elektrarne bi pa kar podrl al kaj?


od viška glava ne boli

WarpedGone ::

Uh, da ne bo nesporazuma. S telim:
Ne kapiraš, da ni nobene potrebe proizvest kar vso moč, ki jo potrebuješ.
sem mislil konkretno tebe ali sebe in ne države v celoti. Na lastno hišo pač ne boš zmontiral toliko sončnih celic da boš pokril max moč, ki jo lahko v hiši "potegneš", ta gre tudi čez 10 ali 20 kW. Na streho si boš zmonitral kvečjemu toliko celic da pokriješ povprečno moč. V tem primeru nekaj štroma kupiš, nekaj prodaš, na koncu si pa na nuli. Če hočeš met več celic zapadeš v rang elektrarn in kup dodatne birokracije, ker nisi več porabnik ampak si generator.

Država kot celota pa bi načeloma morala imet dovolj za pokrivanje max moči oz. vsaj tipične max moči, da ni kupovanje električne energije normalna praksa ampak le izjema.
Zbogom in hvala za vse ribe

Phil ::

Država kot celota pa bi načeloma morala imet dovolj za pokrivanje max moči oz. vsaj tipične max moči, da ni kupovanje električne energije normalna praksa ampak le izjema


Me zanima koliko bo tole uresničljivo v praksi. ELES namreč trdi da je za vsak "obnovljiv" vir treba imeti 100% rezervo v sistemskih elektrarnah. Bomo torej zgradili en kup elektrarn, ki bojo delovale le ob oblačnih dneh? Ne bi bilo ceneje če bi delovale kar ves čas? Sončne celice pa na hold dokler se jim bistveno ne izboljša učinkovitost, zniža cena in ne pogruntamo dobrega načina za skladiščit energijo.
ELESov mesečnik (str. 24)

A. Smith ::

@W1:

Vse lepo in prav.

Samo garantirane odkupne cene naj se ukinejo, in uvedejo take, kot jih plačujemo distributerjem. Zgolj zato, da ne bodo tiste fotovoltaike obratovale na moj (davkoplačevalski) račun. Mkay?

Če si pozabil, koliko je garantirana odkupna, naj ti osvežim spomin. Ker tale denar bi jaz, namesto raznim "sončnim" Novakom in ostalim proizvajalcem in prodajalcem konvencionalnih fotovoltaik, razdelil inovatorjem, da spacajo proizvod, ki bo konkurenčen obstoječim rešitvam. Ker tole, kar gledam sedaj, je eno nategovanje davkoplačevalcev.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

A. Smith ::

Sončne celice pa na hold dokler se jim bistveno ne izboljša učinkovitost, zniža cena in ne pogruntamo dobrega načina za skladiščit energijo.


Saj, ČHE je dober (in po učinkovitosti z baterijo primerljiv) način za shranjevanje.

Ampak čemu bi gradili nerentabilne vire, če lahko ČHE nabavi cheap energijo na trgu (no, vsaj za nekaj je trg dober...)?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Phil ::

Saj, ČHE je dober (in po učinkovitosti z baterijo primerljiv) način za shranjevanje.


Res na ČHEje nisem niti pomislil. Ampak spet ostane vprašanje kdo bo financiral izgradnjo. Ceneje je zgraditi predvidljiv vir, pa takih stvari sploh ne rabiš.

WarpedGone ::

Samo garantirane odkupne cene naj se ukinejo, in uvedejo take, kot jih plačujemo distributerjem. Zgolj zato, da ne bodo tiste fotovoltaike obratovale na moj (davkoplačevalski) račun. Mkay?

Garantirane odkupne cene so poseganje države na trg. Spada v eno drugo temo ampak verjetno veste, kakšen je moj odnos do tega. Mkey.

ČHE so pljunek v morje. Ogromno energije (človeške in finančne) bo šlo v gradnjo cele rajde malih HE od katerih na koncu ne bo nič od nič. V kumulativi okrog 50MW v povprečju. Tako dela stvari politika. En dodatn GW blok v krškem je pa tak problem, da ne upajo niti direkt povedat, da študirajo o njem.
Zbogom in hvala za vse ribe

A. Smith ::

cman:
Treba je vedet, da so ČHE sposobne same povrniti stroške investicije.

Veliki JE in TE bloki si želijo obratovati v pasu, zato dobimo ponoči in med vikendi viške energije (še vedno obstajajo, čeprav jih ni toliko kot včasih), zato je cena energije nižja. To poceni energijo ČHE pokupijo, uskladiščijo in prodajajo ob konicah moči (ko je cena visoka). Razlika je njihov dobiček. Mimogrede, največji investitor v Avče so Soške elektrarne - SENG.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

A. Smith ::

Tako dela stvari politika. En dodatn GW blok v krškem je pa tak problem, da ne upajo niti direkt povedat, da študirajo o njem.

Je bila na FE par dni nazaj javna razprava o energetiki. Franc Žlahtič (Direktorat za energijo, Ministrstvo za gospodarstvo, vlada RS), je rekel, da ne bo nič z njo.

Čakamo naslednjo vlado.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

sprasujem ::

Kaj pa mislite o tej tehnologiji KITEGEN? En lep kompromis za zagovornike jedrskih elektrarn in elektrarn obnovljivih virov. Kitegen ima potenciala do 1GW in več za manjše stroške

Navaja vir:
http://nextbigfuture.com/2009/04/1-mw-a...


Sam spet politiki npr.: raj posodijo vnaprej sfrčkan denar Bavčarju kot pa poskusom da se kaj ukrene v splošno dobro!

Zgodovina sprememb…

SmeskoSnezak ::

Jaz te LEPO PROSIM, premakni tole tvojo debato okoli KITEGENA v temo Kako se znebiti nadležne obsedenosti z nafto.

Ta tema je o elektro avtomobilih, ne o proizvodnji električne energije. Sem že parkrat moral rečt to!
@ Pusti soncu v srce... @

dzinks63 ::


Nekateri magnetni motorji zgledajo obetavno, mogoče bo pa res kaj pametnega ratal iz vsega tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

energetik ::


Nekateri magnetni motorji zgledajo obetavno, mogoče bo pa res kaj pametnega ratal iz vsega tega.

Vsak elektromotor je magnetni motor in delujejo že skoraj 200 let. Kaj si hotel zdaj povedati? 8-O

WarpedGone ::

Električni motorji so že rešen problem. Od nadalnjih izboljšav si ne mormo obetat nič bistveno boljšega.

Kaj ti nuca 10x boljši izkoristek, če ti dejansko prinese le 10% - 20% večji doseg z isto količino energije? 80% izkoristek pomeni 20% izgube, 10x boljši izkoristek pomeni 10x manj izgube oziroma 98% izkoristek. 98/80 je pa manj kot 25% izboljšanje, to je v praksi komaj opazno.

Tudi teža električnih motorjev danes je že zelo nizka. 60kg motor da od sebe do 250 KM oz. 185kW, lahko pa še več. Tudi če težo prepoloviš si profitiral koliko? 30kg. To je v celotni teži avtomobila manj kot 3% - zopet neopazno. Poleg tega ne potrebujejo težkega in velikega menjalnika, par zobnikov s fiksnim razmerjem prenosa in stvar špila. Model S naj bi bi imel motor in reduktor ZA zadnjo osjo, kljub temu pa bo v pritljažniku dovolj prostora da bosta v njem lahko sedela dva otroka. Volumen teh motorjev je že dovolj majhen, da dodatno zmanjševanje ne prinese opazne prednosti.

Električni avtomobili nimajo nobenega mehanskega problema več, problem je le še vzdržljivost baterij. Večini ljudi je 7 let življenske dobe baterije premalo - kljub temu da se ob nežni rabi to podalša do 10 let, in da življenska doba pomeni le upad kapacitete na 80% nazivne, ne pa odpoved delovanja. Ampak za namišljene probleme je pač težko najt tehnične rešitve.
Zbogom in hvala za vse ribe

kitzbrado ::

Kolektivno sem brisal odgovore od posta, ki ga je zapisal Tio2. Tiste, ki s tistim postom niso imeli zveze, sem pustil, samo jih je bilo bolj malo. V naprej se opravičujem, če sem komu zbrisal tudi kaj zanimivega in argumentiranega, samo je bilo veliko plevela, tako da mi je mogoce uslo. Te osebe prosim, da tisti del posta se enkrat objavijo.

Zdaj pa prosim, da nadaljujete z debato o električnih avtomobilih.

Zheegec ::

Električni avtomobili nimajo nobenega mehanskega problema več, problem je le še vzdržljivost baterij.

Niti ne - zame osebno je problem čas, ki se ga potrebuje za napolnitev baterij in doseg le-teh in pa seveda cena samega avtomobila. Če je potrebno po 5 letih kupiti novo baterijo - sploh ni problem, ker bi z rednimi servisi vmes že toliko prihranil.

[edit] čas za napolnitev bi se elegantno rešil z modularnimi baterijami, tako da je to ena težava manj...
[edit2] pa cena baterije, če je extra draga. Če je baterija 500€ na vsakih 5 let je to čisto OK.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Brane2 ::

Zame pa cena baterije.
On the journey of life, I chose the psycho path.
««
40 / 1218
»»