Za Activison Blizzard računalniki pomembnejši od konzol
Matej Huš
9. maj 2023 ob 21:28:39
Activision Blizzard, ki je zadnje mesece polnil novice zaradi neuspele poroke z Microsoftom, je v poslovnih rezultatih razkril pomemben obrat. Spet se je zgodilo, da so z igrami za osebne računalnike zaslužili več kot z igrami za konzole. V prvem letošnjem kvartalu so osebni računalniki prinesli 666 milijonov evrov, konzole pa 639 milijonov dolarjev. Vse od vrha v prvih letih tega tisočletja so konzole prednjačile, v drugi polovici minulega leta pa se je trend obrnil.
V celotnem letu 2022 so bile konzole še zmagovalke, a leto 2023 bo očitno drugačno. Ob tem velja poudariti, da so posamezna četrtletja že kazala obrnjeno sliko tudi v preteklosti, a to pot gre za prvo daljše obdobje, ko se trend ne spreminja. Glavni prispevek odpade na Blizzard, ki na primer prinese manj kot polovico toliko kot Call of Duty, a več kot 72 odstotkov na osebnih računalnikih in le 8 odstotkov na konzolah. Call of Duty je bolj uravnotežen, z 59 odstotki na konzolah in 26 odstotkih na osebnih računalnikih, preostalo so mobilne naprave.
Celotno podjetje Activision je torej lani še prodalo za 100 milijonov dolarjev več iger za konzole, a je bila to najmanjša razlika v zgodovini. Letošnji rezultat bo močno odvisen od igre Diablo 4, ki izide junija za osebne računalnike in konzole. Tudi povečano zanimanje za igre na osebnih računalnikih so eden izmed razlogov, zakaj si Microsoft zares želi kupiti Activision, Sony pa na primer množično migrira igre še na osebne računalnike.