World of Warcraft v zadnjem četrtletju izgubil sedmino igralcev
Matej Huš
12. maj 2013 ob 16:59:33
World of Warcraft je najpriljubljenejša večigralska spletna igra vlog, ki je imela skoraj deset milijonov naročnikov in aktivnih igralcev. Toda v zadnjem četrtletju so začeli pospešeno izgubljati igralce, saj je založnik Activision Blizzard v prvem letošnjem četrtletju izgubil kar 1,3 milijona oziroma 14 odstotkov naročnikov. To je daleč največji padec doslej, ugotavljajo v analizi poslovnih rezultatov. V prihodnosti pričakujejo, da se bo padec še nadaljeval, so povedali. Razlog naj bi bila čedalje večja priljubljenost brezplačnih ali freemium iger, dodajajo. V najboljših časih, to je leta 2010, je imel World of Warcraft kar 12 milijonov naročnikov, k čemur je pripomogla tudi izdaja novega dodatka Mists of Pandaria. Dve leti pozneje smo tretjino niže.
Kljub temu je Activision Blizzard posloval pozitivno, saj so prihodke od prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani povečali za 13 odstotkov na 1,3 milijarde dolarjev, dobiček pa se je pošesteril na 456 milijonov dolarjev. Razlog so seveda druge franšize, ki jih prodajajo. Diablo 3, StarCraft 2: Heart of the Swarm in Call of Duty nizajo izvrstno prodajo, ki je več kot nadoknadila izpad naročnikov na World of Warcraft. Da pa bi zadržali padanje, bodo storili to, kar znajo in zmorejo - izdajali bodo več dodatkov in novih vsebin.
Upamo pa lahko, da so nekateri od nekdanjih igralcev WoW šli tudi - ven na zrak.