Epic kupil Bandcamp
Jurij Kristan
7. mar 2022 ob 00:17:07
Sezona nakupov v igričarski industriji ne pojenja: tokrat so pri Epic Games kupili glasbeno platformo Bandcamp.
Medtem ko večina prevzemov v igričarski industriji zajema razvojne studije, kot so bili nedavno Bungie, Zynga in Activision Blizzard, pa nekatera podjetja gledajo precej širše. Med njimi Epic Games, kjer poleg razvpitega Fortnita vzdržujejo še najbolj razširjen grafični pogon v industriji, Unreal Engine, in v zadnjih letih tudi tržnico Epic Games Store, ki jo skušajo na vsak način napraviti konkurečno Steamu. Med težje oprijemljivimi so njihovi načrti glede metaverzuma, kjer se opirajo na pričakovanje, da bo Unreal Engine tvoril jedro razvoja tamkajšnjih virtualnih prostorov, obenem pa s Fortnitom eksperimentirajo tudi pri sami implementaciji, na primer s prirejanjem koncertnih dogodkov. Bržkone gre v to smer tudi nakup Bandcampa, ki so ga pohrustali pred nekaj dnevi.
Bandcamp je namreč novodobna glasbena tržnica s pripojenimi dodatnimi storitvami, kot je na primer izdelava vinilk za izvajalce. Uveljavila se je kot bolj neodvisniška alternativa Spotifyju. V razlagi vodilni pravijo, da se kratkoročno s prevzemom ne bo dosti spremenilo, saj bo podjetje obratovalo kot doslej; naj bi pa z Epicovim denarjem in dosegom prodirali na nova območja. Bolj zanimiva zna biti omemba, da naj bi osebje Epicu hkrati pomagalo pri razvoju naslednjegeneracijskega ekosistema za distribucijo vsebin. To lahko beremo na mnoge načine - od tega, da bo EGS začel prodajati glasbo, pa vse do dejanskega razvoja vsebin v metaverzumu. Treba je omeniti, da to ni Epicov prvi nakup te sorte: pred tremi leti so pohopsali razvijalca komunikacijske aplikacije Houseparty, ki so jo sicer lani ukinili, toda razvojno ekipo so obdržali in dela na orodjih za Fortnite in EGS.