Zaključek desete sezone Fortnita rušil rekorde
Matej Huš
24. okt 2019 ob 20:59:57
Zaključek desete sezone priljubljene igre Fortnite, ki smo mu bile priče minuli teden, je poskrbel za številne rekorde. Padec zastora si je na Twitchu, Twitterju in YouTubu v živo oglédalo več kot sedem milijonov gledalcev. Na Twitterju in Twitchu je padel celo rekord, medtem ko ima YouTube zgodovino še bolj gledanih dogodkov (ki niso povezani z igrami). Na Twitchu je na primer v konec bolščalo 1,7 milijona ljudi. Twitter je zbral (ne v živo) kar 43 milijonov ogledov.
Po koncu ene sezone sledi druga, ki je to pot nabrala še več navdušencev. Novi Fortnite: Chapter 2 prinaša največ sprememb po letu 2017, odkar igra obstaja. To so nov otok za borbe, motorni čolni, možnost plavanja junakov - novi zemljevidi pač vključujejo bistveno več vodnih površin. Po drugi strani je orožij manj.
Zanimivo pa je, kako je rekorde rušil izid nove verzije igre. Akamai, ki založniku Epic Games nudi omrežne storitve za množično deljenje vsebin (content delivery network), je povedal, da so med nalaganjem nove verzije zabeležili 106 Tb/s prenosa. To je absolutni rekord in prvikrat, da je podjetje preseglo 100 Tb/s. V tistem času je Fortnite poskrbel za več kot polovico vsega prometa, ki ga je Akamai stregel na internetu. Običajni promet znaša 50 Tb/s, kamor sodijo vse pretočne vsebine (videoposnetki in glasba), poslovne transakcije, finančne storitve, posodobitve programske opreme itd. Ob tem dodajajo, da so še pred desetimi leti komajda dosegali 1 Tb/s, danes pa so številke stokrat višje! Da Fortnite ruši rekorde, ni presenetljivo. Lanskega julija in decembra je ob izidu novih verzij ustvaril 37 in 75 Tb/s prometa.