Sonyjeva navidezna resničnost Morpheus leto dni pred izidom že osupljiva
Matej Huš
6. mar 2015 ob 23:19:21
Sony je na Game Developers Conference v San Franciscu pokazal napredek, ki so ga v zadnjem letu ustvarili na projektu Morpheus. Razvoj bo trajal še leto dni in končni izdelek pričakujemo v prvem polletju 2016. O ceni še ni podatkov.
Znano je, da bo imel Morpheus OLED-zaslon s frekvenco osveževanja 120 Hz in ločljivostjo 1920 x 1080. Zaslon meri 5,7 palca in omogoča 100-stopinjsko vidno polje. Človeški periferni vid gre sicer vse do 180 stopinj, a je na skrajnih mejah že izjemno neobčutljiv na podrobnosti. Zato je 100 stopinj dober kompromis med ceno ter uporabniško izkušnjo. Hkrati ima naglavni komplet devet senzorjev LED, ki pokrivajo celoten prostor (360 stopinj) in omogočajo sledenje uporabnikovim gibom. Iger za Morpheus še ni, so pa novinarjem pokazali demo London Heist. Zakasnitve so znašale 18 milisekund, kar je za igro že sprejemljivo, in precej boljše od 40 milisekund pred letom dni. Tudi ergonomija je izboljšana.
Konkurenca na področju navidezne resničnosti se krepi. Morpheus je za zdaj edini, ki podpira konzole, a se utegne to kmalu spremeniti. Nedavno sta svoj izdelek pokazala HTC in Valve, Oculus intenzivno razvija svojo rešitev, Samsung pripravlja svojega konkurenta, Virtuix Omni pa je k navidezni resničnosti pristopil najbolj celostno.