World of Warcraft je ostal brez naslednika

Primož Resman

24. sep 2014 ob 22:54:45

Iz Blizzarda je odjeknila novica, da so ukinili razvoj naslednika igre World of Warcraft. WoW je daleč najbolj znana igra v žanru masovnih domišljijskih iger in je tekom svojega razvoja podrla tudi nekaj rekordov. A vsaki stvari se izteče rok uporabe, zato so pri Blizzardu že dlje načrtovali naslednika. Zdaj so sporočili, da projekt s kodnim imenom Titan ukinjajo. Projekt so začeli že pred sedmimi leti, ves čas so o njem govorili bolj potiho in popolnoma neuradno, spopadali pa so se z obilico težav. Lani so npr. povedali, da končni rezultat ne bo izšel pred letom 2016. Glavna težava, s katero so se spopadali, je bilo kako narediti igro zanimivo.

Za povrhu je Chris Metzen, eden od vodilnih mož oddelka, ki se ukvarja z razvojem franšiz in njihovih zgodb, navedel nekaj dodatnih razlogov za ukinitev. Izkazalo se je, da so bile igre, kot sta Heartstone in Heroes of Storm kljub manjšemu obsegu projekta vseeno uspešne. Pri Blizzardu so se zato odločili, da se zaenkrat želijo nekoliko oddaljiti od ustvarjanja le gromozanskih projektov, ki v mrzlico spravijo skoraj cel svet, temveč se posvetiti tudi nekoliko manjšim projektom, ki za podjetje niso tako finančno nevarni ter se jih razvije hitreje. Prav s takšnimi projekti je mogoče tudi preizkusiti popolnoma nove koncepte, pomočiti prste v vodo drugih žanrov, in podobno.

Kaj sta še povedala Chris Metzen in soustanovitelj Blizzarda, Mike Morhaine, si lahko preberete na Polygonu.