Sony prevzema Bungie

Jurij Kristan

31. jan 2022 ob 22:07:43

Sony Interactive Entertainment, oddelek japonskega tehnološkega velikana za videoigre, je najavil nakup legendarnega studia Bungie, avtorjev izvirnega Hala in serije Destiny.

Po Microsoftovem udarnem prevzemu Activision Blizzard Kinga je bilo eno od glavnih vprašanj, na kakšen način bodo odgovorili pri največjem tekmecu v panogi, Sonyju. Japonci se niso pustili zvabiti v kakšen soroden megalomanski nakup, temveč odločno nadaljujejo pristop kupovanja skrbno izbranih studijev, ki so ga vodili že v lanskem letu, med drugim s prevzemi hiš Housemarque, Bluepoint in Firesprite. Toda današnja najava je vendarle malce posebna: v SIE so se namreč odločili pohrustati Bungie, legendarni studio za serijami Marathon, Halo in Destiny - torej družbo, ki je, ironično, pomagala na noge postaviti prvi Xbox. Bungie ima sicer za seboj pestro 30-letno zgodovino; po kultnih streljankah Marathon za mace in začetkih franšize Halo so se z Microsoftom leta 2007 razšli in danes nad serijo Halo bedi hiša 343 Industries.

Po novem gredo zopet pod okrilje velikana, posel pa naj bi znašal približno 3,6 milijarde dolarjev in je bil v fazi pogajanj vsekakor dobro varovana skrivnost. Studio je nemudoma objavil podrobno pojasnilo, da ostaja razvojno neodvisen. To konkretno pomeni, da nameravajo igre razvijati za vse platforme, ne le Playstation, deklarirano tudi v prihodnosti, ne zgolj pri tekočih projektih, kot je Destiny 2. Na drugi strani je iz razlag Sonyja med vrsticami moč razbrati, da si od nakupa obetajo ne samo zaslužek z (upajmo) dobrimi igrami, temveč tudi Bungiejevo "tehnično ekspertizo". To pomeni, da bodo njihove inženirje bržkone izkoristili za pomoč pri prenosu lastnih iger na druge platforme in podobne optimizacije. Ob robu so za gamesindustry.biz povedali tudi, da se lahko kmalu nadejamo nadaljnjih prevzemov.