Gran Turismo 5 omejen z zmogljivostjo konzole
Primož Resman
10. nov 2010 ob 06:43:48
Kazunori Yamauchi, ustvarjalec izredno popularne dirkaške serije Gran Turismo za konzole Play Station, je za revijo Esquire UK povedal, da njegovo vizijo o najbolj realističnem simulatorju vožnje v vsakem primeru omejevala zmogljivost strojne opreme, tudi v primeru PlayStation 3, na katerega prihaja najnovejša, peta izdaja Gran Turisma. Omejitve so bile še toliko bolj ozko zastavljene na prvem PlayStationu, ko so izdali GT1 in GT2, ter PlayStation 2, za katerega sta izšla GT3 in GT4. V povezavi z vizijo so ga povprašali še o nekaterih podrobnostih, ki jih lahko pričakujemo v GT6, a je vprašanje enostavno odpravil z odgovorom, da je le-ta še predaleč v prihodnosti, čeprav že začenjajo z razvojem.
Odgovor je podkrepil s podatkom, da so v primeru Gran Turismo 5 zgolj za potrditev in uskladitev želja, ki so jih v igri želeli in jih nato tudi uresničili, potrebovali kar 2000 dni. Če upoštevamo le delovne dni v tednu, to znese prek sedem let in pol. Te želje so obenem morali omejiti še z zmogljivostmi strojne opreme, ki so jo po besedah Yamauchija popolnoma izkoristili ter v danih zmožnostih izdelali najboljšo igro, kot so jo lahko.
Še vedno pa ni znan točen datum izida, zdaj pričakovan za konec novembra...