Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

Primož Resman

23. feb 2010 ob 14:54:32

Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra izpilijo. Izbira je bila tako očitna, saj se igre na osebnih računalnikih bojujejo s piratstvom, razvijanje za PlayStation 3 pa je neverjetno zahtevno in drago.

Ker so pri Remedy mnenja, da je igralno okolje osebna preferenca ter da je v dotični igri prav tako mogoče uživati na kavču v dnevni sobi z velikim televizorjem in 6-kanalnim ozvočenjem, kot v delovni sobi pred manjšim in bližjim monitorjem, različica za osebne računalnike še ni popolnoma izključena.

A čeprav še ni popolnoma izključena, je potrditev na Microsoftu, ki bo povedal, kam želi peljati znamko Alan Wake. Ker je studio Remedy tako majhen, morajo najprej dokončati Xbox 360 različico, to pa pomeni, da so kakršnakoli razmišljanja o osebnih računalnikih še zelo daleč.