Antipiratska zaščita @ Codemasters

slycer

25. jun 2001 ob 21:35:11

Danes je bil naporen dan, saj sem bil izredno športno aktiven (če koga zanima: naredil sem 100 km s kolesom). Ker sem precej sesut in mi je misel na novice zadnja stvar, bom danes malo bolj kratek.

Založniki že dolgo časa bijejo nedokončani boj s pirati. V obupu poizkušajo na vse načine zajeziti piratsko ponudbo, vendar jim to ne uspeva ravno najbolje. Ena zadnjih možnosti, ki bi lahko pokopala piratsko presnemavanje iger in drugih programov so razne zaščite, ki jih programerji vgrajujejo v sam program. Zaščite so videti obetajoče, vendar kaj, ko se na internetu najdejo cracki še preden je določena igra/program izdana (!). Revolucijo na področju antipiratskih zaščit naj bi prinesel Codemasterjev (Colin McRae Rally 1 in 2, Toca, ...) protipiratski sistem FADE. FADE bo preprečeval proizvajanje ponaredkov (kopije originalov). Njegovo delovanje pa bo precej preprosto: če bo FADE prepoznal igro kot že igrano od drugega človeka (ki si lasti original), bo na ponarejeno igro deloval do te mere, da bo le-ta postala popolnoma neigralna. Kako se bo FADE obnesel v praksi, bomo videli septembra v igri Operation Flashpoint. Celotno zgodbo najdete tukaj.