Pirati so neizkoriščena tržna niša
Primož Resman
10. dec 2009 ob 00:05:03
CEO enega izmed največjih, če ne kar največjega založnika iger na svetu, Electronic Arts, je na dan prišel z zanimivo izjavo, da so pirati, ki kradejo njihove igre zgolj neizkoriščena tržna niša. John Ricittiello (CEO) je tako povedal, da pri EA zdaj raziskujejo načine, kako pirate, ki igro dobijo zastonj, vseeno ožeti za nekaj zelencev, namesto da se z njimi bojujejo s pomočjo DRMja in zaščit proti kopiranju medijev.
Menijo, da so odgovor razširitveni paketi, ki jih uporabniki prenesejo s spleta. Po njihovih besedah le-teh ni mogoče spiratizirati (ja, seveda...), ponujali pa bi tako brezplačne kot premijske, plačljive pakete. V preteklosti so prenosljivi dodatki že ustvarili veliko zanimanja ter v nekaterih primerih precej zaslužka (v novembru je bil plačljiv dodatek za Dragon Age: Origins v prvem tednu po izidu prenešen kar milijonkrat), kar kaže na dejstvo, da so takšne razširitve potrošnikom všeč. Jasno je tudi, da meni, da nihče ne bi smel piratizirati iger, saj s tem pirati kradejo predvsem ustvarjalcem, oz. umetnikom, kot jih je poimenoval, ki igre razvijajo.