Google vstopa v pretočno igranje s Project Streamom
Jurij Kristan
4. okt 2018 ob 23:19:18
Google je najavil Project Stream, servis za pretočno igranje iger kar skozi brskalnik Chrome.
Poganjanje iger v oblaku je prehodilo že zajetno trnovo pot, saj se sooča z resnimi tehničnimi izzivi. Zamik v sliki in še posebno nadzoru bo vselej večji kot na lokalni napravi, saj se fizike ne da prinašati okoli. Poleg je treba prišteti obvezno kompresijo slike in pa potrebo po novih načinih trženja iger, kot je najem. Ni nenavadno, da eden pionirjev na tem področju, razvpiti servis OnLive, ni uspel in je pred tremi leti ugasnil. Po drugi strani ima Sony s storitvijo Playstation Now več uspeha in tudi Nintendo na Japonskem preizkuša podobno tehnologijo na konzoli Switch.
Zdaj se je namenil val pretakanja vsebin zajahati še Google in naznanil blazno originalno poimenovan Project Stream. Posebnost je predvsem v neposredni povezavi z brskalnikom Chrome, skozi katerega bomo lahko igrali sicer strojno najzahtevnejše naslove. Za štartni preizkus z jutrišnjim začetkom bo služil Assassin's Creed Odyssey. Preizkus je zaenkrat žal omejen na Združene države, sodelujoči pa morajo ob tem posedovati vsaj 25-megabitno linijo. Drugih podrobnosti še ne poznamo; predvsem nič okoli tega, kakšno strojno drobovje bo imel servis. Je pa lepo videti, da na področje igranja PC iger v oblaku vstopajo velika imena in bo imela Nvidia konkurenco pri svojem Geforce Now.