Unreal Engine 3 postaja še cenejši
Primož Resman
25. feb 2011 ob 06:35:07
Unreal Engine 3, osnova za igre, kot so Unreal Tournament 3, triologiji Gears of Wars in Mass Effect, serija BioShock, itd., je že dobro leto dni odlična izbira za garažne razvijalce ter študente. Epic Games, razvijalec pogona, je namreč oktobra 2009 izdal razvojni paket Unreal Development Kit, v katerem je mogoče brezplačno razvijati igre, s katerimi razvijalci nimajo namena služiti denarja. Preskok z nekomercialnih na komercialne projekte je preprost, saj je za začetek potrebno poravnati le enkratni licenčni znesek v višini $99, kar avtorji storijo, ko je razvit projekt prispe na tržišče.
Do nedavnega je bila to za razvijalce edina licenčnina, dokler z igro niso zaslužili $5.000, od koder naprej so morali nato Epic Games plačevati dodatnih 25 % od prihodkov. Pri Epic Games so ta znesek zdaj dvignili na kar $50.000, s čimer upajo, da bodo mladi razvijalski studii pripravili še boljše izdelke in bolje pripravili svoja mlada podjetja na zahtevnosti poslovanja. Višanje meje za vklop licenčnine gre z roko v roki z izdajo različice UDK-ja, ki deluje tudi na platformah iOS in Android, kjer so razvijalci običajno mnogo manjši, kot v primeru osebnih računalnikov, zaslužki pa vseeno lahko relativno visoki.
Kot primera uspešnih neodvisnih naslovov, izdelanih z UDK-jem, so pri Ars Technici izpostavili igri The Ball, sprva predstavljeno kot mod za Unreal Tournament 3, ter Dungeon Defenders, igro, ki je življenje začela kot Dungeon Defense ter je prerasla v naslov, izdan na več platformah.