Bo Kinect zaznaval prste?

Primož Resman

22. dec 2010 ob 00:02:12

Microsoft je ob predstavitvi Kinecta povedal, da infrardeča kamera, ki skrbi za zajem slike igralca in s tem zaznavo premikov, sliko zajema pri ločljivosti 320 x 240 pik. Ta je žal premajhna, da bi Kinect lahko med seboj ločil prste na rokah, a je jasno dovolj za razpoznavanje kretenj s celotnimi rokami in nogami. Z začetkom ustvarjanja gonilnikov in nadaljno uporabo Kinecta v druge namene so mnogi odkrili, da ima Kinect pravzaprav IR senzor z ločljivostjo 640 x 480 pik, kar je omogočeno tudi v gonilnikih na namiznih računalnikih, ne pa na Xboxu.

Razlog za omejitev naj bi se skrival v pasovni širini priključka USB, ki ga poleg Kinecta uporabljajo še druge naprave, npr. USB ključki. V primeru uporabe polne ločljivosti bi Kinect popolnoma zasedel pasovno širino USB-ja, kar bi povzročalo težave drugim napravam. Vseeno pri Microsoftu očitno raziskujejo način, da bi omogočili uporabo ločljivosti 640 x 480 tudi na konzoli, saj bi tako lahko zaznavala posamezne prste in kretnje povezane z njimi. Možno je, da bi ta poteza zahtevala novo revizijo strojne opreme (npr. konzole, ki bi imela popolnoma ločen priključek), razen če bo razvijalcem uspelo izboljšati kompresijske algoritme in nekoliko bolj stisniti podatke o sliki, zajete z infrardečo kamero.

In igra bo vedela da ste ji pokazali sredinca!