Alan Wake bo zgoden
Primož Resman
10. apr 2010 ob 05:28:37
Igro Alan Wake zlahka lahko povežemo z zamudami in odpovedmi, saj so jo sprva najavili že leta 2005 na E3 in predstavili na jesenskem IDF-u leta 2006 kot eno izmed prvih iger, ki dodobra zapreže štirijedrni procesor. Takrat je bilo mišljeno, da bo igra ekskluziva za Windows Vista in DirectX 10 ter da bo vključevala mnogo grafičnih dobrot iz takrat sveže grafične knjižnice. Ta načrt se je izjalovil, saj so sprva lani poleti najavili različico za Xbox 360, februarja pa povedali, da različice za osebne računalnike ne bo. Razlagi za ukinitev sta dve, po besedah razvijalskega studia Remedy so sami premajhni, da bi lahko razvijali dve različici, po besedah Microsofta pa osebni računalniki niso primerna platforma za igro, kot je Alan Wake. Sprva se je Xbox 360 različico v Evropi pričakovalo 21. maja, a bodo mnogi navdušeni nad dejstvom, da so pri Remedyju pohiteli ter izid premaknili za en teden na 14. maja letos. Igra, delo Sama Lakea, ki je zgodbo spisal tudi za serijo Max Payne, bo tako izšla že čez dober mesec dni.