Unreal Engine 3 na iPhone in iPod Touch
Primož Resman
23. dec 2009 ob 08:43:20
Kljub večinoma neoptimiziranim in hroščatim predelavam iger za računalnike, prvotno namenjene konzolam, imamo igralci na osebnih računalnikih še vedno nekatere bisere, kjer razvijalci svoje pogone dejansko dodelajo in omogočijo gladko igranje na širokem spektru konfiguracij. Mednje spadata npr. Valve (s svojim Source pogonom) ter Epic Games, ki stoji za Unreal Engine, trenutno v različici 3. Fleksibilnost slednjega dobro pokaže dejstvo, da je razvijalcem pogon uspelo v delovanje spraviti celo na iPhone 3GS in iPod Touch 3. generacije.
Pogon, ki za delovanje zahteva OpenGL ES 2.0, je zaenkrat zgolj tehnološka demonstracija, ki uporablja nekoliko predelano mapo iz Unreal Tournament. Ubijanje enega sovražnika, ki se nato ponovno oživi, je zaenkrat edini cilj, saj trenutno npr. eksperimentirajo s kontrolnimi opcijami. Na mizi je ideja o upravljanju z nagibanjem, medtem ko v demonstraciji z levim prstom (v levem spodnjem kotu) premikate svojega igralca, z desnim pa upravljate s kamero (levo-desno). Pritisk na zaslon sproži orožje, ki ga držite v rokah.
Več naj bi videli na januarskem CES-u, pri Epic Games pa so povedali še, da pogon lahko pričakujemo tudi na drugih mobilnih platformah.