The Secret of Monkey Island ima skrito vsebino
Primož Resman
12. nov 2009 ob 03:03:48
Lucasartsova odločitev oživitve slavne serije Monkey Island, ki se je začela z modernizacijo (zgolj grafično) prve igre, The Secret of Monkey Island, je botrovala odkritju dodatne vsebine v izvorni kodi. Vodja predelave, Adam Bormann, je vrstico za vrstico pregledoval staro kodo ter ob njej odkrival delovanje pogona SCUMM in ugotavljal, kako vključiti sistem nasvetov. Navdušen je bil nad načinom programiranja, saj je prvotna ekipa pod vodstvom Rona Gilberta in Tima Schaferja obdržala celotno izvorno kodo, ki je bila kadarkoli napisana, poleg vseh komentarjev, ki so do potankosti opisovali namen in delovanje posameznih delov kode. V primeru popravljanja hrošča so spisali nov del kode, starega pa zakomentirali in obenem tudi dodobra dokumentirali vse hrošče z opisom in datumom popravka. Med vsemi temi komentarji je Adam Bormann našel tudi nekaj izgubljenih dialogov in scen. Vsebine sicer ni veliko, večinoma je le dodaten dialog med glavnim likom, Guybrushem Threepwoodom in člani njegove bodoče posadke, a sta med izgubljenimi deli tudi dve sceni, kjer Guybrush ropa otok Melee s kapitanom Meathookom ter scena, ki prikazuje kanibalski obred. Dodatkov v modernizirani različico razvijalci niso vključili, ker so menili, da obstaja dober razlog, da le-ti niso bili že v originalni različici. Obenem so tudi menili, da se ne bi dobro skladali z vključenimi ugankami in potekom same igre. Dodatne dialoge so vseeno želeli pokazati javnosti, kar so naredili v prispevku na blogu Lucasarts Workshop.