Nove podrobnosti o PhysX (PPU)
kuglvinkl
21. maj 2005 ob 10:31:49
O novem kosu silicija, poimenovanem PhysX , ki bo skrbel izključno za fizikalne učinke, najprej v igrah, kasneje pa še v aplikacijah, smo že poročali. Delitev zahtevnih nalog med centralnim (CPU) in grafičnim procesorjem (GPU) je jasna že dolgo, saj si brez sodobnih GPU-jev nikakor ne moremo predstavljati kakršnega koli delovanja iger. V AGEIA-i so prepričani da tako jasna delitev dela med komponentami velja tudi za fizikalne učinke: CPU igra vlogo dirigenta, GPU rendrira sliko in jo prikazuje, fizikalni procesor (PPU) pa skrbi za gibanje telesa, vode, obleke, interakcijo z okoljem in umetno inteligenco.
PhysX bo zgrajen v 0.13 mikronski tehnologiji in bo imel nezanemarljivih 125 milijonov tranzistorjev. Kartice, ki jih bo med prvimi ponudil ASUS, bodo dobavljive konec letošnjega leta. Glede na to, da so trenutno vsi proizvajalci matičnih plošč še precej konzervativni z (novimi) vmesniki in je število PCI vmesnikov običajno višje kot število PCIe 1×/4×, je poteza, da bodo kartice sprva na voljo s PCI vmesnikom povsem logična.
Razvijalci iger (Epic Games, Ubisoft in mnogi drugi so že izrazili navdušenje) bodo tako dobili novo, očitno mogočno orodje. Vprašanje pa je, kako bodo novost izkoristili. Poleg tega, kartica ne bo ravno poceni. Cena naj bi se gibala med 249 in 299 ameriškimi dolarji.