Quake3 ter GTA:ViceCity v raytracing tehnologiji?

Vesoljc

2. jun 2004 ob 14:00:28

Na Fakulteti za računalniško grafiko na univerzi v Nemčiji že dlje časa delajo na projektu OpenRT (OpenRT Realtime Ray-Tracing Project). Ray-Tracing (sledenje žarku) je metoda za izrisovanje/prikazovanje slike. Njena posebnost je v tem, da za vsako točko na zaslonu pošljemo v globino (smer pogleda) en žarek ter mu sledimo. Ko se le ta "ustavi", njegove barvne lastnosti prenesemo na dotično točko/pixel. Več ali manj se pri tem uporablja vektorska matematika, s katero lahko prikažemo zelo všečno sliko (refleksija, refrakcija, "prave" sence). No, seveda je taka metoda procesorsko zelo zahtevna, ampak če pogledamo slabo desetletje nazaj ter se spomnimo 3D pospeševalnikov, oziroma danes že kar samo grafičnih kartic, se v naslednjem desetletju lahko zelo verjetno nadejamo podobnega preskoka. In osebje na univerzi počne prav to. Razvijajo strojno implementacijo za takšno metodo. Rezultati so precej nori, bojda naj bi "grafična" kartica s SaarCOR čipom (90 MHz!) dala takšne rezultate kot sistem z desetimi dual Athloni 1800+. Hecno, ne? Lotili so se tudi predelave nekaterih znanih iger, kot sta Quake3 ter GTA: ViceCity (ter še nekaj kar me močno spominja na Magic Carpet). Vse podrobnosti o igrah, slike, video ter še ogromno informacij o sami implementaciji najdete na zgornjam linku.

Morda se nam obeta še ena revolucija ...