Kyro II

Mate

12. apr 2001 ob 20:40:08

Testov Kyra II se je na internetu pojavilo že kar nekaj. Tule je še eden, tokrat iz HardCOREwarea, kjer se ubadajo s Kyrom bolj iz teoretičnega zornega kota. Kyro II ponuja novo tehnologijo tile-based rendering, ki je nekaj podobnega, kot je bil HSR (Hidden surface removal) pri 3dfxovih karticah, le da je pri Kyru to strojno podprto. Učinek tile-based renderinga je izrisovanje le tistih delov slike, ki so tudi dejansko prikazani na zaslonu. Kyro to doseže z določanjem trikotnikov, ki so v ospredju. Tiste, katerih se ne vidi, pa spusti in kasneje nanje tudi ne lepi tekstur ter jih ne osvetljuje. Naslednja svetla stran Kyra je (za razliko od GeForce MXa), da vse dela v 32 bitnih barvah, tako da se uporaba samo 16 bitnih barv ne izplača. Kyro podpira tudi Environmental Bumb Mapping, ki sliko, če to igra podpira, močno izboljša... pa saj veste, kaj je to. Številsko je Kyro na pogled zelo boga kartica, saj zmore le 230 Mpixlov in Mtexlov na sekundo (Geforce 2 MX 350Mpx/s, 700Mtx/s), a to še ne pomeni, da je Kyro slabotna kartica. V 3D Marku 2000 je za 15 odstotkov počasnejši od MXa. V Unreal Tournamentu se pri ločljivost 1024×786 prav lahko kosa z MXom, saj dosegata zelo podobne rezultate. Pri Quakeu pa se pri tej ločljivosti rezultat že obrne v korist Kyra. Še večja razlika nastane pri uporabi FSAA, kjer nastajajo razlike do 20% v korist Kyra. Prav tako tudi slika govri v korist Kyra. To, da je Kyro II odlična kartica, je vsekakor zelo dobrodošlo, ker se bo najverjetneje z nVidio vnel boj za grafične kartice cenejšega razreda. Celoten opis si lahko ogledate tukaj.