Prijavi se z GoogleID

»

Robotsko parkiranje se širi

Slo-Tech - Londonsko letališče Gatwick bo poleti preizkusilo samodejno parkiranje avtomobilov s pomočjo robota Stan. To je važen korak za francosko firmo Stanley Robotics, ki je doslej omejene preizkuse vršila doma v Franciji, in pa dejavnost avtonomnega parkiranja, ki se utegne tako znebiti potrebe po namenskih avtomatiziranih parkirnih hišah.

Robotske parkirne hiše, kjer avto zgolj odložimo v boks in ga nato avtomat namesti v notranjosti stavbe, niso novost. Zanimivost: nanje so še posebej mahnjeni na Bližnjem vzhodu, kjer je tudi trenutna rekorderka v Kuvajtu. V Evropi je največja na Danskem, pa tudi v ZDA se širijo z bliskovito naglico. Toda kmalu se bo dejavnost preselila še na zunanja parkirišča, saj se razvijajo samovozeči...

30 komentarjev

Piratiziranje filmov ima (včasih) tudi pozitivne učinke

vir: Wikipedia
Slo-Tech - Marketingarji s poslovnih šol Univerze v Houstonu in Western University iz kanadskega Ontaria, so v posebni raziskavi preučevali vpliv Piratebaya na uspešnost filmov v kinematografih.

Ko so švedske oblasti pred petimi leti zaprle podatkovni center Pirate Baya v bližini Stockholma, je priljubljena stran s torrenti umolknila za dober mesec dni. Prav ta downtime je bil izhodišče raziskave, ki je merila njegove učinke na prodajo kino vstopnic v tistem času. V poštev so vzeli več sto filmov in njim pripadajočih torrentov in prišli do zanimivih ugotovitev.

Če na...

13 komentarjev

Zvezdniški koncerti v navideznem svetu?

Marshmello

vir: Wikipedia
Slo-Tech - Bodočnost digitalne zabave dobiva svoje obrise, potem, ko so svoje moči prvič združili popularna igra, glasba in zvezdnik. Minulo soboto je namreč v Fortnitu z desetminutnim nastopom navdušil DJ Marshmello. Točno ob 20.00 po našem času je na milijone igralcev za hip prenehalo z battle royalom in se znašlo pred navideznim odrom na lokaciji Fortnita, imenovani Pleasant Park. Epic je za teh deset minut onemogočil uporabo orožij, tako da je lahko množica brez strahu za navidezna življenja spremljala dogodek in poplesovala s pomočjo emotes, torej plesnih gibov, ki so del komunikacije v igri.

Koncert je bil seveda poprej odlično oglaševan, denimo s plakati posejanimi po igri, saj se pri Epic niso prvikrat lotili organizacije in-game dogodkov. Taka sta...

110 komentarjev