»

Sedmerica ameriških IT-velikanov bo tožena zaradi dogovarjanja o plačah

Reuters - Sedem ameriških IT-velikanov se bo prihodnje leto spopadlo s tožbo zaradi nezakonitega dogovarjanja o plačah in pogojih dela svojih zaposlenih, s čimer so krnili konkurenco in zaposlenim onemogočali napredovanja in karierno rast, zaradi česar jih nekdanji inženirji sedaj tožijo. Tako je odločilo sodišče v San Joseju v Kaliforniji, ko so poskušali Apple, Google, Intel, Adobe, Intuit, Pixar in Lucasfilm doseči, da bi sodišče tožbeni zahtevek inženirjev kot neutemeljenega zavrglo. Skupinska tožba, v kateri je trenutno povezanih pet nekdanjih zaposlenih, bo svoj epilog dobila na sodišču junija prihodnje leto. Obe strani ima sedaj čas, da pripravita svoj primer in zbereta čim več dokazov.

Inženirji trdijo, da so se podjetja v...

46 komentarjev

Robot Qbo na voljo za prednaročilo

Slo-Tech - Pred nekaj dnevi je podjetje Thecorpora najavilo da je njihov dolgo (kar šest let) pričakovani robot Qbo končno na voljo za prednaročilo. Qbo je odprtokodna robotska platforma, ki vključuje tako odprtokodno strojno opremo kot odprtokodno programsko opremo. Za razliko od nekaterih bolj znanih robotskih platform (kot je naprimer Aldebaranov Nao ), Qbo cilja predvsem na domače uporabnike in manjše "hobi" razvijalce ter tudi šole in univerze.

Qbo je v prednaročilu na voljo v treh različnih okusih - Qbo basic kit, ki je namenjen entuziastom, ki si želijo svojega robota sestaviti sami....

10 komentarjev

Zdravljenje depresije z računalniško igro

ABC News - Raziskovalci z Nove Zelandije poročajo o uspehu pri zdravljenju depresije pri mladih, ki so ga ti dosegli z igranjem posebej prilagojene računalniške igre. V primerjavi z vrstniki, ki so se zdravili s konvencionalno kognitivno vedenjsko terapijo, so se po nekaterih kazalcih odrezali enako dobro, po drugih pa celo bolje. Da je nekatere oblike depresije mogoče zdraviti tudi s pomočjo računalnikov, je pri odraslih že znano, medtem ko se pri mladih to ne uporablja.

Novozelandsko ministrstvo za zdravje je zato financiralo razvoj terapevtske računalniške igre Sparx (smart, positive, active, realistic, X-factor), ki se dogaja v tridimenzionalnem fantazijskem svetu. Igralec se mora prebiti skozi sedem provinc sveta (oziroma levelov v igri), ki...

25 komentarjev

Microsoft vložil patent za prikaz iskalnih rezultatov glede na sposobnosti uporabnika

GeekWire - Znano je, da iskalniki že dolgo ne strežejo več enotnih rezultatov iskanja. Ti so odvisni tako od geografske lokacije kot tudi od predhodnih iskanj in celo od uporabe drugih storitev. Zato ni presenetljivo, da želi Microsoft še dlje in rezultate iskanja v Bingu vračati glede na uporabnikovo razpoloženje, interese in znanja (manj politično korektni bi dejali kar inteligenco). Vlogo za patent za to početje je vložil že predlani, patentni urad pa jo je šele sedaj javno objavil.

Zamisel je preprosta, a bo težje izvedljiva. Microsoft bo namreč v sodelovanju s Facebookom, Twitterjem in podobnimi družabnimi omrežji analiziral prispevke uporabnika in tej podlagi ocenil trenutno počutje uporabnika....

32 komentarjev