Novice » Arhiv novic
Specifikacije RV360
Medtem ko je uradno ime prihajoče ATI-jeve kartice s kodnim imenom RV360 še zavito v tančico skrivnosti, pa so že znane detajlne specifikacije. Kartice bodo namreč prešle v postopek masovne proizvodnje prihodnji mesec, že zdaj pa so izdelani posamezni primerki, ki so dostopni samo partnerjem. Znano je tudi, da bodo na voljo tri serije RV360 kartic.
Grafikulja poimenovana ThunderHead bo imela 128 MB 128-bitnega DDR pomnilnika, ki bo tiktakal pri 700 MHz ali celo še više. Ker je sama arhitektura kartice dokaj podobna RV350, se lahko nadejamo frekvenc jedra tam okrog 450 MHz ali kakšen megahertz več.
Močnejša inačica, imenovana Thunder Storm, pa utegne imeti celo GDDR2-M z 800 MHz, kar se bo takisto ustrezno poznalo tudi na ceni.
Tretja inkarnacija bo nosila ime Rainbow, vsebovala pa bo kar četrt gigabajta pomnilnika pri 550 MHz in bo tako najpočasnejša v družini. Vse kartice bodo imele D-Sub, DVI-I in TV-Out priključke, zadnji dve pa tudi Video In/Video Out (VIVO). Več o tem.
Windows AutoUpdate.
Microsoft želi namreč v naslednjo verzijo operacijskega sistema Windows (morda celo v naslednji service pack) vgraditi možnost avtomatskega doljemanja popravkov (nekatere navedbe v EULA dokumentu SP1 za WinXP to Microsoftu že dovoljujejo). To -- rekši ZavedniUporabnik -- naš najljubši sistem pak že ima, vendar gre pri tem za to, da bo avtomatsko posodabljanje privzeto vklopljeno in ga bo moč izklopiti, medtem ko je trenutno ravno obratno.
Odzivi aktivizma zaenkrat -- ko so to šele sveže govorice -- še niso opazni vendar precej pričakovani. Ne dvomim, da bo precej govora o posegih v zasebnost, vendar so mnenja mnogih, ki...
Termalne paste za izbirčneže
Izid Windows XP Service Pack 2 odložen na naslednje leto
LAN party
- oznake: N/A
DNK računalniki se bližajo
Če ste gledali leta 1983 posnet film War Games, se gotovo spomnite tedanjega računalnika, ki je bil narejen tako, da je vedno zmagal, vse dokler ni igral v igri križci-krožci neodločeno sam seboj. Kot vse kaže, se nam absolutno nepremagljivi računalniki obetajo v ne tako daljni prihodnosti.
Milan Stojanovic z newyorške Columbia University in Darko Stefanovic z University of New Mexico iz Albuquerqueja sta razvila prvi DNK računalniki, ki igra igre. Poimenovala sta ga MAYA, sposoben pa je igrati križce-krožce. MAYA vsebuje devet kvadrnih polj, ki skupaj merijo manj kot kvadratni centimeter, za igranje pa imamo na voljo devet različnih DNK, ki z vsakim poljem reagirajo različno, prav tako reagirajo različno tudi njihove...