»

FIFA in EA Sports se bosta leta 2023 razšla

Slo-Tech - Po skoraj treh desetletjih je enega najbolj znanih partnerstev v svetu zabavne industrije konec. Da sta se EA Sports in FIFA razšla, sicer ni presenečenje, saj so se nesoglasja javno izkazovala že v preteklih mesecih. Ker so se pogajanja o podaljšanju pogodbe končala brez dogovora, se bo pogodba iztekla po ženskem svetovnem prvenstvo v nogometu, ki bo prihodnje leto. FIFA 23 bo tako zadnja igra s tem imenom, ki jo bo izdal EA Sports. Naslednje inačice ne bodo več vsebovale svetovnih prvenstev in drugih povezav s Fifo, pa tudi novo ime EA Sports FC bodo nosile.

To sicer ne pomeni, da bo nova igra povsem odklopljena od realnosti, saj je nogomet več kot le FIFA. EA Sports bo še vedno imel več kot 300 partnerjev, tako da bodo kupci igre lahko igrali z več kot 19.000 športniki iz 700 moštev na več kot 100 stadionih po svetu in v 30 ligah. To bodo vse replike resničnih ljudi, moštev, lig in stadionov, saj EA Sports ohranja partnerstva z regionalnimi zvezami (npr. CONMEBOL) in več ligami...

19 komentarjev

Western Digital s klasičnimi diski do 22 TB, s SMR pa 26 TB

Slo-Tech - Letvica za kapaciteto diskov se dviguje, saj je Western Digital s svojimi izdelki ravno presegel 26 TB. Predstavili so diska s kapaciteto 26 TB in 22 TB ter več SSD-jev za strežnike in nekaj cenejših SSD PCIe 4.0 za domačo uporabo.

Največji disk Ultrastar DC HC670 s kapaciteto 26 TB uporablja tehnologije SMR, zaradi katere so sicer diski nekoliko počasnejši, a lahko zaradi delnega prekrivanja sledi zapišejo bistveno več podatkov. Western Digital je sicer pred dvema letoma poskrbel za pravi škandal, ko je to tehnologije uvedel tudi v poslovne diske, ne da bi to jasno navedel, zato se je potem rodila družina WD Red Pro, ki ima to jasno definirano. Družina WD Red Plus, v katero sodi najnovejši 22-TB disk, pa še vedno uporablja konvencionalni način zapisovanja (CMR). Doslej so največji diski s CMR zmogli 20 TB, s SMR pa 22 TB, kolikor je v začetku leta ponudil Seagate.

Kapaciteta brez CMR je torej 22 TB, zato se bodo tako prostorni diski pojavili v več družinah: Ultrastar, WD Purple,...

14 komentarjev

Zlomili Nvidiine omejitve LHR za počasnejše rudarjenje kriptovalut

Slo-Tech - Nvidia je lani začela prodajati posebne okleščene verzije svojih najzmogljivejših grafičnih kartic, ki so bile namenoma manj primerne za rudarjenje kriptovalut, s čimer so želeli zagotoviti dostopne grafične kartice tudi igralce iger. Rodila se je zloglasna serija LHR. Vrsto mesecev so se vrstili poizkusi, kako to omejitev obiti, saj kartice znižajo hitrost delovanja, ko zaznajo rudarjenje, a so bili uspehi pičli. Sedaj pa je uspelo. Platforma NiceHash je sporočila, da so v njihovi programski opremi uspeli odkleniti celotno zmogljivost grafičnih kartic. Na Tom's Hardware so navedbe neodvisno potrdili.

Že doslej so bili rudarji sila iznajdljivi. Če je na primer NBMiner omogočal izkoristke do 70 odstotkov, so v preostalih 30 odstotkih nekateri rudari druge kriptovalute. V preteklosti so se že pojavljale tudi trditve, da določeni programski opremi uspeva popoln odklep, a so se izkazale za zlonamerne prevare, saj je šlo za malware. To pot je uspelo, a z nekaj omejitvami. Tega je...

9 komentarjev

Ipodi se po več kot dvajsetih letih poslavljajo

vir: Apple
Apple - Iz Appla so sporočili, da so prenehali s proizvodnjo iPod toucha, še zadnje obstoječe izvedenke legendarnih napravic za predvajanje glasbe iPod. V prodaji bodo zgolj še do konca zalog.

Ko so v Cupertinu leta 2001 lansirali prvega iPoda, so bile razmere pri žepni elektroniki in kupovanju glasbe precej drugačne od današnjih. Mobilne telefone smo uporabljali le za klice in sporočila, na glasbenem področju pa so revolucijo sprožili razvpiti servisi za nalaganje mp3 datotek z interneta. V takšni klimi je kompaktna naprava z domišljenim krožnim gumbom padla na plodna tla in pričela dobo ene najbolj proslavljenih linij naprav potrošne elektronike, pa čeprav je sprva veljala za veliko tveganje za podjetje, ki je bilo dotlej primarno računalniško. Prvemu iPodu in odprtju tržnice iTunes Store je leta 2004 sledila vezija mini, pa nato še manjši nano in shuffle brez zaslona ter leta 2007 še touch, ki je posnemala obliko iPhona. Prav slednja se je obdržala najdlje, tudi zaradi tega, ker jo...

42 komentarjev