Prijavi se z GoogleID

» »

Za nami je najbolj vroč oktober doslej

Za nami je najbolj vroč oktober doslej

Slo-Tech - Minuli oktober je bil globalno najtoplejši oktober, odkar sistematično spremljamo temperaturo planeta, so sporočili evropski znanstveniki. Globalna temperatura je bila za 0,69 °C nad dolgoletnim povprečjem (1981-2010) in neopazno višja (0,01 °C) od oktobra 2015, ki je bil doslej najtoplejši. Tretji najtoplejši oktober je bil leta 2017. Temperature so bile najbolj nadpovprečne v arktičnih predelih, v Avstraliji, Aziji in Evropi. Deli Severne Amerike in severna Evropa pa so bili hladnejši od povprečja.

S tem se nadaljuje letošnji trend, saj je bil tudi september najtoplejši september doslej. Ena rekorda sta pripadla tudi juniju in juliju, medtem ko je bil avgust drugi najtoplejši v zgodovini (za letom 2016). Že sedaj je jasno, da bo leto 2019 eno izmed petih najtoplejših let v zgodovini meritev, če se ne bo zgodilo kaj kataklizmičnega. Doslej so bila najbolj vroča leta 2016, 2017, 2015, 2018 in 2014. Če se zdi to zaporedje sumljivo zgoščeno proti aktualnemu času, to drži. Še več, vsa leta po letu 2000 so bila toplejša kot katerokoli leto pred tem (razen 1998). Ker letos El Nino ni več aktiven, to leto bržkone ne bo absolutno najbolj vroče, bo pa še vedno izjemno nadpovprečno.

Znanstveniki ob tem opozarjajo, da so podnebne spremembe dosegle alarmanten obseg, ki lahko povzroči hude težave. Ta teden jih je več kot 11.000 podpisalo deklaracijo, v kateri opozarjajo na neopisljivo trpljenje, ki ga bo nebrzdano dvigovanje temperature povzročilo. Trenutno stanje so označili kot krizo. Od leta 1980 se je koncentracija CO2 v atmosferi povečala s 330 na prek 400 ppm, metana (ki je še bolj toplogreden) je 10 odstotkov več, temperatura pa se je dvignila za pol stopinje. Zaradi tega opozarjajo, da je treba uporabljati energijo skromneje, etično stabilizirati število prebivalstva, jesti manj mesa, ustaviti uničevanje naravnih habitatov in cilje preusmeriti z gospodarske rasti, merjene kot bruto družbeni proizvod, v nekaj trajnejšega.

127 komentarjev

strani: « 1 2 3

Markoff ::

Jaz se povsem strinjam s predlaganimi ukrepi. Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel? Ker uporabljati pasivno obliko povedi ("je treba") je zelo lahko, aktivno ("bom", "sem") pa malce težje.
Novorek idiokracije:
posebaj, skropucalo, inžinir, intiligenca/intelegenca, apsolutno, anEks.

Matev ::

stabilizirati število prebivalstva


no pa naj povedo kako si to predstavljajo
?

hitler je imel neke podobne ideje

nekikr ::

Celotna davčna politika vseh držav sloni na obdavčitvi kapitala in sprotnega pobiranja davka pri vsem, kar se ustvari, se pravi aktivno kaznujejo tiste, ki bi kaj prihranili. Državam je v interesu, da vse sproti zapraviš za kramo, ki je itak ne rabiš, če ti zmanjka pa nič ne de, kupi zdaj, prvi obrok plačaj čez eno leto, pa potem odplačuj en jeben TV 3 leta skupaj, pomembno je samo, da slučajno ne bi česa prihranil ali racionalno kupoval, ker se kapitalizem takrat sesuje. V isti sapi potem, brez krohotanja, tudi omenjajo neko ohranjanje podnebja.

zmaugy ::

Matev je izjavil:

stabilizirati število prebivalstva


no pa naj povedo kako si to predstavljajo
?

hitler je imel neke podobne ideje


Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.
Biseri...

Mr.B ::

zmaugy je izjavil:

Matev je izjavil:

stabilizirati število prebivalstva


no pa naj povedo kako si to predstavljajo
?

hitler je imel neke podobne ideje


Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.

Potem moras imeti enormno infalacijo zato da lahko izplacas pokojnine
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

zmaugy ::

Markoff je izjavil:

Jaz se povsem strinjam s predlaganimi ukrepi. Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel? Ker uporabljati pasivno obliko povedi ("je treba") je zelo lahko, aktivno ("bom", "sem") pa malce težje.


Ljudi je teba ves čas opozarati na ta dejstva, da ko se pojavi priložnost, pri kateri lahko brez norega odrekanja in napora izberemo bolj ekološko možnost, to tudi naredimo, ker se zavedamo realnega stanja in ker se nam zdi fino, sploh če gre z manj napora.
Sam bom hitro skočil na vlak vegetarijanstva, ko bojo na voljo variate Impossible burgers, na primer.
V zadnjem času sem se veliko vozil z vlakom, kar je kljub vsemu še precej zoprno zaradi nabasanosti ob konicah in počasnosti. Verjetno bom kljub temu to občasno še počel, kjer bo to smiselno, čeprav bi se lahko peljal z avtom.
Biseri...

shadeX ::

Zaradi tega opozarjajo, da je treba uporabljati energijo skromneje


Meanwhile on planet Earth:

Bitcoin consumes more energy than Switzerland

zmaugy ::

Mr.B je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Matev je izjavil:

stabilizirati število prebivalstva


no pa naj povedo kako si to predstavljajo
?

hitler je imel neke podobne ideje


Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.

Potem moras imeti enormno infalacijo zato da lahko izplacas pokojnine


A je družba denarja edina možna oblika človeške skupnosti? Po drugi strani imaš AI in avtomatizacijo in verjetno kmalu ne bo več nobenega razloga, da bi večina ljudi še delala.
In ker ne bojo delali, tudi ne bojo zaslužili plač. A se bo potem svet kar ustavil, ker nihče ne bo mogel ničesar kupiti?
Biseri...

b3D_950 ::

shadeX je izjavil:

Zaradi tega opozarjajo, da je treba uporabljati energijo skromneje


Meanwhile on planet Earth:

Bitcoin consumes more energy than Switzerland


pa kakšne alexe in podobna krama tudi, ko mora za eno luč laufat cel cluster serverjev po celem kontinetnu, če slučaj kakšn pade, da nimaš žarnce offline, ko jo hočeš preko telefona vklopit.
< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

hamez66 ::

Sej AI bo potem tudi zrihtal, da bo v zraku manj CO2ja, tako da lahko do takrat uživamo v malo toplejših oktobrih.

Polozweii ::

Matev je izjavil:

stabilizirati število prebivalstva


no pa naj povedo kako si to predstavljajo
?

hitler je imel neke podobne ideje


Hitler je imel idejo poseliti cel planet z Nobel raso.

Ostale rase so mu hodile v napoto.
Genosse

Matev ::

Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev "etično stabilizira".


zakap potem ne napišejo - max enega otroka na par... pa da vidim kako bodo ljudje to sprejeli

zmaugy ::

Matev je izjavil:

Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev "etično stabilizira".


zakap potem ne napišejo - max enega otroka na par... pa da vidim kako bodo ljudje to sprejeli


En otrok na osebo pomeni dva otroka na par...
Biseri...

spam321 ::

Pa to je fenomenalno. Pa kdo sploh hoče mraz? Živali, narava in ljudje se bomo že prilagodili. Če bi kdo rad mraz, pa se naj pridruži severnim medvedom na zaplatah ledu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spam321 ()

99ghetto99 ::

Zaradi tega opozarjajo, da je treba uporabljati energijo skromneje

Tale stavek mi je najbolj fascinanten, opozarjajo na skromnejšo uporabo energije, ki naj bi bil eden glavnih razlogov za "globalno segrevanje", medtem pa nam sonce v 1 uri oz. manj, priskrbi toliko energije kot jo celotno človeštvo porabi v enem letu.

janezvalva ::

Za nami je najbolj vroč oktober doslej

... in najhladnejši Maj zadnjih 30 let
https://www.vecer.com/kaze-da-bo-maj-20...

novica je torej čisto zavajanje.
my Dissenter: Master Procrastinator

kixs ::

Mah... v ZDA so v oktobru padali minimalni rekordi kot za stavo in podirali stare rekorde iz obdobja okoli 1930.

Ce hocemo ali nocemo... klima se je in se bo spreminjala... z in brez nas. Mi smo kot ena muha, ki na zalost, nima vpliva. Kar pa seveda ne pomeni, da lahko smetimo in svinjamo! Skrbeti za okolje je treba! Predvsem pa se bomo morali prilagajat karkoli nam bo Zemlja in Sonce dalo naproti.
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

krucymucy ::

Maj pa hladen, pa imamo povprecje.

rabelj5 ::

jaz hočem mraz

mraz je veliko boljši od vročine

če te zebe se pač bolj oblečeš, slačit se pa ne da vse bolj in bolj ker si enkrat nag

če je vroče uspeva razna golazen recimo komarji ki prenašajo bolezni

Glugy ::

Jz imam tud raje mraz; več se da nardit če je mraz kot pa če je prevroče. Če je čedalje bolj vroče potem še več invazivnih rastlin in živali k nam lahko pride. Če si res tople cunje kupš pol te tud v hujših zimah kej dost ne zebe. Obstajajo noro dobro topli materiali. Sam kaj k pač večina ne misl kej dost na to ...

jype ::

Markoff je izjavil:

Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel?
Že grem s kolesom. Zdaj ste ostali na vrsti.

pegasus ::

jype je izjavil:

Markoff je izjavil:

Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel?
Že grem s kolesom. Zdaj ste ostali na vrsti.
V službo že tri leta hodim peš, skozi gozd in čez hrib.
Dobil sem poračun za elektriko, sem precej pod povprečjem in za naslednje leto planiram še nižjo porabo.
Serverje v službi downclockam, kadar se dolgočasijo.

jype ::

pegasus je izjavil:

V službo že tri leta hodim peš, skozi gozd in čez hrib.
Ane, kako je to enostavno?

pegasus je izjavil:

Serverje v službi downclockam, kadar se dolgočasijo.
Alle Achtung.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Oberyn ::

rabelj5 je izjavil:

jaz hočem mraz
mraz je veliko boljši od vročine

Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I’ve tasted of desire
I hold with those who favor fire.

Jaz navijam za toplo. Lansko zimo sem za ogrevanje hiše skuril 20% manj nafte kot sem pričakoval. A štekate, to je za 20% manj CO2 in prav toliko manj trdih delcev. Topleje je, manj onesnažujem. Če ni to ironija. BTW, poet v meni je Robert Frost.

kixs ::

Kam je zima sla? Hmmm... 7.11.

Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

pegasus ::

kixs je izjavil:

Kam je zima sla?
Čaki, še pride.

WhiteAngel ::

zmaugy je izjavil:

Matev je izjavil:

stabilizirati število prebivalstva


no pa naj povedo kako si to predstavljajo
?

hitler je imel neke podobne ideje


Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.


Huh? Zahod ima manj kot enega potomca na osebo. Nerazviti svet pa ne bere tele študije. Verjetno sploh nič ne ve o globalnem segrevanju.

kixs ::

pegasus je izjavil:

kixs je izjavil:

Kam je zima sla?
Čaki, še pride.


Si prebral vse modele? Js sem jih. 5 od 7-ih napovedujejo bolj blago zimo, dva pa bolj mrzlo. To je seveda povprecje. Vmes je lahko marsikaj.

Js sem vesel, da nisem v ZDA, kjer imajo ze zimo od konca oktobra 8-O
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

jype ::

Dolgoročne napovedi v tako kaotičnih sistemih so vir makroklimatskih podatkov, ki z vremenom nimajo ničesar skupnega in ne morejo pokazati neviht, potujočih depresij, padavin in drugih pojavov, ki niso dovolj dolgotrajni, da bi na bistven način spreminjali povprečja.

Pika na i ::

Oberyn je izjavil:

rabelj5 je izjavil:

jaz hočem mraz
mraz je veliko boljši od vročine

Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I’ve tasted of desire
I hold with those who favor fire.

Jaz navijam za toplo. Lansko zimo sem za ogrevanje hiše skuril 20% manj nafte kot sem pričakoval. A štekate, to je za 20% manj CO2 in prav toliko manj trdih delcev. Topleje je, manj onesnažujem. Če ni to ironija. BTW, poet v meni je Robert Frost.

Raje zmrznem kot da zgorim.
Grejte se pa, na primeren način. In to niso mišljena drva.

Markoff ::

zmaugy je izjavil:

Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.

Se pravi želijo etično stabilizirati afriške in BV/SV Azijske države. Ker v Evropi smo, kar se tiče demografije, že dolgo časa eko usmerjeni:
List of sovereign states and dependencies by total fertility rate @ Wikipedia

zmaugy je izjavil:

En otrok na osebo pomeni dva otroka na par...

Super, v Evropi smo ta cilj že davno izpolnili. Samo še Afriki je treba to prišepniti. What's next?
Novorek idiokracije:
posebaj, skropucalo, inžinir, intiligenca/intelegenca, apsolutno, anEks.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Markoff ::

jype je izjavil:

Markoff je izjavil:

Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel?
Že grem s kolesom. Zdaj ste ostali na vrsti.

Pravi nekdo, ki je pokuril za Švico štroma, zdaj pa švica na kolesu in se dela finega.
Od tebe pričakujem samo in le radikalne ideje, npr. neke jame, metanje in podobne skrajno nacionalsocialističnodelavske ukrepe.

Glugy je izjavil:

Jz imam tud raje mraz; več se da nardit če je mraz kot pa če je prevroče. Če je čedalje bolj vroče potem še več invazivnih rastlin in živali k nam lahko pride. Če si res tople cunje kupš pol te tud v hujših zimah kej dost ne zebe. Obstajajo noro dobro topli materiali. Sam kaj k pač večina ne misl kej dost na to ...

Hja, samo v snegu in ledu pa prav veliko rastlin ne raste...no, bomo pa lovili bejbi tjulnje.

 ...

...

Novorek idiokracije:
posebaj, skropucalo, inžinir, intiligenca/intelegenca, apsolutno, anEks.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

bbbbbb2015 ::

hamez66 je izjavil:

Sej AI bo potem tudi zrihtal, da bo v zraku manj CO2ja, tako da lahko do takrat uživamo v malo toplejših oktobrih.


He he...
Mar ti ne gledaš filmov, tko za splošno razgledanost?



ALIE, z joški D in namazana v nulo, nas bo vse znukala, da mal razredči vse skupaj.

tikitoki ::

Markoff je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.

Se pravi želijo etično stabilizirati afriške in BV/SV Azijske države. Ker v Evropi smo, kar se tiče demografije, že dolgo časa eko usmerjeni:
List of sovereign states and dependencies by total fertility rate @ Wikipedia

zmaugy je izjavil:

En otrok na osebo pomeni dva otroka na par...

Super, v Evropi smo ta cilj že davno izpolnili. Samo še Afriki je treba to prišepniti. What's next?


nehaj svinjati za 20 povprecnih africanov, bo pretezko?

Oberyn ::

Pika na i je izjavil:

Raje zmrznem kot da zgorim.
Grejte se pa, na primeren način. In to niso mišljena drva.

But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

Heh, pripravljen na vse. Poet v meni je še vedno Robert Frost.

vselic ::

Trenutno imamo v kontinentalni Sloveniji pravo oceansko vreme, saj smo pod zahodnim zračnim tokom. Vsaj za 10-15 dni dalje je jasno, da bomo še imeli takšen trend, kar pomeni, da se večina Slovenije pravzaprav do vsaj sredine novembra ne bo niti ponoči ohladila pod 0°C. Obala je letos prav tako zelo topla, pravzaprav temperaturno gledano pravo mediteransko območje, je pa tudi res to, da jo tudi pridno zaliva.

O podnebnih spremembah raje ne bi, ker je na to temo toliko zgodb v prid eni ali drugi strani, je pa dejstvo, da v primeru globalnega segrevanja za Evropo pomeni nižje temperature in ne višje. Razlog temu je oslabitev zalivskega in severnoatlantskega morskega toka zaradi topljenja ledu na severu in s tem dotekanja hladne vode proti jugu. Trenutno je stvar ravno obratna...so!

Mato989 ::

Mr.B je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Matev je izjavil:

stabilizirati število prebivalstva


no pa naj povedo kako si to predstavljajo
?

hitler je imel neke podobne ideje


Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.

Potem moras imeti enormno infalacijo zato da lahko izplacas pokojnine



Nova zelandija nima s tem tezave...

Aja torej je kriv nas roparski paygo sistem ki je piramidna shema...

Kdaj bodo torej zaceli postopek ukinjanja in individualne racune
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

          ::

Koncentracija CO2 v ozračju ne korelira z izpusti tega plina, ampak je del naravnega cikla: več CO2 pomeni več rastlinstva, več rastlinstva pomeni večjo potrebo in porabo CO2, kar prinese zmanjšanje koncentracije CO2, kar pomeni manj rastlinstva in manjšo porabo CO2, kar pomeni povečanje koncentracije CO2 - in krog je sklenjen. Človek ima s svojimi posrednimi in neposrednimi izpusti le neznaten vpliv na ta krog. Predpostavka, da dvig koncentracije CO2 povzroča človek je zmotna in temelji na na zelo kratkem časovnem intervalu v 70. ali 80. letih prejšnjega stoletja, ko je nekaj časa koncentracija CO2 naraščala skupaj z večanjem izpustov tega plina. Od takrat naprej se predpostavlja, da je to dvoje korelirano, čeprav so v poznejšem obdobju izpusti zrasli za 2x, koncentracija pa je padla. Tudi analize ledu iz Antarktike kažejo, da je koncentracija CO2 v ozračju močno nihala še preden smo mi sploh hodili po tem planetu.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

vselic je izjavil:

Trenutno imamo v kontinentalni Sloveniji pravo oceansko vreme, saj smo pod zahodnim zračnim tokom. Vsaj za 10-15 dni dalje je jasno, da bomo še imeli takšen trend, kar pomeni, da se večina Slovenije pravzaprav do vsaj sredine novembra ne bo niti ponoči ohladila pod 0°C. Obala je letos prav tako zelo topla, pravzaprav temperaturno gledano pravo mediteransko območje, je pa tudi res to, da jo tudi pridno zaliva.

O podnebnih spremembah raje ne bi, ker je na to temo toliko zgodb v prid eni ali drugi strani, je pa dejstvo, da v primeru globalnega segrevanja za Evropo pomeni nižje temperature in ne višje. Razlog temu je oslabitev zalivskega in severnoatlantskega morskega toka zaradi topljenja ledu na severu in s tem dotekanja hladne vode proti jugu. Trenutno je stvar ravno obratna...so!


To je luštna zgodba, ki aplicira dogajanje v zadnji ledeni dobi na sedanjost. Ampak žal sta situaciji neprimerljivi, dogajanje ob zadnji ledeni dobi je bilo posledica nenadnega izlitja ogromnega sladkega jezera v Atlantik (nekje sem zasledil, da je do tega prišlo zaradi trka manjšega asteroida v del ozemlja, ki je ločeval jezero od oceana). Posledica je bila zaustavitev Zalivskega toka in hitro padanje temperatur na severni polobli, zaradi česar je prišlo do hitre poledenitve površine tudi tam, kjer prej ledu ni bilo, kar je verjetno precej ključno zaradi albeda.
Danes imamo situacijo počasnega topljenja ledenikov in Arktike. Morda se zalivski tok upočasnjuje, ampak to je zgolj del sistema prenosa toplote iz Pacifika in dvomim da je hitrost spremembe takšna, kot je bila takrat, ker je taljenje ledu bolj dolgotrajno kot nek izliv jezera. Če se ta sistem ustavi, se bo temperatura na Pacifiku dvignila in se bo vzpostavil nov sistem prenosa toplote - ali bo to znova pognan Pacifc conveyor belt pri višji temperaturi, ki bo posledično pognal Zalivski tok na steroide ali pa morda ogromni orkani, ki bodo izenačevali temperaturne razlike po zraku, ne vem, nekaj od tega ali oboje.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

vselic ::

zmaugy je izjavil:


To je luštna zgodba, ki aplicira dogajanje v zadnji ledeni dobi na sedanjost. Ampak žal sta situaciji neprimerljivi, dogajanje ob zadnji ledeni dobi je bilo posledica nenadnega izlitja ogromnega sladkega jezera v Atlantik (nekje sem zasledil, da je do tega prišlo zaradi trka manjšega asteroida v del ozemlja, ki je ločeval jezero od oceana). Posledica je bila zaustavitev Zalivskega toka in hitro padanje temperatur na severni polobli, zaradi česar je prišlo do hitre poledenitve površine tudi tam, kjer prej ledu ni bilo, kar je verjetno precej ključno zaradi albeda.
Danes imamo situacijo počasnega topljenja ledenikov in Arktike. Morda se zalivski tok upočasnjuje, ampak to je zgolj del sistema prenosa toplote iz Pacifika in dvomim da je hitrost spremembe takšna, kot je bila takrat, ker je taljenje ledu bolj dolgotrajno kot nek izliv jezera. Če se ta sistem ustavi, se bo temperatura na Pacifiku dvignila in se bo vzpostavil nov sistem prenosa toplote - ali bo to znova pognan Pacifc conveyor belt pri višji temperaturi, ki bo posledično pognal Zalivski tok na steroide ali pa morda ogromni orkani, ki bodo izenačevali temperaturne razlike po zraku, ne vem, nekaj od tega ali oboje.


Zanimivo razmišljanje, ja tudi to je seveda možno. Trenutno to bolj vpliva na zimsko polovico leta, kot poletno... zadnje zime so čedalje bolj v prid dežju ob mejnih situacijah, kot pa snegu.

gus5 ::

Markoff je izjavil:

Jaz se povsem strinjam s predlaganimi ukrepi. Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel? Ker uporabljati pasivno obliko povedi ("je treba") je zelo lahko, aktivno ("bom", "sem") pa malce težje.
1. naj zategnejo pas tisti, ki največ prispevajo k izpustu toplogrednih plinov. Na globalni ravni so družbe, ki so najbolj zabredle v potrošništvo. V vsaki posamezni družbi pa tisti, ki uživate meso, ne uporabljate javnega prevoza ali koles kot vsakodnevnih transportnih sredstev. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gus5 ()

Mato989 ::

gus5 je izjavil:

Markoff je izjavil:

Jaz se povsem strinjam s predlaganimi ukrepi. Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel? Ker uporabljati pasivno obliko povedi ("je treba") je zelo lahko, aktivno ("bom", "sem") pa malce težje.
1. naj zategnejo pas tisti, ki največ prispevajo k izpustu toplogrednih plinov. Na globalni ravni so družbe, ki so najbolj zabredle v potrošništvo. V vsaki posamezni družbi pa tisti, ki uživate meso, ne uporabljate javnega prevoza ali koles kot vsakodnevnih transportnih sredstev. ;)


ALI pa, šokantno vem, naj enostavno se prenehajo množit tisti ki ne morejo nahranit otrok ki jih sproducirajo :O
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

FTad ::

Mato989 je izjavil:

gus5 je izjavil:

Markoff je izjavil:

Jaz se povsem strinjam s predlaganimi ukrepi. Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel? Ker uporabljati pasivno obliko povedi ("je treba") je zelo lahko, aktivno ("bom", "sem") pa malce težje.
1. naj zategnejo pas tisti, ki največ prispevajo k izpustu toplogrednih plinov. Na globalni ravni so družbe, ki so najbolj zabredle v potrošništvo. V vsaki posamezni družbi pa tisti, ki uživate meso, ne uporabljate javnega prevoza ali koles kot vsakodnevnih transportnih sredstev. ;)


ALI pa, šokantno vem, naj enostavno se prenehajo množit tisti ki ne morejo nahranit otrok ki jih sproducirajo :O


Drzi, ampak se mi zdi, da je to predvsem problem drzav tretjega sveta.

zuzelka ::

gus5 je izjavil:

Markoff je izjavil:

Jaz se povsem strinjam s predlaganimi ukrepi. Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel? Ker uporabljati pasivno obliko povedi ("je treba") je zelo lahko, aktivno ("bom", "sem") pa malce težje.
1. naj zategnejo pas tisti, ki največ prispevajo k izpustu toplogrednih plinov. Na globalni ravni so družbe, ki so najbolj zabredle v potrošništvo. V vsaki posamezni družbi pa tisti, ki uživate meso, ne uporabljate javnega prevoza ali koles kot vsakodnevnih transportnih sredstev. ;)


Indijci jejo malo mesa, vozijo se z mopedi in busi ter bicikli... torej so simbol zelenosti?

Living in Delhi’s smog is already hell and if India doesn’t act it will only get worse

zmaugy ::

Mato989 je izjavil:

gus5 je izjavil:

Markoff je izjavil:

Jaz se povsem strinjam s predlaganimi ukrepi. Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel? Ker uporabljati pasivno obliko povedi ("je treba") je zelo lahko, aktivno ("bom", "sem") pa malce težje.
1. naj zategnejo pas tisti, ki največ prispevajo k izpustu toplogrednih plinov. Na globalni ravni so družbe, ki so najbolj zabredle v potrošništvo. V vsaki posamezni družbi pa tisti, ki uživate meso, ne uporabljate javnega prevoza ali koles kot vsakodnevnih transportnih sredstev. ;)


ALI pa, šokantno vem, naj enostavno se prenehajo množit tisti ki ne morejo nahranit otrok ki jih sproducirajo :O


Ti še vedno nisi dojel povezave med standardom in številom otrok? Hmm, res čudno, koncept je zelo preprost in očiten.

WhiteAngel je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Matev je izjavil:

stabilizirati število prebivalstva


no pa naj povedo kako si to predstavljajo
?

hitler je imel neke podobne ideje


Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.


Huh? Zahod ima manj kot enega potomca na osebo. Nerazviti svet pa ne bere tele študije. Verjetno sploh nič ne ve o globalnem segrevanju.


In zakaj ima nerazviti svet več kot enega potomca na osebo? Ker je nerazvit. V Sloveniji je bila pred drugo svetovno vojno revščina in 10 otrok na družino.
Zaključki, ki sledijo iz tega, so povsem v nasprotju z ideologijo zanikovalcev GW, ki so običajno tudi beli supremacisti

Markoff je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Težave z branjem? A tisti “etično” si spregledal? Drugače pa je dovolj, da ljudje nimajo več kot enega potomca na osebo in se število prebivalcev “etično stabilizira”.

Se pravi želijo etično stabilizirati afriške in BV/SV Azijske države. Ker v Evropi smo, kar se tiče demografije, že dolgo časa eko usmerjeni:
List of sovereign states and dependencies by total fertility rate @ Wikipedia

zmaugy je izjavil:

En otrok na osebo pomeni dva otroka na par...

Super, v Evropi smo ta cilj že davno izpolnili. Samo še Afriki je treba to prišepniti. What's next?


V nerazvitem svetu mora standard iti navzgor, če hočemo da gre nataliteta dol. Pa ne na očiten welfare način, ko jim belci mečejo drobtinice.
Lahko se vržeš na trepalnice, ko ti ne pomaga. Dokler jih cel svet tlači, so v riti, ko so v riti, imajo veliko otrok. Karma is bitch.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

ejresnevem ::

zmaugy je izjavil:

V nerazvitem svetu mora standard iti navzgor, če hočemo da gre nataliteta dol. Pa ne na očiten welfare način, ko jim belci mečejo drobtinice. Lahko se vržeš na trepalnice, ko ti ne pomaga. Dokler jih cel svet tlači, so v riti, ko so v riti, imajo veliko otrok. Karma is bitch.

Dobro, to so vse diskutabilne stvari, kaj pa narediti z Unicefom in podobnimi zadevami? Zdaj ne vem, kaj je mišljeno 'belci mečejo', imaš kakšne posebne skupine belcev v mislih, kamor ti nisi vštet? Razumem, da imaš dobro zastavljene ideje, kako to rešiti brez večjih pretresov po ostalih delih, ampak kdaj boš naredil kaj konkretnega na tem?

gus5 ::

zuzelka je izjavil:

gus5 je izjavil:

Markoff je izjavil:

Jaz se povsem strinjam s predlaganimi ukrepi. Zdaj pa vprašanje: kdo bo prvi zategnil pas, kako močno in koliko časa bo to počel? Ker uporabljati pasivno obliko povedi ("je treba") je zelo lahko, aktivno ("bom", "sem") pa malce težje.
1. naj zategnejo pas tisti, ki največ prispevajo k izpustu toplogrednih plinov. Na globalni ravni so družbe, ki so najbolj zabredle v potrošništvo. V vsaki posamezni družbi pa tisti, ki uživate meso, ne uporabljate javnega prevoza ali koles kot vsakodnevnih transportnih sredstev. ;)


Indijci jejo malo mesa, vozijo se z mopedi in busi ter bicikli... torej so simbol zelenosti?

Living in Delhi’s smog is already hell and if India doesn’t act it will only get worse

Smog je drugačne vrste problem kot toplogredni plini. In prispevek toplogrednih izpustov razvijajoče se Indije je občuten.
https://qz.com/india/1581665/indias-car...

zmaugy ::

ejresnevem je izjavil:

zmaugy je izjavil:

V nerazvitem svetu mora standard iti navzgor, če hočemo da gre nataliteta dol. Pa ne na očiten welfare način, ko jim belci mečejo drobtinice. Lahko se vržeš na trepalnice, ko ti ne pomaga. Dokler jih cel svet tlači, so v riti, ko so v riti, imajo veliko otrok. Karma is bitch.

Dobro, to so vse diskutabilne stvari, kaj pa narediti z Unicefom in podobnimi zadevami? Zdaj ne vem, kaj je mišljeno 'belci mečejo', imaš kakšne posebne skupine belcev v mislih, kamor ti nisi vštet? Razumem, da imaš dobro zastavljene ideje, kako to rešiti brez večjih pretresov po ostalih delih, ampak kdaj boš naredil kaj konkretnega na tem?


Jaz sem konkretno na pravih mestih napisal prave stvari, ki jih ljudje berejo. Očitno si tudi ti eden izmed njih.
Prave ideje pridejo naprej, sploh če jih ljudje na poziciji moči lahko prodajo za svoje.
Moj cilj je pa, da se v tem primeru reši problem GW. Unicef? Če damo ključe Afrike nazaj. Afričanom, ga bomo rabili veliko manj kot zdaj.
Kaj si pa ti konkretnega naredil na tem?

PS: Pa vozim se manj z avtom in letali, pa skoraj ne jem govedine... (ampak to ima veliko manjši vpliv kot javno opozarjanje)
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

zmaugy ::

Medtem grejo stvari precej grdo naprej:

Požari v Avstraliji:

https://edition.cnn.com/2019/11/08/aust...

Požari v Kaliforniji:

https://edition.cnn.com/us/live-news/ca...


Požari v amazonskem pragozdu:

https://edition.cnn.com/2019/10/03/heal...


Nekaj tega smo neposredno po lastni neumnosti povzročili ljudje, efekt je pa isti - več CO2 v zraku in manj dreves, ki absorbirajo CO2.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()
strani: « 1 2 3