Nintendov Switch bo imel zgolj Tegro X1
Matej Huš
20. dec 2016 ob 18:05:29
Ko smo oktobra špekulirali o Nintendovi novi prenosni konzoli Switch, smo imeli vse podatke o zunanjosti in uporabnosti, precej manj pa o notranjosti. Predvidevali smo, da jo bo poganjala nova Tegra X2 (arhitektura Pascal), a sedaj vemo, da to ne drži. V njej bo tekla Tegra X1 (arhitektura Maxwell), ki bo verjetno zgrajena v stari 20-nm litografiji (teoretično je sicer mogoče, da bo 16-nm).
Ko bo Switch priključen (docked), bo grafični procesor tekel s frekvenco 768 MHz. Kadar pa ga bomo uporabljali v mobilni verziji, bo hitrost padla 40 odstotkov nazivne, torej na vsega 307,2 MHz. Še več, razvijalci bodo lahko slednjo (počasnejšo) frekvenco vsilili tudi, ko bo konzola priključena. Če upoštevamo, da gre Tegra X1 do 1 GHz (recimo v Shield Androidu), je jasno, da je GPU v Switchu precej oskubljen. To pomeni, da bodo morali razvijalci pripraviti skorajda dve verziji igre, eno za počasen GPU, ko bo Switch v prenosnem načinu, in drugo za priključenega. Ali pa si bodo življenje poenostavili in vse optimizirali za šibkejšo konfiguracijo. Kakorkoli, tudi ta šibkejša je še vedno zmogljivejša od Wii U.
Grafičnemu procesorju bodo družbo delali štirje ARM A57 pri 1020 MHz (ves čas), pomnilniški krmilnik pa bo imel 1600 oziroma 1331 MHz. Pomnilnika bo 4 GB. Zaslon na konzoli bo imel diagonalo 6,2 palca, podporo za 10-točkovno krmiljenje na dotik in ločljivost 720p, medtem ko bo podprta ločljivost na izhodu 1080p. Čisto vse skrivnosti pa se bodo razkrile na novinarski konferenci, ki bo 13. januarja v Tokiu.