Autodesk pripravlja lasten pogon za igre Stingray
Matej Huš
4. avg 2015 ob 08:16:31
Autodesk, ki ga poznamo po številnih programih za računalniško grafiko in animacijo, bo izdal lasten pogon za igre. Čeprav so grafično podobo pisci že doslej pogosto pripravljali v Autodeskovih Mayi, 3ds Maxu, izrisovalnem pogonu Scaleform in ostalih Autodeskovih orodjih, je vse skupaj poganjal Unity, Unreal ali kateri izmed drugih pogonov. Autodesk želi poseči tudi na področju, zato je pripravil lasten pogon Stingray.
Stingray, ki so ga prvikrat napovedali marca, je zgrajen na pogonu Bitsquid, ki ga je Autodesk kupil lani. Bitsquid je napisan v jeziku Lua, ki teče na Windows, PS3 in PS4, Xboxu 360, Androidu in iOS, na njem pa recimo tečejo Gauntelt, Helldivers ali War of the Vikings. Stingray bo obdržal osnovno Bitsquidovo jedro in vse funkcije, kot jih ima na primer Unreal Engine 4, ga bodo pa tesneje povezali z Autodeskovo arhitekturo. Tako bo mogoče oblikovati like v Mayi, potem pa se bodo enostavno prenesli v urejevalnik za pogon Stingray. Autodesk želi poenostaviti celoten postopek razvoja, saj bodo imeli pod isto streho 3-D orodja in pogon, tako da bo Live Link omogočal hiter predogled sprememb. Dobiti bo mogoče tudi Stingrayjevo izvorno kodo.
Stingray ne bo zastonj. Mesečna naročnina na osnovno verzijo bo znašala 30 dolarjev, medtem ko je Unity v osnovni verziji brezplačen (naprednejše in obširnejše licence so seveda plačljive od 75 dolarjev mesečno dalje). Unreal pa na primer stane pet odstotkov prihodkov od iger, ki zaslužijo več kot 3000 dolarjev bruto v četrtletju. Stingray bo za začetek na voljo tudi brezplačno v kompletu z Mayo LT, katera pa stane istih 30 dolarjev mesečno.